quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef tessie het volgende:
Hier is het kamertje nu echt bijna af!!!
[ afbeelding ]
ja die ken ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk kamertje! Echt voor een meisje-meisje.![]()
& Huup, zo'n bedstee kun je ook kant&klaar kopen, echt handig
Ze hebben ook aparte maten zodat het altijd wel ergens past.
Als Isa wat ouder is krijgt ze er èèn als ze wilt, ze was er nu bang van, maar ik zag dat m'n nichtje het wel weer leuk vind.
Of zo'n 'tree house bed' want die zijn ook geweldig.
[ afbeelding ]
denk je wel aan het praktische zoals verschonen van een bedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk kamertje! Echt voor een meisje-meisje.![]()
& Huup, zo'n bedstee kun je ook kant&klaar kopen, echt handig
Ze hebben ook aparte maten zodat het altijd wel ergens past.
Als Isa wat ouder is krijgt ze er èèn als ze wilt, ze was er nu bang van, maar ik zag dat m'n nichtje het wel weer leuk vind.
Of zo'n 'tree house bed' want die zijn ook geweldig.
[ afbeelding ]
oh echt súperleuk zeg!!! Heel gaafquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef tessie het volgende:
Thanx
Heb de schilderijtjes zelf gemaakt ja
[ afbeelding ]
en de beestjes ook:
[ afbeelding ]
En op de grond komt nog zo'n vloerkleedje in de vorm van een blad wat Cantare volgens mij ook in de babykamer heeft liggen.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met 't verschonen van een hoogslaper, juist omdat ik vrij klein ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Popples het volgende:
[..]
denk je wel aan het praktische zoals verschonen van een bed![]()
wij hebben de kids nu in een stapelbed liggen en heb dat ding al tig keer(ziek zijn) verschoont maar makkelijk is anders. ik ben niet zo groot dat is wel een groot nadeel.. wil ik het verschonen moet ik eerst het hele matras eruit halen.
![]()
Tessie wat een vrolijk kamertje. super.
ik kan geen bed verschonen maar manlief vind de stapelbed ook niet zo handig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met 't verschonen van een hoogslaper, juist omdat ik vrij klein ben.
'k Klim erop & klaar, vind ons grote 2-persoons bed veel lastiger
het staat regelmatig bij praxis in het foldertje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Tessie, het kastje met de gekleurde mandjes, waar heb je dat vandaan? Ik heb het ooit eens bij de praxis gezien, maar sindsdien niet meer en ik wil het voor het speelgoedopbergprobleem hebben.
Ah, we zijn tegenwoordig vaste klant bij de praxis... Ik zal de folder in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Vicky het volgende:
!
[..]
het staat regelmatig bij praxis in het foldertje!
ff ine gaten houden dus.
Die behangboom is precies in de kleuren die ik voor de kinderkamer wil!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef wickie het volgende:
Tessie wat een lief kamertje, mooie stickers![]()
Mettes kamer gaat in de restyle dit weekend. Nou ja restyle, ik heb m nooit echt super aangekleed. Had wel schattige muurstickers opgeplakt, maar dat is m toch niet.
Na heel lang overleg ( vanaf het moment dat ik zwanger werd....) hebben we besloten een behangboom te gaan maken. Maar we gaan het zelf doen. Heb nog leuke retro behangetjes liggen (en vind 195 euri wel iets te duur..). Wel ga ik een set blaadjes kopen, want zoveel retrobehangetjes heb ik niet.
Ab-so-luut niet! nooit!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
Ik dacht even dat je een Woezel & Pip behang bedoelde poppedein![]()
![]()
Ja dat is Pip behangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Bedoelde je 'pip' als in een type behang, Poppedein?Ik vind dit namelijk heel leuk:
[ afbeelding ]
En Huup, Ivan gaat er inderdaad ook spelen, al komt dat nu nog niet veel voor omdat ik meestal zelf ergens anders zit. De klamboe staat er nu eigenlijk alleen maar omdat ik hem ergens neer moest zetten.
Stiemie, gewoon een stukkie mdf behangen en dat op de muur schroeven. Wij hebben hier alles met gespoten met van die fijne structuur, dus behangen gaat niet*, met die plaat werkt het prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Oh dat behangetje is helemaal passend Claudia![]()
Ik wil ook zo graag behang, maar de muur is niet glad en dan wordt het zo'n gedoe...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Poppedein het volgende:
Mark my words..ze staat nu vast bij de gamma plankjes uit te zoeken!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Stof nieten zou ik trouwens geloof ik niet doen, volgens mij wordt dat een enorme stoftrekker wat je je binnen no time ergert!
Yes, please!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
lampen oh! ik zag ergens ooit hele toffe, even zoeken of ik een webshop kan vinden.
Je bedoelt weer een stukje dichter naar de deur toe? Dat lijkt me niet zo'n gek idee, zeker niet als er plankjes bij komen. En een kapstokje natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Sorbootje het volgende:
Haha nee, maar ik denk dat ik de kast sowieso een ietsiepietsie op zou schuiven.
en dan een mooi kapstokje eraan voor een badjasje
De lamp hierboven van Kleine Zebra is qua stijl perfect! Mijn vriend houdt erg van savannedieren enzo. Ik denk dat deze lamp wel heel donker zou zijn terwijl het verder zo'n lichte kamer is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
safarilamp bij Kleine zebra, maar wel aan de prijs..
Eigenlijk lastig nog om een lamp te zoeken die voor beide leuk is, het meeste is toch vrij uitgesproken eigenlijk zie ik nu.
Of zoek je een hele neutrale? Met alleen een kleurtje zeg maar ofzo?
Ze hebben die lamp in meer kleuren, zit ie daar ook niet bij? Hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De lamp hierboven van Kleine Zebra is qua stijl perfect! Mijn vriend houdt erg van savannedieren enzo. Ik denk dat deze lamp wel heel donker zou zijn terwijl het verder zo'n lichte kamer is.
-Edit- De lamp met uil is nóg leuker! Jammer dat de kleur net niet goed is. Ik zie nu pas dat ze bij Saartje Prum het kussen hebben dat ik al tijden voor Ivan wil!
Ja, stom van me! Die grijze is denk ik ideaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze hebben die lamp in meer kleuren, zit ie daar ook niet bij? Hier.
Dat kussen is leuk ja, ik zag het net ook staan![]()
Dat krijg ik er hier niet doorheen! Op het toilet mag ik wel mijn gang gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik zag trouwens in het kader van behangbomen laatst ergens op een babykamertje een supermooie muurschuldering van een boom met op de stam een foto lijstje van het a.s kindje (toen nog echofoto) en in de boom allemaal fotolijstjes van zijn familieleden....tadaaaa...een stamboom dus!
Hebben we Emma's kamertje eigenlijk al wel eens gezien?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef Keshet het volgende:
Let wel even op bij het ophangen van een MDF plaat en de plankjes dat de kast nog wel stabiel is. Je verplaatst het zwaartepunt nogal snel op die manier.
Desnoods zet je de kast met wat bouten vast in de vloer.
Ook kun je de plaat alleen maar op dunne stukjes, waarschijnlijk ook MDF, vastmaken. 't zal niet al te zwaar mogen worden denk ik, maar voor plankjes met gewoon iets leuks er op moet dat wel kunnen denk ik!
Ik heb verder geen tips voor je, creatief qua inrichting ben ik helaas niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het gaat hier om Claudia's kamer!A grand adventure has begun.
Ben jij mal!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:
Maar het gaat hier om Claudia's kamer!
Ja! Dat ding is een regelrechte hit! De ingebouwde muziekjes zijn wat neurotisch, ook voor baby'tjes maar ik heb m'n oude ipod er op aangesloten (volgens mij heb ik hier wat te veel spaties gebruiktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben jij mal!
Wat leuk om te zien! Zie ik daar ook de Sophielamp?
Hoi Claudia, ik zou echt graag willen weten welke kleur er op de muur zit achter het ledikantje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou Huup wat foto's van de huidige staat van de kinderkamer laten zien omdat ik vastzit voor wat betreft de aankleding.
Als je met je rug naar de deuropening staat zie je eerst dit:
[ afbeelding ]
En als je dan rechtsom draait:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de gein de binnenkant van de kast (links Ivan, rechts de nieuwe spruit):
[ afbeelding ]
Ik wil het speelhoekje nog aanpakken, en misschien iets met die muur doen. De schilderijtjes van oeke moeten nog opgehangen worden en ik moet nog even bedenken wat op het plankje te zetten. Misschien koop ik nog iets van haakjes om kleding aan op te hangen.
Dat is Flexaverf met de code P2.05.75. (Ik heb hier nog een gigantische pot staan.)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:17 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hoi Claudia, ik zou echt graag willen weten welke kleur er op de muur zit achter het ledikantje?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede mintgroene/blauwe kleur, en die jij daar hebt ziet er zo op de foto echt heel mooi uit! Weet je nog welk nummer/merk de verf is?
Alvast super bedankt!
Super, dankje voor het snelle antwoord!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is Flexaverf met de code P2.05.75. (Ik heb hier nog een gigantische pot staan.)
In eerste instantie was ik heel blij met de kleur, maar ik zou nu de kleur het liefst iets donkerder willen en misschien ook een tikkeltje groener. Dat kan ook te maken hebben met de manier waarop het licht op die muur valt. Dat wil zeggen, de kamer is vrij licht dus de muur had wel een iets stevigere kleur gemogen.
Ja, Willow krijgt een hele nieuwe kamer! (ik ben al inspiratie bij elkaar aan 't zoekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, herkenbaar, Innepin. Ga je voor Willow een kamer helemaal opnieuw inrichten?
Wij hebben onze werkkamer omgewisseld met Ivans slaapkamer en daarom is de basisaankleding een beetje suf. De gordijnen vind ik bijvoorbeeld niet zo heel leuk voor een kinderkamer, maar ach, ze hangen er en ik vind het ook wat onzinnig om nu alweer nieuwe gordijnen te kopen. Ik vind dat de lamp wel weg moet, maarja.
Dat behang is wel retepopulair, zo heb ik ontdekt tijdens het googelen. Weet jij nog of je het online hebt gekocht of gewoon in de winkel?
Dat ben ik wel van plan, maar omdat Willows nieuwe kamertje een stuk kleiner wordt, moet het wel heel licht blijven; het kan ook niet zo druk als de muurschildering die er nu zit. Dus ik ben nog op zoek naar ideeën.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:02 schreef tessie het volgende:
Innepin, ik kan me voorstellen dat je die muurschildering laat zitten. Ik vind 'm ook echt zooo leuk!Ga je in Willow's nieuwe kamer ook weer iets schilderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |