quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
ik wil dat meisje wle helpen en TS in elkaar baggeren. Wie doet mee?
Moet ik een postduif sturen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Wil je niet direct tegen Michielos praten aub?
Ik ben tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Michielos het volgende:
ik wil dat meisje wle helpen en TS in elkaar baggeren. Wie doet mee?
No nookie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Stelletje teringlijers... hier spreekt haar vriend even...
ik had veel moeite gedaan om haar die baan te bezorgen... ze had namelijk een deal met d'r moeder; als ze zou werken mocht ze in t weekend uit (regelement gebasseerd op dr leeftijd enzo)...
magoed in t weekend ging ze nooit uit... in t weekend neukte ze mij...
en nu ? Nu is ze ontslagen...
quote:
Wat een slechte troll.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
ik had veel moeite gedaan om haar die baan te bezorgen... ze had namelijk een deal met d'r moeder; als ze zou werken mocht ze in t weekend uit (regelement gebasseerd op dr leeftijd enzo)...
Heb je geen link?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef Paul het volgende:
Wist je nog die actie met die stagaire?
Die op twitter ging zeuren over haar stage? En dat ik toen dat topic maakte en toen op geenstijl kwam het en en
Hhaha, lekker met een dildo in je kont zeker. Zijn ze in Den Haag wel gewendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Ga maar weer op TS lopen janken. Lees even de boel door en je weet dat ik het niet was die dit heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt..." Ken je niet zeker?![]()
TS is een zielepoot.
Ik geloof dit bericht meteen, mensen dit is ECHT de vriend van mixje4932032093209.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef Bovenmens het volgende:
Troll ? Kenker een end op..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |