bij vrouwen wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!![]()
Met een manquote:
Dat maakt niet zoveel verschil hoorquote:
Een beetje welquote:
DAT ZIJN ZE WEL!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zachte G's zijn niet sexy of zwoel![]()
je hebt nog een hoop te leren
echt welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel verschil hoor
Vrienden zijn is ook leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder blijft 't zoals 't is hoor, niets meer
En je vroeg nog wie ik dan zou kiezen merkte ik..
Ik denk dat ik Lotusss wel een uitje als dat zou aanbieden
Ja ik schrik er zelf van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg aan 't ontdooien opeens!
Wauw, wat leuk! Tikje verliefd aan het worden? Mogen we details?quote:
We verschillen hier van mening. Limbolands en Brabants en Nijmeegs is niet mooiquote:
Vrouwen gebruiken iets meer lip, maar verder.. nee. Ligt aan de persoon, niet het geslachtquote:
Niet smelten dan! Op tijd bijkoelen!quote:
Ik ookquote:
Nee ik wil niet verliefd worden... want kans is heeeel erg klein dat het wederzijds is en ik weet ook niet of ik er ook helemaal aan toe ben enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wauw, wat leuk! Tikje verliefd aan het worden? Mogen we details?
het was dan ook tijd om wakker te worden. De slaapkopquote:
quote:
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken iets meer lip, maar verder.. nee. Ligt aan de persoon, niet het geslacht
er kon niks meer tussenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is heul openlijk bestwel, vanaf 't begin hele gesprekken![]()
Dat werkt veel beter dan die dodelijke stiltes..
Ik vond 't ook helemaal niet erg ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
er kon niks meer tussennee dan heb je geen stiltes
Och, er zijn er altijd een paar die er uit springen, maar die heb ik in mannelijke en vrouwelijke variantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweest. Nee maar ik vind het intiemer met een vrouw.
goed uitgerustquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was dan ook tijd om wakker te worden. De slaapkop
Met een vrouw is "zachter"... anders kan ik het niet omschrijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweest. Nee maar ik vind het intiemer met een vrouw.
Ja.. en 'anders'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een vrouw is "zachter"... anders kan ik het niet omschrijven.
Vrouwen meer teder denk ik, meeste mannen ruwer/ruigerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een vrouw is "zachter"... anders kan ik het niet omschrijven.
das een feit!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, er zijn er altijd een paar die er uit springen, maar die heb ik in mannelijke en vrouwelijke variant
Sja, ik heb liever een die ten alle tijde klaar staat om te strijdenquote:
Oh? Wie wat waar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
Inderdaad best veelliefde en zo hier de laatste tijd
Beetje jammer dat diequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
Same Tijn, same..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dieaan mij voorbij gaat
Nja, sommige dames kussen net als kerels, en sommige kerels net als damesquote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je zal niks te klagen hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik heb liever een die ten alle tijde klaar staat om te strijden
Het is niet meer leuk idd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Barbusse het volgende:
L-E is aan de Fok!ker, Kluts ook, Lotusss wilt zoenen, zelfs Graseter wilt zijn Laura....quote:
Ik weet weer hoe het is, vind het wel tof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik ongeveer zoenquote:
Jij hebt tenmiste nog vrouwelijke aandachtquote:
Same here, beetje jammer inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |