JE GAAT ERAAN!@ HIER KOM JE NIET MEE WEG!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga maar weer op TS lopen janken. Lees even de boel door en je weet dat ik het niet was die dit heeft gedaan
Nee! Link?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef Paul het volgende:
Wist je nog die actie met die stagaire?
Die op twitter ging zeuren over haar stage? En dat ik toen dat topic maakte en toen op geenstijl kwam het en en
Ja ik geloof het ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof dit bericht meteen, mensen dit is ECHT de vriend van mixje4932032093209.![]()
Ik weet bijna drie procent zeker dat dit absoluut geen troll is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Stelletje teringlijers... hier spreekt haar vriend even...
ik had veel moeite gedaan om haar die baan te bezorgen... ze had namelijk een deal met d'r moeder; als ze zou werken mocht ze in t weekend uit (regelement gebasseerd op dr leeftijd enzo)...
magoed in t weekend ging ze nooit uit... in t weekend neukte ze mij...
en nu ? Nu is ze ontslagen...
TS heeft alleen het topic geopend, deze moet je hebben: Ziek gemeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt..." Ken je niet zeker?![]()
TS is een zielepoot.
Buahahahahaha!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hhaha, lekker met een dildo in je kont zeker. Zijn ze in Den Haag wel gewend
NEEEE, MICHIELOS KOMT MIJ DE KIETELDOOD GEVEN MET ZIJN 0KG SPIERENquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
JE GAAT ERAAN!@ HIER KOM JE NIET MEE WEG!!!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik snap alle ophef niet, mixje456 is toch overduidelijk een relkloon van een een of andere reluser (zie topic history)
Excusez. Degene die het deed is een NSB-er.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga maar weer op TS lopen janken. Lees even de boel door en je weet dat ik het niet was die dit heeft gedaan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ts slaap lekker vannacht!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat heeft TS gedaan? Het nieuwe topic geopend, deze heeft gemaild: Ziek gemeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ts slaap lekker vannacht!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dr postgeschiedenis valt wel mee..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik snap alle ophef niet, mixje456 is toch overduidelijk een relkloon van een een of andere reluser (zie topic history)
Het is zeker weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Excusez. Degene die het deed is een NSB-er.
Jij bent slechts de simpele ramptoerist die onverdiende (doch twijfelachtige) eer wil behalen met dit topic, alsmede een mede-NSB-er hierdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |