quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef tessie het volgende:
Hier is het kamertje nu echt bijna af!!!
[ afbeelding ]
ja die ken ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk kamertje! Echt voor een meisje-meisje.![]()
& Huup, zo'n bedstee kun je ook kant&klaar kopen, echt handig
Ze hebben ook aparte maten zodat het altijd wel ergens past.
Als Isa wat ouder is krijgt ze er èèn als ze wilt, ze was er nu bang van, maar ik zag dat m'n nichtje het wel weer leuk vind.
Of zo'n 'tree house bed' want die zijn ook geweldig.
[ afbeelding ]
denk je wel aan het praktische zoals verschonen van een bedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk kamertje! Echt voor een meisje-meisje.![]()
& Huup, zo'n bedstee kun je ook kant&klaar kopen, echt handig
Ze hebben ook aparte maten zodat het altijd wel ergens past.
Als Isa wat ouder is krijgt ze er èèn als ze wilt, ze was er nu bang van, maar ik zag dat m'n nichtje het wel weer leuk vind.
Of zo'n 'tree house bed' want die zijn ook geweldig.
[ afbeelding ]
oh echt súperleuk zeg!!! Heel gaafquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef tessie het volgende:
Thanx
Heb de schilderijtjes zelf gemaakt ja
[ afbeelding ]
en de beestjes ook:
[ afbeelding ]
En op de grond komt nog zo'n vloerkleedje in de vorm van een blad wat Cantare volgens mij ook in de babykamer heeft liggen.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met 't verschonen van een hoogslaper, juist omdat ik vrij klein ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Popples het volgende:
[..]
denk je wel aan het praktische zoals verschonen van een bed![]()
wij hebben de kids nu in een stapelbed liggen en heb dat ding al tig keer(ziek zijn) verschoont maar makkelijk is anders. ik ben niet zo groot dat is wel een groot nadeel.. wil ik het verschonen moet ik eerst het hele matras eruit halen.
![]()
Tessie wat een vrolijk kamertje. super.
ik kan geen bed verschonen maar manlief vind de stapelbed ook niet zo handig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met 't verschonen van een hoogslaper, juist omdat ik vrij klein ben.
'k Klim erop & klaar, vind ons grote 2-persoons bed veel lastiger
het staat regelmatig bij praxis in het foldertje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Tessie, het kastje met de gekleurde mandjes, waar heb je dat vandaan? Ik heb het ooit eens bij de praxis gezien, maar sindsdien niet meer en ik wil het voor het speelgoedopbergprobleem hebben.
Ah, we zijn tegenwoordig vaste klant bij de praxis... Ik zal de folder in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Vicky het volgende:
!
[..]
het staat regelmatig bij praxis in het foldertje!
ff ine gaten houden dus.
Die behangboom is precies in de kleuren die ik voor de kinderkamer wil!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef wickie het volgende:
Tessie wat een lief kamertje, mooie stickers![]()
Mettes kamer gaat in de restyle dit weekend. Nou ja restyle, ik heb m nooit echt super aangekleed. Had wel schattige muurstickers opgeplakt, maar dat is m toch niet.
Na heel lang overleg ( vanaf het moment dat ik zwanger werd....) hebben we besloten een behangboom te gaan maken. Maar we gaan het zelf doen. Heb nog leuke retro behangetjes liggen (en vind 195 euri wel iets te duur..). Wel ga ik een set blaadjes kopen, want zoveel retrobehangetjes heb ik niet.
Ab-so-luut niet! nooit!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
Ik dacht even dat je een Woezel & Pip behang bedoelde poppedein![]()
![]()
Ja dat is Pip behangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Bedoelde je 'pip' als in een type behang, Poppedein?Ik vind dit namelijk heel leuk:
[ afbeelding ]
En Huup, Ivan gaat er inderdaad ook spelen, al komt dat nu nog niet veel voor omdat ik meestal zelf ergens anders zit. De klamboe staat er nu eigenlijk alleen maar omdat ik hem ergens neer moest zetten.
Stiemie, gewoon een stukkie mdf behangen en dat op de muur schroeven. Wij hebben hier alles met gespoten met van die fijne structuur, dus behangen gaat niet*, met die plaat werkt het prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Oh dat behangetje is helemaal passend Claudia![]()
Ik wil ook zo graag behang, maar de muur is niet glad en dan wordt het zo'n gedoe...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Poppedein het volgende:
Mark my words..ze staat nu vast bij de gamma plankjes uit te zoeken!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Stof nieten zou ik trouwens geloof ik niet doen, volgens mij wordt dat een enorme stoftrekker wat je je binnen no time ergert!
Yes, please!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
lampen oh! ik zag ergens ooit hele toffe, even zoeken of ik een webshop kan vinden.
Je bedoelt weer een stukje dichter naar de deur toe? Dat lijkt me niet zo'n gek idee, zeker niet als er plankjes bij komen. En een kapstokje natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Sorbootje het volgende:
Haha nee, maar ik denk dat ik de kast sowieso een ietsiepietsie op zou schuiven.
en dan een mooi kapstokje eraan voor een badjasje
De lamp hierboven van Kleine Zebra is qua stijl perfect! Mijn vriend houdt erg van savannedieren enzo. Ik denk dat deze lamp wel heel donker zou zijn terwijl het verder zo'n lichte kamer is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
safarilamp bij Kleine zebra, maar wel aan de prijs..
Eigenlijk lastig nog om een lamp te zoeken die voor beide leuk is, het meeste is toch vrij uitgesproken eigenlijk zie ik nu.
Of zoek je een hele neutrale? Met alleen een kleurtje zeg maar ofzo?
Ze hebben die lamp in meer kleuren, zit ie daar ook niet bij? Hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De lamp hierboven van Kleine Zebra is qua stijl perfect! Mijn vriend houdt erg van savannedieren enzo. Ik denk dat deze lamp wel heel donker zou zijn terwijl het verder zo'n lichte kamer is.
-Edit- De lamp met uil is nóg leuker! Jammer dat de kleur net niet goed is. Ik zie nu pas dat ze bij Saartje Prum het kussen hebben dat ik al tijden voor Ivan wil!
Ja, stom van me! Die grijze is denk ik ideaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze hebben die lamp in meer kleuren, zit ie daar ook niet bij? Hier.
Dat kussen is leuk ja, ik zag het net ook staan![]()
Dat krijg ik er hier niet doorheen! Op het toilet mag ik wel mijn gang gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik zag trouwens in het kader van behangbomen laatst ergens op een babykamertje een supermooie muurschuldering van een boom met op de stam een foto lijstje van het a.s kindje (toen nog echofoto) en in de boom allemaal fotolijstjes van zijn familieleden....tadaaaa...een stamboom dus!
Hebben we Emma's kamertje eigenlijk al wel eens gezien?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef Keshet het volgende:
Let wel even op bij het ophangen van een MDF plaat en de plankjes dat de kast nog wel stabiel is. Je verplaatst het zwaartepunt nogal snel op die manier.
Desnoods zet je de kast met wat bouten vast in de vloer.
Ook kun je de plaat alleen maar op dunne stukjes, waarschijnlijk ook MDF, vastmaken. 't zal niet al te zwaar mogen worden denk ik, maar voor plankjes met gewoon iets leuks er op moet dat wel kunnen denk ik!
Ik heb verder geen tips voor je, creatief qua inrichting ben ik helaas niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het gaat hier om Claudia's kamer!A grand adventure has begun.
Ben jij mal!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:
Maar het gaat hier om Claudia's kamer!
Ja! Dat ding is een regelrechte hit! De ingebouwde muziekjes zijn wat neurotisch, ook voor baby'tjes maar ik heb m'n oude ipod er op aangesloten (volgens mij heb ik hier wat te veel spaties gebruiktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben jij mal!
Wat leuk om te zien! Zie ik daar ook de Sophielamp?
Hoi Claudia, ik zou echt graag willen weten welke kleur er op de muur zit achter het ledikantje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou Huup wat foto's van de huidige staat van de kinderkamer laten zien omdat ik vastzit voor wat betreft de aankleding.
Als je met je rug naar de deuropening staat zie je eerst dit:
[ afbeelding ]
En als je dan rechtsom draait:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de gein de binnenkant van de kast (links Ivan, rechts de nieuwe spruit):
[ afbeelding ]
Ik wil het speelhoekje nog aanpakken, en misschien iets met die muur doen. De schilderijtjes van oeke moeten nog opgehangen worden en ik moet nog even bedenken wat op het plankje te zetten. Misschien koop ik nog iets van haakjes om kleding aan op te hangen.
Dat is Flexaverf met de code P2.05.75. (Ik heb hier nog een gigantische pot staan.)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:17 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hoi Claudia, ik zou echt graag willen weten welke kleur er op de muur zit achter het ledikantje?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede mintgroene/blauwe kleur, en die jij daar hebt ziet er zo op de foto echt heel mooi uit! Weet je nog welk nummer/merk de verf is?
Alvast super bedankt!
Super, dankje voor het snelle antwoord!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is Flexaverf met de code P2.05.75. (Ik heb hier nog een gigantische pot staan.)
In eerste instantie was ik heel blij met de kleur, maar ik zou nu de kleur het liefst iets donkerder willen en misschien ook een tikkeltje groener. Dat kan ook te maken hebben met de manier waarop het licht op die muur valt. Dat wil zeggen, de kamer is vrij licht dus de muur had wel een iets stevigere kleur gemogen.
Ja, Willow krijgt een hele nieuwe kamer! (ik ben al inspiratie bij elkaar aan 't zoekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, herkenbaar, Innepin. Ga je voor Willow een kamer helemaal opnieuw inrichten?
Wij hebben onze werkkamer omgewisseld met Ivans slaapkamer en daarom is de basisaankleding een beetje suf. De gordijnen vind ik bijvoorbeeld niet zo heel leuk voor een kinderkamer, maar ach, ze hangen er en ik vind het ook wat onzinnig om nu alweer nieuwe gordijnen te kopen. Ik vind dat de lamp wel weg moet, maarja.
Dat behang is wel retepopulair, zo heb ik ontdekt tijdens het googelen. Weet jij nog of je het online hebt gekocht of gewoon in de winkel?
Dat ben ik wel van plan, maar omdat Willows nieuwe kamertje een stuk kleiner wordt, moet het wel heel licht blijven; het kan ook niet zo druk als de muurschildering die er nu zit. Dus ik ben nog op zoek naar ideeën.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:02 schreef tessie het volgende:
Innepin, ik kan me voorstellen dat je die muurschildering laat zitten. Ik vind 'm ook echt zooo leuk!Ga je in Willow's nieuwe kamer ook weer iets schilderen?
Ik heb dat wel eens met MDF gedaan* en toen bleef de structuur van de planken heel stroef. Ook absorbeerde het MDF als een gek. Misschien ander materiaal kiezen? Het voordeel van zo'n Praxis is dat ze planken voor je op maat zagen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:40 schreef oeke het volgende:
Claudia, logisch hoor dat je het zo leeg mogelijk houdt, met 2 kids zal het zich snel genoeg vullen inderdaad.![]()
Wb die plankjes, gewoon in de grondverf en dan een leuk kleurtje geven, dat is toch niet zo naar?
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Kan ik wel even proberen. Ik vermoed dat de ruimte daarvoor iets te krap is, maar wie weet. Overigens slaapt de baby de eerste tijd sowieso bij ons op de kamer.quote:Ik dacht net nog aan je wiegje maar kun je hem niet dwars zetten? Met het voeteneind richting raam? Dat zou ik gevoelsmatig doen. Ook vanwege voorkeurshouding.
Nouja, basta, je vriend zal het me al niet in dank afnemen.![]()
![]()
Tja, ik zou niet al te licht van één grote kamer twee kleine maken. Het is juist de mode om kamers zo groot en licht mogelijk te houden, dus ik vraag me af wat dat doet met de waarde van je woning.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef Incantrix het volgende:
Hoe doen de mensen hier dat? Ik zouzelf liever de ruimte groot houden, zeker omdat ik denk dat als de kinders groter worden, er gemakkelijk eentje helemaal boven kan slapen. Dan zit je weer met twee halve kamers enzo..
Ik kwam tijdens mijn zoektocht nog reclame voor Mario-stickers tegen op Marktplaats.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef Incantrix het volgende:
Owja, ik bedenk me nu ineens dat we nu ook weer een nieuwe kamer voor Stef moeten gaan regelen.. Maar ik ben helemaal nog niet klaar met Mario
Er zitten geweldige dingen tussen! Ik heb wel het idee dat het merendeel me heel gauw zou gaan vervelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.isak.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=3_9
Dit is ook wel erg leuk behang.
http://www.onszelf.com/nieuw.html
Van onszelf is dat paddenstoelen behang ook erg leuk, en die met die horizontale vlinderrand.
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.
Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef mrien het volgende:
Kiek nou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedje even omhoog geschroefd en opgemaakt, staat toch veel leuker dan zo'n bedje met was
dat heb ik iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.
En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
Ik heb dat mandje ook! Ivan was er al na 1,5 maand uit gegroeid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:17 schreef mrien het volgende:
Lief he![]()
Lotte heeft er helaas niet heel lang in gelegen omdat die al vrij snel in de bekleding dook met haar gezicht
We vonden het mandje toen zo handig om mee naar boven en beneden te nemen overdag en 's avonds
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.
Checkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig hebben we net na dat berichtje van mij een woning gevonden mét tuin waar we in geïnteresseerd zijn.
Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt niet meer zonder die bonus zou kunnen met de kindjes.
Maar wat spannend zeg. En nu?
Je maakt me nu wel heeeeeel nieuwsgierig hoor Claudiaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.
Ik begrijp het goed dat het voor jou inmiddels meer is dan een bonus. Het is maar net waar je aan gewend bent, natuurlijk. Voor mij is het verlangen naar een tuin nog maar heel recent, eigenlijk sinds Ivan op ontdekkingstocht begint te gaan. En nu met de tweede op komst lijkt het me wel heerlijk om die buitenruimte te hebben.
Ik ben al de hele avond 'ons nieuwe huis' aan het inrichten via Floorplanner.![]()
Wow, wat leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kwam deze shop tegen en wil hem toch even promoten..voor wie nog een leuke lampenkap zoekt
Met een rooster in de vensterbank die je eruit kan nemen om de verwarming aan/uit te zetten kan dat wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik vind dit een geweldig idee voor kleine kamertjes:
[ afbeelding ]
Die kast om dat raam heen! Geweldig! Levert je een boel opbergruimte op. Bij ons zit er alleen meestal een verwarming op die plek, dus dan zal zoiets wel niet kunnen?
Maar heeft de warmte dan wel genoeg ruimte om vrij te komen en de kamer te verwarmen? Anders is het gewoon stookverspilling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Met een rooster in de vensterbank die je eruit kan nemen om de verwarming aan/uit te zetten kan dat wel.
Ideaal voor de kleinere kamers!
Ja dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar heeft de warmte dan wel genoeg ruimte om vrij te komen en de kamer te verwarmen? Anders is het gewoon stookverspilling.
Over geld: ik heb er geen moeite mee dat mensen bereid zijn veel geld ertegenaan te smijten, maar ik vind het suf dat geadverteerd wordt dat een kamer die meer geld heeft gekost dan 2000 dollar een budgetkamer is. Als je écht een klein budget hebt, heb je daar gewoon weinig aan.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Zit daar nou licht achter?
wickie, zo interessant is dat project ook weer niet, hoor.Gewoon standaardhuizen in Amsterdam-Noord. Het zijn geen architectonische hoogstandjes. Ik zou wel een architectonisch hoogstandje willen, maar ik wil ook graag een nieuw huis, een goedkoop huis, een huis met veel ruimte, een parkeerplaats. En dat allemaal in Amsterdam, graag. Tja.
Nu ben ik echt héél benieuwd naar jullie bamboevloer! Ik vind de variant met kleine latjes (hoogkant) zo gaaf eruit zien, maar ik heb begrepen dat je die verlijmt en ik weet niet of dat handig is.
Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
De 3 sterren bovenop kunnen eraf en zo kunnen we de lampjes eventueel verwisselen.
Samen gemaaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?
Is het nu seksistisch van me dat ik niet vraag of jij het zelf gemaakt hebt?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond je al zo stil, Huup.Goed begin!
Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
noh! dit is eigk al een tijdje zo, ik wil heel graag verder maar er zijn nog zoveel kleine dingen die moeten gebeuren dat k nog niet verder ben gegaan.
Ik baal wel een beetje, ik had een mooie commode + ledikant op het oog op marktplaats maar die commode is bijna 9 cm te breed, dus hij past echt niet in t kamertjeop zoek naar de volgende dan maar.
nee die was er ineens vanaf toen ik terug kwam van vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!
Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Zoiets is ook gaaf als je niet heel veel ruimte hebt: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/mini-commode/
haha iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vinden
euh, nou omdat we die kamer die nu babykamer wordt eerst als van-alles-kamer gebruiktenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom doe je die tafel nu weg dan Huup?
Oh wat een leukerd!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Mooooi KJ!!Heel leuk met de kleurtjes van je accesoires ook!!
Huup...nog even over die bedstee van laatste he...kijk nou! Al vind ik t ook wel een beetje benauwend geloof ik Ik ben een sucker voor bedstee's/bedsteeën, ik ben nog in een bedstee geboren
klik
Leuk spul hebben ze daar maar ook niet heel goedkoop en ze zitten ook niet echt gunstig voor de meesten van ons zeg maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef SacreCoeur het volgende:
En zo'n kleine 'commode' of ander leuk spul hebben ze ook weleens bij combitex.
Er is wel een leukste kinderwebwinkeltopic waar linkjes in staan maar eigenlijk komt het er op neer dat het meestal 1 gek met tijd teveel is die de linkjes verzameld en het in de OP zet van t volgende topic. En dat dan steeds aanvullen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens zo jammer dat de links die hier genoemd worden nergens centraal verzameld worden. Of is er wel een ideeëntopic?
Maakt niet uit hoor, we hebben er ook wel even over na moeten denken. Het is voor hun het eerste kleinkind en ze zijn zo enthousiast. Ze belden 3 dagen nadat we verteld hadden dat ik in verwachting was al op dat ze zo'n leuk kamertje gezien hadden. We hebben het kunnen rekken tot na de eerste echo, maar daarna moesten we echt mee om te kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel mooi Kaatjejannie maar het feit dat mijn moeder aanbood ook het ledikant en commode te betalen was voor mijn geen reden om daarom maar overboord te gaanIk heb bewust toch wel de dure kamers links laten liggen.
Uiteindelijk bleken we vanwege de beperkte afmetingen toch voor een ikea ledikant en simpel kastje o.i.d. als commode te gaan en toen heeft mijn moeder de helft van de toch gloednieuwe kinderwagen betaald waar mijn schoonouders de andere helft betalen.
Oh, dat komt er wellicht een beetje rottig uit nu ik zo nalees, sorry zo bedoel ik het niet in ieder geval![]()
Heb je de hele kamer al laten zien want het is echt heel stijlvol wel.
woon je gelijkvloers?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:20 schreef het-is-mij het volgende:
Vraagje:
Wij willen deze kamer houden voor de beeb en Tijn verhuizen naar een andere kamer maar we twijfelen hoe lang we nog een commode nodig zullen hebben.
Dus ervaren mama's, tot hoe lang hebben jullie een commode gebruikt?
Wij gebruiken hem nu echt nog dagelijks meerdere keren, of eigenlijk altijd voor het verschonen.
Zitten beetje in dubio of we nog zo'n kast erbij kopen, van de andere kant, kan later ookzijn speelgoed en kleren in.
Had ik die lamp gevonden, manlief eindelijk zover dat hij hem ook leuk vond. Lamp uitverkocht. Nergens meer te vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:00 schreef Stiemie het volgende:
KaatjeJannie wat een mooi kamertjeLamp gevonden en wat issie leuk
![]()
ik deed het op een handdoek of hydrofiele luier. maar die ging dan elke dag de was in. ik waste toch elke 2 of 3 dagen een kookwas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Daar had ik niet eens bij stilgestaan, Popples, dat je met een tweede erbij niet eventjes de trap oploopt. Goede tip!
Als Ivan bij mijn schoonmoeder is verschoont ze hem gewoon op de bank (en vroeger deed ze dat in de box). Ze gebruikt er geen aankleedkussen voor, maar zo'n onderlegzeiltje dat je bij veel luiertassen krijgt. Dat gaat we hier straks ook zo doen als een van de twee net in de kinderkamer slaapt. Zelfs het aanschaffen van een tweede aankleedkussen lijkt me niet zo nodig.
Zodra je kindje in zijn bedje gaat staan is de lol er vanaf denk ik;). Maar hij is idd wel ideaal voor kleine ruimtes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Apart die Ikea commode, ken 't ding helemaal niet.
Vind trouwens dit wel een grappig versie van de ledikant & commode in èèn.
Is best tof te pimpen denk ik.
http://link.marktplaats.nl/368716538
Goed plan zo'n topic!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een apart topic van gemaakt: Inspiratie voor de kinderkamer Ik weet niet of het vruchtbaar is, maar dat zien we vanzelf wel.
Wow, wickie, wat ziet die boom er geweldig uit! Vond je het goed te doen?
Nou oké danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
Ja Deepfreeze daar moet een foto van natuurlijk hè!
Mandjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Maar goed, toen had ik nog zwangerschapsverlof en geen baby. DUS tijd
Ja, iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Poppedein het volgende:
Leuk Linda! Ik vind vooralhet ezeltje
een beetje Oeke style!
i know...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef innepin het volgende:
Huup, het wordt al mooi!Ik ben vlieft op dat dekentjedinges in het ledikantje.
Linda, leuk! over schilderijtjes gesproken..![]()
Ohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, iddEn we hebben wat met ezeltjes, dus het paste perfect! Dit staat in het hoekje onder het slakje namelijk:
[ afbeelding ]
Wat een lief kamertjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ook maar even hier onze kamer showen! Nog lang niet af, maar het begin is er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke tips voor mandjes? Wil eigenlijk zoiets als dit http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2899000248%29.aspx alleen dan in een kleurtje.
Het ziet er nu al zo leuk uit! En ik vind dat bedje schuin heel geslaagd.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke tips voor mandjes? Wil eigenlijk zoiets als dit http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2899000248%29.aspx alleen dan in een kleurtje.
quote:
Wat een leuke kamer!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien een winkel die 't per meter verkoopt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Sandous het volgende:
SC heerlijk wat een ruimte!! en mooi gedaan het behangetje en dat lieve bedje!!
Ik ben ook op zoek naar dat ruitjesbehang, maar heb maar 2 meter nodig even mp afstruinen daarvoor.
Leuk hartjequote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Hah hier komt er een baby bij.. dus de grote meid krijgt een nieuwe kamer!
Natuurlijk helemaal zo dat dochterlief het kan waarderen dus tadaa roze![]()
Zo was de kamer!
[ afbeelding ]
en nu naar hoe het nu is.. Nog lang niet klaar maar wel al verbetering![]()
[ afbeelding ]
Ja de foto is kleur echt![]()
[ afbeelding ]
Laminaat en geen vloerbedekking.
[ afbeelding ]
Praxis!!quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Goede klussers in dit topic trouwens respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |