dan bel je toch gewoon even naar huisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk idd...
Niemand is gemeen...
Op 30 jarige leeftijd heb ik deze vakantie te horen gekregen dat ik wat minder zacht moest zoenen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, sommige dames kussen net als kerels, en sommige kerels net als dames
Gras heeft met zeilmeisje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L-E is aan de Fok!ker, Kluts ook, Lotusss wilt zoenen, zelfs Graseter wilt zijn Laura....
Maar niet van die aard!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenmiste nog vrouwelijke aandacht
Oh het gaat hoogstwaarschijnlijk ook aan mij voorbij hoor... heb alleen mijn mojo wel een beetje terug gelukkigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dieaan mij voorbij gaat
moeten we bitchen dan???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk idd...
Niemand is gemeen...
snel wegwezen doe ik meestal uit eigen initiatief, dus ik hoop dat ik niks te klagen heb!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen
anders kan je snel weer wegwezen
Zo had ik het ook kunnen uitleggen :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh het gaat hoogstwaarschijnlijk ook aan mij voorbij hoor... heb alleen mijn mojo wel een beetje terug gelukkig
Ik ben thuis maar er is niemand...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan bel je toch gewoon even naar huis
Ga jij jou mond een spoelen met zeep. Jij hebt de afgelopen paar weken genoeg liefde gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here, beetje jammer inderdaad
hahaha, dat komt ervan.. cheaterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op 30 jarige leeftijd heb ik deze vakantie te horen gekregen dat ik wat minder zacht moest zoenen...
Ik wist wel dat mn vriendin me op het verkeerde spoor had gezet
hoezo "same here"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here, beetje jammer inderdaad
Niet bitchen. Gewoon elkaars leven zuur maken. Zoals vroegerquote:
Heuj, niet zo tegen Barb he!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij jou mond een spoelen met zeep. Jij hebt de afgelopen paar weken genoeg liefde gehad.
als je vastgebonden ligt kan je niet weggaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
snel wegwezen doe ik meestal uit eigen initiatief, dus ik hoop dat ik niks te klagen heb!
Er kan niet genoeg liefde zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij jou mond een spoelen met zeep. Jij hebt de afgelopen paar weken genoeg liefde gehad.
dat verdien je!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben thuis maar er is niemand...
Kijk dat is nou gemeen van je
Je hebt langer geen seks gehad dan ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat die wedstrijdjes zielig doen, die kan ik nooit winnen
Wat niet is kan nog komenquote:
Een club oprichten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh het gaat hoogstwaarschijnlijk ook aan mij voorbij hoor... heb alleen mijn mojo wel een beetje terug gelukkig
I know... Maja daarna heeft ze me wel 2 weken lopen neuken, dus god straft niet heel erg goed :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha, dat komt ervan.. cheater
Die is niet meer sinds vanmiddag....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoezo "same here"
en hippiechick dan?????
Never gonna happen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je vastgebonden ligt kan je niet weggaan
but WHYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet bitchen. Gewoon elkaars leven zuur maken. Zoals vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |