Allesj gut?quote:
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, sinds ik hier ben heb ik niet zo veel drama meegemaakt. Misschien ben ik de rustbrengende factor.
Ik ben neutraaaaaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.
Resultaat was constant bitchen en daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in.
Wat doe je hier stom kind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.
Resultaat was constant bitchen en daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in.
Ah dat is wel heel kut. Ik ken het gevoel wel een beetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ken het gevoel wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
jawohl!quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie zijn gelukkig wel oké, jij ook VASDN.
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker alvast.![]()
Nah.quote:
Dat laatste slaat dan weer nergens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber. In tegenstelling tot kerels die een Phaeton rijden om hun kleine penis te compenseren
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie zijn gelukkig wel oké, jij ook VASDN.
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker alvast.![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nah.
en ik zit nog 2 jaar langer op deze school, ga ipv MBO toch HAVO doen.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste slaat dan weer nergens.
Maar hoe kan je al die lelijke hoeken in vredesnaam mooi vinden
Ik wel. Ik wil cum laude slagen in hoeverre dat niet kan op HBO.quote:
Houd van hoekig/lompquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste slaat dan weer nergens.
Maar hoe kan je al die lelijke hoeken in vredesnaam mooi vinden
Wat wil je daarna gaan doen?quote:
De Estate is nog vetterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |