bij vrouwen wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zachte G's zijn prachtig. Heel sexy en zwoel. Bel me eens een keer!![]()
Met een manquote:
Dat maakt niet zoveel verschil hoorquote:
Een beetje welquote:
DAT ZIJN ZE WEL!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zachte G's zijn niet sexy of zwoel![]()
je hebt nog een hoop te leren
echt welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel verschil hoor
Vrienden zijn is ook leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder blijft 't zoals 't is hoor, niets meer
En je vroeg nog wie ik dan zou kiezen merkte ik..
Ik denk dat ik Lotusss wel een uitje als dat zou aanbieden
Ja ik schrik er zelf van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg aan 't ontdooien opeens!
Wauw, wat leuk! Tikje verliefd aan het worden? Mogen we details?quote:
We verschillen hier van mening. Limbolands en Brabants en Nijmeegs is niet mooiquote:
Vrouwen gebruiken iets meer lip, maar verder.. nee. Ligt aan de persoon, niet het geslachtquote:
Niet smelten dan! Op tijd bijkoelen!quote:
Ik ookquote:
Nee ik wil niet verliefd worden... want kans is heeeel erg klein dat het wederzijds is en ik weet ook niet of ik er ook helemaal aan toe ben enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wauw, wat leuk! Tikje verliefd aan het worden? Mogen we details?
het was dan ook tijd om wakker te worden. De slaapkopquote:
quote:
Dan zijn 'mijn' vrouwelijke personen wel goed geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken iets meer lip, maar verder.. nee. Ligt aan de persoon, niet het geslacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |