Mijn godquote:
Dat negatieve gedoe hangt me idd de keel uit af en toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat blije gedoe is wel beter dan negatief gedoe!![]()
en jij komt standaard meten/ of lieve mensen... ik ben nu helemaal de kluts kwijt
quote:
Ja, dat voegt wel wat toe he?quote:
Jij bent gewoon en leuk en aardig persoon.quote:
We doen het helemaal anders Tijn! 1 singles dame per persoon, naar eigen keuze mag mee naar Malta.quote:
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat voegt wel wat toe he?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon en leuk en aardig persoon.
ohja. nee. dat bestaat nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
HOAX, EEN STRAATNUMMER BESTAAT HELEMAAL NIET!!11einz1
De 12e straatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja. nee. dat bestaat niet![]()
hoe wil je anders de 12e straat noemen?
Dat lijkt mij een goed ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We doen het helemaal anders Tijn! 1 singles dame per persoon, naar eigen keuze mag mee naar Malta.
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?
wil je me nou wel of niet van slag brengen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat negatieve gedoe hangt me idd de keel uit af en toe.
Sorry, ik wilde je niet van slag brengen. Kusje, lief mensje?
ik praat heul erg ABN natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?
Je weet best dat jij een leuk persoon bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
thnx.. ik zit echt te blozen nu
Hier zijn ze ook los en vast hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..
Nijmeegs verschilt ook van het Arnhems hoor. Er is geen Gelders accentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..
Bestaat wel! Industrieterrein van Nijmegen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja. nee. dat bestaat niet![]()
hoe wil je anders de 12e straat noemen?
ja dan moet ik zo mijn best doen om je te verstaan dat ik ook daadwerkelijk luister, dat heb je niet vaakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat voegt wel wat toe he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |