abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85099087
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Gellius het volgende:
Wat doe ik met de aardedraad als ik een lamp heb waar niet in de bevestiging van een aarding voorzien is?
Niets.
Aldus.
pi_85099186
Of aan de min draad vastmaken. Hmmm, weet niet zeker of dat een optie is.
Aldus.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:30:54 #253
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85099676
Met die visie op mijn persoon valt goed te leven, K.
Dat deze spin nu dood is, daar kan ik weinig meer aan doen. Verder zie ik geen reden om me juist hier als heimelijke dierenbeul te profileren.
Wat mijn bijdragen op de rest van het forum betreft: jij zou toch moeten weten dat ik me her en der maar weinig gelegen laat liggen aan andermans gevoeligheden. Dat is nu eenmaal mijn aard. Als ik elders niet zo hard, zuur en bitter zou schrijven, hadden ook de zachtzoete anekdotes hier voor mij maar weinig betekenis. Het zijn snoepjes tegen de rauwe stemmen van het geschreeuw. Je mag er natuurlijk beeldig op sabbelen, dat zie ik graag; al wil ik je nog verklappen dat ze in eerste instantie voor mijn eigen zere keel zijn bestemd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:34:58 #254
42184 crew  DaMart
pi_85099855
Voor Z: een vogeltje van de dag.

pi_85100122
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
K.?
pi_85100125
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Gellius het volgende:
Wat doe ik met de aardedraad als ik een lamp heb waar niet in de bevestiging van een aarding voorzien is?
Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.

Zeldzaam toepasselijk posticon.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:45:16 #257
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85100313
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef k_man het volgende:

[..]

K.?
Ik vind Korstje zo'n vieze naam.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85100527
Stolling dan?

Bij K. heb ik het idee dat je het tegen mij hebt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:51:01 #259
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_85100603
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef Korstje het volgende:
Ik vind je een beste gozer, zolang je het excessieve dierenleed maar op een lager pitje zet. Daarbij ben je de enige in deze reeks die meer over z'n leven prijsgeeft dan het eeuwig heersende gelul over spulletjes voor luiervreters, Starcraft, werkperikelen en bukkake. Juist jij grossiert in tot de verbeelding sprekende anekdotes, maar of ze ook beeldig zijn, dat is een tweede.
Ik voel me aangesproken, hoewel ik het vrijwel nooit over bukkake heb en als ik het dan al over bukkake heb, dan zeg ik daar hele intelligente en interessante dingen over, dacht ik zo toch! Over die naam, Korstje - Ringo had het er al over, wil ik ook nog terloops iets opmerken. Ik heb een vriend, een goede gozer, die laatst over een huisgenote zei dat ze een 'vieze Spaanse hoer met korsten op haar kut' is. Ik hoop dat deze anekdote tot de verbeelding spreekt; beeldig is het zeer zeker niet.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:51:37 #260
37950 JAM
pi_85100628
Buiten dat om slaat Korstje natuurlijk de spijker op de kop. Dat oeverloze geoudehoer hier altijd. :r.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_85100832
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
Dat deze spin nu dood is, daar kan ik weinig meer aan doen. Verder zie ik geen reden om me juist hier als heimelijke dierenbeul te profileren.
Wat mijn bijdragen op de rest van het forum betreft: jij zou toch moeten weten dat ik me her en der maar weinig gelegen laat liggen aan andermans gevoeligheden. Dat is nu eenmaal mijn aard. Als ik elders niet zo hard, zuur en bitter zou schrijven, hadden ook de zachtzoete anekdotes hier voor mij maar weinig betekenis. Het zijn snoepjes tegen de rauwe stemmen van het geschreeuw. Je mag er natuurlijk beeldig op sabbelen, dat zie ik graag; al wil ik je nog verklappen dat ze in eerste instantie voor mijn eigen zere keel zijn bestemd.
Ik begrijp vrijwel geen flikker van wat je zegt, maar het klinkt poetisch (puntjes op de e). Ik denk dat je beste habitat een mooie berg zou zijn, vijfduizend meter boven de mensheid, waarop de echo van je dichterlijke geraaskal slechts heel af en toe de sardonische sterveling zoals ondergetekende bereikt. Te veel daarvan zou niet goed zijn.

Kus, Korstje.
Spelenderwijs wijzer worden.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:57:55 #262
37950 JAM
pi_85100961
Nou-nou, Nietzsche zou het zelf niet beter hebben gezegd, hè.
pi_85101312
Hij probeert het zo hard, dat Korstje.
Graag op anoniem
pi_85101453
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.

Zeldzaam toepasselijk posticon.
Bij deze roep ik de Gellius Award in het leven voor meest toepasselijk gebruik van de PI. Deze is een nominatie waard.
Aldus.
pi_85101587
Ik vind eigenlijk nooit iets beeldig maar ik zal er op gaan letten dit voortaan maar te vermelden. Voor het geval iemand dat denkt. Je weet maar nooit.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_85101822
De lamp hangt, mensen. Ik heb de aarding toch maar vastgesoldeerd aan een stuk ijzerdraad dat ik nog had liggen en even doorgetrokken naar de douchekop. Die is van metaal namelijk.
pi_85101885
Het klinkt voor mij allemaal heel logisch, Gellius. Maar dat heb ik altijd als mensen 't hebben over iets waarvan ik niets afweet en waarvoor ik me ook niet interesseer. Beeldig is het niet, geloof ik.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:16:05 #268
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_85101907
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mainport het volgende:
Hij probeert het zo hard, dat Korstje.
Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?
pi_85102070
Als het hier toch nergens over gaat zie ik liever vakantiefoto's.

Graag op anoniem
pi_85102104
Ach, K. oudehoert ook maar wat.
pi_85102189
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef broer het volgende:

[..]

Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?
O, ik had niet eens gelezen wat hij werkelijk schreef. Toen ik al die geforceerde woorden zag kwam er een waas voor mijn ogen.
Graag op anoniem
pi_85102238
Dissocieerde je door de schoonheid ervan, Mainport?
pi_85102433
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef mane het volgende:
Ach, K. oudehoert ook maar wat.
pi_85102443
Je probeert je af te zetten en non-conformistisch voor te doen, maar je komt niet verder dan slordig geveinsde diepzinnigheid.

(Of heb ik het nou over mezelf)
Graag op anoniem
pi_85102803
Nou, doe eens iets vriendelijker tegen k_man, Mainport.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')