waarom zijn ze dan single?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat je nu tegen een aantal zere benen van de vrouwelijke posters aanschopt?
Die overigens heul niet lelijk zijn..
De bus ging het niet worden, en in mijn auto kun je best rijden, je hebt zelf gezien dat ie niet veel groter is dan de jouwequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zou mij niet in een bus laten rijden .... uberhaupt niet in iemand anders zijn auto
![]()
[..]
Malta zou nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan ook wel komenDat zal barbie vast ge-wel-dig vinden!
Nu je geen single meer niet inderdaadquote:
Jammer,quote:
pffff.... ik heb echt wel al hoi grasje geroepen!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Graseter het volgende:
Ik was in het vorige topic de eerste die Engel groette maar ze heeft me niet terug gegroet
Ik ben veel meer waard dan 1 maltese damequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geheel in de lijn der verwachtingen
Heh huh wanneerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.... ik heb echt wel al hoi grasje geroepen!!!
bij dezen nog een keer HOI GRASJE!!!!!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nu je geen single meer niet inderdaad![]()
Zij krijgen barbie en een mooi eilandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat je nu tegen een aantal zere benen van de vrouwelijke posters aanschopt?
Die overigens heul niet lelijk zijn..
dat eerste getal is zeker nog de plaats ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jammer,
maandag 2 augustus:
032. 133 rival
dinsdag 3 augustus:
019. 151 rival
woensdag 4 augustus:
022. 167 rival
quote:
En jij denkt dat die Maltese dames blij gaan worden van Nederland? Denk dat wij beter daarheen kunnen dan hoor...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij krijgen barbie en een mooi eiland
Doe nou niet....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Malta zou nooit meer hetzelfde zijn![]()
dat haal ik nog niet in een maandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat eerste getal is zeker nog de plaats ook?![]()
gelukkig geen top 10
Niettusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.... ik heb echt wel al hoi grasje geroepen!!!
bij dezen nog een keer HOI GRASJE!!!!!
dat is wel zo..... maar.... dat doe ik toch liever nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De bus ging het niet worden, en in mijn auto kun je best rijden, je hebt zelf gezien dat ie niet veel groter is dan de jouwe
quote:
was de bedoeling de mannen te laten lachen en de vrouwen op de kast te jagenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik moest echt hardop lachen
All-risk verzekerd, niets aan 't handjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is wel zo..... maar.... dat doe ik toch liever nietstraks rij ik er nog een deuk in ofzo
Jullie zijn nog steeds lief.quote:
je kan niet aan mij tippen zeg je dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat haal ik nog niet in een maand
Oh. Nou in dat geval:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef rival het volgende:
[..]
was de bedoeling de mannen te laten lachen en de vrouwen op de kast te jagen
Als zij onze charmens zien welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij denkt dat die Maltese dames blij gaan worden van Nederland? Denk dat wij beter daarheen kunnen dan hoor...
Grasje mag toch niet van zijn oudersquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grasje mag toch niet van zijn ouders
Stiekum wel alleen ik ben een beetje jaloersquote:
Ja hoor, vast, waarom zijn WIJ dan nog single?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij onze charmens zien wel![]()
Die regelen meteen een meerjaarlijks visum voor 'm..quote:[..]
Grasje mag toch niet van zijn ouders
ik bel je mammie wel evenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekum wel alleen ik ben een beetje jaloers
Datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die regelen meteen een meerjaarlijks visum voor 'm..
dat blije gedoe is wel beter dan negatief gedoe!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds lief.
(Maar kan me indenken dat dat blije gedoe gaat vervelen, dus soms hou ik me even in.)
WAT IS MIJN STRAATNUMMER DAN!?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bel je mammie wel even![]()
dan mag je niet meer
join the clubquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef rival het volgende:
[..]
... ik ben nu helemaal de kluts kwijt
Vrouwen zijn gewoon overweldigd en durven daardoor niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoor, vast, waarom zijn WIJ dan nog single?
[..]
Die regelen meteen een meerjaarlijks visum voor 'm..
ja vooral met dat accentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Nou in dat geval:
"daar kiezen we heul zelf voor"
zo goed dan?
12 natuurlijkquote:
wat jij wilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef rival het volgende:
[..]
je kan niet aan mij tippen zeg je dus
Ga je toevallig met de bus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat druk worden hier dus....als jullie me zoeken, ik ben hier, de rust opzoeken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben serieus hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat druk worden hier dus....als jullie me zoeken, ik ben hier, de rust opzoeken.
[ afbeelding ]
Jaquote:
als je het al niet typen kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij onze charmens zien wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |