abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85100832
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
Met die visie op mijn persoon valt goed te leven, K.
Dat deze spin nu dood is, daar kan ik weinig meer aan doen. Verder zie ik geen reden om me juist hier als heimelijke dierenbeul te profileren.
Wat mijn bijdragen op de rest van het forum betreft: jij zou toch moeten weten dat ik me her en der maar weinig gelegen laat liggen aan andermans gevoeligheden. Dat is nu eenmaal mijn aard. Als ik elders niet zo hard, zuur en bitter zou schrijven, hadden ook de zachtzoete anekdotes hier voor mij maar weinig betekenis. Het zijn snoepjes tegen de rauwe stemmen van het geschreeuw. Je mag er natuurlijk beeldig op sabbelen, dat zie ik graag; al wil ik je nog verklappen dat ze in eerste instantie voor mijn eigen zere keel zijn bestemd.
Ik begrijp vrijwel geen flikker van wat je zegt, maar het klinkt poetisch (puntjes op de e). Ik denk dat je beste habitat een mooie berg zou zijn, vijfduizend meter boven de mensheid, waarop de echo van je dichterlijke geraaskal slechts heel af en toe de sardonische sterveling zoals ondergetekende bereikt. Te veel daarvan zou niet goed zijn.

Kus, Korstje.
Spelenderwijs wijzer worden.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:57:55 #262
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_85100961
Nou-nou, Nietzsche zou het zelf niet beter hebben gezegd, hè.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_85101312
Hij probeert het zo hard, dat Korstje.
Graag op anoniem
pi_85101453
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.

Zeldzaam toepasselijk posticon.
Bij deze roep ik de Gellius Award in het leven voor meest toepasselijk gebruik van de PI. Deze is een nominatie waard.
Aldus.
pi_85101587
Ik vind eigenlijk nooit iets beeldig maar ik zal er op gaan letten dit voortaan maar te vermelden. Voor het geval iemand dat denkt. Je weet maar nooit.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_85101822
De lamp hangt, mensen. Ik heb de aarding toch maar vastgesoldeerd aan een stuk ijzerdraad dat ik nog had liggen en even doorgetrokken naar de douchekop. Die is van metaal namelijk.
pi_85101885
Het klinkt voor mij allemaal heel logisch, Gellius. Maar dat heb ik altijd als mensen 't hebben over iets waarvan ik niets afweet en waarvoor ik me ook niet interesseer. Beeldig is het niet, geloof ik.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:16:05 #268
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_85101907
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mainport het volgende:
Hij probeert het zo hard, dat Korstje.
Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?
pi_85102070
Als het hier toch nergens over gaat zie ik liever vakantiefoto's.

Graag op anoniem
pi_85102104
Ach, K. oudehoert ook maar wat.
pi_85102189
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef broer het volgende:

[..]

Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?
O, ik had niet eens gelezen wat hij werkelijk schreef. Toen ik al die geforceerde woorden zag kwam er een waas voor mijn ogen.
Graag op anoniem
pi_85102238
Dissocieerde je door de schoonheid ervan, Mainport?
pi_85102433
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef mane het volgende:
Ach, K. oudehoert ook maar wat.
pi_85102443
Je probeert je af te zetten en non-conformistisch voor te doen, maar je komt niet verder dan slordig geveinsde diepzinnigheid.

(Of heb ik het nou over mezelf)
Graag op anoniem
pi_85102803
Nou, doe eens iets vriendelijker tegen k_man, Mainport.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:36:31 #276
37950 JAM
pi_85102804
We oudehoeren hier allemaal maar wat. Hoewel dat niet zo goed is voor m'n mensbeeld of wat daar nog van over is, heeft het wel een soort van dorpse gezelligheid. Laten we het daarbij houden.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:39:57 #277
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85102961
Krek zo is 't, JAM.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:46:13 #278
37950 JAM
pi_85103238
Gaat het goed met de doosjes, Ringo? Heb je nog met mevrouw B. gesproken? In alle eerlijkheid had ik gehoopt ze aan het einde van de week beschikbaar te hebben.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:11:20 #279
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85106809
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef JAM het volgende:
Gaat het goed met de doosjes, Ringo? Heb je nog met mevrouw B. gesproken? In alle eerlijkheid had ik gehoopt ze aan het einde van de week beschikbaar te hebben.
Ik wou er morgen de laatste hand aan leggen, dus dat moet gaan lukken.
pi_85108653
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Gellius het volgende:
De lamp hangt, mensen. Ik heb de aarding toch maar vastgesoldeerd aan een stuk ijzerdraad dat ik nog had liggen en even doorgetrokken naar de douchekop. Die is van metaal namelijk.
Da's allemaal leuk en aardig, maar heb je nu al een dekmatras aangeschaft?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85110218
Ik vraag het even.

(...)

Nee. Moet dat, zegt ze?
pi_85110400
Nee hoor, hoeft niet. 't Is wel handig. Baby's hebben de vervelende gewoonte om te spugen, over te geven of zoveel te plassen dat de luier het niet houdt. De laagjes die je standaard gebruikt zijn niet altijd genoeg om dat op te vangen. Een dekmatras is wat dikker waardoor het matras niet vies wordt. Het dekmatras kun je weer in de wasmachine gooien. (Ze kosten 10 euro bij de Ikea.)
pi_85111197
Er hangt al tien minuten een helicopter boven mijn huis.
pi_85111227
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
Voor Z: een vogeltje van de dag.

[ afbeelding ]
Aldus.
pi_85111312
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mane het volgende:
Ze zitten met een infraroodcamera te kijken of je geen wietplantjes hebt / je je kinderen niet molesteert / geen joden in de kelder hebt zitten
pi_85112527
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mane het volgende:
Hangt? Opmerkelijk.
pi_85117196
Ik wil professioneel keelzanger worden.
pi_85117301
Ben je reeds in het bezit van een paar spleetogen?
Aldus.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:57:17 #289
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85117535
pi_85118010
Ik moet van de week toch nog naar de IKEA. Neem ik er één mee. Of twee, vast nog handiger. Verder heb ik hoe-moet-dit-allemaal-goed-komen-dag. Grmbl. Toch zou ik niet met Korstje willen ruilen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:15:04 #291
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85118297
Maar de lamp hangt, Gellius. Dat betekent dat jullie elkaar zelfs in het donker nog kunnen zien. Wat wil een mens nog meer? :).
pi_85118387
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Gellius het volgende:
Ik moet van de week toch nog naar de IKEA. Neem ik er één mee. Of twee, vast nog handiger. Verder heb ik hoe-moet-dit-allemaal-goed-komen-dag. Grmbl. Toch zou ik niet met Korstje willen ruilen.
Wacht maar tot ik net zo kan zingen als de mongool boven je, dan mag ik vast elke week op kraambezoek.
pi_85118467
Ach, de lamp, de lamp. De lamp is vooral decoratief. Maar hij hangt, dat is waar. Niet helemaal betrouwbaar, overigens. Ik moet eigenlijk nog wat ringetjes onder de schroefkop hebben. Het past net-aan.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:05:22 #294
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85120537
Ik grmbl even met je mee, Gellius. Had ik toch, buitendeboxdenker die ik ben, een zowat onfeilbaar presentatiesysteem bedacht voor de kaartjes van JAMs theaterstuk. Conceptueel klopte alles en ook de praktische uitvoering van het prototype verliep op rolletjes. Maar nu is het eenmaal af, ik controleer het resultaat nog eens en wat blijkt? Dat deze verwaande alphakneus niet eens behoorlijk tot tien kan tellen. Wat zeg ik — tot acht! Hier, :r, zie daar. Een kapitale rekenfout die, ware ik bouwkundig ingenieur geweest, tot een ramp van formaat had kunnen leiden. Nu zijn de gevolgen overzichtelijk en niet verstrekkend, een oplossing ligt voor de hand, maar m'n goede humeur is wel een beetje verpest.
pi_85121372
Ach, ik ben wel bouwkundig ingenieur en wat heeft het mij nou helemaal gebracht?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:26:17 #296
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85121417
Een en ander noopt me wel tot de aanschaf van enkele glazen whisky in een nabijgelegen kroeg. Daar heb ik werkelijk zin in. :).
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:29:40 #297
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85121574
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef k_man het volgende:
Ach, ik ben wel bouwkundig ingenieur en wat heeft het mij nou helemaal gebracht?
Een dikke BMW, k_man. Een huis in Amersfoort. Dat sowieso. En verder. Ja, verder. Dat is het nu juist, hè. Alles rolt maar door en we zien het nauwelijks.

Maar kom. Zodadelijk sluiten de kroegen, :o!
pi_85121770
Ik heb vanavond een concert bezocht dat me in vertwijfeling achterliet: was het nou eigenlijk een goed concert of niet?

Het klonkt echt goed hoor, daar niet van. Aan de andere kant begon het ruim een uur te laat, stond Hope nogal verveeld op het podium en beperkte de interactie met de zaal zich tot één keer hello en drie keer thank you. De toegift liet zo lang op zich wachten dat ondertussen de zaal al half leeg was. En fucking hell, wat was het warm in de Paradisio, niet te harden. Dat zal ook bijgedragen hebben aan het snel leeglopen van de zaal.

Tenslotte bestond het voorprogramma van Hope Sandoval & the Warm Inventions gewoon uit the Warm Inventions, hoewel the Warm Inventions zonder Hope opeens geen Warm Inventions meer heten, maar Dirt Blue Gene. Raar.
pi_85121820
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Ringo het volgende:
Een dikke BMW, k_man. Een huis in Amersfoort. Dat sowieso. En verder. Ja, verder. Dat is het nu juist, hè. Alles rolt maar door en we zien het nauwelijks.

Maar kom. Zodadelijk sluiten de kroegen, :o!
Het was een min of meer retorische vraag. Hoewel je wel gelijk hebt. :)
pi_85127466
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Gellius het volgende:
De baby heeft niet zoveel écht nodig, joh!

Zeg het gerust als je ergens hulp bij kunt gebruiken.
pi_85127631
Neeeeeeeeeee heeft G. een babie? Of komt het er nog aan? Dat laatste zeker. Wat leuk zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')