Het lijkt erop maar het was net even anders geloof ik. Hij werd lastig gevallen, zou die persoon wel even blokkeren en daar werd zijn baas van op de hoogte gesteld.quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
Nee maar goed om te lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
Met dat verschil dat destijds sommigen van de crew zaten te juichen van vreugde (dacht ik).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef SeLang het volgende:
Doet me denken aan die Kastanova affaire
van zijn linkedin:quote:
quote:Experience
Storemanager Maastricht
de Bijenkorf
Privately Held; Retail industry
January 2010 – Present (8 months)
Manager Customer Service
De Bijenkorf
Public Company; Retail industry
February 2008 – January 2010 (2 years)
Verantwoordelijk voor de klant processen en klanttevredenheid van de klanten van de Bijenkorf
preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt erop maar het was net even anders geloof ik. Hij werd lastig gevallen, zou die persoon wel even blokkeren en daar werd zijn baas van op de hoogte gesteld.
Een beetje boontje komt om zijn loontje.
Waar dit meisje het aan verdiend heeft begrijp ik niet zo goed.
Nice find.quote:
het kan maar niet op met dit topic - EPISCHE WIN = epic draadquote:
Wat wint daar dan precies zo aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
het kan maar niet op met dit topic - EPISCHE WIN = epic draad
Deze gaat niet gelocked worden.quote:
Ben gewoon via 31 mensen aan die knakker verbondenquote:
Exact hetzelfde principe. Gewoon ordinair en onder de gordel een oor aannaaien. Vies, smerig en goor met als gevolg baanverlies.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
preciesKasta liep toen te pochen en kwam hard op de koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |