Gokjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Nope
edit: ik probeer wel n stukje na te maken
Edit 2: http://www.speedyshare.com/files/23864207/zoiets_was_het.mp3 Hier.. Nee, het is niet pjanoo, hij lijkt er gewoon erg veel opPjanoo zou ik makkelijk naspelen, dit is het enige stukje van het nummer dat ik zoek wat ik kan naspelen.
Ik moest na het beluisteren denken aan Pure Pleasure Seeker van Moloko, hoewel dat niet echt aan de beschrijving voldoet. Maar goed, dat gebeurt dus wel vaker in deze topic...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:28 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van progressive house nummer. Het nummer werd vorige zomer vaak gedraaid op fresh fm, en was eigenlijk vrij simpel. Gewoon een makkelijk luisterbaar trackje, met een saxofoon eronder. Shiiit, dat ik die titel vergeten ben.. Als iemand het weet, graag
Gehehe, nee dat is 'm nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moest na het beluisteren denken aan Pure Pleasure Seeker van Moloko, hoewel dat niet echt aan de beschrijving voldoet. Maar goed, dat gebeurt dus wel vaker in deze topic...![]()
Nogmaals gokjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:56 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Gehehe, nee dat is 'm nietHeb m vorig jaar erg vaak op fresh fm gehoord.
Franky Boy - Blijf zitten waar je zit ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef The Bitch het volgende:
hallo, ik was op zoek naar een liedje. Het enigste gegeven dat we hebben is dat het iets te maken had met het deuntje/tekst:
Blijf zitten waar je zit en veroer je niet,
hou je adem in en stik niet.
Maar kan ook zijn:
Blijf zitten waar je zit en stik niet
Ik hoop dat julie kunnen helpen,
??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef The Bitch het volgende:
hallo, ik was op zoek naar een liedje. Het enigste gegeven dat we hebben is dat het iets te maken had met het deuntje/tekst:
Blijf zitten waar je zit en veroer je niet,
hou je adem in en stik niet.
Maar kan ook zijn:
Blijf zitten waar je zit en stik niet
Ik hoop dat julie kunnen helpen,
eerste kende ik nog niet, klinkt wel vet, maar het is hem niet.. Zat te denken, t kan zowel uit 2008 als 2009 zijn.. damn..quote:
geweldig, die bedoelen we dus, Dank je!!quote:
Deze???? Is een makkelijk luisterbaar trackje, met een saxofoon eronder. En heb ik vorig jaar regelmatig gehoord in clubs & op partiesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:28 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van progressive house nummer. Het nummer werd vorige zomer vaak gedraaid op fresh fm, en was eigenlijk vrij simpel. Gewoon een makkelijk luisterbaar trackje, met een saxofoon eronder. Shiiit, dat ik die titel vergeten ben.. Als iemand het weet, graag
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:12 schreef cookie18 het volgende:
Haay
ik zoek een nummer van scooter die in een project in hun beginperiode en het was met andere duitse artiesten,geloof dat het happy hardcore of dance collega's waren!
weet iemand het ???
Deze misschien=quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Baronpilsener het volgende:
Nope dat is hem ook niet... Ik heb hier een heel lijstje wat ge-elimineert kan worden (Thnx to Prixie)
The Nightcrawlers - Push The Feeling On
Yer Man - Dirty Sax
Blue Mood - That Sax Song (Original Mix)
Pizeta Ft Reagadelica - "Klezmer" (Original Mix)
Carl Cox - Dr. Funk [Rhythm Masters Mix]
Dj Daniel Cast feat. Khomha - Guitar Sax (Original Mix)
Roc in Kato - Jungle Love (Sax Out Mix, Jungle Pella & Jungle Beats)
Kyle Evans - Love U Tonight (Club Edit Anton Wick)
Dario Nunez, DJ Montxo - Zul (Original Mix)
The Rivera Project - Sax Heaven 200 (Robbie Rivera Juicy Ibiza Mix)
Deep Sax - Sax It (Basement Demo Mix)
Chocolate Puma - Sexy Girl (El Saxo Remix By Dj Kapa)
Dj Ralmm - Latino Girl
Michael Woods & Ant Brooks - Yemba [Original Mix]
JA! Thnx!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef laucas het volgende:
eerste nummer ?![]()
Beschrijving zegt een remix van Moan maar dat klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |