abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84830990
Nou ik sloot hem dus met een reactie op Tessie's kamertje.

Nog ff in de herhaling:
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef tessie het volgende:
Hier is het kamertje nu echt bijna af!!! *O*
[ afbeelding ]
pi_84831145
Oh wat een mooi, lief kamertje!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:10:01 #3
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84831175
Leuk kamertje! Echt voor een meisje-meisje. O+

& Huup, zo'n bedstee kun je ook kant&klaar kopen, echt handig :P
Ze hebben ook aparte maten zodat het altijd wel ergens past.
Als Isa wat ouder is krijgt ze er èèn als ze wilt, ze was er nu bang van, maar ik zag dat m'n nichtje het wel weer leuk vind.
Of zo'n 'tree house bed' want die zijn ook geweldig.

dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:10:30 #4
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84831194
Mooie kamer, Tessie! Helemaal klaar voor Anna, kan niet missen!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84831475
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:

Als Isa wat ouder is krijgt ze er èèn als ze wilt, ze was er nu bang van, maar ik zag dat m'n nichtje het wel weer leuk vind.

[ afbeelding ]
ja die ken ik :Y ik ben ooit in zo'n winkel in amsterdam geweest Sterre en Tijl ofzo? Daar stonden ze ook. Mijn god wat een prijzen zeg!! :o :o :o
dat ehm... duurt een paar jaar voordat ik dat kan betalen :') :P

Ahw Tessie wat ontzettend leuk!! O+ O+
De gordijntjes zijn echt heel geslaagd zo en ik vind je muursticker erg leuk.
Je schilderijtjes rechtsonder op de foto zijn schattig zeg! Heb je daar een grotere foto van? En zelf gemaakt?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84831579
Oeh Tessie, wat ontzettend mooi! O+
pi_84831668
Superleuk Tessie! O+
pi_84831745
Thanx :D
Heb de schilderijtjes zelf gemaakt ja :)

en de beestjes ook:

En op de grond komt nog zo'n vloerkleedje in de vorm van een blad wat Cantare volgens mij ook in de babykamer heeft liggen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84831934
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[ afbeelding ]
denk je wel aan het praktische zoals verschonen van een bed ;)

wij hebben de kids nu in een stapelbed liggen en heb dat ding al tig keer(ziek zijn :X ) verschoont maar makkelijk is anders. ik ben niet zo groot dat is wel een groot nadeel.. wil ik het verschonen moet ik eerst het hele matras eruit halen. :{

Tessie wat een vrolijk kamertje. super. O+
mama van 3 kids!
pi_84831979
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef tessie het volgende:
Thanx :D
Heb de schilderijtjes zelf gemaakt ja :)
[ afbeelding ]

en de beestjes ook:
[ afbeelding ]

En op de grond komt nog zo'n vloerkleedje in de vorm van een blad wat Cantare volgens mij ook in de babykamer heeft liggen.
oh echt súperleuk zeg!!! Heel gaaf O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84831997
Oh en die bedstee is trouwens echt super leuk!
Ik had laatst toevallig dit uitgeknipt, zo van leuk voor later voor 1 van de kids, zou hier op zolder goed kunnen:
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:30:45 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84832180
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Popples het volgende:

[..]

denk je wel aan het praktische zoals verschonen van een bed ;)

wij hebben de kids nu in een stapelbed liggen en heb dat ding al tig keer(ziek zijn :X ) verschoont maar makkelijk is anders. ik ben niet zo groot dat is wel een groot nadeel.. wil ik het verschonen moet ik eerst het hele matras eruit halen. :{

Tessie wat een vrolijk kamertje. super. O+
Ik heb eigenlijk nooit problemen met 't verschonen van een hoogslaper, juist omdat ik vrij klein ben.
'k Klim erop & klaar, vind ons grote 2-persoons bed veel lastiger :')
pi_84832208
Hoogslapers zijnal net zo handig met verschonen....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:36:39 #14
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_84832420
Superleuk Tessie, het kamertje voor Anna! ^O^

Zo kwam ik pas dit bed tegen.
Vond hem heerlijk over the top!
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_84832670
Tessie wat een geweldig leuk kamertje zeg O+
En die beestjes O+
pi_84833492
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit problemen met 't verschonen van een hoogslaper, juist omdat ik vrij klein ben.
'k Klim erop & klaar, vind ons grote 2-persoons bed veel lastiger :')
ik kan geen bed verschonen maar manlief vind de stapelbed ook niet zo handig.
hoogslaper is ook natuurlijk wat lager. ;)

she-wolf die is leuk :D ik geloof dat mijn meiden gek zouden worden en in hun bed wilden blijven wonen :D
want hier is alles Cinderella. ik probeer het te beperken maar aan sommige dingen ontkom ik niet meer.
mama van 3 kids!
pi_84833620
Heel mooi Tessie!!

Ik denk dat ik pas tegen het einde van de zwangerschap met de kamer bezig kan, als ons huis af is ;)
Tot die tijd maak ik straks het ledikantje en het wiegje maar vast op (staan nog op onze slaapkamer)
pi_84834022
Wat leuk tessie! Zo'n totaal andere kamer dan van onze Anna, maar echt mooi. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84835934
Tessie, wat een mooi kamertje! Die schilderijtjes zijn echt gaaf! Heb je dat gewoon op canvas geschilderd of is het behang?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84836061
Gewoon op canvasjes van de Action :D
pi_84841459
Tessie wat een superschattig kamertje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84844362
Tessie, het kastje met de gekleurde mandjes, waar heb je dat vandaan? Ik heb het ooit eens bij de praxis gezien, maar sindsdien niet meer en ik wil het voor het speelgoedopbergprobleem hebben.
pi_84844609
!
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Tessie, het kastje met de gekleurde mandjes, waar heb je dat vandaan? Ik heb het ooit eens bij de praxis gezien, maar sindsdien niet meer en ik wil het voor het speelgoedopbergprobleem hebben.
het staat regelmatig bij praxis in het foldertje!
ff ine gaten houden dus.

als ik m voorbij zie komen zal ik wel naar je gillen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84844639
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Vicky het volgende:
!
[..]

het staat regelmatig bij praxis in het foldertje!
ff ine gaten houden dus.
Ah, we zijn tegenwoordig vaste klant bij de praxis... Ik zal de folder in de gaten houden.
pi_84848340
Wij hebben dat kastje vorig jaar al gekocht, maar ik zag het nog niet zo lang geleden idd ook weer langskomen in de folder. Anders misschien marktplaats?
pi_84848381
Tessie wat een vrolijk lief kamertje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84851225
Wat een geweldig kamertje, tessie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84852103
Tessie wat een lief kamertje, mooie stickers O+

Mettes kamer gaat in de restyle dit weekend. Nou ja restyle, ik heb m nooit echt super aangekleed. Had wel schattige muurstickers opgeplakt, maar dat is m toch niet.
Na heel lang overleg ( vanaf het moment dat ik zwanger werd.... :') ) hebben we besloten een behangboom te gaan maken. Maar we gaan het zelf doen. Heb nog leuke retro behangetjes liggen (en vind 195 euri wel iets te duur..). Wel ga ik een set blaadjes kopen, want zoveel retrobehangetjes heb ik niet.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84852284
Wat een prachtig kamertje voor Anna Ik vind je schilderijtjes en knuffeltjes heel erg mooi Tessie!

Ik ben benieuwd wickie!! Retrobehang
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:38:26 #30
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84853032
Wat een geweldig kamertje hebben jullie voor Anna gemaakt Tessie! Wow!

Ik ben ook erg benieuwd naar de behangboom Wickie! Wel foto's maken he!

Ik heb alleen al zoveel respect voor mensen die dat soort projecten aandurven...Als ik er alleen maar aan denk zou het behang volgens mij al spontaan ontbranden.
A grand adventure has begun.
pi_84853215
Wat een mooi kamertje zeg Tessie! Superleuk! En die muursticker vind ik helemaal geweldig!
pi_84853381
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef wickie het volgende:
Tessie wat een lief kamertje, mooie stickers O+

Mettes kamer gaat in de restyle dit weekend. Nou ja restyle, ik heb m nooit echt super aangekleed. Had wel schattige muurstickers opgeplakt, maar dat is m toch niet.
Na heel lang overleg ( vanaf het moment dat ik zwanger werd.... :') ) hebben we besloten een behangboom te gaan maken. Maar we gaan het zelf doen. Heb nog leuke retro behangetjes liggen (en vind 195 euri wel iets te duur..). Wel ga ik een set blaadjes kopen, want zoveel retrobehangetjes heb ik niet.
Die behangboom is precies in de kleuren die ik voor de kinderkamer wil!
pi_84853618
Heb besloten deze blaadjes set te willen.

Als ze zodadelijk wakker is gaan we ff fietsen O+ de stad in het setje te kopen.
Oh volgens mij is ze wakker..

Tessie, waar heb je die leuke sticker vandaan?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84865116
Oh zo'n behangboom is echt tof!!

De muursticker is van kleurmijninterieur.nl

En bedankt voor de complimentjes allemaal O+
pi_85135138
Ik zou Huup wat foto's van de huidige staat van de kinderkamer laten zien omdat ik vastzit voor wat betreft de aankleding.

Als je met je rug naar de deuropening staat zie je eerst dit:

En als je dan rechtsom draait:

En voor de gein de binnenkant van de kast (links Ivan, rechts de nieuwe spruit):

Ik wil het speelhoekje nog aanpakken, en misschien iets met die muur doen. De schilderijtjes van oeke moeten nog opgehangen worden en ik moet nog even bedenken wat op het plankje te zetten. Misschien koop ik nog iets van haakjes om kleding aan op te hangen.
pi_85135284
Wil je de kamer persé als 1 geheel houden Claudia? Je zou er anders ook voor kunnen kiezen om de kast parallel aan het bedje van spruit 2 te zetten en zo een wat afgeschermder hoekje te creëren. De achterkant zou je dan nog vrolijk kunnen aankleden of een mooie schildering op kunnen maken. Ik zou het zelf bijvoorbeeld geweldig vinden om in 'zo'n heerlijk rustig kamertje op de achterkant van zo'n kast ineens als verrassing een vrolijk pipbehangetje te vinden!
Of ontneem je Ivan dan al z'n lichtinval?

Tessie je kamertje voor Anna is echt geweldig! Wat een heerlijke kleurtjes! Voor het blauw vind ik heel erg mooi!

Ik vind haar naamletters ook prachtig geworden, vind het alleen een beetje zonde dat het zo (op de foto's althans) boven het toch ietwat drukke gordijntje niet helemaal tot zn recht komt zoals "verdiend"

[ Bericht 4% gewijzigd door Poppedein op 11-08-2010 16:22:56 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85135583
Ik dacht even dat je een Woezel & Pip behang bedoelde poppedein :D :+

Leuk Claudia! Wat een ruimte zeg! En ik moest lachen om Ivan die daar verdekt opgesteld ligt te liggen :D

Gaat Ivan ook echt in die kamer spelen? Of is dat voorlopig nog niet aan de orde? Want in de geval zou ik misschien iets aan de klamboe doen op een of andere manier, ik heb geen idee wat :P maar ik kan me zo voorstellen dat hij er naartoe zou kruipen en er flink aan zou trekken ofzo.

Ik ga ns denken over leuk spul voor op de kamer! <3 nu eerst boodschappen doen ;)
Wat Poppedein zegt vind ik ook wel een leuke optie maar ik weet niet tot hoever die kast dan uitsteekt in de kamer en hoeveel licht dat wegneemt van de rest van de kamer.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85135623
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
Ik dacht even dat je een Woezel & Pip behang bedoelde poppedein :D :+
Ab-so-luut niet! nooit! ~O>
pi_85135781
Ik heb inderdaad geprobeerd om het bedje tegen de muur te zetten! Dat staat prima. We hebben de kast daarna heen en weer geschoven om een bobbel uit de vloer te krijgen en toen paste het net niet meer, maar het is zeker het overwegen waard! Ik zit er ook aan te denken om eventueel iets te doen zoals Stiemie heeft gedaan met een afscheiding, maar ik vind het eigenlijk ook wel fijn om de open ruimte te behouden. (En dan moet er weer een nieuwe kast komen, blabla.)

Vrolijk behangetje vind ik een leuk idee! Ik kan niet behangen, maar eens moet de eerste keer zijn.
pi_85135939
Je kunt een kamer ook enorm aankleden daar gewoon 1 strook behang overdwars over 1 muur of door de kamer te plakken. Dan houdt het wel de rust en knalt het er niet zo uit.

Waar ik bij ons spijt van heb met de behangboom is dat de muur daardoor een beetje onbruikbaar is geworden. Een kast ervoor zetten heft het hele "effect" van de boom op, dus nu staat eigenlijk alleen Lena's bedje met het hoofdeind tegen een blauw stuk op de muur. Daar zou ik bij een 2e kinderkamertje (die ook wat kleiner zal zijn) toch meer rekening mee houden denk ik...hoe leuk en gezellig ik haar kamertje ook nog steeds vind. (En 's avonds zeggen we weltrusten tegen alle beestjes in de boom..heerlijk!)
pi_85136035
Oh wacht, ik begreep je niet helemaal goed, Poppedein. Ik heb dat van die kast overwogen, maar ze kunnen elkaar dan denk ik nog steeds zien (ze Iiggen schuin tegenover elkaar) en het blokkeert de ruimte zo (niet feng shui, zeg maar). Met een kast die wat meer open is zou ik er minder problemen mee hebben.

Maar ik ga er toch even over nadenken en het misschien een keer proberen.
pi_85136134
Wat lief, dat laatste, Poppedein! O+ Mijn vriend heeft een ontzettende hekel aan behangbomen. :D Hij wil het liefst een zo rustig en 'volwassen' mogelijk kamertje.
pi_85136268
Claudia wij hebben deze van Ikea tussen de bedjes staan

Zo komt er toch licht in het hele kamertje. Er zijn doorzichtige opbergbakken te koop die precies in de vakken passen en die hebben ze dan zeg maar zo gedaan dat ze van linksonder tot rechtsboven die hoek vullen. Dan zien de meisjes elkaar niet als ze in bed liggen. Stom ik had het je gewoon even moeten laten zien laatst. :@

Leuk en rustig kamertje heeft Ivan trouwens. Heel want anders dan dan volle gebeuren bij ons :D
pi_85136385
Ik begin toch wat enthousiaster te worden over het draaien van de kast! Ik ga het gewoon proberen.

Da's zeker de Expedit, Stiemie? Zo heb ik ooit mijn studentenkamer opgedeeld in een slaap- en woongedeelte.
pi_85136471
:Y
pi_85139178
Bedoelde je 'pip' als in een type behang, Poppedein? :o Ik vind dit namelijk heel leuk:

En Huup, Ivan gaat er inderdaad ook spelen, al komt dat nu nog niet veel voor omdat ik meestal zelf ergens anders zit. De klamboe staat er nu eigenlijk alleen maar omdat ik hem ergens neer moest zetten.
pi_85139341
Oh dat behang zou volgens mij echt heel goed staan in het kamertje, Claudia! :Y Al is het maar een klein stukje in de buurt van het bedje van je dochter, gewoon om te accentueren dat er straks een jongetje én een meisje slapen. O+
pi_85139382
Oh, en ik vind die commode een waardeloos ding, dus ik zit eraan te denken om hem te verven of met plakplastic op te leuken.
pi_85139396
Claudia, als behangen je echt tegenstaat kan je ook gewoon een plaat mdf kopen, die schilderen of voorzien van stickers en dat dan weer tegen de muur schroeven. Werkt prima.
Driekus heeft op die manier een mooie groene plaat met een konijn erop. Als er straks een keer een nummer 2 komt schroeven we dat ding van de muur en verhuizen het naar zijn nieuwe kamer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85139594
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Bedoelde je 'pip' als in een type behang, Poppedein? :o Ik vind dit namelijk heel leuk:

[ afbeelding ]

En Huup, Ivan gaat er inderdaad ook spelen, al komt dat nu nog niet veel voor omdat ik meestal zelf ergens anders zit. De klamboe staat er nu eigenlijk alleen maar omdat ik hem ergens neer moest zetten.
Ja dat is Pip behang :Y
Ze hebben ook accesoires geloof ik, stof, kussens, en meer van dat. (en agenda's :9 )

Innepin heeft ook een muur in Willow's kamer met Pipbehang en Tan heeft geloof ik ook een hoekje met Pipbehang.

Ik vind zelf die strook zoals Poppedein hem heeft echt superleuk en ik ben geneigd om dat hier ook te doen. Wel iets, maar niet té zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85139667
Oh dat behangetje is helemaal passend Claudia O+

Ik wil ook zo graag behang, maar de muur is niet glad en dan wordt het zo'n gedoe...
pi_85139681
Ja bedoelde ik!! Die heeft innepin ik geloof in het geel ook op het kamertje van Willow!
pi_85140007
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Oh dat behangetje is helemaal passend Claudia O+

Ik wil ook zo graag behang, maar de muur is niet glad en dan wordt het zo'n gedoe...
Stiemie, gewoon een stukkie mdf behangen en dat op de muur schroeven. Wij hebben hier alles met gespoten met van die fijne structuur, dus behangen gaat niet*, met die plaat werkt het prima.
* Nou ja, niet...de buren hebben het gewoon gedaan. Eerst de muur geverfd zodat ie iets minder zuigend was en toen met extra dikke behangplak behangen. Het zit er nu, 2 jaar na dato, nog gewoon op. Ze hebben het bij de kamer van hun tweede gewoon weer gedaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85143281
Nou, Poppedein, we hebbben de kast net anders gezet en ik vind het geweldig!

Er valt meer dan genoeg licht de kamer binnen doordat het raam over de volle breedte loopt. Ze kunnen elkaar zo ook net niet zien als ze slapen. En doordat de kast toch nog vrij ver naar achter staat vanuit de deur bekeken heb ik ook niet het gevoel meteen tegen een 'muur' op te lopen.

Ik heb wel ontdekt dat de achterkant van de kast lastig te behangen valt vanwege de latjes en allerlei oneffenheden. Ik zit eraan te denken om een stuk stof te zoeken dat ik er tegenaan niet. Of zou dat behang wel wat kunnen hebben?

Ik wil ook nog op zoek naar een andere lamp.
pi_85143554
:D geniaal!!

je hebt het gewoon gelijk gedaan ook :D O+
Het staat goed zeg, valt idd mee met hoever de kast de kamer insteekt.
Ik zou het zelf denk ik wel proberen te behangen en dan even goed puzzelen en aan twee kanten tegen de lat aan behangen, en dan de lat verven. Zoiets. Moet je wel rekening houden met patroon wat al dan niet doorloopt enzo, je lijkt me perfectionistisch genoeg om je daaraan te storen als het niet doorloopt ;)
Stof nieten zou ook kunnen, ik geloof dat de Pip stof ook aan de meter verkocht wordt, dus dat kan misschien zelfs nog wel met hetzelfde patroontje enzo.

lampen oh! ik zag ergens ooit hele toffe, even zoeken of ik een webshop kan vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85143575
Claudia, zou het niet mooi zijn om juist de smalle kant van de kast een behangetje te geven en de kant die nu bruin is wit te schilderen? Dan is het directe blikveld van je meisje rustig, en springt het behang ook lekker in het oog, maar niet onmiddelijk als je binnenkomt.
pi_85143660
Ohhh gaaf Claudia!! Ja zo bedoelde ik het inderdaad!

Wat je ook nog zou kunnen doen: Maak een MDFplaat tegen de achterkant van de kast aan en behang en/of verf die, maar dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om daar leuke plankjes aan op te hangen om wat dingen op neer te kunnen zetten; een muziekdoosje, een lampje. een klein schilderijtje om op te hangen, het geeft je een compleet nieuwe muur dan! Ik zou alleen dan wel al de plankjes op de plaat boren voordat je de plaat op de kast zet! Maar ik word er helemaal enthousiast van!
pi_85143707
En MDF behangen is ook nog eens supermakkelijk, helemaal omdat je dat gewoon kan doen alvorens je de plaat op de kast vastzet, dus evt gewoon met plank op de vloer. Dan hoef je ook niet boven je macht te gaan behangen!!
pi_85143763
Stof nieten zou ik trouwens geloof ik niet doen, volgens mij wordt dat een enorme stoftrekker waaraan je je binnen no time irriteert!

[ Bericht 5% gewijzigd door Poppedein op 11-08-2010 16:01:51 ]
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:51:22 #60
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85143796
Wat een goede ideeën heb jij Poppedein. Wauw, die plankjes ertegen aan de achterkant. Dàt zou ik doen Claudia. :Y
pi_85143963
Maar dan zou die kast wel iets meer op moeten schuiven, anders kun je aan de ene kant niet meer naast het bedje staan (als je plankjes ophangt)
pi_85144025
Ik zat net nog te denken "ze zou toch niet meteen met al die spullen gaan slepen?" :D Wel veel leuker zo hoor!
pi_85144079
Ja idd Sorbo, misschien wel iets nog, maar niet veel volgens mij hoor! Gewoon smalle sierplankjes, niet om je hele hebben en houden aan overtollige kinderkleren op te bewaren
pi_85144130
Mark my words..ze staat nu vast bij de gamma plankjes uit te zoeken!
pi_85144134
Wat ben ik blij dat Poppedein vakantie heeft! :D Ik vind het geweldig klinken! Zoiets als MDF had ik ook bedacht dankzij Mefke, maar ik had dat spul in mijn hoofd dat ook achter Ikea-kasten zit. Als je MDF gebruikt kun je er inderdaad ook kleine plankjes tegenaan hangen! Ik ben er ook helemaal enthousiast over.

Mijn vriend wil eerst nog even wennen aan deze opstelling, maar ik denk dat hij wel om gaat. Hij vond het behang ookal leuk en dat had ik niet verwacht!
pi_85144150
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Poppedein het volgende:
Mark my words..ze staat nu vast bij de gamma plankjes uit te zoeken!
_O-

Er zit een Praxis hier tegenover. *O*
pi_85144191
Haha nee, maar ik denk dat ik de kast sowieso een ietsiepietsie op zou schuiven.

en dan een mooi kapstokje eraan voor een badjasje O+
pi_85144207
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Stof nieten zou ik trouwens geloof ik niet doen, volgens mij wordt dat een enorme stoftrekker wat je je binnen no time ergert!
:D
huishoudskillz, you has them! Ik zou echt nooit aan stof (stof op stof dus :P) gedacht hebben :')

Ik vind die MDF plaat echt een goeie, en dan vooral dat je er nog een klein plankje of lijstje aan kunt maken, kun je het een beetje kleden. Superleuk!!

Ik zag deze lampen bij Saartje Prum:
uiltje (hebben ze in veel andere kleuren ook)

Bij Engeltjes en Draken hebben ze ook een boel.

En bij Altijd Leuk.

safarilamp bij Kleine zebra, maar wel aan de prijs..

Eigenlijk lastig nog om een lamp te zoeken die voor beide leuk is, het meeste is toch vrij uitgesproken eigenlijk zie ik nu.
Of zoek je een hele neutrale? Met alleen een kleurtje zeg maar ofzo?

Nog ff verder zoeken naar welke ik nou bedoelde :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85144235
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:

lampen oh! ik zag ergens ooit hele toffe, even zoeken of ik een webshop kan vinden.
Yes, please!

We zijn wel moeilijk met lampen, hoor. (8>
pi_85144255
Oehhh ja!! O+ Een kapstokje moet ook hoor Claudia!
pi_85144285
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Sorbootje het volgende:
Haha nee, maar ik denk dat ik de kast sowieso een ietsiepietsie op zou schuiven.

en dan een mooi kapstokje eraan voor een badjasje O+
Je bedoelt weer een stukje dichter naar de deur toe? Dat lijkt me niet zo'n gek idee, zeker niet als er plankjes bij komen. En een kapstokje natuurlijk. *;

Laten we Ivan niet vergeten, hè? Zijn hoekje moet ook leuk worden!
pi_85144323
Dat bedoelde ik inderdaad Claudia, ik vind het érg mooi staan die kast zo, maar de ruimte bij het bedje is naar mijn gevoel nu net iets te smal.
pi_85144363
Oh kapstokjes O+ zit er niet een Loods 5 in je buurt ergens?
Betty_Sue van hier had ooit een te schattig kapstokje daar vandaan geloof ik.

Damn... die zwarte lamp is bij die drakendinges 60 euro goedkoper :o Hij ziet er wel wat anders uit, wat meer flimsy maar toch...
-edit-
ah ik zie dat de ene een harde lampenkap is en de ander een zachte.
Fors prijsverschil!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85144414
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]
safarilamp bij Kleine zebra, maar wel aan de prijs..

Eigenlijk lastig nog om een lamp te zoeken die voor beide leuk is, het meeste is toch vrij uitgesproken eigenlijk zie ik nu.
Of zoek je een hele neutrale? Met alleen een kleurtje zeg maar ofzo?
De lamp hierboven van Kleine Zebra is qua stijl perfect! Mijn vriend houdt erg van savannedieren enzo. Ik denk dat deze lamp wel heel donker zou zijn terwijl het verder zo'n lichte kamer is.

-Edit- De lamp met uil is nóg leuker! Jammer dat de kleur net niet goed is. Ik zie nu pas dat ze bij Saartje Prum het kussen hebben dat ik al tijden voor Ivan wil!
pi_85144446
Hmmmm Op het witte stuk muur boven het dressoir kastje moet dan iets moois komen wat voor allebei heel leuk is... maar het mag dus geen behangboom worden -O- ;)
Ik zag trouwens in het kader van behangbomen laatst ergens op een babykamertje een supermooie muurschuldering van een boom met op de stam een foto lijstje van het a.s kindje (toen nog echofoto) en in de boom allemaal fotolijstjes van zijn familieleden....tadaaaa...een stamboom dus!
pi_85144577
Ik zal in de trein nog even nadenken Claudia :)
pi_85144606
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De lamp hierboven van Kleine Zebra is qua stijl perfect! Mijn vriend houdt erg van savannedieren enzo. Ik denk dat deze lamp wel heel donker zou zijn terwijl het verder zo'n lichte kamer is.

-Edit- De lamp met uil is nóg leuker! Jammer dat de kleur net niet goed is. Ik zie nu pas dat ze bij Saartje Prum het kussen hebben dat ik al tijden voor Ivan wil!

Ze hebben die lamp in meer kleuren, zit ie daar ook niet bij? Hier.

Dat kussen is leuk ja, ik zag het net ook staan :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85145364
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze hebben die lamp in meer kleuren, zit ie daar ook niet bij? Hier.

Dat kussen is leuk ja, ik zag het net ook staan :D O+
Ja, stom van me! Die grijze is denk ik ideaal.

Dat kussen is van Ferm Living. Ik zag het maanden geleden op een site waar wickie regelmatig mee patst, maar ik vond het zo duur en onnodig.
pi_85145395
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik zag trouwens in het kader van behangbomen laatst ergens op een babykamertje een supermooie muurschuldering van een boom met op de stam een foto lijstje van het a.s kindje (toen nog echofoto) en in de boom allemaal fotolijstjes van zijn familieleden....tadaaaa...een stamboom dus!
Dat krijg ik er hier niet doorheen! Op het toilet mag ik wel mijn gang gaan. ):O
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:32:17 #80
265732 Keshet
pi_85145717
Let wel even op bij het ophangen van een MDF plaat en de plankjes dat de kast nog wel stabiel is. Je verplaatst het zwaartepunt nogal snel op die manier.
Desnoods zet je de kast met wat bouten vast in de vloer.

Ook kun je de plaat alleen maar op dunne stukjes, waarschijnlijk ook MDF, vastmaken. 't zal niet al te zwaar mogen worden denk ik, maar voor plankjes met gewoon iets leuks er op moet dat wel kunnen denk ik!

Ik heb verder geen tips voor je, creatief qua inrichting ben ik helaas niet. :'(
pi_85145825
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef Keshet het volgende:
Let wel even op bij het ophangen van een MDF plaat en de plankjes dat de kast nog wel stabiel is. Je verplaatst het zwaartepunt nogal snel op die manier.
Desnoods zet je de kast met wat bouten vast in de vloer.

Ook kun je de plaat alleen maar op dunne stukjes, waarschijnlijk ook MDF, vastmaken. 't zal niet al te zwaar mogen worden denk ik, maar voor plankjes met gewoon iets leuks er op moet dat wel kunnen denk ik!

Ik heb verder geen tips voor je, creatief qua inrichting ben ik helaas niet. :'(
Hebben we Emma's kamertje eigenlijk al wel eens gezien?
Lotte!
Noah!
pi_85145868
Het zal geen zware plaat worden en de plankjes zullen heel bescheiden blijven. De kast is héél zwaar en valt niet gauw om. Maar ik zal er wel op letten! Ik kan eventueel ook wat plankjes aan de muur zelf bevestigen. De klamboe laat ik waarschijnlijk toch niet staan.

We hebben net voor Ivans geboorte een nieuwe kledingkast voor onze slaapkamer gekocht. De schuifdeuren moesten we zelf monteren en het erin hangen was een ramp. Ik heb wekenlang nachtmerries gehad over het naar beneden komen van die schuifdeuren terwijl de baby naast ons in zijn wiegje sliep.

Ik zit eraan te denken om ook van MDF plankjes te maken (10-15cm diep) die ik eerst met hetzelfde spul behang en dan aan de grote plaat vastmaak.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:44:38 #83
265732 Keshet
pi_85146355
Nee, nog niet. Ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen goede foto's van gemaakt. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat hier om Claudia's kamer!
pi_85146583
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:
Maar het gaat hier om Claudia's kamer!
Ben jij mal!

Wat leuk om te zien! Zie ik daar ook de Sophielamp?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:57:15 #85
265732 Keshet
pi_85147046
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ben jij mal!

Wat leuk om te zien! Zie ik daar ook de Sophielamp?
Ja! Dat ding is een regelrechte hit! De ingebouwde muziekjes zijn wat neurotisch, ook voor baby'tjes maar ik heb m'n oude ipod er op aangesloten (volgens mij heb ik hier wat te veel spaties gebruikt :? ) dus tijdens het verschonen heb ik een fijn muziekje bij de hand om het leed wat te verzachten. Sophie-de-lamp heeft een soort grijns op haar gezicht die Emma heel aanstekelijk vindt. Als Emma na het verschonen even op haar buik ligt te sporten probeert ze haar hoofd zo ver op te tillen dat ze op ooghoogte komt met Sophie!
De 'heartbeat' functie die Sophie ook heeft hebben we toen Emma net thuis was regelmatig gebruikt om haar in slaap te laten vallen.
Kortom, wij zijn er nog steeds erg blij mee!

Oh, en d'r oren zijn perfect om tijdens het verschonen even sokjes aan op te hangen! _O-
pi_85147163
Dat een lamp dat allemaal kan. :o
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:00:44 #87
265732 Keshet
pi_85147215
Dat maakt jouw zoektocht naar een lamp vast makkelijker! >:)
pi_85147326
Oh, dat wordt de uil, hoor! Ik moet van mijn vriend wachten tot het weekeinde met iets te kopen, maar ik krijg vast mijn zin wel. Hopelijk. Nou ja, je weet het eigenlijk maar nooit. Dat heb je met een man met een mening die ook nog eens verstandig is.
pi_85147874
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou Huup wat foto's van de huidige staat van de kinderkamer laten zien omdat ik vastzit voor wat betreft de aankleding.

Als je met je rug naar de deuropening staat zie je eerst dit:

[ afbeelding ]

En als je dan rechtsom draait:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En voor de gein de binnenkant van de kast (links Ivan, rechts de nieuwe spruit):

[ afbeelding ]

Ik wil het speelhoekje nog aanpakken, en misschien iets met die muur doen. De schilderijtjes van oeke moeten nog opgehangen worden en ik moet nog even bedenken wat op het plankje te zetten. Misschien koop ik nog iets van haakjes om kleding aan op te hangen.
Hoi Claudia, ik zou echt graag willen weten welke kleur er op de muur zit achter het ledikantje?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede mintgroene/blauwe kleur, en die jij daar hebt ziet er zo op de foto echt heel mooi uit! Weet je nog welk nummer/merk de verf is?

Alvast super bedankt!
pi_85147941
Wow wat een crowdsourcing hier :o :D Geniaal! Het wordt heel leuk zo, Claudia, met ieder z'n eigen hoekje O+

Dat Pip-behang is echt geweldig :Y Willow gaat altijd tijdens het verschonen naar de vogeltjes brabbelen en wijzen O+

[hele oude foto om je over te halen]

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85147991
PS: Ik was bang dat het te druk zou worden, maar in 't echt valt dat reuze mee!

PS2: de Pipknuffel was een kraamkadootje }:| waar D nog even de Woezel bij heeft gekocht omdat ie het zo leuk vond }:|
pi_85148081
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:17 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Hoi Claudia, ik zou echt graag willen weten welke kleur er op de muur zit achter het ledikantje?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede mintgroene/blauwe kleur, en die jij daar hebt ziet er zo op de foto echt heel mooi uit! Weet je nog welk nummer/merk de verf is?

Alvast super bedankt!
Dat is Flexaverf met de code P2.05.75. (Ik heb hier nog een gigantische pot staan.)

In eerste instantie was ik heel blij met de kleur, maar ik zou nu de kleur het liefst iets donkerder willen en misschien ook een tikkeltje groener. Dat kan ook te maken hebben met de manier waarop het licht op die muur valt. Dat wil zeggen, de kamer is vrij licht dus de muur had wel een iets stevigere kleur gemogen.
pi_85148135
Oh Innepin, dat ziet er geweldig uit!
pi_85148201
Leuk behang he? O+ Ik ben er nog steeds heel blij mee. Daarom blijft het ook gewoon zitten als we binnenkort daar de ouderslaapkamer van maken :7 En de andere muur blijft ook want daar kan ik nog geen afscheid van nemen :')
pi_85148453
Haha, herkenbaar, Innepin. Ga je voor Willow een kamer helemaal opnieuw inrichten?

Wij hebben onze werkkamer omgewisseld met Ivans slaapkamer en daarom is de basisaankleding een beetje suf. De gordijnen vind ik bijvoorbeeld niet zo heel leuk voor een kinderkamer, maar ach, ze hangen er en ik vind het ook wat onzinnig om nu alweer nieuwe gordijnen te kopen. Ik vind dat de lamp wel weg moet, maarja.

Dat behang is wel retepopulair, zo heb ik ontdekt tijdens het googelen. Weet jij nog of je het online hebt gekocht of gewoon in de winkel?
pi_85148601
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is Flexaverf met de code P2.05.75. (Ik heb hier nog een gigantische pot staan.)

In eerste instantie was ik heel blij met de kleur, maar ik zou nu de kleur het liefst iets donkerder willen en misschien ook een tikkeltje groener. Dat kan ook te maken hebben met de manier waarop het licht op die muur valt. Dat wil zeggen, de kamer is vrij licht dus de muur had wel een iets stevigere kleur gemogen.
Super, dankje voor het snelle antwoord!

Goed punt wat je zegt over de lichtheid van de kamer, hier ook vrij licht, dus eventueel net toch een tikkeltje donkerder dus misschien! Ik kan er in ieder geval weer mee vooruit!
pi_85148915
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, herkenbaar, Innepin. Ga je voor Willow een kamer helemaal opnieuw inrichten?

Wij hebben onze werkkamer omgewisseld met Ivans slaapkamer en daarom is de basisaankleding een beetje suf. De gordijnen vind ik bijvoorbeeld niet zo heel leuk voor een kinderkamer, maar ach, ze hangen er en ik vind het ook wat onzinnig om nu alweer nieuwe gordijnen te kopen. Ik vind dat de lamp wel weg moet, maarja.

Dat behang is wel retepopulair, zo heb ik ontdekt tijdens het googelen. Weet jij nog of je het online hebt gekocht of gewoon in de winkel?
Ja, Willow krijgt een hele nieuwe kamer! (ik ben al inspiratie bij elkaar aan 't zoeken :9 )
Op de andere muur zit een grote muurschildering waar ik best een tijd mee bezig ben geweest, dus die wil ik nog niet weg hebben :P

En wij hebben het behang gewoon in de winkel gekocht. Konden we eerst het voorbeeldenboek meenemen om te kijken wat het mooist stond enzo. :)
pi_85151315
Het ziet er al heel mooi uit Claudia, en die ideeen klinken heel goed! Ben benieuwd naar het resultaat.
En wat heeft Emma ook een lief kamertje zeg, wat een leuke meubeltjes!

Innepin, ik kan me voorstellen dat je die muurschildering laat zitten. Ik vind 'm ook echt zooo leuk! O+ Ga je in Willow's nieuwe kamer ook weer iets schilderen?
pi_85151472
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:02 schreef tessie het volgende:

Innepin, ik kan me voorstellen dat je die muurschildering laat zitten. Ik vind 'm ook echt zooo leuk! O+ Ga je in Willow's nieuwe kamer ook weer iets schilderen?
Dat ben ik wel van plan, maar omdat Willows nieuwe kamertje een stuk kleiner wordt, moet het wel heel licht blijven; het kan ook niet zo druk als de muurschildering die er nu zit. Dus ik ben nog op zoek naar ideeën. :P
pi_85151509
Vanwaar de kamerwissel, Innepin? O-)
pi_85151540
Ik spam 'm gewoon lekker nog een keer. Omdat het kan! Misschien inspireert het nog iemand :P
en het lijkt mij ook zo leuk om meer muurschilderingen te maken, dus... O-)

O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')