Dat hebben wij dan waarschijnlijk ook met een derde. Dat nummer 2 net te oud is om nog lang in een ledikantje te proppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar Jen slaapt al in een peuterbedje... Terug naar ledikant vind ik niet zo... Ze is dan bijna 3...
Daarom dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan. Ik heb de kleertjes gestreken en in de kast gelegd, maar de tubes, pampers, zalfjes e.d. lagen gewoon in een schuif. En dat is nog altijd zo dus op dat gebied doe ik het wel nog steeds even goed als in het beginquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Vind het ook altijd zo grappig in dit topic dat alles zo netjes in de kastjes en vakjes ligt. Vraag mezelf altijd weer af hoe lang het zo zal blijven
Lena's kamertje is echt het enige plekje in huis waar ik het nog steeds heerlijk vind om dagelijks de boel weer op te ruimen en vrolijk te maken!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Vind het ook altijd zo grappig in dit topic dat alles zo netjes in de kastjes en vakjes ligt. Vraag mezelf altijd weer af hoe lang het zo zal blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook een prima kamertje hoor! Zo bedoelde ik het ook niet. Ik heb er al helemaal zin in om er weer een leuk hokje van te maken. Maar voor een eventuele derde die kan ik er niet echt bijproppen op die kamertjes, daar vind ik het wel iets te krap voor. Zo bedoel ik het, voor het twee-op-een-kamer idee.
En ik ben echt zo blij met die inbouwkasten, ideaal!
*uit lurkstandquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mochten we over een jaar nog in NL zitten gaan we wel hier verder kijken want er zit een grens aan hoe lang je met 2 katten en 3 mensen op 60m2 kan leven![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
auw mn hechtingenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
Ik ook, van ontroering welteverstaan... WAT SCHITTURUND zeg!quote:
Dat... precies datquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef tessie het volgende:OMG! Dat iemand echt dat mooi kan vinden!
Ik bedoel, ik zie vaak genoeg dingen die gewoon echt mijn smaak niet zijn, maar dit gaat zoveel verder. Echt, omg!!
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |