Ik ken de meeste users uit de top 100 wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Ook als ik de top-500 doorkijk. Geen idee wie al die mensen zijn.
Ik lurk te weinig, denk ik. Bij de meeste namen rinkelt er geen enkel belletje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:03 schreef Frollo het volgende:
Och, daarvan zie ik de meesten wel regelmatig posten hoor, op een enkeling na die dan waarschijnlijk heel actief is in uitsluitend de Opel-slowchat of zo.
Dat is wel komisch. Een haring kun je heel goed netjes met de hand in je keel laten glijden. Het is zelfs verplicht, eigenlijk. Alleen zo smaakt ie zoals ie hoort te smaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Gellius het volgende:
Ik eet zelfs mijn haringen met mes en vork. Inzet, het draait allemaal om inzet.
Niet zo van (veel) mensen en helemaal niet van mensen met (veel) drank op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:59 schreef Ringo het volgende:
Lienekien, houd jij niet van drank&mensen, of niet van drank & niet van mensen?
Ja, dat haat ik ook zo. Dat zijn over het algemeen ook de mensen die altijd zo groot mogelijke happen nemen en met hun vork in hun rechterhand eten. De linkerelleboog steunt dan op de linkerknie. Tijdens het eten kijken ze als een kat die op de bak zit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef mane het volgende:
Wat ik trouwens verschrikkelijk vind, is als mensen met hun tanden over een lepel of vork gaan. Brrr.
Uit je verhaal word ik weinig wijs, DO2. Maar je bent hier toch een heel aangename persoonlijkheid, vind ik zo. Van mij hoef je niet weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef DO2 het volgende:
Ik ben in mijn achtbaan aan emoties weer eens uit de bocht gevlogen.
Veel erger is het dat DaD al die tijd naast mij zat.
Ze verdient dit niet, uiteraard. En mijn aanwezigheid op dit toneel zal haar zeker niet helpen.
Ik denk dat ik er daarom verstandig aan doe hier niet meer te verschijnen.
Dus...
Het gaat u allen goed, mensen.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef zodiakk het volgende:
Schoot me net te binnen: hoe zou Thisbe eruit zien?
Dat was wel vele jaren geleden hoor, toen ik nog onbehaard en onschuldig was.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie trouwens I.R. ook nogal eens voorbij komen op de meet-foto's. Maar ja, die houdt van bier, hè.
Zwitserland! En had jij niet al enige weken in ledigheid doorgebracht?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
De groeten uit Zwitserland, mensen.
Het is weids en groen en regenachtig en de muur bestaat uit ruiten en het uitzicht is geweldig (en er staan Gispenstoelen in het huisje). En hiervoor zat ik in een uithoek van de Vogezen, en daar was het ook erg mooi.
En ik heb paravion al uit (saai geneuzel) en ben nu bezig met in babylon (wat me een stuk beter bevalt).
Die zou ik niet herkennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie nu pas dat zelfs thaleia op een van die meetings is geweest!
Jemig. Maar wel een goed plan om ook hier afstand te nemen. Sterkte.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef DO2 het volgende:
Ze verdient dit niet, uiteraard. En mijn aanwezigheid op dit toneel zal haar zeker niet helpen.
Dus...
Ik denk dat dat juist onverstandig is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef DO2 het volgende:
Een witte (droge) Bordeaux! Die zijn er al van 2009, vaak redelijk geprijsd en erg lekker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:01 schreef NoCigar het volgende:
Wat zal ik vandaag weer eens allemaal gaan drinken? Gisteren half flesje Bordeaux, glas Cadillac (zoete Bordeaux à la Sauternes), glas Armagnac en een biertje op.
Hmm. Nobel. Maar ook een beetje drastisch en hopelijk niet voor altijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef DO2 het volgende:
Dus...
Is er al een poster/flyer? En waar in Den Haag is het?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:01 schreef JAM het volgende:
Overigens, mocht iemand zich geroepen voelen, 27 en 28 augustus kunt u allen vanaf 20h00 's avonds genieten van 'een alledaagse komedie voor ondeugdende mensen', alhier in Den Haag. VVK, 5 euro. Idee en regie: El Jammos.
Deze bijvoorbeeld: Le G de Château Guiraud 2009quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef Z het volgende:
[..]
Een witte (droge) Bordeaux! Die zijn er al van 2009, vaak redelijk geprijsd en erg lekker.
VVK?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:01 schreef JAM het volgende:
Overigens, mocht iemand zich geroepen voelen, 27 en 28 augustus kunt u allen vanaf 20h00 's avonds genieten van 'een alledaagse komedie voor ondeugdende mensen', alhier in Den Haag. VVK, 5 euro. Idee en regie: El Jammos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |