Het staat al in de quote.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef jeroendh het volgende:
Commercials (nieuw!)
link werkt niet meer uit de op.
Krijg dit:
Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 403
www.rwdbase.nl
Fri Aug 6 14:52:44 2010
Apache/2.2.8 (Ubuntu) PHP/5.2.12-hh1_2ubuntu3 with Suhosin-Patch mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8g
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef Tomiiejj het volgende:
Kan iemand me zeggen welke muziek ze hieronder hebben gezet..
http://www.rtl.nl/compone(...)fect/index_video.xml
En dan is het aflevering 7 van 15-12-2008 en dan begint de muziek op 8:50.
Kent iemand deze beat, Remix?
Hoop dat iemand me kan helpen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:49 schreef Roppenzo het volgende:
Ik probeer achter de titel van deze track te komen dor het origineel te vinden
Dus ik probeer de lyrics te begrijpen:
Horen jullie ook wat ik hoor of meer?
"She has" "take good care of her" en "The lights" ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:30 schreef Doks het volgende:
ja ik zoek een liedje waarin ze zingen: dont about it always...........(trouble somehow?)
het is een vrij rustig liedje
+
door één man... t lied komt uit de jaren 90 geloof ik....
Gevonden.
Pluspunten voor TSE omdat Portisheadquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef Typica het volgende:
Hoorde laatst in een winkel een redelijk bekend zomerliedje, maar ik kan me de titel en artiest niet herinneren; Google biedt ook niet veel hulp.
- Ariest was gravity sings (of iets in die richting)
- Ttitel weet ik niet meer, het was iets zon/zee/strand achtigs (iets met sun/sand/wind)
hopelijk weet iemand waar ik het over heb!
dankuuuu
Kun je het niet even neuriën en opnemen ? IS denk wat gemakkelijker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
redelijk simpele maar ik weet het niet
Je hoort een uplifting melodietje met een bass van 4 noten en dan stopt het even en hoor je: "we got it together"
en dan gaat ie weer verder:
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (ofzo)
Beetje tom jones / jazz / drum & bass achtig
zie hierbovenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit toch wel iets van een recorder op je telefoon ?
Jay Ko feat Anya - Onequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw dance/ trance nummer. Zingt een vrouw continue 1....(riedeltje) dan 2......(weer riedeltje)......
In het engels wel
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je hoort een uplifting melodietje met een bass van 4 noten en dan stopt het even en hoor je: "we got it together"
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Maar een youtube link plaatsen was te veel moeite?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:29 schreef jorthendriks het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
http://rapidshare.com/files/411539660/Unknown_Song.mp3
Ik vind het een lekker nummer, maar weet dus niet hoe die heet...
en ja hij komt van youtube, maar daar stond ook geen naam bij en 100 requests voor dit nummer, dus misschien iemand hier?
Ok, maar kan je er helaas niet mee helpen....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:49 schreef jorthendriks het volgende:
kwam erna nog een hoop andere kneut dat me niet boeide....
zelfde soort stemquote:
Gokje :quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zelfde soort stem
maar de muziek lijkt er niet op, die van mij is ook nog met hele hoge klokbelletjes erdoor, niet die rare koebellen
heb de instrumenten niet om het na te spelen en moet nieuwe snaren op mijn gitaar zetten anders deed ik het daarmee
Heel erg in de buurtquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef wobbel het volgende:
Hoe heet het allereerste nummer in dit filmpje => http://www.dumpert.nl/med(...)_in_de_toekomst.html
Het liedje met de tekst "intergalactic"
quote:
Daarvoor is dit topic niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:14 schreef elkravo het volgende:
Eens even geen titel/uitvoerende vraag...
Ik zoek: een plaatje/albumhoes, en wel van de CD:
Lenny Kravitz - Celebration Tour Promo 2005 ...niet een reguliere plaat dus, en dus verdomd moeilijk te vinden voor me... iemand ideeën?
Ik kom niet verder dan:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:59 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een stuk muziek, volgens mij klassiek waarvan ik amar een klein deel weet (einde van een stuk?)
http://www.tempfiles.net/download/201008/115853/Untitled-(3).html
Heb het gefloten, weet niet of het duidelijk is.
Bij voorbaat dank!
Tjonge zeg..quote:
Dit valt bij mij onder "etc"., al helemaal omdat er niet staat dat 't niet mag, en omdat het handiger kan zijn hier te vragen dan een speciaal topic te openen voor een plaatje...quote:Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Op zich heb je een punt, ware het niet dat je om een bootleg en dus illegale waar vraagt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:20 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tjonge zeg..
Quote uit de OP
[..]
Dit valt bij mij onder "etc"., al helemaal omdat er niet staat dat 't niet mag, en omdat het handiger kan zijn hier te vragen dan een speciaal topic te openen voor een plaatje...
Hopelijk heeft iemand een behulpzaam idee...
Hoewel een prachtig nummer, is het niet wat ik zoek.quote:
Stiekem gewoon The Cure?quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:17 schreef VinceMega het volgende:
Ik zoek een nummer die de hele avond (niet anita meyer, dank u homo top 100) al in mijn hoofd zit.
- Het is een typisch Radio Veronica/ Arrow Classic Rock nummertje, dus zeer waarschijnlijk uit de 70's-80's-90's.
- Het einde van het nummer is een solo van de basgitaar en gaat als volgt.
tutum tutum tutum tutum tututtutututtutututtututum
(normale toonhoogte-verhoging-verlaging-normale, daarna een versnelling) daarna is het nummer afgelopen.
- Ik vind het persoonlijk iets weg hebben van The Cure.
Bij voorbaat dank!
Ja dus toch! Zal ongetwijfeld aan het bier liggenquote:
Het is een liedje van Barry white ben ik 99% van, veel instrumental weinig vocals.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je hoort een uplifting melodietje met een bass van 4 noten en dan stopt het even en hoor je: "we got it together" (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
1. Kings of Convenience - Mrs. Coldquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef jiwiedoewas het volgende:
Hallo,
Ik heb hier een moeilijke zoekopdracht voor jullie ;p
Op deze site: http://www.am-vintage.com/ staat een nummer dat zoek. Als je er bent moet je even op english version klikken. Dan krijg je boven in de hoek zo'n muziekplayer ding. Die moet je dan doorspoelen naar een nummer dat begint met gitaar muziek en dan iets van i wanna love ya, i wanna school ya (?). Nou dat nummer zoek ik dus. Ik heb het al geprobeerd door random stukken van de tekst in google te typen maar het mocht niet baten.
Wie het weet is echt een held(in). Please help me want ik raak echt gefrustreerd.
Geen dank.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Gourmandises het volgende:
Geen idee hoe ik kan quoten maar dit is fantastisch! Dank je!
Heerlijk nu kan ik gaan zoeken naar mijn lievelingsversie bedankt! Hopelijk vinden mensen de 1e ook nog
gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
En daar een remix van, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Een van deze ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Dimitri_ het volgende:
Help ik zoek...
Dat liedje waarin het lijkt alsof ze zingen "Check your Vuvuzela"
Vrolijk nummer, gezongen door een vrouw. Echt een Ekdom-liedje.
Mijn dank is groot. 40 maagden voor degene die me helpt aan het nummer.
Neenee gewoon een lekker vrolijk nummer.quote:
Ik weet het al :quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Neenee gewoon een lekker vrolijk nummer.Check your vucurena oid.. Echt geen idee wat ze precies zingt, maar dat lijkt erop. Kom er niet uit met Google..
Hell yeah! Die maagden komen zo spoedig mogelijk jouw kant op!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet het al :
Kom maar op met die maagden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hell yeah! Die maagden komen zo spoedig mogelijk jouw kant op!
Bedankt!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef Seam het volgende:
Een nieuw nummer met een vrouwelijke stem die klinkt als Inna. Het is ook zo'n soort elektrische pop. Ik ken maar een regel en dat is : Two, there's not a reason why, I shouldn't be with you. Kan iemand mij verder helpen?
Chill bedankt man, zo'n snelle reactiequote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Chill bedankt man, zo'n snelle reactie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef RickoKun het volgende:
JA grote vrinden! Hier ben ik weer;
Ik kan nu niet op het volgende nummer komen:
Het was een nummer uit de tijd van The Box in zijn jonge jaren (jeweetwel, dat je een half uur naar muzieklijsten zat te staren voordat iemand iets had 'besteld' )
Voor mensen die niet weten; volgens mij gaat dit liedje over een periode van ergens in de jaren '90 tot aan 2000.
Om je op weg te helpen:
Luister bij het volgende filmpje naar de hoge herhalende deunen vanaf 5:26. Het liedje waar ik de naam niet van ken heeft ook zulke ...hoe zeg je dat, tonen en bestaat volgens mij zowat alleen daar maar uit. Het was een ...mwaaaah.....voorkomend nummer op TMF en the Box (volgens mij niet zoveel op MTV)
Bekijk deze YouTube-video
Donroyco heeft hem denk ik al, maar ik zat zelf aan deze te denken:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef RickoKun het volgende:
JA grote vrinden! Hier ben ik weer;
Ik kan nu niet op het volgende nummer komen:
Het was een nummer uit de tijd van The Box in zijn jonge jaren (jeweetwel, dat je een half uur naar muzieklijsten zat te staren voordat iemand iets had 'besteld' )
Voor mensen die niet weten; volgens mij gaat dit liedje over een periode van ergens in de jaren '90 tot aan 2000.
Om je op weg te helpen:
Luister bij het volgende filmpje naar de hoge herhalende deunen vanaf 5:26. Het liedje waar ik de naam niet van ken heeft ook zulke ...hoe zeg je dat, tonen en bestaat volgens mij zowat alleen daar maar uit. Het was een ...mwaaaah.....voorkomend nummer op TMF en the Box (volgens mij niet zoveel op MTV)
Klinkt niet bekendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef ninostar het volgende:
Iemand enig idee wat dit voor soundtrack is?![]()
Ik heb geen idee!![]()
Suzanne - Leonard Cohen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef DoimeN het volgende:
Okay jongens, heb hier een moeilijke denk ik. Hij was gister op de radio, geen idee welke zender.
Het is een ouder soort nummer, maar wel een classic.
Ik heb alleen de outro gehoord: 'i know we have to travel blind...'.
Iets in die geest, de stem zingt het heel zacht.
Het is waarschijnlijk een ouder nummer
Ik heb dit nummer ooit als trompettist gespeeld met een coverband maar weet niet meer van wie het was en kan het niet meer vinden.quote:Are you ready?
Are you able? (yes I am!)
To lift off with us tonight
Are you tired (so tired!)
of running round (get nowhere!)
wishing you were somewhere else?
So lift off! (blazersriedeltje) up up and away
Lift off! (blazersriedeltje)
etc.
Die ja, EINDBAASquote:
YOoooooooooooo ja Royco had het goed, maar dat nummer van jou is ook wel baasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Donroyco heeft hem denk ik al, maar ik zat zelf aan deze te denken:
*is benieuwd*
Er is ook nog een nieuwere versie uit..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die ja, EINDBAAS(heb hem al lang niet meer gehoord, maar valt me toch iets tegen nu ik hem weer terug hoor
)
[..]
YOoooooooooooo ja Royco had het goed, maar dat nummer van jou is ook wel baas![]()
Even favo-en
't Is niet echt een playlist, maar op http://www.nummergemist.nl/qmusic kun je het wel teruglezen wat ze gedraaid hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Is er ergens een playlist van Q-music?
?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef eli87 het volgende:
Hai !
Nu net bij take me out kwam er een kerel (door een meisje flapdrol genoemd) binnen met een dance-nummer die ik fantastisch vind, ik kende het nummer al van het uitgaan paar jaar terug.. maar kwam nooit achter de titel..
hopelijk heeft iemand gekeken en weet die welk nummer ik bedoel: met afrikaans achtige tekst , een man zingt het en het klinkt fonetisch zoiets als: sena sena ..sawee sawee
Ik hoop dat iemand een idee heeft wel liedje dit is!
thanks!!!
Volgens wiki een sample van Bittersweet Symphony van The Verve, maar ik hoor het er niet in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik zoek de orginele versie van het refrein van ridin solo van Jason Derulo..
Het refrein (de muziek eronder) is van een ander nummer, welk?
Thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't Is niet echt een playlist, maar op http://www.nummergemist.nl/qmusic kun je het wel teruglezen wat ze gedraaid hebben.
Alhoewel ik niks met de muziek heb, nooit gehad, en nooit zal hebben... Hier de youtube link naar het nummer:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef bram278 het volgende:
Hallo allemaal:D,
ik ben al heel lang opzoek naar een nummer :
http://www.dailymotion.co(...)-hakken-part-7_music
in dat filmpje begint het nr vanaf ongeveer 1:12 !
Alvast bedankt
(weet je het nr met exacte naam enzo stuur me dan even een berichtje:D)
Thanks manquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Farenji het volgende:
Da's een cello.
Misschien vind je dit dan wel mooi:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef eli87 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s3_a8.xml
dit is de bewuste uitzending, liedje komt op minuut 14.20 !
wie kent het nummer?!
thanks!!
het is niet:quote:trouwens ik zoek een house nummer wat hier heel veel op lijkt:
zelfde soort gitaartje maar dan een iets ander deuntje.. en neej het is geen cover/edit/remix van deze..
het is een totaal ander nummer..
en deze:quote:
quote:Ik probeer achter de titel van deze track te komen dor het origineel te vinden
dus ik probeer de lyrics te begrijpen:
Horen jullie ook wat ik hoor of meer?
"She has" "take good care of her" en "The lights" ?
Die laatste heb ik al aan heel wat mensen gevraagd ook dj's die dat genre draaien in mijn omgeving en wat ze vrijwel allemaal zeggen : 'Klinkt echt als een Pitto nummer dus waarschijnlijk nog niet gereleased.'quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Roppenzo het volgende:
iemand deze nog?
[..]
het is niet:
[..]
en deze:
[..]
Is het wel wat ik bedoelde.;) Danku!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens wiki een sample van Bittersweet Symphony van The Verve, maar ik hoor het er niet in.
Gevonden!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef Farenji het volgende:
Ben op zoek naar uitvoerende van een smooth funk/jazz nummer van wsch al een tijdje terug met lekkere blazertjes, titel is "lift off". De tekst gaat ongeveer zo:
[..]
Ik heb dit nummer ooit als trompettist gespeeld met een coverband maar weet niet meer van wie het was en kan het niet meer vinden.
Google helpt me ook niet verder...
vanaf 0.55quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:53 schreef Radegast het volgende:
Ik hoorde laatste een stukje van dit baggernummer op 100%NL () toen ik daar langskwam tijdens het zappen, en het viel me al meteen op dat er een stukje jatwerk in zat van een bekend popliedje (vanaf 40 seconden ongeveer)
Nou weet ik alleen niet van welk nummer dat gejat is, kan er niet opkomen..
Geen dank.quote:
Ik zag net op Discovery de aankondiging van The Gadget Show, daar zit het deuntje van dit nummer in! (nee, het is niet de tune van het programma zelf)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef vigier het volgende:
Een nummer wat ze bij de fitness vaak draaien met "one hundred and four" (of 104 natuurlijk wat je wil) erin. Heb daar al op gezocht, maar kan het niet vinden. Iemand een idee? Dance, van afgelopen paar jaar denk ik.
Van dit filmpje ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik zag net op Discovery de aankondiging van The Gadget Show, daar zit het deuntje van dit nummer in! (nee, het is niet de tune van het programma zelf)
Jaaaa..... vanaf 0:15 tot 0:55 is het gitaar (synthesizer hier denki ik) de hele tijd te horen... dat riffje zit in het nummer dat ik zoek!quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:43 schreef IDisposable het volgende:
Ik zoek een nummer met Afro(Amerikaanse?) scholieren die gaan dansen op een dancenummer. Er zitten ook vocalen in het nummer en de artiest was iets met "...project" erin.
ofquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef nigel-fox het volgende:
Hee ik zoek een nummer eigenlijk soort house met soort fluiten wat lijkt op zon slangenfluit echt heel erg bedankt als iemand hem vindt.
16 augustus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef CR9 het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer uit de TMF in de Mix van 16 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Bij voorbaat dank
Gok :quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteravond gehoord heb, erg veel info heb ik niet omdat ik niet helemaal fit was![]()
Was een soort trance nummer ofzo, en de tekst was iets van: "You know better than I.... This is the homieeee this is the homiee!"Zo ongeveer, waarbij ik niet zeker weet of "homie" goed is, ik weet bijna zeker dat het niet goed is, maar zo klonk het iig...
Iemand?
Nope, er zit veel minder gezang inquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef IDisposable het volgende:
Welk nummer is dit?
http://www.dumpert.nl/mediabase/70521/5dc14ce4/hoepelmeisje.html
Mensen alsjblieft iemand moet het toch wel weten, ik heb het nummer echt nodig!quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef CR9 het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer uit de TMF in de Mix van 16 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Bij voorbaat dank
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Het is wél dezelfde. En nu opbokken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef CR9 het volgende:
Het is niet dezelfde, ik heb hem aangepast....
[..]
?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:49 schreef PIETR het volgende:
Enige aanwijzingen die ik kan geven:
- Lekker slow nummer
- Wordt ook gebruikt in een nieuwe reclame die best vaak te zien is op tv
- De cartoonachtige videoclip is heel opvallend en best apart
Niemand?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteravond gehoord heb, erg veel info heb ik niet omdat ik niet helemaal fit was![]()
Was een soort trance nummer ofzo, en de tekst was iets van: "You know better than I.... This is the homieeee this is the homiee!"Zo ongeveer, waarbij ik niet zeker weet of "homie" goed is, ik weet bijna zeker dat het niet goed is, maar zo klonk het iig...
Iemand?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef nigel-fox het volgende:
Hee ik zoek een nummer eigenlijk soort house met soort fluiten wat lijkt op zon slangenfluit echt heel erg bedankt als iemand hem vindt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef LiFePo4 het volgende:
Iemand?
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://img12.imageshack.us/i/40546268.mp4/
Iemand? Maar even opgenomen met de camera van me telefoon vanaf de radio.
1:50 - 2:00 is erg duidelijk.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Opzoek naar een nummer wat steeds blij slamfm is en klinkt zo
I wanna boom boom bang with your body al hadd ik het goed
Deze?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Opzoek naar een nummer wat steeds blij slamfm is en klinkt zo
I wanna boom boom bang with your body al hadd ik het goed
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef elkravo het volgende:
Hier is een Nederlandse cover/versie van... iemand een idee?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef basesss het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer. Het is van een zangeres ergens uit de jaren 90. Het begint met een hele lange piano intro. In de tekst komt volgens mij: missing you of miss you?. Het is een droevig nummer.
ik weet dat het niet veel is maar ik hoop een goede tip.
Bedankt alvast voor de moeite.
Basess
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Surroor het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek een videoclip of eigenlijk gewoon de muzieknaam. Ik heb beperkt informatie, maar ik ga toch een poging nemen. Het is Engelstalig. Ook zijn er twee versies. De ene alleen muziek, en de ander met videoclip.
De muziek lijkt electro-achtig, en was twee/drie jaar terug best populair. Niet alleen in de uitgaanswereld (voor DJ's die ze dan mixen) maar ook in kledingzaken. Ik kan het niet nadoen met woorden. Maar misschien zegt het meer als ik de videoclip beschrijf.
In de videoclip is een dame te zien, best jong, vreemde (aparte, neem ik aan) kleding aan. Lijkt me gothic-achtig (maar niet zeker). Bij het refrein van de muziek had ze d'r capuchon om haar hoofd, maakte bewegingen. Ik weet niet wat ik nog meer kwijt kan over dit. Als jullie iets weten, zet wat YouTube links hier of wat namen, dan kan ik zelf kijken of dat 'm is.
Alvast bedankt. Jullie zijn een schat (als jullie me daadwerkelijk geholpen hebben).
\quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is wél dezelfde. En nu opbokken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef _svm_ het volgende:
ik zoek een lied
die uit kwam inn rond 2003 (2002/2004) zoiets denk ik
het is engelstalig
maar ik ben totaal vergeten hoe die gaat vond et wel leuk
gaat van ai ja ja ja, ai ja jaja xD
en die vrouw doet zeg maar van die robot bewegingen
volgens mij heet ze: Sophie nog iets..
btw weet iemand nog een leuke summersong of leuke lied van vroeger mis die dingen;
zoals, las ketchup song, o-zone, O-Zone - Dragostea Din Tei ,let me love you
danke
owh was het toch Sophie Ellis-bextorquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:22 schreef _svm_ het volgende:
[..]
owh was het toch Sophie Ellis-bextor
dankje
nou ben ik benieuw hoe wist je het eigelijks?
quote:volgens mij heet ze: Sophie nog iets..
Door het ajajajaj en de naam Sophie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:22 schreef _svm_ het volgende:
[..]
owh was het toch Sophie Ellis-bextor
dankje
nou ben ik benieuw hoe wist je het eigelijks?
owh haha okequote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Door het ajajajaj en de naam Sophie.![]()
En wat betreft je zomer liedjes kijk hier eens rond :
De zomerhits van vroeger
♫ Skylark's Mega Summer Top 65 ♫
Of gewoon Googlen : zomerhits . Lijkt me niet heel moeilijk.
Deze is het niet.quote:
Des'ree's Life is uit 1998.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:52 schreef basesss het volgende:
[..]
Deze is het niet.
Ik zoek volgens mij een nederlandse zangeres. Het is vrij zware stem voor een vrouw. Volgens mij moet het nummer het ook goed doen op begrafenissen. Volgens mij moet het ergens rond 1992-1995 zijn geweest. Het nummer stond ook op een verzamelalbum waar ook life oh life van desray op stond. Het zal uit dezelfde tijd zijn geweest.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:52 schreef basesss het volgende:
Ik zoek volgens mij een nederlandse zangeres. Het is vrij zware stem voor een vrouw. Volgens mij moet het nummer het ook goed doen op begrafenissen. Volgens mij moet het ergens rond 1992-1995 zijn geweest. Het nummer stond ook op een verzamelalbum waar ook life oh life van desray op stond. Het zal uit dezelfde tijd zijn geweest.
Exact. Kijkend naar de Top 40-jaarlijst van dat jaar kom ik met de zoektermen Nederlandse zangeres + droevig nummer uit bij:quote:Des'ree's Life is uit 1998.
Zou m wel eens kunnen zijnquote:
Bodyrox, of course! Thanks, dit is 'm.quote:
Nee, volgens mij is het echt 'Alimana...alimana'. Nederlandstalig, een soort van Indisch.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:19 schreef morgane het volgende:
Bedoel je niet Alumina? Van Nightmare, deze dus:
Er zijn een aantal mensen die hebben gereageerd maar helaas zat het nummer er niet bij. Dus ik ga nog maar eens een keer opnieuw beschrijven. Het was een nummer met een lange piano intro. Er word ook bij geneuried. Tijdens het nummer krijg je ook een stukje piano te horen maar dat was iets sneller. Het is een emotioneel nummer. Ik ben gaan twijfelen over het jaartal. Ik weet dat ik een verzamel cd heb gehad met daarop dit nummer en desray's life! Desray is van 1998 zoals ik al eerder heb kunnen lezen. ik had deze cd tussen 1996 en +/- 2000. Het word gezongen door een vrouw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:43 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[..]
Exact. Kijkend naar de Top 40-jaarlijst van dat jaar kom ik met de zoektermen Nederlandse zangeres + droevig nummer uit bij:
Piano-achtig intro: check. Alleen lijkt het me niet echt uitvaart-materiaal...
Hallo allemaal,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe zeker weet je dat het een Nederlandse zangeres betreft? En kan het ook een groep of band zijn?
En die verzamel-cd, wat kun je daar over vertellen? Allemaal ballads bijvoorbeeld, een jaaroverzicht of zoiets als TMF Hitzone?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef vigier het volgende:
Een nummer wat ze bij de fitness vaak draaien met "one hundred and four" (of 104 natuurlijk wat je wil) erin. Heb daar al op gezocht, maar kan het niet vinden. Iemand een idee? Dance, van afgelopen paar jaar denk ik.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik zag net op Discovery de aankondiging van The Gadget Show, daar zit het deuntje van dit nummer in! (nee, het is niet de tune van het programma zelf)
quote:
Iemand intussen een idee? Vandaag kwam het helaas niet voorbij tijdens het sportenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:44 schreef vigier het volgende:
[..]
Jaaaa..... vanaf 0:15 tot 0:55 is het gitaar (synthesizer hier denki ik) de hele tijd te horen... dat riffje zit in het nummer dat ik zoek!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef basesss het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik ben zelf ook al twee avonden aan het zoeken geweest en ik heb mijn nummer gevonden. Het was des'ray met "I'm kissing you" ook uit 1998.
super bedankt voor het meedenken!
Niemand?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek een populair Duits nummer dat geregeld in Nederland te horen, het is poppy laidback...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Da's dus geen Nederlandse zangeres, geen 'missing you' en geen verzamel-cd maar een album. Oh, en ik heb 'm ook nog nooit tijdens een begrafenis gehoord.
Als je nog eens iets zoekt...
Zal wel niet Destination Calabria zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:28 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van progressive house nummer. Het nummer werd vorige zomer vaak gedraaid op fresh fm, en was eigenlijk vrij simpel. Gewoon een makkelijk luisterbaar trackje, met een saxofoon eronder. Shiiit, dat ik die titel vergeten ben.. Als iemand het weet, graag
Nopequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zal wel niet Destination Calabria zijn?
Is het een oud nr?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het echt 'Alimana...alimana'. Nederlandstalig, een soort van Indisch.
Ik had 'm überhaupt nog nooit gehoord en na 1 keer luisteren laat ik het daar ook graag bij.:')quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's dus geen Nederlandse zangeres, geen 'missing you' en geen verzamel-cd maar een album. Oh, en ik heb 'm ook nog nooit tijdens een begrafenis gehoord.
Als je nog eens iets zoekt...
Gokjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Nope
edit: ik probeer wel n stukje na te maken
Edit 2: http://www.speedyshare.com/files/23864207/zoiets_was_het.mp3 Hier.. Nee, het is niet pjanoo, hij lijkt er gewoon erg veel opPjanoo zou ik makkelijk naspelen, dit is het enige stukje van het nummer dat ik zoek wat ik kan naspelen.
Ik moest na het beluisteren denken aan Pure Pleasure Seeker van Moloko, hoewel dat niet echt aan de beschrijving voldoet. Maar goed, dat gebeurt dus wel vaker in deze topic...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:28 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van progressive house nummer. Het nummer werd vorige zomer vaak gedraaid op fresh fm, en was eigenlijk vrij simpel. Gewoon een makkelijk luisterbaar trackje, met een saxofoon eronder. Shiiit, dat ik die titel vergeten ben.. Als iemand het weet, graag
Gehehe, nee dat is 'm nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moest na het beluisteren denken aan Pure Pleasure Seeker van Moloko, hoewel dat niet echt aan de beschrijving voldoet. Maar goed, dat gebeurt dus wel vaker in deze topic...![]()
Nogmaals gokjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:56 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Gehehe, nee dat is 'm nietHeb m vorig jaar erg vaak op fresh fm gehoord.
Franky Boy - Blijf zitten waar je zit ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef The Bitch het volgende:
hallo, ik was op zoek naar een liedje. Het enigste gegeven dat we hebben is dat het iets te maken had met het deuntje/tekst:
Blijf zitten waar je zit en veroer je niet,
hou je adem in en stik niet.
Maar kan ook zijn:
Blijf zitten waar je zit en stik niet
Ik hoop dat julie kunnen helpen,
??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef The Bitch het volgende:
hallo, ik was op zoek naar een liedje. Het enigste gegeven dat we hebben is dat het iets te maken had met het deuntje/tekst:
Blijf zitten waar je zit en veroer je niet,
hou je adem in en stik niet.
Maar kan ook zijn:
Blijf zitten waar je zit en stik niet
Ik hoop dat julie kunnen helpen,
eerste kende ik nog niet, klinkt wel vet, maar het is hem niet.. Zat te denken, t kan zowel uit 2008 als 2009 zijn.. damn..quote:
geweldig, die bedoelen we dus, Dank je!!quote:
Deze???? Is een makkelijk luisterbaar trackje, met een saxofoon eronder. En heb ik vorig jaar regelmatig gehoord in clubs & op partiesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:28 schreef Baronpilsener het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:12 schreef cookie18 het volgende:
Haay
ik zoek een nummer van scooter die in een project in hun beginperiode en het was met andere duitse artiesten,geloof dat het happy hardcore of dance collega's waren!
weet iemand het ???
Deze misschien=quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Baronpilsener het volgende:
Nope dat is hem ook niet... Ik heb hier een heel lijstje wat ge-elimineert kan worden (Thnx to Prixie)
The Nightcrawlers - Push The Feeling On
Yer Man - Dirty Sax
Blue Mood - That Sax Song (Original Mix)
Pizeta Ft Reagadelica - "Klezmer" (Original Mix)
Carl Cox - Dr. Funk [Rhythm Masters Mix]
Dj Daniel Cast feat. Khomha - Guitar Sax (Original Mix)
Roc in Kato - Jungle Love (Sax Out Mix, Jungle Pella & Jungle Beats)
Kyle Evans - Love U Tonight (Club Edit Anton Wick)
Dario Nunez, DJ Montxo - Zul (Original Mix)
The Rivera Project - Sax Heaven 200 (Robbie Rivera Juicy Ibiza Mix)
Deep Sax - Sax It (Basement Demo Mix)
Chocolate Puma - Sexy Girl (El Saxo Remix By Dj Kapa)
Dj Ralmm - Latino Girl
Michael Woods & Ant Brooks - Yemba [Original Mix]
JA! Thnx!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef laucas het volgende:
eerste nummer ?![]()
Beschrijving zegt een remix van Moan maar dat klopt niet
http://www.slamfm.nl/page/radioprogramma/3quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:43 schreef r100h het volgende:
Ik hoop dat iemand mij helpen kan!
Er is een tijdje al een reclame op tv, en dan zie je wat mense in het water springen
het deuntje is een beetje fluitend..
nou was het liedje gister op de radio in de most wanted top 5 van slam fm
maar ik was onderweg in de auto en dacht het goede te onthouden te hebben!
maar ik kan er niks op vinden
iemand enig idee?
Nee, helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef laucas het volgende:
eerste nummer ?![]()
Beschrijving zegt een remix van Moan maar dat klopt niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef r100h het volgende:
@ Roland1000
Bedankt. maar zo ver was ik ook al met zoeken
hij was gister in de most wanted en dat staat dus vandaag niet meer op de site
ja een reclame voor een frisdrank?
2 mensen springen in het water...
tuuduuduuduu*fluit* put it to the...
beetje gitaar achtig muziekje..
ik dacht op de radio te horen dat het sun rise.. sun in the rise ofzo.. van ene tim was?
ik weet niet of het van dat liedje was of van de volgende alweer!
helllpp??
Het staat er onder zelfs: 009 Sound System - Trinityquote:
Het staat er gewoon bij, Sound System, Trinityquote:
Nee, het moet wel nieuwer zijn, denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:41 schreef Prixie het volgende:
[..]
Is het een oud nr?
Misschien iets van Rudy Van Dalm?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:27 schreef Pino0 het volgende:
http://jailbaitgallery.com/videos/index.php?id=161
hoe heet het liedje op de 8ergrond van dit filmpje
*alleen openen als je 16 jaartjes of ouder bent*
thnx alvast
Er zijn er een paar..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:05 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een remix van "In for the kill - La Roux" die ik een paar keer hoorde op TMF.. weet iemand van wie die remix is?
??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:05 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een remix van "In for the kill - La Roux" die ik een paar keer hoorde op TMF.. weet iemand van wie die remix is?
I'm amazed, maar je had het goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn er een paar..
La Roux - In For The Kill (Skream 'Let's Get Ravey' Remix) « meest waarschijnlijke remix
La Roux - In For The Kill (Hostage Remix)
La Roux - In For The Kill (Lifelike Remix)
La Roux - In For The Kill (That Doesn't Sound Like Skream's Remix)
Haha, geen dank.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
I'm amazed, maar je had het goed![]()
Zag dat er sick veel remixen waren, had zelf al gezocht.. die van Diplo is ook wel aardig trouwens mja thanks!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:49 schreef wobbel het volgende:
Hoe heet het liedje in dit filmpje => http://www.bnn.nl/page/ve(...)8f510e5d01b0adc35ffd
gaat om dat nummer met die trompet oid
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:35 schreef turnazz het volgende:
Ik zoek deze versie van Stromae-Alors On Danse...
http://www47.zippyshare.com/v/61370120/file.html
wie kan mij helpen?
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:33 schreef turnazz het volgende:
Don Royco, weet je deze misschien ook?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hoe heet dat lied van korn ook alweer met die clip waarbij er op de bandleden wordt geëxperimenteerd en iets met een worm.
sorry man..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
quote:
Ik heb hem alquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef TjilpTjilp het volgende:
Wie helpt mij verder? Ik hoorde laatst een liedje van Jack White, waarin Meg en Karen - respectievelijk de ex en de huidige vrouw van White - elkaar min of meer toestemming vragen voor het 'hebben' van Jack. Een geweldig nummer was het, maar ik was zo aan het luisteren dat ik vergat te vragen hoe het heette!Weet iemand hier het?
Dank.quote:
John Almond - Solar Levelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Atreidez het volgende:
Iemand een idee, liefst deze uitvoering maar tracknaam is ook al een goeie?
Thanksquote:
Ok top.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
ThanksIk vond op utube wel de goeie, maar daar heeft ie andere titel.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef SeeNoEvil het volgende:
zoek een nummer, het is een beetje spaans achtig nummer, het enige woord wat ik kon verstaan was ''Bailando''.
Het word gezongen door een man met een hele zachte stem.
Hopelijk kan iemand het plaatsen, vond het echt een heel rustig nummer.
Zoeken via Google leverde voormij niets op
nope was ik ook tegengekomen, maar ik weet voor 90% zeker dat er Bailando word gezegt.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
nope was ik ook tegengekomen, maar ik weet voor 90% zeker dat er Bailando word gezegt.
quote:
Ten eerste is het donroyco, en ten tweede, wat Paul-89 zegt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:33 schreef turnazz het volgende:
Don Royco, weet je deze misschien ook?![]()
[..]
Gokjequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef SeeNoEvil het volgende:
zoek een nummer, het is een beetje spaans achtig nummer, het enige woord wat ik kon verstaan was ''Bailando''.
Het word gezongen door een man met een hele zachte stem.
Hopelijk kan iemand het plaatsen, vond het echt een heel rustig nummer.
Zoeken via Google leverde voormij niets op
En nog een verzoekje. Een lekker stevig house achtig nummer, waarin de woorden ''Get down'' en na deze woorden wordt de beat hard ingezet.
Bedoel je deze clip?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef elsjooken het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest van een videoclip die ik gisteren heb gezien op TMF in the mix.
In de video zie je een knappe, donkergetinte jongeman met muts op (zo eentje waaronder dreadlocks zitten) en er wordt voortdurend op hem ingezoomd, terwijl hij het nummer zingt. Dit zowel in een metro, als op een bankje met graffiti op de achtergrond, enz.
Hij zingt over een meisje, maar ik weet helaas niet meer precies wat :-(
Iemand enig idee welke artiest ik zoek?
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef SeeNoEvil het volgende:
En nog een verzoekje. Een lekker stevig house achtig nummer, waarin de woorden ''Get down'' en na deze woorden wordt de beat hard ingezet.
ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef SeeNoEvil het volgende:
Nope, de jongen die het zingt schat ik ongeveer rond de 20 jaar oud en lijkt een beetje jamaicaans en hij zingt ook met een, ik denk, Jamaicaans accent. Toch erg bedankt!quote:
Gevonden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef elsjooken het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest van een videoclip die ik gisteren heb gezien op TMF in the mix.
In de video zie je een knappe, donkergetinte jongeman met muts op (zo eentje waaronder dreadlocks zitten) en er wordt voortdurend op hem ingezoomd, terwijl hij het nummer zingt. Dit zowel in een metro, als op een bankje met graffiti op de achtergrond, enz.
Hij zingt over een meisje, maar ik weet helaas niet meer precies wat :-(
Iemand enig idee welke artiest ik zoek?
Alvast bedankt!
misschien is het een nummer van Ziggi, zoek eens op Ziggi op Youtube..quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef elsjooken het volgende:
[..]
Nope, de jongen die het zingt schat ik ongeveer rond de 20 jaar oud en lijkt een beetje jamaicaans en hij zingt ook met een, ik denk, Jamaicaans accent. Toch erg bedankt!
Kijk hierboven eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:49 schreef turnazz het volgende:
[..]
misschien is het een nummer van Ziggi, zoek eens op Ziggi op Youtube..
Mix doet het niet. En lees de OP eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef David891 het volgende:
Heb deze mix al meerdere malen bij de Time Out gehoord. Weet niet of het een plaatselijk gemaakte mix is die niet is uitgebracht, of dat ik hem gewoon ergens kan downloaden.
Link
Voor het gedeelte wat ik heb opgenomen komt ook nog stukje van rap das armas.
Iemand enig idee of dit te downloaden is?
nopequote:
nopequote:
nopequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
ik denk dat je deze bedoelt:
bovenstaande post is de originele
quote:
?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:13 schreef Disorder het volgende:
Ik hoorde vannacht een heel bijzonder nummer
Een soort van opzwepend vrolijk nummer met onverstaanbaar gejodel waarbij het leek alsof er twee verschillende mannen aan het zingen waren. Het was dus geen echt gejodel, maar een soort kruising van jodelen en gejubel van blijdschap. Heel lastig uit te leggen dit. Het had zo de soundtrack van een happy Disney scene kunnen zijn. Echt heel tof
quote:
tyquote:
Maar dan een andere remix volgens mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef zoekjewat het volgende:
Weet iemand het hoe de track heet die op het einde ingemixt word in deze bootleg?
http://www43.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=41760279
dus niet de track zelf maar de track op het einde met 'i want some noise from the crowd, while you work it out' word gezegd als vocal.
Weet iemand met soundhound of shazam aub welke het is???
thanksquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan een andere remix volgens mij.
Ik zocht niet hard genoegquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
thanksmaar remix van wie dat weet ik niet
iemand?
Ja die, THANKSquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zocht niet hard genoeg
is het hoogstwaarschijnlijk.
Uuuh, wat wil je nou wetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:30 schreef David891 het volgende:
Hmm dan maar via 2shared.com
Link
Vlak voor ik begon met opnemen kwam nog een kort stukje van Rap das Armas.
En of het stukje op het einde van ''put your hands up'' dat hoort misschien niet bij de mix.
Heb deze mix al meerdere malen bij de Time Out gehoord. Weet niet of het een plaatselijk gemaakte mix is die niet is uitgebracht, of dat dezer ergens te downloaden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |