quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Mijn god, ik zie hier mensen moraalridderen die zelf net zo vaak ongein hebben uitgevroten of er op zijn minst om hebben gelachen. Wat zijn we ineens politiek correct allemaal.
Voel je vooral niet aangesproken als je zelf nog nooit hebt lopen klooien maar ik heb toch een groot deel van die boeroepers in andere reltopics keihard zien lachen.quote:
Inderdaad, want dat is allemaal vergelijkbaar met invloed uitoefenen op iemands persoonlijke leven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Mijn god, ik zie hier mensen moraalridderen die zelf net zo vaak ongein hebben uitgevroten of er op zijn minst om hebben gelachen. Wat zijn we ineens politiek correct allemaal.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voel je vooral niet aangesproken als je zelf nog nooit hebt lopen klooien maar ik heb toch een groot deel van die boeroepers in andere reltopics keihard zien lachen.
Ja, we hebben immers allemaal wel eens voor de lol iemand verklikt bij z'n werkgeverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
een topic doorsturen naar iemands werk = moraalridderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Je zou zelf maar in zo'n situatie zitten het is niet mild hoor, ik vind het allebei even triestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef Supersoep het volgende:
Overigens is dit natuurlijk maar mild. Een 15 jarig meisje dat ontslagen wordt bij de Bijenkorf, kom op. Daar ligt ze drie minuten om te huilen en dan gaat het leven weer verder.
Als je echt wil klagen, start dan inderdaad een hetze tegen 4chan die mensen letterlijk tot zelfmoord weten te drijven.
Medelijden hebben met die irritante kuthoerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk deuntje maar echtKanslozen die niets beter te doen hebben dan iemand te tiranniseren
Nee, maar er zijn op FOK! wel meerdere soortgelijke situaties geweest en andere dingen die minstens net zo erg zijn waar ik vol om gelachen werd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ja, we hebben immers allemaal wel eens voor de lol iemand verklikt bij z'n werkgever!
Ja, ze heeft ook alleen maar trolltopics, we waren er al achter dat het een kloon is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:40 schreef 300000 het volgende:
"geregistreerd op: woensdag 28 juli 2010 @ 19:34"
doorlopen mensen het is allemaal nep
Ja ik heb medelijden met haar, oké ze is misschien niet 100% en dat komt mede doordat haar ouders gefaald hebben tijdens de opvoeding. Ik vind het diep en diep triest dat 1000 mensen haar in zelfmoord willen drijven terwijl ze haar eigenlijk beter kunnen helpen door advies te geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Medelijden hebben met die irritante kuthoer
En oja, je bent gewoon een zielige kneus. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen aftrekken op je gedachtes over wat je hebt gedaan. Stoere jongenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef TheDocter het volgende:
Tsja, ten eerste naait TS haar collega's fucking hard. Die moeten nu haar werk gaan doen. Ze had ook gewoon de zaak uit kunnen leggen, dan had er een vervanger geregeld kunnen worden.
Maar het ergste is nog de enorme reputatieschade die de topicstarter aanricht. Dit topic is inmiddels al bijna 7.000 keer bekeken, veel mensen die dit lezen zullen nooit meer naar de Bijenkorf gaan. Ik ga in iedergeval niet naar een winkel(keten) waar de werknemers met dergelijke mentaliteit rondlopen.
Al met al heeft TS heel wat schade aangericht met haar daad, ik hoop dan ook dat de straf hiertoe ook in verhouding staat. Ontslag dus.
Dit kan gewoon niet door de beugel.
Daar heb je een goed punt. Aan de ene kant is het natuurlijk gewoon je morele plicht om dit topic door te sturen naar de werkgever, aan de andere kant is het natuurlijk weer heel lullig voor die werknemer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
een topic doorsturen naar iemands werk = moraalridder![]()
dat zielig vinden = moraalridder
hier zouden we een filosofische discussie over kunnen voeren...
Ja man, echt een misdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Splutje het volgende:
De tering man. Als je jezelf onterecht ziek meld en het dan op internet zet verdien je het gewoon hoor
En jij trekt je af op Gekruldemondhoek. Dan weet ik niet wie van jullie er fouter bezig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
En oja, je bent gewoon een zielige kneus. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen aftrekken op je gedachtes over wat je hebt gedaan. Stoere jongen
Idd. het komt weleens voor dat bazen geen vervangers willen regelen en zelf ook niets kunt regelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
En oja, je bent gewoon een zielige kneus. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen aftrekken op je gedachtes over wat je hebt gedaan. Stoere jongen
Je moet je niet zo aanstellen knakker, het is gewoon naïef om zo om te gaan met persoonlijke gegevens op internet. Het meisje zal echt niet voor de rest van haar leven getekend zijn, wel zal ze een wijze les geleerd hebben. Daarnaast hebben wij er om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja man, echt een misdaad.
Gewoon afschieten dat soort mensen.
Sterk hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja man, echt een misdaad.
Gewoon afschieten dat soort mensen.
Degene had ook kunnen zeggen dat ze beter niets persoonlijks op internet moet zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen knakker, het is gewoon dom om zo naïef om te gaan met persoonlijke gegevens op internet. Het meisje zal echt niet voor de rest van haar leven getekend zijn, wel zal ze een wijze les geleerd hebben. Daarnaast hebben wij er om kunnen lachen.
Maar goed, ga jij maar verder op je witte paard 15-jarige meisjes verdedigen.
wait whutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Aan de ene kant is het natuurlijk gewoon je morele plicht om dit topic door te sturen naar de werkgever, aan de andere kant is het natuurlijk weer heel lullig voor die werknemer.
Nouja, als het überhaupt een echt meisje geweest was. Dan zal ze in dit geval ook wel haar les hebben geleerd en ook al was een waarschuwing beter op zijn geplaatst geweest, ze zal vast wel een nieuwe baan vinden en ik denk dat ze er nu alleen maar meer van leert.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Degene had ook kunnen zeggen dat ze beter niets persoonlijks op internet moet zetten
Ah, okay, dus omdat zij niet zorgvuldig met haar gegevens omgaat mag jij voor eigen rechter gaan spelen en haar straffen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen knakker, het is gewoon naïef om zo om te gaan met persoonlijke gegevens op internet. Het meisje zal echt niet voor de rest van haar leven getekend zijn, wel zal ze een wijze les geleerd hebben. Daarnaast hebben wij er om kunnen lachen.
Maar goed, ga jij maar verder op je witte paard 15-jarige meisjes verdedigen.
Kan je nagaan wat een trieste actie het isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zou het zelf ook niet gedaan hebben, ik zeg alleen dat je je niet zo moet aanstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, okay, dus omdat zij niet zorgvuldig met haar gegevens omgaat mag jij voor eigen rechter gaan spelen en haar straffen?
Dat bedrijf dient ook te weten dat één van haar werknemers haarzelf onrechtmatig ziek heeft gemeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
wait whuthoezo morele plicht? Iemand typt iets op FOK!. En zomaar, zonder enige controle kan dat die persoon haar baan kosten. MIsschien wilde die persoon wel even wat reacties uitlokken, maar was ze niet slim genoeg om een fake werkgever te verzinnen. Toch kut als je daardoor je baan verliest
Was jij niet diegene die op Fok! meldde dat hij zijn zusje naakt had gezien en een foto van haar postte waardoor Hyves-profielen werden achterhaald wat erin resulteerde dat het topic de eerste Google-hit op haar naam was?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TheDocter is zeker zo'n onzeker bang autistisch type die vroeger bij de nazi's ook zijn zusje zou hebben verraden waar ze zich schuilhield
Ieder normaal mens doet dat in zijn leven minimaal één keer.quote:
Haar straffen nog wel. Net alsof iemand haar in elkaar heeft gerost omdat ze zich ziek heeft gemeld bij de Bijenkorfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, okay, dus omdat zij niet zorgvuldig met haar gegevens omgaat mag jij voor eigen rechter gaan spelen en haar straffen?
Wegens gebrek aan een internet-politie lijkt me dat wel toegestaan ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Van wie moet dat bedrijf dat wetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedrijf dient ook te weten dat één van haar werknemers haarzelf onrechtmatig ziek heeft gemeld.
Hij is inderdaad weggegaan bij de klantenservice en is nu manager van KCC. Zijn 2 verschillende afdelingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef teamlead het volgende:
was het al iemand opgevallen dat die "manager customer service" die onderaan die mail wordt genoemd al ruim een half jaar geen manager customer service meer is?
Ik tot dusver nog niet.*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ieder normaal mens doet dat in zijn leven minimaal één keer.
Zat jij niet aan tafel toen op kerstavond?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van wie moet dat bedrijf dat weten
euh.. hij is geen manager kcc.. hij is shopmanager in maastrichtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Hij is inderdaad weggegaan bij de klantenservice en is nu manager van KCC. Zijn 2 verschillende afdelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |