quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef mixje456 het volgende:
Vandaag ging ik wat met mijn vriendinnen doen,dus had ik me ziekgemeld op me werk vanochtend.
Dus ik ging naar zo'n meisje haar osso. Rond 6 uur werd ik gebeld door me broer.
'Hé je werk belde net,ze vroegen of je er was'
Toen zei ik : 'oh wat heb je gezegd'?
'dat je van huis was,sorry ik wist het niet pas daarna zeiden ze dat je,je ziek had gemeld.
ik : 'omg,waarom doe je dat'
Hij : 'je baas zei dat je hem zo snel mogelijk moet bellen'.
klacht : ik durf niet![]()
Wat moet ik zeggen dat ik naar de dokter was?
quote:
quote:
quote:
quote:
We zijn nu in afwachting van TS haar reactie en die van de bijenkorf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:29 schreef TheDocter het volgende:
TS is de lul
Ik was zo stom om de link zelf niet mee te sturen, deze heb ik alsnog gestuurd. Hopelijk krijg je je verdiende loon.
Deed jij niet net zo hard mee?quote:
God is vannacht in Penisbaard zijn slaap verschenen en sindsdien heeft hij zjin leven gebeterd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed jij niet net zo hard mee?
Nee, volgens mij heb ik ook geen enkele keer in dat topic gepost.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed jij niet net zo hard mee?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dit zijn de mensen die zich een jaar of 70 geleden aansloten bij de NSB
dat of een 13 jarige met teveel vrije tijd (misschien spijbelt ie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dit zijn de mensen die zich een jaar of 70 geleden aansloten bij de NSB
Eigenlijk wel maar als je zo'n topic aanmaakt en dan ook nog antwoord geeft op de vraag waar je werkt, dan ben je wel heel domquote:
@homequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Doet me denken aan die Kastanova affaire
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef caspergf1 het volgende:
TheDoctor voelt zich nu de grote man, nerdje achter de pc.
kutuser ben je
Ik heb hier niks mee te makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
ik wil dat meisje wle helpen en TS in elkaar baggeren. Wie doet mee?
Ohquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ook geen enkele keer in dat topic gepost.
Laten we jou in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
Dat dus. Je hebt echt geen leven als je zulke streken uit gaat halen hahahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef caspergf1 het volgende:
TheDoctor voelt zich nu de grote man, nerdje achter de pc.
kutuser ben je
Wil je niet direct tegen Michielos praten aub?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Telegrey het volgende:
[..]
Laten we jou in elkaar slaan.Met je klote topics.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
Moet ik een postduif sturen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Wil je niet direct tegen Michielos praten aub?
Ik ben tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
No nookie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Stelletje teringlijers... hier spreekt haar vriend even...
ik had veel moeite gedaan om haar die baan te bezorgen... ze had namelijk een deal met d'r moeder; als ze zou werken mocht ze in t weekend uit (regelement gebasseerd op dr leeftijd enzo)...
magoed in t weekend ging ze nooit uit... in t weekend neukte ze mij...
en nu ? Nu is ze ontslagen...
quote:
Wat een slechte troll.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
ik had veel moeite gedaan om haar die baan te bezorgen... ze had namelijk een deal met d'r moeder; als ze zou werken mocht ze in t weekend uit (regelement gebasseerd op dr leeftijd enzo)...
Heb je geen link?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef Paul het volgende:
Wist je nog die actie met die stagaire?
Die op twitter ging zeuren over haar stage? En dat ik toen dat topic maakte en toen op geenstijl kwam het en en
Hhaha, lekker met een dildo in je kont zeker. Zijn ze in Den Haag wel gewendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Ga maar weer op TS lopen janken. Lees even de boel door en je weet dat ik het niet was die dit heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt..." Ken je niet zeker?![]()
TS is een zielepoot.
Ik geloof dit bericht meteen, mensen dit is ECHT de vriend van mixje4932032093209.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Troll ? Kenker een end op..quote:
JE GAAT ERAAN!@ HIER KOM JE NIET MEE WEG!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga maar weer op TS lopen janken. Lees even de boel door en je weet dat ik het niet was die dit heeft gedaan
Nee! Link?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef Paul het volgende:
Wist je nog die actie met die stagaire?
Die op twitter ging zeuren over haar stage? En dat ik toen dat topic maakte en toen op geenstijl kwam het en en
Ja ik geloof het ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof dit bericht meteen, mensen dit is ECHT de vriend van mixje4932032093209.![]()
Ik weet bijna drie procent zeker dat dit absoluut geen troll is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
TS heeft alleen het topic geopend, deze moet je hebben: Ziek gemeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt..." Ken je niet zeker?![]()
TS is een zielepoot.
Buahahahahaha!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hhaha, lekker met een dildo in je kont zeker. Zijn ze in Den Haag wel gewend
NEEEE, MICHIELOS KOMT MIJ DE KIETELDOOD GEVEN MET ZIJN 0KG SPIERENquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
JE GAAT ERAAN!@ HIER KOM JE NIET MEE WEG!!!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik snap alle ophef niet, mixje456 is toch overduidelijk een relkloon van een een of andere reluser (zie topic history)
Excusez. Degene die het deed is een NSB-er.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga maar weer op TS lopen janken. Lees even de boel door en je weet dat ik het niet was die dit heeft gedaan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ts slaap lekker vannacht!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat heeft TS gedaan? Het nieuwe topic geopend, deze heeft gemaild: Ziek gemeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ts slaap lekker vannacht!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dr postgeschiedenis valt wel mee..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik snap alle ophef niet, mixje456 is toch overduidelijk een relkloon van een een of andere reluser (zie topic history)
Het is zeker weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Excusez. Degene die het deed is een NSB-er.
Jij bent slechts de simpele ramptoerist die onverdiende (doch twijfelachtige) eer wil behalen met dit topic, alsmede een mede-NSB-er hierdoor.
Iets kan sarcastisch een stormlooptopic zijn of iets kan daadwerkelijk een stormlooptopic zijn.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)and_heeft_eigen.html
Class act 'Japsnars'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is zeker weer die tijd van de maand?
Ik wil net als alle anderen die hier posten, en jij vast en zeker dus ook, gewoon de afloop van dit verhaal weten. En het is standaard dat degene die de laatste post maakt, het nieuwe topic opent
Idd. Dit forum is gewoon niet meer leuk. Vol met kleine kindertjes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Dit is de kanker die FOK! langzaam opeet, LOL LEKKER TROLLEN LOLZ XDDDDD EPISCHE TROLL
=$ =$quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Class act 'Japsnars' [ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Ja, het valt wel op hoeveel van die klagers vrouw/mietjes zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Supersoep het volgende:
Alle vrouwen hier vinden het een kutactie want het toont maar weer eens dat vrouwen niet op het internet thuishoren.
Wake-up call zeker.
Michielos bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het valt wel op hoeveel van die klagers vrouw/mietjes zijn
MENSEN HET TOPIC IS GOED GEKEURD.quote:
Ja alle vrouwen natuurlijk! Niet overdrijven preutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Supersoep het volgende:
Alle vrouwen hier vinden het een kutactie want het toont maar weer eens dat vrouwen niet op het internet thuishoren.
Wake-up call zeker.
Het lijkt erop maar het was net even anders geloof ik. Hij werd lastig gevallen, zou die persoon wel even blokkeren en daar werd zijn baas van op de hoogte gesteld.quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
Nee maar goed om te lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Met dat verschil dat destijds sommigen van de crew zaten te juichen van vreugde (dacht ik).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
van zijn linkedin:quote:
quote:Experience
Storemanager Maastricht
de Bijenkorf
Privately Held; Retail industry
January 2010 – Present (8 months)
Manager Customer Service
De Bijenkorf
Public Company; Retail industry
February 2008 – January 2010 (2 years)
Verantwoordelijk voor de klant processen en klanttevredenheid van de klanten van de Bijenkorf
preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt erop maar het was net even anders geloof ik. Hij werd lastig gevallen, zou die persoon wel even blokkeren en daar werd zijn baas van op de hoogte gesteld.
Een beetje boontje komt om zijn loontje.
Waar dit meisje het aan verdiend heeft begrijp ik niet zo goed.
Nice find.quote:
het kan maar niet op met dit topic - EPISCHE WIN = epic draadquote:
Wat wint daar dan precies zo aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
het kan maar niet op met dit topic - EPISCHE WIN = epic draad
Deze gaat niet gelocked worden.quote:
Ben gewoon via 31 mensen aan die knakker verbondenquote:
Exact hetzelfde principe. Gewoon ordinair en onder de gordel een oor aannaaien. Vies, smerig en goor met als gevolg baanverlies.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
preciesKasta liep toen te pochen en kwam hard op de koffie.
jij wintquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ben gewoon via 31 mensen aan die knakker verbonden
Dat was echt hilarischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Ik dacht dat we zojuist hadden vast gesteld dat het een hoax is? Wat is dan haar eigen schuld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:00 schreef FreezePop het volgende:
Wel een beetje eigen eigen schuld van originele KLB TS. Moet je dit soort shit maar niet posten.
Wat wie waar? Bron? Link?quote:
Niet verder gelezen dan pagina 5quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zojuist hadden vast gesteld dat het een hoax is? Wat is dan haar eigen schuld?
Maar dat was een echte baan, of niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Exact hetzelfde principe. Gewoon ordinair en onder de gordel een oor aannaaien. Vies, smerig en goor met als gevolg baanverlies.
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?quote:
Dat is toch haar keus? Zij loopt toch niet anoniem iemands leven te verzieken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?
Waarom zou je je ermee bemoeien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?
dus als je niet meteen iemand met pek en veren bestrooid en bij haar werkgever gaat lopen klikken keur je haar gedrag goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Wat was er dan met Zeus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Droopie het volgende:
lachen man.. maar het verhaal van Zeus ken ik, maar wat was er met Kastanova?
Link?
Iemand had zijn gastenboek gespamd, kastanova had het IP achterhaald en werkte bij @home. Hij dreigde hem af te sluiten, en een Fok-user had het topic doorgestuurd naar zijn werkgever, gevolg is dat kastanova ontslagen werd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Droopie het volgende:
lachen man.. maar het verhaal van Zeus ken ik, maar wat was er met Kastanova?
Link?
Klinkt mooi. Maar ook wel verdiende loon als ik hoor wat Kasta heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand had zijn gastenboek gespamd, kastanova had het IP achterhaald en werkte bij @home. Hij dreigde hem af te sluiten, en een Fok-user had het topic doorgestuurd naar zijn werkgever, gevolg is dat kastanova ontslagen werd.
Leuker dan jijquote:
da's wel raar...als je loopt te spammen wordt je meestal afgesloten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand had zijn gastenboek gespamd, kastanova had het IP achterhaald en werkte bij @home. Hij dreigde hem af te sluiten, en een Fok-user had het topic doorgestuurd naar zijn werkgever, gevolg is dat kastanova ontslagen werd.
oja daar had ik ook wel eens van gehoord..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor.quote:
Er zit een verschil tussen een gastenboek spammen en miljoenen spammails versturen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:20 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
da's wel raar...als je loopt te spammen wordt je meestal afgesloten.
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Maar ook wel verdiende loon als ik hoor wat Kasta heeft gedaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, om het niet verder te verergeren zal ik de details maar achterwege laten, maar kennelijk zag iemand zich genoodzaakt om dit topic als serieus dreigement te kenmerken en als dusdanig door te sturen naar de verschillende instanties.
Vervolgens riep de teamleider me, liet me de uitgeprinte openingspost zien, vertelde me dat iemand zich daadwerkelijk bedreigd voelde en dus een klacht in heeft gediend.
En tja, in principe had ik wel gelijk met betrekking tot de policy, maar aangezien ik zelf daadwerkelijk bij @home werk en dus hiermee mijn geheimhoudingsplicht verbroken had, was er geen andere mogelijkheid dan ontslag..
Net zoals 4channel, FOK! volgt maar dan ben ik al lang en breed wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Dit is de kanker die FOK! langzaam opeet, LOL LEKKER TROLLEN LOLZ XDDDDD EPISCHE TROLL
Haha, heb net even het hele topic doorgelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
Alle nerdjes in dat topic die er hard om moesten lachen mogen best de tering in worden getrapt.
Preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
Alle nerdjes in dat topic die er hard om moesten lachen mogen best de tering in worden getrapt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Mijn god, ik zie hier mensen moraalridderen die zelf net zo vaak ongein hebben uitgevroten of er op zijn minst om hebben gelachen. Wat zijn we ineens politiek correct allemaal.
Voel je vooral niet aangesproken als je zelf nog nooit hebt lopen klooien maar ik heb toch een groot deel van die boeroepers in andere reltopics keihard zien lachen.quote:
Inderdaad, want dat is allemaal vergelijkbaar met invloed uitoefenen op iemands persoonlijke leven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Mijn god, ik zie hier mensen moraalridderen die zelf net zo vaak ongein hebben uitgevroten of er op zijn minst om hebben gelachen. Wat zijn we ineens politiek correct allemaal.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voel je vooral niet aangesproken als je zelf nog nooit hebt lopen klooien maar ik heb toch een groot deel van die boeroepers in andere reltopics keihard zien lachen.
Ja, we hebben immers allemaal wel eens voor de lol iemand verklikt bij z'n werkgeverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
een topic doorsturen naar iemands werk = moraalridderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Je zou zelf maar in zo'n situatie zitten het is niet mild hoor, ik vind het allebei even triestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef Supersoep het volgende:
Overigens is dit natuurlijk maar mild. Een 15 jarig meisje dat ontslagen wordt bij de Bijenkorf, kom op. Daar ligt ze drie minuten om te huilen en dan gaat het leven weer verder.
Als je echt wil klagen, start dan inderdaad een hetze tegen 4chan die mensen letterlijk tot zelfmoord weten te drijven.
Medelijden hebben met die irritante kuthoerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk deuntje maar echtKanslozen die niets beter te doen hebben dan iemand te tiranniseren
Nee, maar er zijn op FOK! wel meerdere soortgelijke situaties geweest en andere dingen die minstens net zo erg zijn waar ik vol om gelachen werd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ja, we hebben immers allemaal wel eens voor de lol iemand verklikt bij z'n werkgever!
Ja, ze heeft ook alleen maar trolltopics, we waren er al achter dat het een kloon is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:40 schreef 300000 het volgende:
"geregistreerd op: woensdag 28 juli 2010 @ 19:34"
doorlopen mensen het is allemaal nep
Ja ik heb medelijden met haar, oké ze is misschien niet 100% en dat komt mede doordat haar ouders gefaald hebben tijdens de opvoeding. Ik vind het diep en diep triest dat 1000 mensen haar in zelfmoord willen drijven terwijl ze haar eigenlijk beter kunnen helpen door advies te geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Medelijden hebben met die irritante kuthoer
En oja, je bent gewoon een zielige kneus. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen aftrekken op je gedachtes over wat je hebt gedaan. Stoere jongenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef TheDocter het volgende:
Tsja, ten eerste naait TS haar collega's fucking hard. Die moeten nu haar werk gaan doen. Ze had ook gewoon de zaak uit kunnen leggen, dan had er een vervanger geregeld kunnen worden.
Maar het ergste is nog de enorme reputatieschade die de topicstarter aanricht. Dit topic is inmiddels al bijna 7.000 keer bekeken, veel mensen die dit lezen zullen nooit meer naar de Bijenkorf gaan. Ik ga in iedergeval niet naar een winkel(keten) waar de werknemers met dergelijke mentaliteit rondlopen.
Al met al heeft TS heel wat schade aangericht met haar daad, ik hoop dan ook dat de straf hiertoe ook in verhouding staat. Ontslag dus.
Dit kan gewoon niet door de beugel.
Daar heb je een goed punt. Aan de ene kant is het natuurlijk gewoon je morele plicht om dit topic door te sturen naar de werkgever, aan de andere kant is het natuurlijk weer heel lullig voor die werknemer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
een topic doorsturen naar iemands werk = moraalridder![]()
dat zielig vinden = moraalridder
hier zouden we een filosofische discussie over kunnen voeren...
Ja man, echt een misdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Splutje het volgende:
De tering man. Als je jezelf onterecht ziek meld en het dan op internet zet verdien je het gewoon hoor
En jij trekt je af op Gekruldemondhoek. Dan weet ik niet wie van jullie er fouter bezig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
En oja, je bent gewoon een zielige kneus. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen aftrekken op je gedachtes over wat je hebt gedaan. Stoere jongen
Idd. het komt weleens voor dat bazen geen vervangers willen regelen en zelf ook niets kunt regelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
En oja, je bent gewoon een zielige kneus. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen aftrekken op je gedachtes over wat je hebt gedaan. Stoere jongen
Je moet je niet zo aanstellen knakker, het is gewoon naïef om zo om te gaan met persoonlijke gegevens op internet. Het meisje zal echt niet voor de rest van haar leven getekend zijn, wel zal ze een wijze les geleerd hebben. Daarnaast hebben wij er om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja man, echt een misdaad.
Gewoon afschieten dat soort mensen.
Sterk hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja man, echt een misdaad.
Gewoon afschieten dat soort mensen.
Degene had ook kunnen zeggen dat ze beter niets persoonlijks op internet moet zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen knakker, het is gewoon dom om zo naïef om te gaan met persoonlijke gegevens op internet. Het meisje zal echt niet voor de rest van haar leven getekend zijn, wel zal ze een wijze les geleerd hebben. Daarnaast hebben wij er om kunnen lachen.
Maar goed, ga jij maar verder op je witte paard 15-jarige meisjes verdedigen.
wait whutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Aan de ene kant is het natuurlijk gewoon je morele plicht om dit topic door te sturen naar de werkgever, aan de andere kant is het natuurlijk weer heel lullig voor die werknemer.
Nouja, als het überhaupt een echt meisje geweest was. Dan zal ze in dit geval ook wel haar les hebben geleerd en ook al was een waarschuwing beter op zijn geplaatst geweest, ze zal vast wel een nieuwe baan vinden en ik denk dat ze er nu alleen maar meer van leert.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Degene had ook kunnen zeggen dat ze beter niets persoonlijks op internet moet zetten
Ah, okay, dus omdat zij niet zorgvuldig met haar gegevens omgaat mag jij voor eigen rechter gaan spelen en haar straffen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen knakker, het is gewoon naïef om zo om te gaan met persoonlijke gegevens op internet. Het meisje zal echt niet voor de rest van haar leven getekend zijn, wel zal ze een wijze les geleerd hebben. Daarnaast hebben wij er om kunnen lachen.
Maar goed, ga jij maar verder op je witte paard 15-jarige meisjes verdedigen.
Kan je nagaan wat een trieste actie het isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zou het zelf ook niet gedaan hebben, ik zeg alleen dat je je niet zo moet aanstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, okay, dus omdat zij niet zorgvuldig met haar gegevens omgaat mag jij voor eigen rechter gaan spelen en haar straffen?
Dat bedrijf dient ook te weten dat één van haar werknemers haarzelf onrechtmatig ziek heeft gemeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
wait whuthoezo morele plicht? Iemand typt iets op FOK!. En zomaar, zonder enige controle kan dat die persoon haar baan kosten. MIsschien wilde die persoon wel even wat reacties uitlokken, maar was ze niet slim genoeg om een fake werkgever te verzinnen. Toch kut als je daardoor je baan verliest
Was jij niet diegene die op Fok! meldde dat hij zijn zusje naakt had gezien en een foto van haar postte waardoor Hyves-profielen werden achterhaald wat erin resulteerde dat het topic de eerste Google-hit op haar naam was?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TheDocter is zeker zo'n onzeker bang autistisch type die vroeger bij de nazi's ook zijn zusje zou hebben verraden waar ze zich schuilhield
Ieder normaal mens doet dat in zijn leven minimaal één keer.quote:
Haar straffen nog wel. Net alsof iemand haar in elkaar heeft gerost omdat ze zich ziek heeft gemeld bij de Bijenkorfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, okay, dus omdat zij niet zorgvuldig met haar gegevens omgaat mag jij voor eigen rechter gaan spelen en haar straffen?
Wegens gebrek aan een internet-politie lijkt me dat wel toegestaan ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Van wie moet dat bedrijf dat wetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedrijf dient ook te weten dat één van haar werknemers haarzelf onrechtmatig ziek heeft gemeld.
Hij is inderdaad weggegaan bij de klantenservice en is nu manager van KCC. Zijn 2 verschillende afdelingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Ik tot dusver nog niet.*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ieder normaal mens doet dat in zijn leven minimaal één keer.
Zat jij niet aan tafel toen op kerstavond?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van wie moet dat bedrijf dat weten
euh.. hij is geen manager kcc.. hij is shopmanager in maastrichtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Hij is inderdaad weggegaan bij de klantenservice en is nu manager van KCC. Zijn 2 verschillende afdelingen.
Dat is iets waar je lang en krom over kan blijven discussiëren maar mijn mening is dat het bedrijf dit gewoon hoort te weten. Maar er zullen hier ongetwijfeld mensen zitten met een andere mening.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van wie moet dat bedrijf dat weten
qftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zou het zelf ook niet gedaan hebben, ik zeg alleen dat je je niet zo moet aanstellen.
Ontslagen worden is inderdaad geen straf, inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Haar straffen nog wel. Net alsof iemand haar in elkaar heeft gerost omdat ze zich ziek heeft gemeld bij de Bijenkorf
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Ketchupknul het volgende:
Overigens geloof ik geen ruk van het feit dat hij haar heeft ge-NSB'd wegens morele redenen; we weten allemaal dat hij het gewoon voor de lol deed.
Ik heb haar niet ontslagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ontslagen worden is inderdaad geen straf, inderdaad, je hebt gelijk.
Op die leeftijd valt het inderdaad allemaal wel mee. Het is niet zo dat ze een gezin heeft om te onderhouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ontslagen worden is inderdaad geen straf, inderdaad, je hebt gelijk.
elk zichzelf respecterend bedrijf (en zeker met een omvang van de Bijenkorf) heeft prima procedures om onterechte ziekmeldingen aan te pakken. Compleet met arbodiensten, waarschuwingstrajecten etc. Dan is een huilmailtje van een anonieme forumgebruiker nou niet bepaald de juiste route.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedrijf dient ook te weten dat één van haar werknemers haarzelf onrechtmatig ziek heeft gemeld.
Ze moeten toch op de een of andere manier te weten komen als er onterecht verzuim wordt gepleegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
elk zichzelf respecterend bedrijf (en zeker met een omvang van de Bijenkorf) heeft prima procedures om onterechte ziekmeldingen aan te pakken. Compleet met arbodiensten, waarschuwingstrajecten etc. Dan is een huilmailtje van een anonieme forumgebruiker nou niet bepaald de juiste route.
Actie -> Reactiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb haar niet ontslagenHaar bedrijf straft haar wegens verzuim, zo gaat dat.
nee jij bent leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
JIj bent grappig!
AHAHAHAHAAH AHHAHAHAHAH!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je iemand bewust willen naaien door het bedrijf daar een handje mee te helpen. Zure arbeidersmentaliteit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb haar niet ontslagenHaar bedrijf straft haar wegens verzuim, zo gaat dat.
Penerbaard has gone moraalridderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand bewust willen naaien door het bedrijf daar een handje mee te helpen. Zure arbeidersmentaliteit.
These - Antithese - Synthese > Het meisje heeft nu geleerd dit nooit meer te doen. Het recht zegeviert. Een win/win situatie voor iedere partij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Actie -> Reactie
Als het bedrijf niet wordt ingelicht zou zij ook niet worden ontslagen, maar blijkbaar denk jij het alleenrecht op ethiek te hebben en te bepalen dat het 'juist' is.
precies mijn puntquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze moeten toch op de een of andere manier te weten komen als er onterecht verzuim wordt gepleegd.
Alhoewel dat in dit geval sowieso wel ging gebeuren als je de oorspronkelijke OP leest. (Thuis opgebeld)
Oke, daar heb je gelijk in. Ik zou ook niet zomaar iemand gaan naaien. FOK! moet op FOK! blijven en daarbuiten zijn we allemaal weer iemand. Hier op FOK! zijn we onze username daarbuiten een persoon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand bewust willen naaien door het bedrijf daar een handje mee te helpen. Zure arbeidersmentaliteit.
Mwa, ik heb dat mailtje niet gestuurd he. Al die overtrokken reacties hier zijn natuurlijk een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Actie -> Reactie
Als het bedrijf niet wordt ingelicht zou zij ook niet worden ontslagen, maar blijkbaar denk jij het alleenrecht op ethiek te hebben en te bepalen dat het 'juist' is.
Penisbaard helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Recordaantal open deuren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, daar heb je gelijk in. Ik zou ook niet zomaar iemand gaan naaien. FOK! moet op FOK! blijven en daarbuiten zijn we allemaal weer iemand. Hier op FOK! zijn we onze username daarbuiten een persoon.
Inderdaad. Dat maakt dit topic 'dertien in één dozijn'.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Dropdown het volgende:
Goed topicJammer dat AP hier ook in gepost heeft
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik denk trouwens dat er niet zo gehapt werd door de meeste Fokkers wanneer het een 16-jarige jongen ipv. een meisje was geweest, want zo zijn we ook weer wel
Jawel, want er is al eens iets soortgelijks geweest met een mannelijke user, het is gewoon walgelijk om je te bemoeien met andermans privéleven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik denk trouwens dat er niet zo gehapt werd door de meeste Fokkers wanneer het een 16-jarige jongen ipv. een meisje was geweest, want zo zijn we ook weer wel
Het zijn dan ook overwegend vrouwen die altijd in dit soort situaties komen. Met uitzondering van Kastanova maar dat was dan ook een halve homo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
QFT!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jawel, want er is al eens iets soortgelijks geweest met een mannelijke user, het is gewoon walgelijk om je te bemoeien met andermans privéleven.
Iedereen weet toch van dat topic, behalve newbies natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik spreek natuurlijk niet namens iedereen, maargoed, denk dat ik toch wel een punt heb.
Linkje naar het topic van Kasta? Vast wel eens gelezen ergens, maar het staat me niet echt meer voor de geest.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Splutje het volgende:
Heel topic vol geluld terwijl niemand weet of ze wel ontslagen is_
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik spreek natuurlijk niet namens iedereen, maargoed, denk dat ik toch wel een punt heb.
Linkje naar het topic van Kasta? Vast wel eens gelezen ergens, maar het staat me niet echt meer voor de geest.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er blijkbaar zure arbeiders rondlopen die zich geroepen voelen om zich met het privéleven te bemoeien van iemand die ze niet kennen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Splutje het volgende:
Of ze nou wel of niet ontslagen is; het blijft een trieste actie. Serieus, heb je echt niks anders te doen, heb je nou echt zo'n saai leven dat je hier van geniet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Splutje het volgende:
Dat zeg ik toch ook? Kan me alleen niet alles meer herrinneren. En ik hoop dat je een kloon bent want anders ben je zelfs de grootste newbie hier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Iedereen weet toch van dat topic, behalve newbies natuurlijk
Was ook nog iets met een jonge gast die een (negatief) topic opende over een meisje, vervolgens werd op zijn Hyves dat meisje achterhaalt en haar de link naar het topic gestuurd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Iets ander verhaal, maar goed.
dat was mooi toen op 4chan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk deuntje maar echtKanslozen die niets beter te doen hebben dan iemand te tiranniseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |