Iets kan sarcastisch een stormlooptopic zijn of iets kan daadwerkelijk een stormlooptopic zijn.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)and_heeft_eigen.html
Class act 'Japsnars'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is zeker weer die tijd van de maand?
Ik wil net als alle anderen die hier posten, en jij vast en zeker dus ook, gewoon de afloop van dit verhaal weten. En het is standaard dat degene die de laatste post maakt, het nieuwe topic opent
Idd. Dit forum is gewoon niet meer leuk. Vol met kleine kindertjes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Dit is de kanker die FOK! langzaam opeet, LOL LEKKER TROLLEN LOLZ XDDDDD EPISCHE TROLL
=$ =$quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Class act 'Japsnars' [ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Doet me denken aan die Kastanova affaire
Ja, het valt wel op hoeveel van die klagers vrouw/mietjes zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Supersoep het volgende:
Alle vrouwen hier vinden het een kutactie want het toont maar weer eens dat vrouwen niet op het internet thuishoren.
Wake-up call zeker.
Michielos bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het valt wel op hoeveel van die klagers vrouw/mietjes zijn
MENSEN HET TOPIC IS GOED GEKEURD.quote:
Ja alle vrouwen natuurlijk! Niet overdrijven preutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Supersoep het volgende:
Alle vrouwen hier vinden het een kutactie want het toont maar weer eens dat vrouwen niet op het internet thuishoren.
Wake-up call zeker.
Het lijkt erop maar het was net even anders geloof ik. Hij werd lastig gevallen, zou die persoon wel even blokkeren en daar werd zijn baas van op de hoogte gesteld.quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
Nee maar goed om te lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Met dat verschil dat destijds sommigen van de crew zaten te juichen van vreugde (dacht ik).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
van zijn linkedin:quote:
quote:Experience
Storemanager Maastricht
de Bijenkorf
Privately Held; Retail industry
January 2010 – Present (8 months)
Manager Customer Service
De Bijenkorf
Public Company; Retail industry
February 2008 – January 2010 (2 years)
Verantwoordelijk voor de klant processen en klanttevredenheid van de klanten van de Bijenkorf
preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt erop maar het was net even anders geloof ik. Hij werd lastig gevallen, zou die persoon wel even blokkeren en daar werd zijn baas van op de hoogte gesteld.
Een beetje boontje komt om zijn loontje.
Waar dit meisje het aan verdiend heeft begrijp ik niet zo goed.
Nice find.quote:
het kan maar niet op met dit topic - EPISCHE WIN = epic draadquote:
Wat wint daar dan precies zo aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
het kan maar niet op met dit topic - EPISCHE WIN = epic draad
Deze gaat niet gelocked worden.quote:
Ben gewoon via 31 mensen aan die knakker verbondenquote:
Exact hetzelfde principe. Gewoon ordinair en onder de gordel een oor aannaaien. Vies, smerig en goor met als gevolg baanverlies.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
preciesKasta liep toen te pochen en kwam hard op de koffie.
jij wintquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ben gewoon via 31 mensen aan die knakker verbonden
Dat was echt hilarischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Ik dacht dat we zojuist hadden vast gesteld dat het een hoax is? Wat is dan haar eigen schuld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:00 schreef FreezePop het volgende:
Wel een beetje eigen eigen schuld van originele KLB TS. Moet je dit soort shit maar niet posten.
Wat wie waar? Bron? Link?quote:
Niet verder gelezen dan pagina 5quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zojuist hadden vast gesteld dat het een hoax is? Wat is dan haar eigen schuld?
Maar dat was een echte baan, of niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Exact hetzelfde principe. Gewoon ordinair en onder de gordel een oor aannaaien. Vies, smerig en goor met als gevolg baanverlies.
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?quote:
Dat is toch haar keus? Zij loopt toch niet anoniem iemands leven te verzieken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?
Waarom zou je je ermee bemoeien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?
dus als je niet meteen iemand met pek en veren bestrooid en bij haar werkgever gaat lopen klikken keur je haar gedrag goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Wat was er dan met Zeus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Droopie het volgende:
lachen man.. maar het verhaal van Zeus ken ik, maar wat was er met Kastanova?
Link?
Iemand had zijn gastenboek gespamd, kastanova had het IP achterhaald en werkte bij @home. Hij dreigde hem af te sluiten, en een Fok-user had het topic doorgestuurd naar zijn werkgever, gevolg is dat kastanova ontslagen werd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Droopie het volgende:
lachen man.. maar het verhaal van Zeus ken ik, maar wat was er met Kastanova?
Link?
Klinkt mooi. Maar ook wel verdiende loon als ik hoor wat Kasta heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand had zijn gastenboek gespamd, kastanova had het IP achterhaald en werkte bij @home. Hij dreigde hem af te sluiten, en een Fok-user had het topic doorgestuurd naar zijn werkgever, gevolg is dat kastanova ontslagen werd.
Leuker dan jijquote:
da's wel raar...als je loopt te spammen wordt je meestal afgesloten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand had zijn gastenboek gespamd, kastanova had het IP achterhaald en werkte bij @home. Hij dreigde hem af te sluiten, en een Fok-user had het topic doorgestuurd naar zijn werkgever, gevolg is dat kastanova ontslagen werd.
oja daar had ik ook wel eens van gehoord..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor.quote:
Er zit een verschil tussen een gastenboek spammen en miljoenen spammails versturen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:20 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
da's wel raar...als je loopt te spammen wordt je meestal afgesloten.
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Maar ook wel verdiende loon als ik hoor wat Kasta heeft gedaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, om het niet verder te verergeren zal ik de details maar achterwege laten, maar kennelijk zag iemand zich genoodzaakt om dit topic als serieus dreigement te kenmerken en als dusdanig door te sturen naar de verschillende instanties.
Vervolgens riep de teamleider me, liet me de uitgeprinte openingspost zien, vertelde me dat iemand zich daadwerkelijk bedreigd voelde en dus een klacht in heeft gediend.
En tja, in principe had ik wel gelijk met betrekking tot de policy, maar aangezien ik zelf daadwerkelijk bij @home werk en dus hiermee mijn geheimhoudingsplicht verbroken had, was er geen andere mogelijkheid dan ontslag..
Net zoals 4channel, FOK! volgt maar dan ben ik al lang en breed wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Dit is de kanker die FOK! langzaam opeet, LOL LEKKER TROLLEN LOLZ XDDDDD EPISCHE TROLL
Haha, heb net even het hele topic doorgelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
Alle nerdjes in dat topic die er hard om moesten lachen mogen best de tering in worden getrapt.
Preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
Alle nerdjes in dat topic die er hard om moesten lachen mogen best de tering in worden getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |