Dat is iets waar je lang en krom over kan blijven discussiëren maar mijn mening is dat het bedrijf dit gewoon hoort te weten. Maar er zullen hier ongetwijfeld mensen zitten met een andere mening.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van wie moet dat bedrijf dat weten
qftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zou het zelf ook niet gedaan hebben, ik zeg alleen dat je je niet zo moet aanstellen.
Ontslagen worden is inderdaad geen straf, inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Haar straffen nog wel. Net alsof iemand haar in elkaar heeft gerost omdat ze zich ziek heeft gemeld bij de Bijenkorf
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Ketchupknul het volgende:
Overigens geloof ik geen ruk van het feit dat hij haar heeft ge-NSB'd wegens morele redenen; we weten allemaal dat hij het gewoon voor de lol deed.
Ik heb haar niet ontslagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ontslagen worden is inderdaad geen straf, inderdaad, je hebt gelijk.
Op die leeftijd valt het inderdaad allemaal wel mee. Het is niet zo dat ze een gezin heeft om te onderhouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ontslagen worden is inderdaad geen straf, inderdaad, je hebt gelijk.
elk zichzelf respecterend bedrijf (en zeker met een omvang van de Bijenkorf) heeft prima procedures om onterechte ziekmeldingen aan te pakken. Compleet met arbodiensten, waarschuwingstrajecten etc. Dan is een huilmailtje van een anonieme forumgebruiker nou niet bepaald de juiste route.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedrijf dient ook te weten dat één van haar werknemers haarzelf onrechtmatig ziek heeft gemeld.
Ze moeten toch op de een of andere manier te weten komen als er onterecht verzuim wordt gepleegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
elk zichzelf respecterend bedrijf (en zeker met een omvang van de Bijenkorf) heeft prima procedures om onterechte ziekmeldingen aan te pakken. Compleet met arbodiensten, waarschuwingstrajecten etc. Dan is een huilmailtje van een anonieme forumgebruiker nou niet bepaald de juiste route.
Actie -> Reactiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb haar niet ontslagenHaar bedrijf straft haar wegens verzuim, zo gaat dat.
nee jij bent leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
JIj bent grappig!
AHAHAHAHAAH AHHAHAHAHAH!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je iemand bewust willen naaien door het bedrijf daar een handje mee te helpen. Zure arbeidersmentaliteit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb haar niet ontslagenHaar bedrijf straft haar wegens verzuim, zo gaat dat.
Penerbaard has gone moraalridderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand bewust willen naaien door het bedrijf daar een handje mee te helpen. Zure arbeidersmentaliteit.
These - Antithese - Synthese > Het meisje heeft nu geleerd dit nooit meer te doen. Het recht zegeviert. Een win/win situatie voor iedere partij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Actie -> Reactie
Als het bedrijf niet wordt ingelicht zou zij ook niet worden ontslagen, maar blijkbaar denk jij het alleenrecht op ethiek te hebben en te bepalen dat het 'juist' is.
precies mijn puntquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze moeten toch op de een of andere manier te weten komen als er onterecht verzuim wordt gepleegd.
Alhoewel dat in dit geval sowieso wel ging gebeuren als je de oorspronkelijke OP leest. (Thuis opgebeld)
Oke, daar heb je gelijk in. Ik zou ook niet zomaar iemand gaan naaien. FOK! moet op FOK! blijven en daarbuiten zijn we allemaal weer iemand. Hier op FOK! zijn we onze username daarbuiten een persoon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand bewust willen naaien door het bedrijf daar een handje mee te helpen. Zure arbeidersmentaliteit.
Mwa, ik heb dat mailtje niet gestuurd he. Al die overtrokken reacties hier zijn natuurlijk een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Actie -> Reactie
Als het bedrijf niet wordt ingelicht zou zij ook niet worden ontslagen, maar blijkbaar denk jij het alleenrecht op ethiek te hebben en te bepalen dat het 'juist' is.
Penisbaard helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Recordaantal open deuren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, daar heb je gelijk in. Ik zou ook niet zomaar iemand gaan naaien. FOK! moet op FOK! blijven en daarbuiten zijn we allemaal weer iemand. Hier op FOK! zijn we onze username daarbuiten een persoon.
Inderdaad. Dat maakt dit topic 'dertien in één dozijn'.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Dropdown het volgende:
Goed topicJammer dat AP hier ook in gepost heeft
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik denk trouwens dat er niet zo gehapt werd door de meeste Fokkers wanneer het een 16-jarige jongen ipv. een meisje was geweest, want zo zijn we ook weer wel
Jawel, want er is al eens iets soortgelijks geweest met een mannelijke user, het is gewoon walgelijk om je te bemoeien met andermans privéleven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik denk trouwens dat er niet zo gehapt werd door de meeste Fokkers wanneer het een 16-jarige jongen ipv. een meisje was geweest, want zo zijn we ook weer wel
Het zijn dan ook overwegend vrouwen die altijd in dit soort situaties komen. Met uitzondering van Kastanova maar dat was dan ook een halve homo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
QFT!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jawel, want er is al eens iets soortgelijks geweest met een mannelijke user, het is gewoon walgelijk om je te bemoeien met andermans privéleven.
Iedereen weet toch van dat topic, behalve newbies natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik spreek natuurlijk niet namens iedereen, maargoed, denk dat ik toch wel een punt heb.
Linkje naar het topic van Kasta? Vast wel eens gelezen ergens, maar het staat me niet echt meer voor de geest.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Splutje het volgende:
Heel topic vol geluld terwijl niemand weet of ze wel ontslagen is_
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik spreek natuurlijk niet namens iedereen, maargoed, denk dat ik toch wel een punt heb.
Linkje naar het topic van Kasta? Vast wel eens gelezen ergens, maar het staat me niet echt meer voor de geest.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er blijkbaar zure arbeiders rondlopen die zich geroepen voelen om zich met het privéleven te bemoeien van iemand die ze niet kennen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Splutje het volgende:
Of ze nou wel of niet ontslagen is; het blijft een trieste actie. Serieus, heb je echt niks anders te doen, heb je nou echt zo'n saai leven dat je hier van geniet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Splutje het volgende:
Dat zeg ik toch ook? Kan me alleen niet alles meer herrinneren. En ik hoop dat je een kloon bent want anders ben je zelfs de grootste newbie hier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Iedereen weet toch van dat topic, behalve newbies natuurlijk
Was ook nog iets met een jonge gast die een (negatief) topic opende over een meisje, vervolgens werd op zijn Hyves dat meisje achterhaalt en haar de link naar het topic gestuurd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Iets ander verhaal, maar goed.
dat was mooi toen op 4chan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk deuntje maar echtKanslozen die niets beter te doen hebben dan iemand te tiranniseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |