Het staat al in de quote.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef jeroendh het volgende:
Commercials (nieuw!)
link werkt niet meer uit de op.
Krijg dit:
Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 403
www.rwdbase.nl
Fri Aug 6 14:52:44 2010
Apache/2.2.8 (Ubuntu) PHP/5.2.12-hh1_2ubuntu3 with Suhosin-Patch mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8g
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef Tomiiejj het volgende:
Kan iemand me zeggen welke muziek ze hieronder hebben gezet..
http://www.rtl.nl/compone(...)fect/index_video.xml
En dan is het aflevering 7 van 15-12-2008 en dan begint de muziek op 8:50.
Kent iemand deze beat, Remix?
Hoop dat iemand me kan helpen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:49 schreef Roppenzo het volgende:
Ik probeer achter de titel van deze track te komen dor het origineel te vinden
Dus ik probeer de lyrics te begrijpen:
Horen jullie ook wat ik hoor of meer?
"She has" "take good care of her" en "The lights" ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:30 schreef Doks het volgende:
ja ik zoek een liedje waarin ze zingen: dont about it always...........(trouble somehow?)
het is een vrij rustig liedje
+
door één man... t lied komt uit de jaren 90 geloof ik....
Gevonden.
Pluspunten voor TSE omdat Portisheadquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef Typica het volgende:
Hoorde laatst in een winkel een redelijk bekend zomerliedje, maar ik kan me de titel en artiest niet herinneren; Google biedt ook niet veel hulp.
- Ariest was gravity sings (of iets in die richting)
- Ttitel weet ik niet meer, het was iets zon/zee/strand achtigs (iets met sun/sand/wind)
hopelijk weet iemand waar ik het over heb!
dankuuuu
Kun je het niet even neuriën en opnemen ? IS denk wat gemakkelijker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
redelijk simpele maar ik weet het niet
Je hoort een uplifting melodietje met een bass van 4 noten en dan stopt het even en hoor je: "we got it together"
en dan gaat ie weer verder:
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (ofzo)
Beetje tom jones / jazz / drum & bass achtig
zie hierbovenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit toch wel iets van een recorder op je telefoon ?
Jay Ko feat Anya - Onequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw dance/ trance nummer. Zingt een vrouw continue 1....(riedeltje) dan 2......(weer riedeltje)......
In het engels wel
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
redelijk simpele maar ik weet het niet
Je hoort een uplifting melodietje met een bass van 4 noten en dan stopt het even en hoor je: "we got it together"
en dan gaat ie weer verder:
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (oid)
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
Tudu-dudum
tik tik tik tik
We got it together (ofzo)
Beetje tom jones / jazz / drum & bass achtig
Maar een youtube link plaatsen was te veel moeite?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:29 schreef jorthendriks het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
http://rapidshare.com/files/411539660/Unknown_Song.mp3
Ik vind het een lekker nummer, maar weet dus niet hoe die heet...
en ja hij komt van youtube, maar daar stond ook geen naam bij en 100 requests voor dit nummer, dus misschien iemand hier?
Ok, maar kan je er helaas niet mee helpen....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:49 schreef jorthendriks het volgende:
kwam erna nog een hoop andere kneut dat me niet boeide....
zelfde soort stemquote:
Gokje :quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zelfde soort stem
maar de muziek lijkt er niet op, die van mij is ook nog met hele hoge klokbelletjes erdoor, niet die rare koebellen
heb de instrumenten niet om het na te spelen en moet nieuwe snaren op mijn gitaar zetten anders deed ik het daarmee
Heel erg in de buurtquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef wobbel het volgende:
Hoe heet het allereerste nummer in dit filmpje => http://www.dumpert.nl/med(...)_in_de_toekomst.html
Het liedje met de tekst "intergalactic"
quote:
Daarvoor is dit topic niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:14 schreef elkravo het volgende:
Eens even geen titel/uitvoerende vraag...
Ik zoek: een plaatje/albumhoes, en wel van de CD:
Lenny Kravitz - Celebration Tour Promo 2005 ...niet een reguliere plaat dus, en dus verdomd moeilijk te vinden voor me... iemand ideeën?
Ik kom niet verder dan:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:59 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een stuk muziek, volgens mij klassiek waarvan ik amar een klein deel weet (einde van een stuk?)
http://www.tempfiles.net/download/201008/115853/Untitled-(3).html
Heb het gefloten, weet niet of het duidelijk is.
Bij voorbaat dank!
Tjonge zeg..quote:
Dit valt bij mij onder "etc"., al helemaal omdat er niet staat dat 't niet mag, en omdat het handiger kan zijn hier te vragen dan een speciaal topic te openen voor een plaatje...quote:Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Op zich heb je een punt, ware het niet dat je om een bootleg en dus illegale waar vraagt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:20 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tjonge zeg..
Quote uit de OP
[..]
Dit valt bij mij onder "etc"., al helemaal omdat er niet staat dat 't niet mag, en omdat het handiger kan zijn hier te vragen dan een speciaal topic te openen voor een plaatje...
Hopelijk heeft iemand een behulpzaam idee...
Hoewel een prachtig nummer, is het niet wat ik zoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |