Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef Lienekien het volgende:
VVK, dus. En waarom heet mane mane?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:34 schreef Z het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: Le G de Château Guiraud 2009
Let op het ontbreken van een PI. Less is more.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Let op het ontbreken van een PI. Less is more.
Ik ook. Tsja dacht ik toen. Tsja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam speknek ook nog tegen op één van de meetingfoto's.
Oh, dan kan ik het dus niet weten. Ik dacht dat het heel er voor de hand lag en dat ik het niet zag.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
Ik hou het in gedachten. Maken we er een nieuwe TTK-meet van?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef Ringo het volgende:
De Kombinatie, aan de Lange Beestenmarkt.
Welcome to your new life.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef Gellius het volgende:
In het gratis Etos-baby-krantje dat zijn weg naar mijn huis heeft weten te vinden, staan op 90 bladzijden achtereenvolgens 32 verschillende babies, 15 verstild glimlachende moeders, drie peuters en één vader afgebeeld. En nul negentiende eeuwse schrijvers.
Wij ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Gellius het volgende:
Zaterdag gaan we bij Braque eten. Zowat naast Juuls, waar ik een paar maanden geleden zo over te spreken was. Een 10- van Johannes van Dam, mensen.
'...kalfsvlees, maar sappige roze en lekkere plakken met pittige, goede tonijnmayo en geroosterde KAPPERTJES.'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Gellius het volgende:
Zaterdag gaan we bij Braque eten. Zowat naast Juuls, waar ik een paar maanden geleden zo over te spreken was. Een 10- van Johannes van Dam, mensen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:09 schreef Mainport het volgende:
Toegegeven, de verhaaltjes van Ringo zijn in ieder geval minder erg dan die baby van Claudia, en Z die zich daarop weer moet laten gelden met foto's van zijn lelijke kinderen.
We zijn er vorige week eens op de bonnefooi binnengelopen op een doordeweekse dag. het is groter dan je van buiten denkt en het was smoordruk. Een uur wachten (toen was die positieve recensie net verschenen ofzo).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:10 schreef Z het volgende:
[..]
Reserveren ging heel makkelijk. Is het een grote zaak?
Het zit hier vol met dolts, dunces, dullards en dumbbells.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef Korstje het volgende:
Is Mainport de miezerige mascotte voor dit zooitje ongeregeld?
De zeven kristallen bollen.quote:
quote:Wat is TP nou weer?!
quote:Verder dan TransPhormers kom ik niet.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:11 schreef zodiakk het volgende:
Het zit hier vol met dolts, dunces, dullards en dumbbells.
Ok, Twin Peaks. Allang links en rechts ingehaald, Niet in de laatste plaats door zichzelf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef NoCigar het volgende:
TP. Tja. We hebben weer iets gevonden hoor.
Ja, ja, maar ik vond het niet leuk en ik vind het niet leuk. Slaapverwekkend en idioot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, dat wás leuk. Sterker nog, is nog steeds leuk.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, Twin Peaks. Allang links en rechts ingehaald, Niet in de laatste plaats door zichzelf.
Leuk dat je erover begint. Gisteren twee flessen van iets meer dan ¤20 gekocht waarvan degene uit 1999 nog vrij stroef was, maar opmerkelijk genoeg degene uit 2002 goed op dronk was. Irritant gedoe altijd met die Bordeaux wijn. Als ie goed is is hij erg goed, maar dat lijkt toeval te zijn als je niet meteen een foruin uit wil geven. Maar gewoon luisteren naar verkopers kan ook helpen...quote:
quote:Diesen Baum da will ich zieren,
Mir an ihm den Hals zuschnüren,
Weil das Leben mir mißfällt.
Gute Nacht, du schwarze Welt!
So ist's aus, so sterbe ich:
Schöne Mädchen, denkt an mich.
Schöne Mädchen, denkt an mich.
Dan hoop ik voor je dat het in elk geval de Alabama Song was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:03 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ontwaakt met een liedje van The Doors in mijn hoofd. Ik heb nu eigenlijk geen geldige reden dit bestaan voort te zetten.
[..]
Dit was juist de reden dat het tweede deel van seizoen 2 zo oninteressant was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:04 schreef Ringo het volgende:
Het gewone dat zich aan de oppervlakte telkens herhaalde, en daaronder die kolkende poel van verderf.
Ik ken de band nauwelijks en het album niet, het nummer hoorde ik pas vorig jaar,quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Frollo het volgende:
Ringo, jouw sig.
Dusk, misschien wel het beste album van de jaren 90.
Maar met een onverwoestbare glimlach, Frollo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef Frollo het volgende:
Ja, daar worden jullie even stil van hè?!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Gellius het volgende:
Ik heb iets te lang boven de emmer met ammoniak gehangen. [ afbeelding ] Even zitten.
Precies. Maar dat mag je hier niet zeggen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, dat wás leuk. Sterker nog, is nog steeds leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |