Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef Lienekien het volgende:
VVK, dus. En waarom heet mane mane?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:34 schreef Z het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: Le G de Château Guiraud 2009
Let op het ontbreken van een PI. Less is more.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Let op het ontbreken van een PI. Less is more.
Ik ook. Tsja dacht ik toen. Tsja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam speknek ook nog tegen op één van de meetingfoto's.
Oh, dan kan ik het dus niet weten. Ik dacht dat het heel er voor de hand lag en dat ik het niet zag.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
Ik hou het in gedachten. Maken we er een nieuwe TTK-meet van?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef Ringo het volgende:
De Kombinatie, aan de Lange Beestenmarkt.
Welcome to your new life.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef Gellius het volgende:
In het gratis Etos-baby-krantje dat zijn weg naar mijn huis heeft weten te vinden, staan op 90 bladzijden achtereenvolgens 32 verschillende babies, 15 verstild glimlachende moeders, drie peuters en één vader afgebeeld. En nul negentiende eeuwse schrijvers.
Wij ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Gellius het volgende:
Zaterdag gaan we bij Braque eten. Zowat naast Juuls, waar ik een paar maanden geleden zo over te spreken was. Een 10- van Johannes van Dam, mensen.
'...kalfsvlees, maar sappige roze en lekkere plakken met pittige, goede tonijnmayo en geroosterde KAPPERTJES.'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Gellius het volgende:
Zaterdag gaan we bij Braque eten. Zowat naast Juuls, waar ik een paar maanden geleden zo over te spreken was. Een 10- van Johannes van Dam, mensen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:09 schreef Mainport het volgende:
Toegegeven, de verhaaltjes van Ringo zijn in ieder geval minder erg dan die baby van Claudia, en Z die zich daarop weer moet laten gelden met foto's van zijn lelijke kinderen.
We zijn er vorige week eens op de bonnefooi binnengelopen op een doordeweekse dag. het is groter dan je van buiten denkt en het was smoordruk. Een uur wachten (toen was die positieve recensie net verschenen ofzo).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:10 schreef Z het volgende:
[..]
Reserveren ging heel makkelijk. Is het een grote zaak?
Het zit hier vol met dolts, dunces, dullards en dumbbells.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef Korstje het volgende:
Is Mainport de miezerige mascotte voor dit zooitje ongeregeld?
De zeven kristallen bollen.quote:
quote:Wat is TP nou weer?!
quote:Verder dan TransPhormers kom ik niet.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:11 schreef zodiakk het volgende:
Het zit hier vol met dolts, dunces, dullards en dumbbells.
Ok, Twin Peaks. Allang links en rechts ingehaald, Niet in de laatste plaats door zichzelf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef NoCigar het volgende:
TP. Tja. We hebben weer iets gevonden hoor.
Ja, ja, maar ik vond het niet leuk en ik vind het niet leuk. Slaapverwekkend en idioot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, dat wás leuk. Sterker nog, is nog steeds leuk.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, Twin Peaks. Allang links en rechts ingehaald, Niet in de laatste plaats door zichzelf.
Leuk dat je erover begint. Gisteren twee flessen van iets meer dan ¤20 gekocht waarvan degene uit 1999 nog vrij stroef was, maar opmerkelijk genoeg degene uit 2002 goed op dronk was. Irritant gedoe altijd met die Bordeaux wijn. Als ie goed is is hij erg goed, maar dat lijkt toeval te zijn als je niet meteen een foruin uit wil geven. Maar gewoon luisteren naar verkopers kan ook helpen...quote:
quote:Diesen Baum da will ich zieren,
Mir an ihm den Hals zuschnüren,
Weil das Leben mir mißfällt.
Gute Nacht, du schwarze Welt!
So ist's aus, so sterbe ich:
Schöne Mädchen, denkt an mich.
Schöne Mädchen, denkt an mich.
Dan hoop ik voor je dat het in elk geval de Alabama Song was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:03 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ontwaakt met een liedje van The Doors in mijn hoofd. Ik heb nu eigenlijk geen geldige reden dit bestaan voort te zetten.
[..]
Dit was juist de reden dat het tweede deel van seizoen 2 zo oninteressant was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:04 schreef Ringo het volgende:
Het gewone dat zich aan de oppervlakte telkens herhaalde, en daaronder die kolkende poel van verderf.
Ik ken de band nauwelijks en het album niet, het nummer hoorde ik pas vorig jaar,quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Frollo het volgende:
Ringo, jouw sig.
Dusk, misschien wel het beste album van de jaren 90.
Maar met een onverwoestbare glimlach, Frollo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef Frollo het volgende:
Ja, daar worden jullie even stil van hè?!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Gellius het volgende:
Ik heb iets te lang boven de emmer met ammoniak gehangen. [ afbeelding ] Even zitten.
Precies. Maar dat mag je hier niet zeggen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, dat wás leuk. Sterker nog, is nog steeds leuk.
Ik begrijp dat het wat pedant klinkt. Het gaat er mij om dat Twin Peaks een soort embleem vormt, een hele kleine wegwijzer naar de Ander. Het gaat niet zozeer om het 'snappen' van de serie, maar om het herkennen van de toewijding en het talent waarmee het gemaakt is. Met mensen die zoiets niet (kunnen) zien of waarderen kan ik mij wat moeilijker verstandhouden.quote:
Geen schriftelijke bevestiging gekregen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef Ringo het volgende:
Belde ik daar stipt om 13.58 uur aan, zegt de secretaresse: "U had uw afspraak om één uur, hoor, meneer!" Wel, ik wist zeker van niet, maar dat kan je ook weer niet zo zeggen. Gelukkig kon een halfuurtje later het gesprek alsnog een aanvang nemen. Een léuk gesprek, vond ook de ander. Nu: geduld. Ik was de tweede in een rij van veertien.
Alsof je daar amok over gaat maken. Dan kun je net zo goed meteen zeggen dat je die baan niet wilt. Slikken en sorry zeggen lijkt me het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Gilead het volgende:
Geen schriftelijke bevestiging gekregen?
Ik denk dat ze een meningsverschil over TP hadden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef Gellius het volgende:
[..]. Rotterdammers. Zo weinig zelfbeheersing, zo weinig stijlgevoel.
Second that. Zelf was ik waarschijnlijk voor 'Wat leg je uit met je hoerige kankerbek' gegaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:01 schreef Korstje het volgende:
Je had ze de huid vol moeten schelden, Ringo. Nu geef je slechts pussy-signalen af, wat ben je nou voor een nep-Hagenees!
Ik schrap even wat scenepoints weg in mijn Ringo-archief.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Gellius het volgende:
Wel euh, ui, wortel, selderij, knoflook fruiten in boter en olie, dan 250 gr rundergehakt, 250 gr varkensgehakt, spek erbij, bakken, tomaten erbij, tomatenpuree, verse tijm, verse oregano, verse rozemarijn, peper, zout, halve liter rode wijn, laurierblaadje, klein beetje bouillon, paar uur pruttelen. Ik baal ervan dat ik - een beetje afgeleid - per ongeluk de verse basilicum er ook bij gegooid hebt, nu krijg je van die flobberige blaadjes in je saus. Maar goed.
Ik wil dat recept trouwens ook wel! Ik heb zondag wederom eters. Dan vind ik langepruttelgerechten altijd wel handig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef Lienekien het volgende:
Recept?
Hoe heette dat vleesgerecht ook weer dat Claudia wel eens maakte? Ik geloof dat de pan wel zes uur op het vuur moest.
Ik dacht dat ik een link naar een recept had opgeslagen, maar ik kan het niet meer vinden.
Top!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Claudia_x het volgende:
't Is chipotle beef stew. Ik kan het recept wel even opsnorren.
Hier beschrijf je het al een beetje: LPT?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Claudia_x het volgende:
't Is chipotle beef stew. Ik kan het recept wel even opsnorren.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Ringo het volgende:
Dat ragúrecept is een puike, trouwens. Maar vanavond ga ik een flinke steak bestellen (...).
Ah, dat recept is heel compleet. Ik heb wel gemerkt dat je beter niet te zuinig kunt zijn met kruiden. In het begint smaakt het gerecht ontzettend pittig, maar aan het einde valt dat erg mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier beschrijf je het al een beetje: LPT?
(En van de week viel me op dat het eettentje dat ik verderop in dat topic noem, verdwenen is. Dus ik denk dat ik er daarom aan dacht bij Gellius' ragù.)
?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Mainport het volgende:
Waarom ga je in je eentje, heb je geen vrienden
Gooi je 'm in de pm of gewoon hier? Ik zit wel net omhoog voor iets goeds en nieuws.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, dat recept is heel compleet. Ik heb wel gemerkt dat je beter niet te zuinig kunt zijn met kruiden. In het begint smaakt het gerecht ontzettend pittig, maar aan het einde valt dat erg mee.
Je leest dit niet, maar toch: ik vind het vervelend voor je. Even afstand nemen lijkt me verstandig. Ik twijfel er niet aan dat je na verloop van tijd hier weer sterker dan ooit onzinnige maar sympathieke berichtjes komt plaatsen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef DO2 het volgende:
Ik ben in mijn achtbaan aan emoties weer eens uit de bocht gevlogen.
Veel erger is het dat DaD al die tijd naast mij zat.
Ze verdient dit niet, uiteraard. En mijn aanwezigheid op dit toneel zal haar zeker niet helpen.
Ik denk dat ik er daarom verstandig aan doe hier niet meer te verschijnen.
Dus...
Het gaat u allen goed, mensen.
Hier valt iets te lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef JAM het volgende:
Hoeveel verschillende manieren kunnen jullie bedenken om 'hier valt niets te lezen' uit te drukken?
Nu, I.R., met de aanmeldingen gaat het prima. Als jij óók komt kijken dan zijn er al zeker vijf mensen (nee, dat is wat flauw. Ik verwacht ergens tussen de 100 en 160 mensen). MeneerTim krijgt natuurlijk ook een beleefde uitnodiging.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
HEY JAM, ALS ER EEN HOOP MENSEN KOMEN BIJ JE TONEELSTUK KOM IK OOK LANGS. HOE STAAT HET MET DE AANMELDINGEN? EN KOMT HARDHOOFD AL? ANDERS MOET JE MENEERTIM WAT MEER ONDER DRUK ZETTEN.
Heb je weer een rimsessie, JAM?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu, I.R., met de aanmeldingen gaat het prima. Als jij óók komt kijken dan zijn er al zeker vijf mensen (nee, dat is wat flauw. Ik verwacht ergens tussen de 100 en 160 mensen). MeneerTim krijgt natuurlijk ook een beleefde uitnodiging.
Toneelstuk van mijn hand, Nitespeed. Kom je ook kijken? 27 en 28 augustus, 20h00, Den Haag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heb je weer een rimsessie, JAM?
Aanlokkelijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Toneelstuk van mijn hand, Nitespeed. Kom je ook kijken? 27 en 28 augustus, 20h00, Den Haag.
Laat ik me daar even bij aansluiten: ik las het nu pas. En zet even ' Stilness is The move op'.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:38 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je leest dit niet, maar toch: ik vind het vervelend voor je. Even afstand nemen lijkt me verstandig. Ik twijfel er niet aan dat je na verloop van tijd hier weer sterker dan ooit onzinnige maar sympathieke berichtjes komt plaatsen.
De eer was geheel wederzijds. Het leek me ook zo'n gek idee om geen hand te schudden. De tweede fokker ooit die ik een hand geschud heb, ik ben denk ik bijna klaar voor een meet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef Gellius het volgende:
Het was een geslaagde proximitymeet in Braque, mensen. Of eigenlijk niet, natuurlijk. Ik heb de eer gehad Z de hand te drukken. En zelfs mevrouw Z..
De 10- waardering is zwaar overdreven, vond ik overigens. Maar weer wel prima wijn en calvados.
Er stond vanavond een soort zwerver achter me bij de Albert Heijn. Hij had twaalf halveliterblikken Euroshopper-bier en een leverworst van 30 centimeter. Terwijl hij dat op de lopende band legde, belde hij zijn vriendin. "Ik kom zo naar jou toe, meisje. Tot zo!" Ik denk dat ze een leuke avond tegemoet gingen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:00 schreef Ringo het volgende:
Geven jullie wel eens geld aan een jammerende zwerver?
De afgelopen drie jaar heb ik twee keer iemand wat kleingeld gegeven. De laatste keer was toen een man in een scootmobiel geld vroeg om mee te betalen aan de eigen bijdrage voor zijn medicijnen. Die medicijnen had hij nodig voor de fantoompijn in zijn been. Hij had beide benen nog, maar afgezien daarvan klonk het bijna geloofwaardig. We zien hem nog regelmatig door de stad rijden, en ik zie zijn scootmobiel ook wel eens voor een kroeg in de buurt staan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:00 schreef Ringo het volgende:
Geven jullie wel eens geld aan een jammerende zwerver? Vroeger voelde ik medelijden als er zo eentje op me afkwam. Nu voel ik weerzin, die aan haat grenst. Betekent dat dat ik volwassen word?
Alles is nu gereed voor het schilderen. Daar ga ik morgen mee beginnen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
't Duurt vast niet lang meer tot de 37 weken. Zou je niet eens voortmaken?
Da's verstandig, want dat moet een tijdje luchten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Alles is nu gereed voor het schilderen. Daar ga ik morgen mee beginnen.
Dat is toch niet die dikke lamme griezel met dat kleine ronde brilletje, die altijd onder de duivenstront zit en de kwalijke reputatie geniet, vrouwen in hun borsten te knijpen? (Ik spreek over hem in de tegenwoordige tijd maar misschien is ie al jaren dood.) Die kwast was vaak op de Grote Markt te vinden, waar ie uitgebreid de vogels voerde. Iemand heeft hem een keer voor de krant geïnterviewd en toen vertelde hij dat ie er een kunst van had gemaakt om voorbijgaande vrouwen aan te spreken. "De meeste vinden me zielig, dat helpt." Wat hij precies tegen die vrouwen zei, deed niet eens terzake; als ie zijn stem maar klein genoeg hield, zodat zij steeds naderbij moesten komen om 'm te kunnen verstaan. Op het moment suprême, als ie bij wijze van spreken hun adem kon ruiken – het moment waar hij met jagersgeduld op had gewacht – dan stak hij bruusk zijn arm uit en voelde hij met zijn stompige vingers in hun weke vlees. Dat leidde vrijwel altijd tot een scène, sommige vrouwen raakten in paniek, maar deze duivenman schaamde zich nergens voor. Op de vraag van de interviewer waarom hij dat toch telkens deed, zei ie: "Je wil ook wel eens wat in zo'n karretje."quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:07 schreef dwerg het volgende:
[..]
De afgelopen drie jaar heb ik twee keer iemand wat kleingeld gegeven. De laatste keer was toen een man in een scootmobiel geld vroeg om mee te betalen aan de eigen bijdrage voor zijn medicijnen. Die medicijnen had hij nodig voor de fantoompijn in zijn been. Hij had beide benen nog, maar afgezien daarvan klonk het bijna geloofwaardig. We zien hem nog regelmatig door de stad rijden, en ik zie zijn scootmobiel ook wel eens voor een kroeg in de buurt staan.
Ik weet wie je bedoelt, maar die heb ik al jaren niet gezien. Dit was een ander.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is toch niet die dikke lamme griezel met dat kleine ronde brilletje, die altijd onder de duivenstront zit en de kwalijke reputatie geniet, vrouwen in hun borsten te knijpen? (Ik spreek over hem in de tegenwoordige tijd maar misschien is ie al jaren dood.) Die kwast was vaak op de Grote Markt te vinden, waar ie uitgebreid de vogels voerde. Iemand heeft hem een keer voor de krant geïnterviewd en toen vertelde-die dat ie er een kunst van had gemaakt om voorbijgaande vrouwen aan te spreken. "De meeste vinden me zielig, dat helpt." Wat hij precies tegen die vrouwen zei, deed niet eens terzake; als ie zijn stem maar klein genoeg hield, zodat zij steeds naderbij moesten komen om 'm te kunnen verstaan. Op het moment suprême, als ie bij wijze van spreken hun adem kon ruiken – het moment waar hij met jagersgeduld op had gewacht – dan stak hij bruusk zijn arm uit en voelde hij met zijn stompige vingers in hun weke vlees. Dat leidde vrijwel altijd tot een scène, sommige vrouwen raakten in paniek, maar deze duivenman schaamde zich nergens voor. Op de vraag van de interviewer waarom hij dat toch telkens deed, zei ie: "Je wil ook wel eens wat in zo'n karretje."
Harry.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is toch niet die dikke lamme griezel met dat kleine ronde brilletje, die altijd onder de duivenstront zit en de kwalijke reputatie geniet, vrouwen in hun borsten te knijpen? (Ik spreek over hem in de tegenwoordige tijd maar misschien is ie al jaren dood.) Die kwast was vaak op de Grote Markt te vinden, waar ie uitgebreid de vogels voerde. Iemand heeft hem een keer voor de krant geïnterviewd en toen vertelde-die dat ie er een kunst van had gemaakt om voorbijgaande vrouwen aan te spreken. "De meeste vinden me zielig, dat helpt." Wat hij precies tegen die vrouwen zei, deed niet eens terzake; als ie zijn stem maar klein genoeg hield, zodat zij steeds naderbij moesten komen om 'm te kunnen verstaan. Op het moment suprême, als ie bij wijze van spreken hun adem kon ruiken – het moment waar hij met jagersgeduld op had gewacht – dan stak hij bruusk zijn arm uit en voelde hij met zijn stompige vingers in hun weke vlees. Dat leidde vrijwel altijd tot een scène, sommige vrouwen raakten in paniek, maar deze duivenman schaamde zich nergens voor. Op de vraag van de interviewer waarom hij dat toch telkens deed, zei ie: "Je wil ook wel eens wat in zo'n karretje."
Wat akelig!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Harry.
Harry heeft mij aangerand, toen ik een jaar of 12 was.
Dat ga je je toch altijd afvragen, als zijn ouders hem Guy-Christoph genoemd hadden, of hij ook zo geworden was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef zodiakk het volgende:
Zo iemand heet nou nooit Guy-Christoph. Altijd Harry, of Louie, of Rene.
Zie hem ook regelmatig, hij terroriseert nu Beijum.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:07 schreef dwerg het volgende:
De afgelopen drie jaar heb ik twee keer iemand wat kleingeld gegeven. De laatste keer was toen een man in een scootmobiel geld vroeg om mee te betalen aan de eigen bijdrage voor zijn medicijnen. Die medicijnen had hij nodig voor de fantoompijn in zijn been. Hij had beide benen nog, maar afgezien daarvan klonk het bijna geloofwaardig. We zien hem nog regelmatig door de stad rijden, en ik zie zijn scootmobiel ook wel eens voor een kroeg in de buurt staan.
Dieren zijn ook leuk. Bij dierentuinen e.d. heb ik wel vaak een dubbel gevoel (ze zitten opgesloten), maar zo'n safaripark is dan nog een mooie vorm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef mane het volgende:
De Beekse Bergen waren leuk, Livia was zo opgewonden dat ze niet wist waar ze allemaal moest kijken. We hebben de gids op de safariboot gevraagd hoe je gids kunt worden waarop het meisje vertelde dat je tenminste zestien moet zijn en heel veel moet weten van dieren. Waarop Livia verontwaardigd reageerde: ' Maar je hoeft toch niet zestien te zijn om veel over dieren te weten?"
Zeker. Of: waar heb ik dit massacre aan te danken? Want ik ben te bang voor die beesten om zo'n opruimactie met beleid en nuance uit te voeren. Aan de andere kant, als ik de spin nu halsstarrig weiger te elimineren, uit een kinderlijk soort dierenliefde (die geen dierenliefde is maar gecamoufleerde angst), dan doe ik het later alsnog. En dan geniet ik ervan, want zo ben ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Dilemma.
Zou zo'n spin dan denken: KUT! Al dat werk voor NIKS!
Nee, die spin kon onmogelijk bevatten dat 'ie op die plek slechts tijdelijk kon blijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
Die spin heeft die keuze gemaakt daar een web te bouwen waar het niet hoort. Dat vernietigen is geen dierenmishandeling, maar rechtvaardigheid.
Dat moet ik nu ook al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Het hek is van de dam! Straks moet je slalommend door je kamer!
Natuurlijk lijd ook ik aan valse sentimenten. Voor zolang het duurt. Uiteindelijk valt dit web ten prooi aan mijn menselijke lust tot vernietiging. En zoals ik daarnet al schreef: het zal niet zonder genoegen zijn, hoe ik de bijl zet in 's spins levenswerk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Korstje het volgende:
Ringo is in de loop der jaren volgens mij verstrikt geraakt in een web van contradicties. Ben je je geloof kwijtgeraakt en heb je eindelijk terecht ingezien dat de mens niet inherent superieur is aan het dier?
En wie ben jij eigenlijk? 'Korstje' is vast niet je eerste/enige incarnatie op dit forum.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Korstje het volgende:
Gelul, naast een eendagsvlieg ben je gewoon een week diertje..
Tjee. Ik zal niet snel een spin doodmaken, maar je kunt ook doorschieten in je labiliteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel eens bijna gejankt om een spinnenweb dat ik kapot moest maken (de buitendeur moest weer dicht).
Ik heb die spin toch niet doodgemaakt, joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee. Ik zal niet snel een spin doodmaken, maar je kunt ook doorschieten in je labiliteit.
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb die spin toch niet doodgemaakt, joh.
Mainport, Yvonne, - huhu! - dwerg?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie ben jij eigenlijk? 'Korstje' is vast niet je eerste/enige incarnatie op dit forum.
Dankje. Speciaal voor jou heb ik zojuist rücksichtlos de stofzuigerslang gehanteerd. Mijn lichaam zoemt nog na, alsof ik bloed proefde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Korstje het volgende:
Gelul, naast een eendagsvlieg ben je gewoon een week diertje..
Hier stond net nog iets heul anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Korstje het volgende:
Verder dan destructie kom je dus klaarblijkelijk niet. Spin - Ringo: 1 - 0.
Ja. Erg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef k_man het volgende:
Barbaar. Nu zit Liene vast te snikken achter d'r computer.
Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Korstje het volgende:
[..]
Mainport, Yvonne, - huhu! - dwerg?!
Niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Gellius het volgende:
Wat doe ik met de aardedraad als ik een lamp heb waar niet in de bevestiging van een aarding voorzien is?
K.?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
Met die visie op mijn persoon valt goed te leven, K.
Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Gellius het volgende:
Wat doe ik met de aardedraad als ik een lamp heb waar niet in de bevestiging van een aarding voorzien is?
Ik voel me aangesproken, hoewel ik het vrijwel nooit over bukkake heb en als ik het dan al over bukkake heb, dan zeg ik daar hele intelligente en interessante dingen over, dacht ik zo toch! Over die naam, Korstje - Ringo had het er al over, wil ik ook nog terloops iets opmerken. Ik heb een vriend, een goede gozer, die laatst over een huisgenote zei dat ze een 'vieze Spaanse hoer met korsten op haar kut' is. Ik hoop dat deze anekdote tot de verbeelding spreekt; beeldig is het zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef Korstje het volgende:
Ik vind je een beste gozer, zolang je het excessieve dierenleed maar op een lager pitje zet. Daarbij ben je de enige in deze reeks die meer over z'n leven prijsgeeft dan het eeuwig heersende gelul over spulletjes voor luiervreters, Starcraft, werkperikelen en bukkake. Juist jij grossiert in tot de verbeelding sprekende anekdotes, maar of ze ook beeldig zijn, dat is een tweede.
Ik begrijp vrijwel geen flikker van wat je zegt, maar het klinkt poetisch (puntjes op de e). Ik denk dat je beste habitat een mooie berg zou zijn, vijfduizend meter boven de mensheid, waarop de echo van je dichterlijke geraaskal slechts heel af en toe de sardonische sterveling zoals ondergetekende bereikt. Te veel daarvan zou niet goed zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
Met die visie op mijn persoon valt goed te leven, K.
Dat deze spin nu dood is, daar kan ik weinig meer aan doen. Verder zie ik geen reden om me juist hier als heimelijke dierenbeul te profileren.
Wat mijn bijdragen op de rest van het forum betreft: jij zou toch moeten weten dat ik me her en der maar weinig gelegen laat liggen aan andermans gevoeligheden. Dat is nu eenmaal mijn aard. Als ik elders niet zo hard, zuur en bitter zou schrijven, hadden ook de zachtzoete anekdotes hier voor mij maar weinig betekenis. Het zijn snoepjes tegen de rauwe stemmen van het geschreeuw. Je mag er natuurlijk beeldig op sabbelen, dat zie ik graag; al wil ik je nog verklappen dat ze in eerste instantie voor mijn eigen zere keel zijn bestemd.
Bij deze roep ik de Gellius Award in het leven voor meest toepasselijk gebruik van de PI. Deze is een nominatie waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.
Zeldzaam toepasselijk posticon.
Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mainport het volgende:
Hij probeert het zo hard, dat Korstje.
O, ik had niet eens gelezen wat hij werkelijk schreef. Toen ik al die geforceerde woorden zag kwam er een waas voor mijn ogen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?
Ik wou er morgen de laatste hand aan leggen, dus dat moet gaan lukken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef JAM het volgende:
Gaat het goed met de doosjes, Ringo? Heb je nog met mevrouw B. gesproken? In alle eerlijkheid had ik gehoopt ze aan het einde van de week beschikbaar te hebben.
Da's allemaal leuk en aardig, maar heb je nu al een dekmatras aangeschaft?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Gellius het volgende:
De lamp hangt, mensen. Ik heb de aarding toch maar vastgesoldeerd aan een stuk ijzerdraad dat ik nog had liggen en even doorgetrokken naar de douchekop. Die is van metaal namelijk.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
Voor Z: een vogeltje van de dag.
[ afbeelding ]
Ze zitten met een infraroodcamera te kijken of je geen wietplantjes hebt / je je kinderen niet molesteert / geen joden in de kelder hebt zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mane het volgende:
Er hangt al tien minuten een helicopter boven mijn huis.
Hangt? Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mane het volgende:
Er hangt al tien minuten een helicopter boven mijn huis.
Wacht maar tot ik net zo kan zingen als de mongool boven je, dan mag ik vast elke week op kraambezoek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Gellius het volgende:
Ik moet van de week toch nog naar de IKEA. Neem ik er één mee. Of twee, vast nog handiger. Verder heb ik hoe-moet-dit-allemaal-goed-komen-dag. Grmbl. Toch zou ik niet met Korstje willen ruilen.
Een dikke BMW, k_man. Een huis in Amersfoort. Dat sowieso. En verder. Ja, verder. Dat is het nu juist, hè. Alles rolt maar door en we zien het nauwelijks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef k_man het volgende:
Ach, ik ben wel bouwkundig ingenieur en wat heeft het mij nou helemaal gebracht?
Het was een min of meer retorische vraag. Hoewel je wel gelijk hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Ringo het volgende:
Een dikke BMW, k_man. Een huis in Amersfoort. Dat sowieso. En verder. Ja, verder. Dat is het nu juist, hè. Alles rolt maar door en we zien het nauwelijks.
Maar kom. Zodadelijk sluiten de kroegen,!
De baby heeft niet zoveel écht nodig, joh!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Gellius het volgende:
Ik moet van de week toch nog naar de IKEA. Neem ik er één mee. Of twee, vast nog handiger. Verder heb ik hoe-moet-dit-allemaal-goed-komen-dag. Grmbl. Toch zou ik niet met Korstje willen ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |