Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef Lienekien het volgende:
VVK, dus. En waarom heet mane mane?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:34 schreef Z het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: Le G de Château Guiraud 2009
Let op het ontbreken van een PI. Less is more.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Let op het ontbreken van een PI. Less is more.
Ik ook. Tsja dacht ik toen. Tsja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam speknek ook nog tegen op één van de meetingfoto's.
Oh, dan kan ik het dus niet weten. Ik dacht dat het heel er voor de hand lag en dat ik het niet zag.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft met 'r naam te maken. Om iedereen gerust te stellen kwam ik erop toen ik zat te googlen naar eventueel gelekte sekstapes. Je weet maar nooit heh?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
Ik hou het in gedachten. Maken we er een nieuwe TTK-meet van?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef Ringo het volgende:
De Kombinatie, aan de Lange Beestenmarkt.
Welcome to your new life.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef Gellius het volgende:
In het gratis Etos-baby-krantje dat zijn weg naar mijn huis heeft weten te vinden, staan op 90 bladzijden achtereenvolgens 32 verschillende babies, 15 verstild glimlachende moeders, drie peuters en één vader afgebeeld. En nul negentiende eeuwse schrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |