quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:03 schreef Roppenzo het volgende:
trouwens ik zoek een house nummer wat hier heel veel op lijkt:
zelfde soort gitaartje maar dan een iets ander deuntje.. en neej het is geen cover/edit/remix van deze..
het is een totaal ander nummer..
Ik heb geen idee, maar wel een erg mooie docuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef DJ_Fritz het volgende:
Welke Rowwen Heze kenner helpt me even?
Nummer in dit filmpje op 20:40
http://player.omroep.nl/?aflID=10260425
Ja ik heb hier 4 albums van ze liggen, die ga ik vandaag maar eens aanzetten tijdens het werken. Ik ken veel nummers van ze, de hitjes, maar deze klinkt zo bekend, maar ik kom niet op een titel...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar wel een erg mooie docu![]()
(op spotify staan een aantal albums van hun, ik zou zeggen installeren, en met de gratis account gewoon wat nummers proberen...)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar kun je wat meer vertellen, zijn er nummers die er een beetje op lijken, Aan wat voor breakbeat moet ik denken. Want bij '85 moet ik meer aan disco denken dan echt aan house/dance.
tjoptjop, je zal m wel gezien hebben maar dit was m dus :quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef zephurX het volgende:
Je mag het ook disco noemen ja, maar dan wel vette disco, er zit veel baslijn in.
Een nummer wat er op lijkt... ken ik zo niet, maar je moet denken in de trand van: Catch me - Marsha Raven, Fire in the sky - Deodato, Unexpected lovers - Lime, Don't you want my love - Nicole, etc.
ill get in touch with uquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:38 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
mix waar je het over hebt is:
Ben Liebrand - In The Mix
01.Prince - Purple Rain
02.Peter Brown - (Love Is Just) The Game
03.Roy Ayers - In The Dark
04.Gaby Lang - Night Of The Full Moon
05.Teena Marie - Lovergirl
06.The Limit - Say Yeah
07.Dayton - So What
08.Heaven 17 - This Is Mine
09.Silhouette With Jeanie Tracy - Manhunt
10.Dame Blanche - Hang On In There Baby
11.Scritti Politti - Hypnotize
12.The S.O.S. Band - No One's Gonna Love You
Superquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef DJ_Fritz het volgende:
Welke Rowwen Heze kenner helpt me even?
Nummer in dit filmpje op 20:40
http://player.omroep.nl/?aflID=10260425
Hoppa, jij bent mijn held van de dag, scheelt mij heel veel werk! Echt goed bezig, dankjewel!quote:
Bandje komt hier paar km verder vandaan dan hoor je zulke dingen te weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:57 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Hoppa, jij bent mijn held van de dag, scheelt mij heel veel werk! Echt goed bezig, dankjewel!
Ik had het gezien ja, best lekker nummer ook. Ik hou wel van die stijlquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:29 schreef zephurX het volgende:
[..]
[..]
tjoptjop, je zal m wel gezien hebben maar dit was m dus :
.
TNX voor mzp
Die inderdaad. Dat is het 2e deel. Als je dat tof vind, ik barst verder van de klassieke muziek like this. Geef maar een gil.quote:
Ik ben ook wel heel benieuwd van wie dit nummer is. Al uurtje lopen googlen maar ben er nog niet achterquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:37 schreef Dennisweb het volgende:
Iemand die weet wat dit is? Zelfs de experts kunnen het niet thuisbrengen.
Als ik Google kom ik heel snel op Odes of Ecstasy - Faithless act II uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:38 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel benieuwd van wie dit nummer is. Al uurtje lopen googlen maar ben er nog niet achter
quote:Taste, Taste my bitter dreams,
The emotions which spring from
A dark sea full of sins
And cold thoughts
Feel, Feel my aura now
Embracing your purity
It' s the call
To your innocence my friend
Breath, Breath my only wish
It is hiding form your eyes
Red it's color,
Like the one of passion
Burn, Burn my dead soul,
Blow the ashes in the wind
Let the night to spread
It's veils one more time
See, See the clouds of misery approach
Taking the shape of your fears
And the sun again is fading
Burning every faith I had for
For your beliefs, for your holy
Dreams of immortal happines
And the moon again is rising
Lighting my dark thougths of hate
Tears running from the idol,
Cannot satisfy the dead
"I gaze at the ceiling plasterwork
The meanders draw me in their dance
My happiness, I think, would be
A matter of height
Oh humble art that lacks pretension,
How much too late I admit your teaching!
Embossed dream, I shall come to you
In vertical fashion"
Ik kan je niet helpen, maar graag het nummer posten als je het gevonden hebt, wat een lekker plaatjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:49 schreef Roppenzo het volgende:
Ik probeer achter de titel van deze track te komen dor het origineel te vinden
Dus ik probeer de lyrics te begrijpen:
Horen jullie ook wat ik hoor of meer?
"She has" "take good care of her" en "The lights" ?
Niet gezien, maar Jack Parrow?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:09 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er een, net gezien op MTV of TMF. Zuid-Afrikaanse rapper(s), niet Die Antwoord..
iemand?
Klinkt tof, ik wil hem ook wel weten, heb even op zijn Myspace gekeken en zijn nummers geluisterd maar daar zit hij niet tusen, en er staat ook geen emailadres van hem alleen maar van het boekingskantoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:49 schreef Roppenzo het volgende:
Ik probeer achter de titel van deze track te komen dor het origineel te vinden
Dus ik probeer de lyrics te begrijpen:
Horen jullie ook wat ik hoor of meer?
"She has" "take good care of her" en "The lights" ?
Iets meer info kan helpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:30 schreef Doks het volgende:
ja ik zoek een liedje waarin ze zingen: dont about it always...........(trouble somehow?)
het is een vrij rustig liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |