quote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
auw mn hechtingenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
Ik ook, van ontroering welteverstaan... WAT SCHITTURUND zeg!quote:
Dat... precies datquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef tessie het volgende:OMG! Dat iemand echt dat mooi kan vinden!
Ik bedoel, ik zie vaak genoeg dingen die gewoon echt mijn smaak niet zijn, maar dit gaat zoveel verder. Echt, omg!!
![]()
![]()
![]()
Oh echt??? Ik had nog geen oplossing gevonden voor mijn billendoekjesdoosprobleem en blauw zou prima passen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ze hebben trouwens bij Hema tegenwoordig billendoekjesdoosjes waar ik helemaal verliefd op ben gewordende blauwige althans vind ik echt heel erg leuk, dus die wil ik halen denk ik
ik zou denk ik een betonboor huren dan bij de gamma of praxis ofzo en dan in 1 keer alle gaatjes die je daar wilt hebben boren. Kost een tientje, misschien 15,-.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een vervelend probleem in de kinderkamer. De muren van ons appartement zijn zo idioot dik dat je er met een normale boor geen fatsoenlijk gat in krijgt. Alleen de tussenmuren zijn dun, maar de muren die grenzen aan een ander appartement niet. De muur in de kinderkamer waar ik dingetjes op zou willen hangen (bijvoorbeeld boekenplankjes) is zo'n muur. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet...
Dat dacht ik al! Ik zag ze staan bij de Hema en moest aan je denken.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ze hebben trouwens bij Hema tegenwoordig billendoekjesdoosjes waar ik helemaal verliefd op ben gewordende blauwige althans vind ik echt heel erg leuk, dus die wil ik halen denk ik
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Ik zag ze staan bij de Hema en moest aan je denken.
Ikeaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef marike77 het volgende:
Dag mensen,
Ik ben ook een kamertje aan het maken en ik ben op zoek naar rode spullen om het aan te kleden. Heeft iemand tips voor me?
Groetjes en bedankt!
Marike
Wat wil je rood hebben? Ik bedoel, ga je voor een basic kleur en wil je rommeltjes in het rood?quote:
Gewoon héél véél webshops afstruinen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef marike77 het volgende:
Dag mensen,
Ik ben ook een kamertje aan het maken en ik ben op zoek naar rode spullen om het aan te kleden. Heeft iemand tips voor me?
Groetjes en bedankt!
Marike
die heeft die webshop van ikenik ook... (ook in het groen zag ik... mag niet kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:
[..]
Gewoon héél véél webshops afstruinen.
Bijv. http://www.kleinezebra.com of http://www.ikenik.nl
Rood met witte stippen of rood-/wit geruit is wel te vinden, maar ik weet natuurlijk niet of dat is wat je zoekt.![]()
Verder zag ik bij de Trendhopper rode mandjes van Handed By.
tnx! ben er ook erg blij mee,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een schattig kamertje kaatje!
dat born in 2010 shirtje heb ik ook
en herkenbaar zo'n volle kast
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:35 schreef huuphuup het volgende:
KJ wat een onwijs leuk kamertje zeg!!
Rustig en vrolijk tegelijk.
Die kast is helemaal nie vol joh! Daar kan best meer bij
Ik kwam een foto op funda tegen van een bedstee en ik ben ineens helemaal verliefd op het idee van een soort bedstee later voor Amélie, als we in een groter huis wonen![]()
kijk dan hoe knus! en met van die laatjes en bergruimte enzo eronder. Ik vind het echt enorm leuk![]()
[ afbeelding ]
t moet wel allemaal maar net passen en kunnen natuurlijkmaar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |