Nee, in Wierden welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben misschien op de meet in Utrecht, mag dat?
Gewoon zoals ik me nu voel. VOor de rest gaat het je niks aan, of je zoekt even in wat topics hier in RenP hoe het met me gaat enzo.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Malta zuigt . Barbie woont daar
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik me nu voel. VOor de rest gaat het je niks aan, of je zoekt even in wat topics hier in RenP hoe het met me gaat enzo.
Puppy post ook gewoon door ongeacht ze toestand...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Maar let maar niet op mij,,, Ik moet ook niet zoveel posten in deze toestand...
Ik weet heul niet hoe die singles daar eruit zien!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen ze ook ruilenBarb de singles van hier. Wij de singles van daar
Puppy, ga je hamster verschonenquote:
Ik stond maandag op #23.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik stond eerst 3 keer achter elkaar op #1 bij Dagcijfers![]()
Okquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik me nu voel. VOor de rest gaat het je niks aan, of je zoekt even in wat topics hier in RenP hoe het met me gaat enzo.
Ja, maar nu even niet liever. Morgen weer (voor de derde keer in drie weken) naar de psychiater...quote:
Heh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Puppy, ga je hamster verschonen
quote:
ik zal ook wel in dat lijstje voorkomen ben ik bang?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stond maandag op #23.
Dinsdag op #10
Ik vind het niet iets om trots op te zijn
Barb wat vind jij van mijn voorstel.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar nu even niet liever. Morgen weer (voor de derde keer in drie weken) naar de psychiater...
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal ook wel in dat lijstje voorkomen ben ik bang?
ik neem aan dat je dat al in geen tijden meer hebt gedaanquote:
Ik kan ook wel komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barb wat vind jij van mijn voorstel.Jij krijgt. Engel, kreng, Yuki, GvsE, Lotusss en wij krijgen hier een X aantal mooie vrouwen van Malta voor terug.
Ik controleer de kwaliteit wel
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barb wat vind jij van mijn voorstel.Jij krijgt. Engel, kreng, Yuki, GvsE, Lotusss en wij krijgen hier een X aantal mooie vrouwen van Malta voor terug.
tsja.. fitness, of een treinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ik zit een beetje topics te lezen op R&P.. Fitness is echt de oplossing voor alles of niet?
Dan stem ik tegen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je al gaat het deze week iets beter dan de week ervoor...quote:
Ik ben geen pooierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, hij zit nooit meer in z'n kooi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dat al in geen tijden meer hebt gedaan
Ik weigerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik al een paar dagen niet. Ik ben trots op mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij welElke dag staan er wel een paar van [singles] in
Ik zie er op toe dat er alleen mooie en leuke vrouwen mee terug gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet heul niet hoe die singles daar eruit zien!
Van hier weet ik het enig sinds dmv foto's.. Dus of dat nou zo'n beste ruil wordt weet ik niet..
Als jij JoeyT wel anders nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ik zit een beetje topics te lezen op R&P.. Fitness is echt de oplossing voor alles of niet?
ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij welElke dag staan er wel een paar van [singles] in
Mooi zoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je al gaat het deze week iets beter dan de week ervoor...
Arme Hammie de Hamster. Je hebt m vermoord of niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Klopt, hij zit nooit meer in z'n kooi.
Je weet dat je nu tegen een aantal zere benen van de vrouwelijke posters aanschopt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie er op toe dat er alleen mooie en leuke vrouwen mee terug gaan![]()
[..]
Als jij JoeyT wel anders niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
-Engel-, Krengel en Lotusss dus mee op roadtrip naar Barbie, en Yuki gaat vliegen?
Kunnen -Engel- en Krengel ook mooi een stukje rijden!
quote:
Hij heeft een heel nest in m'n kast gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme Hammie de Hamster. Je hebt m vermoord of niet?
Geheel in de lijn der verwachtingenquote:
Tijn kan nog geen vrouwenbeen raken al stond ie er op 2cm afstand van..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat je nu tegen een aantal zere benen van de vrouwelijke posters aanschopt?
Die overigens heul niet lelijk zijn..
HEEEE bosquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Maar let maar niet op mij,,, Ik moet ook niet zoveel posten in deze toestand...
Tuurlijk...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben misschien op de meet in Utrecht, mag dat?
Ah, ik zie een patroon. Op een ander forum was op seksualiteit "je bekken kantelen" de oplossing voor alles.quote:
waarom zijn ze dan single?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat je nu tegen een aantal zere benen van de vrouwelijke posters aanschopt?
De bus ging het niet worden, en in mijn auto kun je best rijden, je hebt zelf gezien dat ie niet veel groter is dan de jouwequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zou mij niet in een bus laten rijden .... uberhaupt niet in iemand anders zijn auto
![]()
[..]
Malta zou nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan ook wel komenDat zal barbie vast ge-wel-dig vinden!
Nu je geen single meer niet inderdaadquote:
Jammer,quote:
pffff.... ik heb echt wel al hoi grasje geroepen!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Graseter het volgende:
Ik was in het vorige topic de eerste die Engel groette maar ze heeft me niet terug gegroet
Ik ben veel meer waard dan 1 maltese damequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geheel in de lijn der verwachtingen
Heh huh wanneerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.... ik heb echt wel al hoi grasje geroepen!!!
bij dezen nog een keer HOI GRASJE!!!!!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nu je geen single meer niet inderdaad![]()
Zij krijgen barbie en een mooi eilandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat eerste getal is zeker nog de plaats ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jammer,
maandag 2 augustus:
032. 133 rival
dinsdag 3 augustus:
019. 151 rival
woensdag 4 augustus:
022. 167 rival
quote:
En jij denkt dat die Maltese dames blij gaan worden van Nederland? Denk dat wij beter daarheen kunnen dan hoor...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij krijgen barbie en een mooi eiland
Doe nou niet....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Malta zou nooit meer hetzelfde zijn![]()
dat haal ik nog niet in een maandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat eerste getal is zeker nog de plaats ook?![]()
gelukkig geen top 10
Niettusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.... ik heb echt wel al hoi grasje geroepen!!!
bij dezen nog een keer HOI GRASJE!!!!!
dat is wel zo..... maar.... dat doe ik toch liever nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De bus ging het niet worden, en in mijn auto kun je best rijden, je hebt zelf gezien dat ie niet veel groter is dan de jouwe
quote:
was de bedoeling de mannen te laten lachen en de vrouwen op de kast te jagenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik moest echt hardop lachen
All-risk verzekerd, niets aan 't handjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is wel zo..... maar.... dat doe ik toch liever nietstraks rij ik er nog een deuk in ofzo
Jullie zijn nog steeds lief.quote:
je kan niet aan mij tippen zeg je dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat haal ik nog niet in een maand
Oh. Nou in dat geval:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef rival het volgende:
[..]
was de bedoeling de mannen te laten lachen en de vrouwen op de kast te jagen
Als zij onze charmens zien welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij denkt dat die Maltese dames blij gaan worden van Nederland? Denk dat wij beter daarheen kunnen dan hoor...
Grasje mag toch niet van zijn oudersquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grasje mag toch niet van zijn ouders
Stiekum wel alleen ik ben een beetje jaloersquote:
Ja hoor, vast, waarom zijn WIJ dan nog single?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij onze charmens zien wel![]()
Die regelen meteen een meerjaarlijks visum voor 'm..quote:[..]
Grasje mag toch niet van zijn ouders
ik bel je mammie wel evenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekum wel alleen ik ben een beetje jaloers
Datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die regelen meteen een meerjaarlijks visum voor 'm..
dat blije gedoe is wel beter dan negatief gedoe!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds lief.
(Maar kan me indenken dat dat blije gedoe gaat vervelen, dus soms hou ik me even in.)
WAT IS MIJN STRAATNUMMER DAN!?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bel je mammie wel even![]()
dan mag je niet meer
join the clubquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef rival het volgende:
[..]
... ik ben nu helemaal de kluts kwijt
Vrouwen zijn gewoon overweldigd en durven daardoor niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoor, vast, waarom zijn WIJ dan nog single?
[..]
Die regelen meteen een meerjaarlijks visum voor 'm..
ja vooral met dat accentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Nou in dat geval:
"daar kiezen we heul zelf voor"
zo goed dan?
12 natuurlijkquote:
wat jij wilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef rival het volgende:
[..]
je kan niet aan mij tippen zeg je dus
Ga je toevallig met de bus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat druk worden hier dus....als jullie me zoeken, ik ben hier, de rust opzoeken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben serieus hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat druk worden hier dus....als jullie me zoeken, ik ben hier, de rust opzoeken.
[ afbeelding ]
Jaquote:
als je het al niet typen kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij onze charmens zien wel![]()
Mijn godquote:
Dat negatieve gedoe hangt me idd de keel uit af en toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat blije gedoe is wel beter dan negatief gedoe!![]()
en jij komt standaard meten/ of lieve mensen... ik ben nu helemaal de kluts kwijt
quote:
Ja, dat voegt wel wat toe he?quote:
Jij bent gewoon en leuk en aardig persoon.quote:
We doen het helemaal anders Tijn! 1 singles dame per persoon, naar eigen keuze mag mee naar Malta.quote:
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat voegt wel wat toe he?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon en leuk en aardig persoon.
ohja. nee. dat bestaat nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
HOAX, EEN STRAATNUMMER BESTAAT HELEMAAL NIET!!11einz1
De 12e straatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja. nee. dat bestaat niet![]()
hoe wil je anders de 12e straat noemen?
Dat lijkt mij een goed ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We doen het helemaal anders Tijn! 1 singles dame per persoon, naar eigen keuze mag mee naar Malta.
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?
wil je me nou wel of niet van slag brengen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat negatieve gedoe hangt me idd de keel uit af en toe.
Sorry, ik wilde je niet van slag brengen. Kusje, lief mensje?
ik praat heul erg ABN natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?
Je weet best dat jij een leuk persoon bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
thnx.. ik zit echt te blozen nu
Hier zijn ze ook los en vast hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..
Nijmeegs verschilt ook van het Arnhems hoor. Er is geen Gelders accentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..
Bestaat wel! Industrieterrein van Nijmegen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja. nee. dat bestaat niet![]()
hoe wil je anders de 12e straat noemen?
ja dan moet ik zo mijn best doen om je te verstaan dat ik ook daadwerkelijk luister, dat heb je niet vaakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat voegt wel wat toe he?
quote:
Ah, ook een Zuiderling.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik praat heul erg ABN natuurlijk
Algemeen Bekend Nijmeegs
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet best dat jij een leuk persoon bent
Niet perse, maar 1 max.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed ideemoet ze perse uit singles komen?
Je zag het sarcasme er niet vanaf druipen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bestaat wel! Industrieterrein van Nijmegen!
heb ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck et
Als je zelf maar geen gezever hebt!
Wanneer zie je haar weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Graseter het volgende:
Gelderland, daar was ik vorige week... heel de dag
Me tooquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef krengetje het volgende:
[..]ik schijt bagger om nieuwe mensen te ontmoeten enzo
Die tussen Nijmegen en Wijchen in.. Die heeft serieus nummers als straatnamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zag het sarcasme er niet vanaf druipen?![]()
en er zijn veel industrieterreinen in NMGN
Doeiquote:
psssst, het is vlakbij duitsland.. you do the mathquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ah, ook een Zuiderling.Is daar ook al de zachte G aanwezig, of is dat alleen in Limburg?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan moet ik zo mijn best doen om je te verstaan dat ik ook daadwerkelijk luister, dat heb je niet vaak
We hebben wel een zachte G, maar deze lijkt meer op de Brabantse zachte G. De Limbolanders hebben een zachte ronde G. Die van ons is meer onverstaanbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ah, ook een Zuiderling.Is daar ook al de zachte G aanwezig, of is dat alleen in Limburg?
Vooral als ze bijv. vrienden van mn vriendje zijn.. met heule vreemden mensen heb ik dan weer geen probleem.. rare ikquote:
Er is zoveel liefde hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wanneer zie je haar weer?
Veel liefde in Singles trouwens de laatste tijd.
Eentje is ook genoegquote:
Ja maar daar merk ik zelf niets vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wanneer zie je haar weer?
Veel liefde in Singles trouwens de laatste tijd.
weet je hoe je daar vanaf komt? er is namelijk maar 1 oplossing!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef krengetje het volgende:
[..]ik schijt bagger om nieuwe mensen te ontmoeten enzo
Limboaanse zachte gquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Hij luistert naar me
![]()
[..]
We hebben wel een zachte G, maar deze lijkt meer op de Brabantse zachte G. De Limbolanders hebben een zachte ronde G. Die van ons is meer onverstaanbaar
Ach, gewoon....quote:
Sinds de eerste ontmoeting met -Engel- heb ik er niet zoveel moeite meer mee eigenlijk..quote:
Komt dat? Onzekerheid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vooral als ze bijv. vrienden van mn vriendje zijn.. met heule vreemden mensen heb ik dan weer geen probleem.. rare ik
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
weet je hoe je daar vanaf komt? er is namelijk maar 1 oplossing!
mensen ontmoeten
Ik ook niet echt....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje is ook genoegIk ben geen moslim
![]()
[..]
Ja maar daar merk ik zelf niets van
Tsja ik heb eigenlijk nooit idee of ik wel een goeie indruk maak op anderequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vooral als ze bijv. vrienden van mn vriendje zijn.. met heule vreemden mensen heb ik dan weer geen probleem.. rare ik
Dus je bent er al twee weken vanaf?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds de eerste ontmoeting met -Engel- heb ik er niet zoveel moeite meer mee eigenlijk..
Ik weet al wel wie ik mee zou nemen dan hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje is ook genoegIk ben geen moslim
![]()
Ja. Er is een verschilquote:
same herequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik heb eigenlijk nooit idee of ik wel een goeie indruk maak op andere
Engel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet al wel wie ik mee zou nemen dan hoor
3!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dus je bent er al twee weken vanaf?
Eigenlijk is er nog zoveel te ontdekken buiten de Randstad.quote:
Jij bent echt een schattig pupke he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik wel zo netjes tijdens het staren
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
Er is ook wat gebeurt in mijn liefdesleven wat niet teleurstellend was.
Is geen relatie geworden, maar wel gewoon een fijn gehad en toen het niks werd (met mij was zegmaar, out of the blue, en er was een andere jongen van internet waarmee ze een klik had, ze mee ging daten en daarna een relatie had), is het geeneens oncomfortabel geworden. Wist ook niet precies wat mn gevoelens voor haar waren, maar ik vond het al heel wat dat ik na een week nog geen hekel aan dr had zoals met de meeste meiden die ik tegenkwam. 0,0 drama, waar ik wel bang voor was.
Was zo van slag dat ik niet meer kon postten, want ik had niks te klagen
Jij bent de enige die hier lange verhalen neer gooit. Je bent uniek, hoe voelt dat nou?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
Er is ook wat gebeurt in mijn liefdesleven wat niet teleurstellend was.
Is geen relatie geworden, maar wel gewoon een fijn gehad en toen het niks werd (met mij was zegmaar, out of the blue, en er was een andere jongen van internet waarmee ze een klik had, ze mee ging daten en daarna een relatie had), is het geeneens oncomfortabel geworden. Wist ook niet precies wat mn gevoelens voor haar waren, maar ik vond het al heel wat dat ik na een week nog geen hekel aan dr had zoals met de meeste meiden die ik tegenkwam. 0,0 drama, waar ik wel bang voor was.
Was zo van slag dat ik niet meer kon postten, want ik had niks te klagen
trap er niet in, blijf nou veilig achter de grachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eigenlijk is er nog zoveel te ontdekken buiten de Randstad.
ben zondag wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zondag nog tijd, hoef alleen iemand naar schiphol te brengen rond 2 uur
Als je bij iemand op je gemak voelt is dat al snelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds de eerste ontmoeting met -Engel- heb ik er niet zoveel moeite meer mee eigenlijk..
Vandaar dat ik ook hier klaagquote:
Wiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet al wel wie ik mee zou nemen dan hoor
Ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
same hereik ga me dan alijd lomp gedragen
Jullie hebben zo'n mooie rochel Gquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eigenlijk is er nog zoveel te ontdekken buiten de Randstad.
Breng jij Rifoki weg vanaf hier? Wat lief!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zondag nog tijd, hoef alleen iemand naar schiphol te brengen rond 2 uur
quote:
Ja dat ben ik echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent echt een schattig pupke he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt
*aait over het bollekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ze is heul openlijk bestwel, vanaf 't begin hele gesprekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je bij iemand op je gemak voelt is dat al snel![]()
Wat een vreemd compliment, dank je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n mooie rochel G
hij werd er niet blij van als hij bij je weg ging zondag, want hij ging je missen tijdens zijn vakantie..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Breng jij Rifoki weg vanaf hier? Wat lief!
Geen soep, zee.. Waar ik je dan dump, net als Joran deed met Nathalie..quote:
Ik vind het lief dat jij dat voor hem doet, daar ging dequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
hij werd er niet blij van als hij bij je weg ging zondag, want hij ging je missen tijdens zijn vakantie..![]()
jij post er eenbij? ik zal het doorgeven!
ik vind zachte G's niet mooi. En als ik een harde G wil produceren, klinkt het als een rochelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat een vreemd compliment, dank je.
Stiltes zijn niet ergquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is heul openlijk bestwel, vanaf 't begin hele gesprekken![]()
Dat werkt veel beter dan die dodelijke stiltes..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen soep, zee.. Waar ik je dan dump, net als Joran deed met Nathalie..
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind zachte G's niet mooi. En als ik een harde G wil produceren, klinkt het als een rochel
mooi zoquote:
Verder blijft 't zoals 't is hoor, niets meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiltes zijn niet ergMaar fijn dat het zo is
Met man of een vrouw?quote:
Ik ben een blanke Obama, "Change"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier lange verhalen neer gooit. Je bent uniek, hoe voelt dat nou?
zachte G's zijn niet sexy of zwoelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!![]()
bij vrouwen wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!![]()
Met een manquote:
Dat maakt niet zoveel verschil hoorquote:
Een beetje welquote:
DAT ZIJN ZE WEL!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zachte G's zijn niet sexy of zwoel![]()
je hebt nog een hoop te leren
echt welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel verschil hoor
Vrienden zijn is ook leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder blijft 't zoals 't is hoor, niets meer
En je vroeg nog wie ik dan zou kiezen merkte ik..
Ik denk dat ik Lotusss wel een uitje als dat zou aanbieden
Ja ik schrik er zelf van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg aan 't ontdooien opeens!
Wauw, wat leuk! Tikje verliefd aan het worden? Mogen we details?quote:
We verschillen hier van mening. Limbolands en Brabants en Nijmeegs is niet mooiquote:
Vrouwen gebruiken iets meer lip, maar verder.. nee. Ligt aan de persoon, niet het geslachtquote:
Niet smelten dan! Op tijd bijkoelen!quote:
Ik ookquote:
Nee ik wil niet verliefd worden... want kans is heeeel erg klein dat het wederzijds is en ik weet ook niet of ik er ook helemaal aan toe ben enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wauw, wat leuk! Tikje verliefd aan het worden? Mogen we details?
het was dan ook tijd om wakker te worden. De slaapkopquote:
quote:
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken iets meer lip, maar verder.. nee. Ligt aan de persoon, niet het geslacht
er kon niks meer tussenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is heul openlijk bestwel, vanaf 't begin hele gesprekken![]()
Dat werkt veel beter dan die dodelijke stiltes..
Ik vond 't ook helemaal niet erg ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
er kon niks meer tussennee dan heb je geen stiltes
Och, er zijn er altijd een paar die er uit springen, maar die heb ik in mannelijke en vrouwelijke variantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweest. Nee maar ik vind het intiemer met een vrouw.
goed uitgerustquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was dan ook tijd om wakker te worden. De slaapkop
Met een vrouw is "zachter"... anders kan ik het niet omschrijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweest. Nee maar ik vind het intiemer met een vrouw.
Ja.. en 'anders'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een vrouw is "zachter"... anders kan ik het niet omschrijven.
Vrouwen meer teder denk ik, meeste mannen ruwer/ruigerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een vrouw is "zachter"... anders kan ik het niet omschrijven.
das een feit!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, er zijn er altijd een paar die er uit springen, maar die heb ik in mannelijke en vrouwelijke variant
Sja, ik heb liever een die ten alle tijde klaar staat om te strijdenquote:
Oh? Wie wat waar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
Inderdaad best veelliefde en zo hier de laatste tijd
Beetje jammer dat diequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
Same Tijn, same..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dieaan mij voorbij gaat
Nja, sommige dames kussen net als kerels, en sommige kerels net als damesquote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je zal niks te klagen hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik heb liever een die ten alle tijde klaar staat om te strijden
Het is niet meer leuk idd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
L-E is aan de Fok!ker, Kluts ook, Lotusss wilt zoenen, zelfs Graseter wilt zijn Laura....quote:
Ik weet weer hoe het is, vind het wel tof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik ongeveer zoenquote:
Jij hebt tenmiste nog vrouwelijke aandachtquote:
Same here, beetje jammer inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenquote:
dan bel je toch gewoon even naar huisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk idd...
Niemand is gemeen...
Op 30 jarige leeftijd heb ik deze vakantie te horen gekregen dat ik wat minder zacht moest zoenen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, sommige dames kussen net als kerels, en sommige kerels net als dames
Gras heeft met zeilmeisje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L-E is aan de Fok!ker, Kluts ook, Lotusss wilt zoenen, zelfs Graseter wilt zijn Laura....
Maar niet van die aard!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenmiste nog vrouwelijke aandacht
Oh het gaat hoogstwaarschijnlijk ook aan mij voorbij hoor... heb alleen mijn mojo wel een beetje terug gelukkigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
moeten we bitchen dan???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk idd...
Niemand is gemeen...
snel wegwezen doe ik meestal uit eigen initiatief, dus ik hoop dat ik niks te klagen heb!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen
anders kan je snel weer wegwezen
Zo had ik het ook kunnen uitleggen :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh het gaat hoogstwaarschijnlijk ook aan mij voorbij hoor... heb alleen mijn mojo wel een beetje terug gelukkig
Ik ben thuis maar er is niemand...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan bel je toch gewoon even naar huis
Ga jij jou mond een spoelen met zeep. Jij hebt de afgelopen paar weken genoeg liefde gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here, beetje jammer inderdaad
hahaha, dat komt ervan.. cheaterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op 30 jarige leeftijd heb ik deze vakantie te horen gekregen dat ik wat minder zacht moest zoenen...
Ik wist wel dat mn vriendin me op het verkeerde spoor had gezet
hoezo "same here"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here, beetje jammer inderdaad
Niet bitchen. Gewoon elkaars leven zuur maken. Zoals vroegerquote:
Heuj, niet zo tegen Barb he!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij jou mond een spoelen met zeep. Jij hebt de afgelopen paar weken genoeg liefde gehad.
als je vastgebonden ligt kan je niet weggaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
snel wegwezen doe ik meestal uit eigen initiatief, dus ik hoop dat ik niks te klagen heb!
Er kan niet genoeg liefde zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij jou mond een spoelen met zeep. Jij hebt de afgelopen paar weken genoeg liefde gehad.
dat verdien je!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben thuis maar er is niemand...
Kijk dat is nou gemeen van je
Je hebt langer geen seks gehad dan ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat die wedstrijdjes zielig doen, die kan ik nooit winnen
Wat niet is kan nog komenquote:
Een club oprichten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh het gaat hoogstwaarschijnlijk ook aan mij voorbij hoor... heb alleen mijn mojo wel een beetje terug gelukkig
I know... Maja daarna heeft ze me wel 2 weken lopen neuken, dus god straft niet heel erg goed :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha, dat komt ervan.. cheater
Die is niet meer sinds vanmiddag....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoezo "same here"
en hippiechick dan?????
Never gonna happen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je vastgebonden ligt kan je niet weggaan
but WHYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet bitchen. Gewoon elkaars leven zuur maken. Zoals vroeger
Heb je nog geneukt?quote:
En dat heb je ook uitgetest en gevraagd of het beter was?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I know... Maja daarna heeft ze me wel 2 weken lopen neuken, dus god straft niet heel erg goed :p
Maar oke ik voelde me wel voor paal staan. En heb mn zoenen dus aangepast
Wat ga jij daar tegen doen?quote:
Denk dat ik dan lang kan wachten.. Ik heb veel meer vrouwelijke vrienden die het allemaal net-niet zijn.. Ik weet zo net nog niet wat erger is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenvriendschap is ook belangrijk en dat heb ik dus niet.
![]()
Dat was enkele weken terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt langer geen seks gehad dan ik![]()
jij wint
Ahw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is niet meer sinds vanmiddag....Met de meest briljante exit-ine ever, dat dan weer wel
quote:
Vertel vertel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is niet meer sinds vanmiddag....Met de meest briljante exit-ine ever, dat dan weer wel
Och, beetje chloroform wil wel helpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
Never gonna happen!![]()
never nooit niet, vergeet het!
Omdat ik gewoon gemeen ben.quote:
en elke vrouw is anders en zal er dus weer wat anders van vindenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I know... Maja daarna heeft ze me wel 2 weken lopen neuken, dus god straft niet heel erg goed :p
Maar oke ik voelde me wel voor paal staan. En heb mn zoenen dus aangepast
West-Fries tegen je praten, dat zal je leren.quote:
Ja. Gisterquote:
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she wentquote:
Dat is wel erg ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk dat ik dan lang kan wachten.. Ik heb veel meer vrouwelijke vrienden die het allemaal net-niet zijn.. Ik weet zo net nog niet wat erger is..
Ouch..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
probably gonna happenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, beetje chloroform wil wel helpen
Ayyy, thats cold!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Ik word al bangquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
West-Fries tegen je praten, dat zal je leren.
en daarom hou je van mequote:
Nou ja eigenlijk... Ik heb het wel gevraagd ja. Vond het ook wel opvallend dat een 25 jarig meisje mij vertelde hoe ik moest zoenen. En ben er ook wel blij mee eigenlijk. Dus nu ben ik weer verliefdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat heb je ook uitgetest en gevraagd of het beter was?
Ik win!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Gister![]()
Jij bent zieliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |