Dit is gewoon chille muziek voor in de zomer hoorquote:
quote:foto Op vrijdag 21 mei 2010 18:06 schreef beertenderrr het volgende:
wtf staat will smith - summertime er niet tussen dan![]()
kut lijst
Ik zie dat die is blijven steken op "Need More Resources".quote:foto Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wilde je vragen om een link, totdat ik dit zag:
[..]
Mensen die een 'Summer top zoveel' maken zonder Summertime van Will Smithquote:foto Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie dat die is blijven steken op "Need More Resources".
Hee bedankt zarGon! Ik ben echt helemaal niet into YouTube, maar het lijkt me aardig wat werk dat je voor me hebt gedaanquote:foto Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef zarGon het volgende:
Een YouTube-playlist zou is wel handig, vind je niet Sky?
http://www.youtube.com/view_play_list?p=C48C08AC5081F0A1.
Toch wel een gemis inderdaad. Voor de rest een zeer degelijke lijst TS. propsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:43 schreef Paul-89 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jamiroquai - Seven Days In Sunny June
De producer meldt zich. =$quote:foto Op vrijdag 21 mei 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
DJ Sky, geproduced door Lakitu International.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop