Ja had best gekund, stonden steeds sets van drie keer 2 per booth, dus 22 stages, 3x6 is een heleboel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, zal best. Had er een paar meegenomen dan.
2000'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien knaap.
Klinkt geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja had best gekund, stonden steeds sets van drie keer 2 per booth, dus 22 stages, 3x6 is een heleboel.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
Kippenvel zo mooi zingt ze. En dan ziet ze er ook nog eens uit als Kristen Stewart![]()
Wat dan=quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom er net achter dat op mijn rechter schouder nog steeds 118 op staat geschreven
Kut zon
Ik had zo vorige week een wedstrijd in open water. Alleen dit was een Europese wedstrijd, dus dan krijg je ipv je nummer op je badmuts, je nummer op je handen, je schouders en op je schouderbladen. Maar door de zon zie je dat nog, ondanks dat het er allang weer af isquote:
Sturmlauftopik!quote:
Zwemwedstrijdnummer jonge.quote:
Hoi!quote:
Ah op die fiets, maar een Europese wedstrijd, dat doe je best goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had zo vorige week een wedstrijd in open water. Alleen dit was een Europese wedstrijd, dus dan krijg je ipv je nummer op je badmuts, je nummer op je handen, je schouders en op je schouderbladen. Maar door de zon zie je dat nog, ondanks dat het er allang weer af is
Ja, hij is ietsjes te intelligent voor ONZ, ik had hem beter in GC of MEN kunnen plaatsen maar die fora zijn een stuk rustiger.quote:
Do de Ho!quote:
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah op die fiets, maar een Europese wedstrijd, dat doe je best goedWelke categorie?
Dat is waar ja. Ik ben ook te lui om het te gaan lezen. Het boek dan. -STOP-quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, hij is ietsjes te intelligent voor ONZ, ik had hem beter in GC of MEN kunnen plaatsen maar die fora zijn een stuk rustiger.
Hoeveelste ben je gefinished?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.
28e van de 32 in totaal.quote:
Ahquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.
Blijven oefenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28e van de 32 in totaal.
6e van de 7 Nederlanders.
Ik ben ook niet zo heel goed, maar ik zwem ook nog maar 2 jaar open water.
Alsnog een mooie prestatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28e van de 32 in totaal.
6e van de 7 Nederlanders.
Ik ben ook niet zo heel goed, maar ik zwem ook nog maar 2 jaar open water.
quote:
Een garpjequote:
Kan nog wel eens een dolle boel worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:22 schreef Bravebart het volgende:
Rijmen met Do! Kan zo in 10 Voor Taal.
dolle, hahahahahahaha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een dolle boel worden.
Ik zwem wel eens 206m.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind 25 meter in een zwembad al vermoeiend.
Ja, maarja, IJsselmeer van Stavoren naar Medemblik is 22km ongeveer. Ik moet wel een beetje 10km kunnen zwemmen om dat ooit te gaan halen.quote:
Een beetje boelquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maarja, IJsselmeer van Stavoren naar Medemblik is 22km ongeveer. Ik moet wel een beetje 10km kunnen zwemmen om dat ooit te gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |