jij wintquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ben gewoon via 31 mensen aan die knakker verbonden
Dat was echt hilarischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Doet me denken aan die Kastanova affaire
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Doet me denken aan die Kastanova affaire
Ik dacht dat we zojuist hadden vast gesteld dat het een hoax is? Wat is dan haar eigen schuld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:00 schreef FreezePop het volgende:
Wel een beetje eigen eigen schuld van originele KLB TS. Moet je dit soort shit maar niet posten.
Wat wie waar? Bron? Link?quote:
Niet verder gelezen dan pagina 5quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zojuist hadden vast gesteld dat het een hoax is? Wat is dan haar eigen schuld?
Maar dat was een echte baan, of niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Exact hetzelfde principe. Gewoon ordinair en onder de gordel een oor aannaaien. Vies, smerig en goor met als gevolg baanverlies.
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?quote:
Dat is toch haar keus? Zij loopt toch niet anoniem iemands leven te verzieken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?
Waarom zou je je ermee bemoeien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Alhoewel dit een hoax is keur jij het goed dat zij niet naar haar werk gaat en daarmee haar collega's laat zitten?
dus als je niet meteen iemand met pek en veren bestrooid en bij haar werkgever gaat lopen klikken keur je haar gedrag goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef 404_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |