Mijn godquote:
Dat negatieve gedoe hangt me idd de keel uit af en toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat blije gedoe is wel beter dan negatief gedoe!![]()
en jij komt standaard meten/ of lieve mensen... ik ben nu helemaal de kluts kwijt
quote:
Ja, dat voegt wel wat toe he?quote:
Jij bent gewoon en leuk en aardig persoon.quote:
We doen het helemaal anders Tijn! 1 singles dame per persoon, naar eigen keuze mag mee naar Malta.quote:
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat voegt wel wat toe he?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon en leuk en aardig persoon.
ohja. nee. dat bestaat nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
HOAX, EEN STRAATNUMMER BESTAAT HELEMAAL NIET!!11einz1
De 12e straatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja. nee. dat bestaat niet![]()
hoe wil je anders de 12e straat noemen?
Dat lijkt mij een goed ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We doen het helemaal anders Tijn! 1 singles dame per persoon, naar eigen keuze mag mee naar Malta.
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?
wil je me nou wel of niet van slag brengen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat negatieve gedoe hangt me idd de keel uit af en toe.
Sorry, ik wilde je niet van slag brengen. Kusje, lief mensje?
ik praat heul erg ABN natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Te lui om te kijken.. wat voor accent heb je/waar kom je vandaan?
Je weet best dat jij een leuk persoon bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
thnx.. ik zit echt te blozen nu
Hier zijn ze ook los en vast hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..
Nijmeegs verschilt ook van het Arnhems hoor. Er is geen Gelders accentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen/Gelders, waar de winkels, ramen en deuren los zijn en niet open..
Bestaat wel! Industrieterrein van Nijmegen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja. nee. dat bestaat niet![]()
hoe wil je anders de 12e straat noemen?
ja dan moet ik zo mijn best doen om je te verstaan dat ik ook daadwerkelijk luister, dat heb je niet vaakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat voegt wel wat toe he?
quote:
Ah, ook een Zuiderling.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik praat heul erg ABN natuurlijk
Algemeen Bekend Nijmeegs
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet best dat jij een leuk persoon bent
Niet perse, maar 1 max.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed ideemoet ze perse uit singles komen?
Je zag het sarcasme er niet vanaf druipen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bestaat wel! Industrieterrein van Nijmegen!
heb ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck et
Als je zelf maar geen gezever hebt!
Wanneer zie je haar weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Graseter het volgende:
Gelderland, daar was ik vorige week... heel de dag
Me tooquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef krengetje het volgende:
[..]ik schijt bagger om nieuwe mensen te ontmoeten enzo
Die tussen Nijmegen en Wijchen in.. Die heeft serieus nummers als straatnamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zag het sarcasme er niet vanaf druipen?![]()
en er zijn veel industrieterreinen in NMGN
Doeiquote:
psssst, het is vlakbij duitsland.. you do the mathquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ah, ook een Zuiderling.Is daar ook al de zachte G aanwezig, of is dat alleen in Limburg?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan moet ik zo mijn best doen om je te verstaan dat ik ook daadwerkelijk luister, dat heb je niet vaak
We hebben wel een zachte G, maar deze lijkt meer op de Brabantse zachte G. De Limbolanders hebben een zachte ronde G. Die van ons is meer onverstaanbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ah, ook een Zuiderling.Is daar ook al de zachte G aanwezig, of is dat alleen in Limburg?
Vooral als ze bijv. vrienden van mn vriendje zijn.. met heule vreemden mensen heb ik dan weer geen probleem.. rare ikquote:
Er is zoveel liefde hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wanneer zie je haar weer?
Veel liefde in Singles trouwens de laatste tijd.
Eentje is ook genoegquote:
Ja maar daar merk ik zelf niets vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wanneer zie je haar weer?
Veel liefde in Singles trouwens de laatste tijd.
weet je hoe je daar vanaf komt? er is namelijk maar 1 oplossing!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef krengetje het volgende:
[..]ik schijt bagger om nieuwe mensen te ontmoeten enzo
Limboaanse zachte gquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Hij luistert naar me
![]()
[..]
We hebben wel een zachte G, maar deze lijkt meer op de Brabantse zachte G. De Limbolanders hebben een zachte ronde G. Die van ons is meer onverstaanbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |