Sinds de eerste ontmoeting met -Engel- heb ik er niet zoveel moeite meer mee eigenlijk..quote:
Komt dat? Onzekerheid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vooral als ze bijv. vrienden van mn vriendje zijn.. met heule vreemden mensen heb ik dan weer geen probleem.. rare ik
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
weet je hoe je daar vanaf komt? er is namelijk maar 1 oplossing!
mensen ontmoeten
Ik ook niet echt....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje is ook genoegIk ben geen moslim
![]()
[..]
Ja maar daar merk ik zelf niets van
Tsja ik heb eigenlijk nooit idee of ik wel een goeie indruk maak op anderequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vooral als ze bijv. vrienden van mn vriendje zijn.. met heule vreemden mensen heb ik dan weer geen probleem.. rare ik
Dus je bent er al twee weken vanaf?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds de eerste ontmoeting met -Engel- heb ik er niet zoveel moeite meer mee eigenlijk..
Ik weet al wel wie ik mee zou nemen dan hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje is ook genoegIk ben geen moslim
![]()
Ja. Er is een verschilquote:
same herequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik heb eigenlijk nooit idee of ik wel een goeie indruk maak op andere
Engel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet al wel wie ik mee zou nemen dan hoor
3!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dus je bent er al twee weken vanaf?
Eigenlijk is er nog zoveel te ontdekken buiten de Randstad.quote:
Jij bent echt een schattig pupke he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik wel zo netjes tijdens het staren
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
Er is ook wat gebeurt in mijn liefdesleven wat niet teleurstellend was.
Is geen relatie geworden, maar wel gewoon een fijn gehad en toen het niks werd (met mij was zegmaar, out of the blue, en er was een andere jongen van internet waarmee ze een klik had, ze mee ging daten en daarna een relatie had), is het geeneens oncomfortabel geworden. Wist ook niet precies wat mn gevoelens voor haar waren, maar ik vond het al heel wat dat ik na een week nog geen hekel aan dr had zoals met de meeste meiden die ik tegenkwam. 0,0 drama, waar ik wel bang voor was.
Was zo van slag dat ik niet meer kon postten, want ik had niks te klagen
Jij bent de enige die hier lange verhalen neer gooit. Je bent uniek, hoe voelt dat nou?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
Er is ook wat gebeurt in mijn liefdesleven wat niet teleurstellend was.
Is geen relatie geworden, maar wel gewoon een fijn gehad en toen het niks werd (met mij was zegmaar, out of the blue, en er was een andere jongen van internet waarmee ze een klik had, ze mee ging daten en daarna een relatie had), is het geeneens oncomfortabel geworden. Wist ook niet precies wat mn gevoelens voor haar waren, maar ik vond het al heel wat dat ik na een week nog geen hekel aan dr had zoals met de meeste meiden die ik tegenkwam. 0,0 drama, waar ik wel bang voor was.
Was zo van slag dat ik niet meer kon postten, want ik had niks te klagen
trap er niet in, blijf nou veilig achter de grachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eigenlijk is er nog zoveel te ontdekken buiten de Randstad.
ben zondag wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zondag nog tijd, hoef alleen iemand naar schiphol te brengen rond 2 uur
Als je bij iemand op je gemak voelt is dat al snelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds de eerste ontmoeting met -Engel- heb ik er niet zoveel moeite meer mee eigenlijk..
Vandaar dat ik ook hier klaagquote:
Wiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet al wel wie ik mee zou nemen dan hoor
Ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
same hereik ga me dan alijd lomp gedragen
Jullie hebben zo'n mooie rochel Gquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eigenlijk is er nog zoveel te ontdekken buiten de Randstad.
Breng jij Rifoki weg vanaf hier? Wat lief!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zondag nog tijd, hoef alleen iemand naar schiphol te brengen rond 2 uur
quote:
Ja dat ben ik echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent echt een schattig pupke he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt
*aait over het bollekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ze is heul openlijk bestwel, vanaf 't begin hele gesprekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je bij iemand op je gemak voelt is dat al snel![]()
Wat een vreemd compliment, dank je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n mooie rochel G
hij werd er niet blij van als hij bij je weg ging zondag, want hij ging je missen tijdens zijn vakantie..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Breng jij Rifoki weg vanaf hier? Wat lief!
Geen soep, zee.. Waar ik je dan dump, net als Joran deed met Nathalie..quote:
Ik vind het lief dat jij dat voor hem doet, daar ging dequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
hij werd er niet blij van als hij bij je weg ging zondag, want hij ging je missen tijdens zijn vakantie..![]()
jij post er eenbij? ik zal het doorgeven!
ik vind zachte G's niet mooi. En als ik een harde G wil produceren, klinkt het als een rochelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat een vreemd compliment, dank je.
Stiltes zijn niet ergquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is heul openlijk bestwel, vanaf 't begin hele gesprekken![]()
Dat werkt veel beter dan die dodelijke stiltes..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen soep, zee.. Waar ik je dan dump, net als Joran deed met Nathalie..
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind zachte G's niet mooi. En als ik een harde G wil produceren, klinkt het als een rochel
mooi zoquote:
Verder blijft 't zoals 't is hoor, niets meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiltes zijn niet ergMaar fijn dat het zo is
Met man of een vrouw?quote:
Ik ben een blanke Obama, "Change"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier lange verhalen neer gooit. Je bent uniek, hoe voelt dat nou?
zachte G's zijn niet sexy of zwoelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |