abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84715840
Wie weet waar ik songteksten van Orchestra Baobab kan vinden? Heerlijke muziek om in de auto mee te zingen, maar ik kom niet zo ver met mijn steenkolen-afrikaans (wolof) ....

Ik heb natuurlijk al flink gegoogled, maar daar kan ik niets vinden.
pi_84718259
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef mspoez het volgende:
Een jaar of twee terug had je in de zomer een salsa-achtig nummer, het heette ook iets van mambo, dacht ik, waarin steeds een ander instrument een solo speelde terwijl de beat gewoon doorging en de andere instrumenten een basslijntje speelden. Lekker duidelijk wel he? Bedankt voor het meedenken alvast.
In mijn muziekbibliotheek kwam ik deze tegen:
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:22:04 #128
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:45:23 #129
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84719831
Die is erg fijn gangsterreus, dank je wel. Het is niet precies wat ik bedoel, het nummer wat ik in mijn hoofd heb is helemaal instrumentaal en goed te spelen door een dweilband gecombineerd met een sambaband. Heb je nog meer suggesties?
Prrrrr
pi_84723391
Al gevonden.
pi_84732428
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Die is erg fijn gangsterreus, dank je wel. Het is niet precies wat ik bedoel, het nummer wat ik in mijn hoofd heb is helemaal instrumentaal en goed te spelen door een dweilband gecombineerd met een sambaband. Heb je nog meer suggesties?
mmm nee sorry, ben geen samba-deskundige.. :P
Maar dat je mambo zei dacht ik gelijk aan dat nummer.
pi_84736493
Iemand die weet wat dit is? Zelfs de experts kunnen het niet thuisbrengen.
pi_84740901
Ik zoek het nummer van MTV, als de reclame begint, dat er van die langharige beesten in slow-motion lopen O+ :D
pi_84745644
Weet iemand dit? Ik kan niet veel over het liedje vertellen alleen:
- dat ze het nu (het is nieuw) veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- ze zingen zinnen en dan soms aan het eind zegt ie snel ' oh oh oh'
- het begint met (en tussendoorstukjes) met een gitaar
- het is heel vrolijk
- het is (volgens mij) typisch engels
- het gaat snel het is een popnummer maar het heeft ook iets zomers/exotisch

het ritme (en de snelheid) lijkt hierop Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet *O*

Ik heb een stukje op de piano ingespeeld, het refrein misschien dat dat helpt:

[ Bericht 8% gewijzigd door meneertje1972 op 02-08-2010 20:34:31 ]
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_84745747
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef meneertje1972 het volgende:
- dat ze het nu veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- het is heel vrolijk

Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet *O*
Gok :
pi_84745784
quote:
Nee helaas het gaat veel sneller.
pi_84746401
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 02:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Oke ik zit flink te piekeren

In mijn herinneringen ken ik t nummer it's all comming back to me now.. al heel lang.. van meat loaf.. ik dacht oh even op youtube luisteren.. en ik vind alleen versies met marion raven..
In mijn herinneringen ken ik het echter toch echt als een nr door alleen meat loaf zelf gezongen.. en echt van circa mid 90ies periode..

wiki zegt dat t nummer idd al oud is en dat hij het in 2006 dus als duet opgenomen heeft.

Ben ik nou zo van mijn padje af en zit ik zo gruwelijk mis of heeft hij het idd ook eens solo gezongen en dat dat op de radio/tv geweest is..?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_84746609
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef meneertje1972 het volgende:
- dat ze het nu (het is nieuw) veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- het is heel vrolijk

Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet *O*
Gokje
pi_84746882
Leden,
zit met een liedje in m'n hoofd maar weet de titel niet. Misschien kunnen jullie helpen?

pi_84746944
quote:
Nee is het ook niet het gaat veel sneller en het is volgens mij een engelse britpop band.
pi_84747160
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bitlord het volgende:
Leden,
zit met een liedje in m'n hoofd maar weet de titel niet. Misschien kunnen jullie helpen?

EDIT - Al gevonden:

pi_84747623
In Hongarije heb ik op de Franse muziekzender MCM een lied voorbij zien komen, waarvan ik de titel en de artiest helaas niet heb kunnen onthouden. Van de tekst herinner ik me ook niets meer, behalve dat deze volgens mij in het Frans was.

De clip is echter wel erg herkenbaar. Aan het begin van de clip staan enkele mensen op nadat hun wekker om 8 uur af gaat, oa een dunne blanke kerel, die vervolgens een dikke bontjas aan doet, een zonnebril opzet en wat bling om doet en een dikke neger die meteen wat begint te schreeuwen.
Door het lied heen staat die blanke meestal achter een kleine draaitafel te draaien, op verschillende plaatsen. Zo gaan ze oa los op een begrafenis en in een bus. Op een gegeven moment staat ook een oude oma te draaien.
Aan het einde van de clip gaat hij weer om 10 uur 's avonds naar bed.

Ik heb de gehele top 50 van de MCM site al bekeken en hier heb ik hem helaas niet terug kunnen vinden. Verder is m'n Frans een beetje verroest en met random klikken heb ik ook nog geen andere tracklist kunnen vinden.
  maandag 2 augustus 2010 @ 02:16:48 #143
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_84760851
Hoe heet dat ene liedje ook alweer, is geloof ik synthpop uit de jaren 80. Met een doedelzak erin en mannelijke vocalen. In de videoclip zie je geloof ik een ridder op een paard. Vage omschrijving. :X

Nummer is zo'n beetje bij iedereen bekend die ouder dan 25 is.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_84760886
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hoe heet dat ene liedje ook alweer, is geloof ik synthpop uit de jaren 80. Met een doedelzak erin en mannelijke vocalen. In de videoclip zie je geloof ik een ridder op een paard. Vage omschrijving. :X

Nummer is zo'n beetje bij iedereen bekend die ouder dan 25 is.
  maandag 2 augustus 2010 @ 02:20:53 #145
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_84760905
Nee die niet. De vocalen zijn in het Engels.

[ Bericht 54% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 02-08-2010 02:26:07 ]
  maandag 2 augustus 2010 @ 02:30:37 #146
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_84761006
De doedelzak kan ook een viool zijn trouwens. Het is een beetje de oude stijl van Depeche Mode.
  maandag 2 augustus 2010 @ 02:34:18 #147
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_84761047
Gevonden na wat slim Googlen!

Eens in de zoveel tijd krijg ik dat liedje zonder enige aanleiding in m'n hoofd en dan weet ik de titel/artiest niet...
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:30:04 #148
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_84764491
Ik heb sinds donderdag al een nummer in m'n hoofd zitten maar ik kan even niet op de titel komen. je hoort hem standaard in het uitgaanscircuit en het is een vrolijk nummer wat ik een beetje met salsa/latin associeer. iemand een ideetje:)?

p.s. en het is niet we no speak americano

en oh de stem die er in voor komt is een mannenstem en die uh, deunt steeds iets op, in het spaans (denk ik) het kan tellen zijn (in het spaans) of gewoon steeds een zelfde melodietje opsommen...

oh hopelijk weet iemand em

[ Bericht 19% gewijzigd door Jeroen_S. op 02-08-2010 10:47:12 ]
PSV - Feyenoord 10 - 0
pi_84764920
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:30 schreef Jeroen_S. het volgende:
Ik heb sinds donderdag al een nummer in m'n hoofd zitten maar ik kan even niet op de titel komen. je hoort hem standaard in het uitgaanscircuit en het is een vrolijk nummer wat ik een beetje met salsa/latin associeer. iemand een ideetje:)?

p.s. en het is niet we no speak americano

en oh de stem die er in voor komt is een mannenstem en die uh, deunt steeds iets op, in het spaans (denk ik) het kan tellen zijn (in het spaans) of gewoon steeds een zelfde melodietje opsommen...

oh hopelijk weet iemand em
deze?
pi_84765613
Ik ben op zoek naar een nummer gezongen in het vlaams van een jaar of 2 terug waarin de zanger het over zijn jeugd heeft destijds regelmatig gedraaid op 3fm. Ik zoek me nu al een aantal uren te pletter op google en youtube maar kan het niet vinden.

Iemand enig idee?

NVM Fixkes - kvraagetaan

[ Bericht 6% gewijzigd door sepjes op 02-08-2010 11:27:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')