quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef mixje456 het volgende:
Vandaag ging ik wat met mijn vriendinnen doen,dus had ik me ziekgemeld op me werk vanochtend.
Dus ik ging naar zo'n meisje haar osso. Rond 6 uur werd ik gebeld door me broer.
'Hé je werk belde net,ze vroegen of je er was'
Toen zei ik : 'oh wat heb je gezegd'?
'dat je van huis was,sorry ik wist het niet pas daarna zeiden ze dat je,je ziek had gemeld.
ik : 'omg,waarom doe je dat'
Hij : 'je baas zei dat je hem zo snel mogelijk moet bellen'.
klacht : ik durf niet![]()
Wat moet ik zeggen dat ik naar de dokter was?
quote:
quote:
quote:
quote:
We zijn nu in afwachting van TS haar reactie en die van de bijenkorf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:29 schreef TheDocter het volgende:
TS is de lul
Ik was zo stom om de link zelf niet mee te sturen, deze heb ik alsnog gestuurd. Hopelijk krijg je je verdiende loon.
Deed jij niet net zo hard mee?quote:
God is vannacht in Penisbaard zijn slaap verschenen en sindsdien heeft hij zjin leven gebeterd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed jij niet net zo hard mee?
Nee, volgens mij heb ik ook geen enkele keer in dat topic gepost.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed jij niet net zo hard mee?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dit zijn de mensen die zich een jaar of 70 geleden aansloten bij de NSB
dat of een 13 jarige met teveel vrije tijd (misschien spijbelt ie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dit zijn de mensen die zich een jaar of 70 geleden aansloten bij de NSB
Eigenlijk wel maar als je zo'n topic aanmaakt en dan ook nog antwoord geeft op de vraag waar je werkt, dan ben je wel heel domquote:
@homequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Doet me denken aan die Kastanova affaire
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef caspergf1 het volgende:
TheDoctor voelt zich nu de grote man, nerdje achter de pc.
kutuser ben je
Ik heb hier niks mee te makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
ik wil dat meisje wle helpen en TS in elkaar baggeren. Wie doet mee?
Ohquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ook geen enkele keer in dat topic gepost.
Laten we jou in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
ik wil dat meisje wle helpen en TS in elkaar baggeren. Wie doet mee?
Dat dus. Je hebt echt geen leven als je zulke streken uit gaat halen hahahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef caspergf1 het volgende:
TheDoctor voelt zich nu de grote man, nerdje achter de pc.
kutuser ben je
Wil je niet direct tegen Michielos praten aub?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef Telegrey het volgende:
[..]
Laten we jou in elkaar slaan.Met je klote topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |