In mijn muziekbibliotheek kwam ik deze tegen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef mspoez het volgende:
Een jaar of twee terug had je in de zomer een salsa-achtig nummer, het heette ook iets van mambo, dacht ik, waarin steeds een ander instrument een solo speelde terwijl de beat gewoon doorging en de andere instrumenten een basslijntje speelden. Lekker duidelijk wel he? Bedankt voor het meedenken alvast.
mmm nee sorry, ben geen samba-deskundige..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Die is erg fijn gangsterreus, dank je wel. Het is niet precies wat ik bedoel, het nummer wat ik in mijn hoofd heb is helemaal instrumentaal en goed te spelen door een dweilband gecombineerd met een sambaband. Heb je nog meer suggesties?
Gok :quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kan niet veel over het liedje vertellen alleen:
- dat ze het nu veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- ze zingen zinnen en dan soms aan het eind zegt ie snel ' oh oh oh'
- het begint met (en tussendoorstukjes) met een gitaar
- het is heel vrolijk
- het is (volgens mij) typisch engels
- het gaat snel het is een popnummer maar het heeft ook iets zomers/exotisch
Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet
Nee helaas het gaat veel sneller.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Oke ik zit flink te piekeren
In mijn herinneringen ken ik t nummer it's all comming back to me now.. al heel lang.. van meat loaf.. ik dacht oh even op youtube luisteren.. en ik vind alleen versies met marion raven..
In mijn herinneringen ken ik het echter toch echt als een nr door alleen meat loaf zelf gezongen.. en echt van circa mid 90ies periode..
wiki zegt dat t nummer idd al oud is en dat hij het in 2006 dus als duet opgenomen heeft.
Ben ik nou zo van mijn padje af en zit ik zo gruwelijk mis of heeft hij het idd ook eens solo gezongen en dat dat op de radio/tv geweest is..?
Gokjequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kan niet veel over het liedje vertellen alleen:
- dat ze het nu (het is nieuw) veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- ze zingen zinnen en dan soms aan het eind zegt ie snel ' oh oh oh'
- het begint met (en tussendoorstukjes) met een gitaar
- het is heel vrolijk
- het is (volgens mij) typisch engels
- het gaat snel het is een popnummer maar het heeft ook iets zomers/exotisch
Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet
Nee is het ook niet het gaat veel sneller en het is volgens mij een engelse britpop band.quote:
EDIT - Al gevonden:quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bitlord het volgende:
Leden,
zit met een liedje in m'n hoofd maar weet de titel niet. Misschien kunnen jullie helpen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hoe heet dat ene liedje ook alweer, is geloof ik synthpop uit de jaren 80. Met een doedelzak erin en mannelijke vocalen. In de videoclip zie je geloof ik een ridder op een paard. Vage omschrijving.
Nummer is zo'n beetje bij iedereen bekend die ouder dan 25 is.
deze?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:30 schreef Jeroen_S. het volgende:
Ik heb sinds donderdag al een nummer in m'n hoofd zitten maar ik kan even niet op de titel komen. je hoort hem standaard in het uitgaanscircuit en het is een vrolijk nummer wat ik een beetje met salsa/latin associeer. iemand een ideetje:)?
p.s. en het is niet we no speak americano
en oh de stem die er in voor komt is een mannenstem en die uh, deunt steeds iets op, in het spaans (denk ik) het kan tellen zijn (in het spaans) of gewoon steeds een zelfde melodietje opsommen...
oh hopelijk weet iemand em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |