Allesj gut?quote:
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, sinds ik hier ben heb ik niet zo veel drama meegemaakt. Misschien ben ik de rustbrengende factor.
Ik ben neutraaaaaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.
Resultaat was constant bitchen en daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in.
Wat doe je hier stom kind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.
Resultaat was constant bitchen en daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in.
Ah dat is wel heel kut. Ik ken het gevoel wel een beetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ken het gevoel wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
jawohl!quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie zijn gelukkig wel oké, jij ook VASDN.
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker alvast.![]()
Nah.quote:
Dat laatste slaat dan weer nergens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber. In tegenstelling tot kerels die een Phaeton rijden om hun kleine penis te compenseren
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie zijn gelukkig wel oké, jij ook VASDN.
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker alvast.![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nah.
en ik zit nog 2 jaar langer op deze school, ga ipv MBO toch HAVO doen.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste slaat dan weer nergens.
Maar hoe kan je al die lelijke hoeken in vredesnaam mooi vinden
Ik wel. Ik wil cum laude slagen in hoeverre dat niet kan op HBO.quote:
Houd van hoekig/lompquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste slaat dan weer nergens.
Maar hoe kan je al die lelijke hoeken in vredesnaam mooi vinden
Wat wil je daarna gaan doen?quote:
De Estate is nog vetterquote:
Verstandig dat je 't HBO in wil dan inderdaad!quote:
Amerikaanse "kwaliteit"quote:
Dan toch eerst nog havo doen en dan toch weer in het MBO gaan is ook wel een beetje raar he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Verstandig dat je 't HBO in wil dan inderdaad!
Oud nieuws, repost, copy pasta.quote:
Ja die link had ik dus al gelegt.. dat ze voor de Havo kiest betekend dat ze het HBO in wil ipv MBO.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan toch eerst nog havo doen en dan toch weer in het MBO gaan is ook wel een beetje raar he.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja die link had ik dus al gelegt.. dat ze voor de Havo kiest betekend dat ze het HBO in wil ipv MBO.
Maar toch.. Als dat met 180 langs je blaast + het geluid dat ie maakt.quote:
Ja had het na mijn MBO sowieso gedaan, maar HAVO is dan toch 2 jaartjes sneller he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Verstandig dat je 't HBO in wil dan inderdaad!
Ik kende hem nietquote:
Je beledigt me. Ik ben Maanvis nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:41 schreef VASND het volgende:
Ohja shit, goed dat je het zegt maanvis, moet me ook nog herinschrijven!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naakt in het donker losgaan op SatisfactionHad ik maar drigs op.
En nu echtslapen daaag
Sorry, visje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je beledigt me. Ik ben Maanvis niet
Dat heb jij goed gezien knaap.quote:
Ik droom er al tijden van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien knaap.
Stonden er genoegquote:
Haha, zal best. Had er een paar meegenomen dan.quote:
Ja had best gekund, stonden steeds sets van drie keer 2 per booth, dus 22 stages, 3x6 is een heleboel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, zal best. Had er een paar meegenomen dan.
2000'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien knaap.
Klinkt geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja had best gekund, stonden steeds sets van drie keer 2 per booth, dus 22 stages, 3x6 is een heleboel.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
Kippenvel zo mooi zingt ze. En dan ziet ze er ook nog eens uit als Kristen Stewart![]()
Wat dan=quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom er net achter dat op mijn rechter schouder nog steeds 118 op staat geschreven
Kut zon
Ik had zo vorige week een wedstrijd in open water. Alleen dit was een Europese wedstrijd, dus dan krijg je ipv je nummer op je badmuts, je nummer op je handen, je schouders en op je schouderbladen. Maar door de zon zie je dat nog, ondanks dat het er allang weer af isquote:
Sturmlauftopik!quote:
Zwemwedstrijdnummer jonge.quote:
Hoi!quote:
Ah op die fiets, maar een Europese wedstrijd, dat doe je best goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had zo vorige week een wedstrijd in open water. Alleen dit was een Europese wedstrijd, dus dan krijg je ipv je nummer op je badmuts, je nummer op je handen, je schouders en op je schouderbladen. Maar door de zon zie je dat nog, ondanks dat het er allang weer af is
Ja, hij is ietsjes te intelligent voor ONZ, ik had hem beter in GC of MEN kunnen plaatsen maar die fora zijn een stuk rustiger.quote:
Do de Ho!quote:
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah op die fiets, maar een Europese wedstrijd, dat doe je best goedWelke categorie?
Dat is waar ja. Ik ben ook te lui om het te gaan lezen. Het boek dan. -STOP-quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, hij is ietsjes te intelligent voor ONZ, ik had hem beter in GC of MEN kunnen plaatsen maar die fora zijn een stuk rustiger.
Hoeveelste ben je gefinished?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.
28e van de 32 in totaal.quote:
Ahquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.
Blijven oefenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28e van de 32 in totaal.
6e van de 7 Nederlanders.
Ik ben ook niet zo heel goed, maar ik zwem ook nog maar 2 jaar open water.
Alsnog een mooie prestatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28e van de 32 in totaal.
6e van de 7 Nederlanders.
Ik ben ook niet zo heel goed, maar ik zwem ook nog maar 2 jaar open water.
quote:
Een garpjequote:
Kan nog wel eens een dolle boel worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:22 schreef Bravebart het volgende:
Rijmen met Do! Kan zo in 10 Voor Taal.
dolle, hahahahahahaha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een dolle boel worden.
Ik zwem wel eens 206m.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind 25 meter in een zwembad al vermoeiend.
Ja, maarja, IJsselmeer van Stavoren naar Medemblik is 22km ongeveer. Ik moet wel een beetje 10km kunnen zwemmen om dat ooit te gaan halen.quote:
Een beetje boelquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maarja, IJsselmeer van Stavoren naar Medemblik is 22km ongeveer. Ik moet wel een beetje 10km kunnen zwemmen om dat ooit te gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |