abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:08:36 #201
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85293881
Wat een leuke kleur! die commode, niet zo zoet sappig.
'k Ga maar eens een baby maken denk ik :')
pi_85294051
Hij is wel mooi Kaatjejannie maar het feit dat mijn moeder aanbood ook het ledikant en commode te betalen was voor mijn geen reden om daarom maar overboord te gaan :@ Ik heb bewust toch wel de dure kamers links laten liggen.
Uiteindelijk bleken we vanwege de beperkte afmetingen toch voor een ikea ledikant en simpel kastje o.i.d. als commode te gaan en toen heeft mijn moeder de helft van de toch gloednieuwe kinderwagen betaald waar mijn schoonouders de andere helft betalen.

Oh, dat komt er wellicht een beetje rottig uit nu ik zo nalees, sorry zo bedoel ik het niet in ieder geval :*
Heb je de hele kamer al laten zien want het is echt heel stijlvol wel.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85294067
Ohhh Mooooi KJ!! O+ Heel leuk met de kleurtjes van je accesoires ook!!

Huup...nog even over die bedstee van laatste he...kijk nou! Al vind ik t ook wel een beetje benauwend geloof ik Ik ben een sucker voor bedstee's/bedsteeën, ik ben nog in een bedstee geboren

[ Bericht 9% gewijzigd door Poppedein op 15-08-2010 00:20:30 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85294177
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Mooooi KJ!! O+ Heel leuk met de kleurtjes van je accesoires ook!!

Huup...nog even over die bedstee van laatste he...kijk nou! Al vind ik t ook wel een beetje benauwend geloof ik Ik ben een sucker voor bedstee's/bedsteeën, ik ben nog in een bedstee geboren

klik
Oh wat een leukerd!! O+
Ik zou denk ik zelf de deurtjes vervangen voor gordijntjes ofzo, ik vind hem anders idd ook te benauwend, gordijntjes heeft wat meer opens, wat luchtigers. Maar wel superleuk zeg O+ keiknus!

Ben je echt geboren in een bedstee? :D wat bijzonder O+
ik sliep altijd met mn beste vriendinnetje samen op de boerderij van haar opa en oma in een bedstee, zo leuk O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85294255
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef SacreCoeur het volgende:
En zo'n kleine 'commode' of ander leuk spul hebben ze ook weleens bij combitex.
Leuk spul hebben ze daar maar ook niet heel goedkoop en ze zitten ook niet echt gunstig voor de meesten van ons zeg maar :+
The way you rock'n'roll
pi_85294291
En dan voor t gemak deze voor in de tuin erbij O+ O+ O+

En ja...in de bedstee...in Tietjerksteradeel :+
pi_85295208
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent KJ, jullie meubeltjes zijn ook echt wel super mooi!

Die bedstee vind ik er ook wel benauwd uitzien, lijkt eigenlijk meer op een kast vind ik :@ Het tuinhuisje vind ik wel super koel :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85300481
Ja zeg, nu wil ik helemaal een tuin. }:|

Ik zou voor mezelf eigenlijk ook wel een bedstee willen! :o Ik houd niet van grote slaapkamers. Wij hebben nu voor onszelf ook niet de grootste slaapkamer van het huis omdat ik het geen prettig gevoel vind. Er moeten net een tweepersoonsbed en een kast in passen en dan vind ik het best.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85300483
Ik vind het trouwens zo jammer dat de links die hier genoemd worden nergens centraal verzameld worden. Of is er wel een ideeëntopic?
pi_85300814
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens zo jammer dat de links die hier genoemd worden nergens centraal verzameld worden. Of is er wel een ideeëntopic?
Er is wel een leukste kinderwebwinkeltopic waar linkjes in staan maar eigenlijk komt het er op neer dat het meestal 1 gek met tijd teveel is die de linkjes verzameld en het in de OP zet van t volgende topic. En dat dan steeds aanvullen.

Oh dat tuinhutje O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85301108
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel mooi Kaatjejannie maar het feit dat mijn moeder aanbood ook het ledikant en commode te betalen was voor mijn geen reden om daarom maar overboord te gaan :@ Ik heb bewust toch wel de dure kamers links laten liggen.
Uiteindelijk bleken we vanwege de beperkte afmetingen toch voor een ikea ledikant en simpel kastje o.i.d. als commode te gaan en toen heeft mijn moeder de helft van de toch gloednieuwe kinderwagen betaald waar mijn schoonouders de andere helft betalen.

Oh, dat komt er wellicht een beetje rottig uit nu ik zo nalees, sorry zo bedoel ik het niet in ieder geval :*
Heb je de hele kamer al laten zien want het is echt heel stijlvol wel.
Maakt niet uit hoor, we hebben er ook wel even over na moeten denken. Het is voor hun het eerste kleinkind en ze zijn zo enthousiast. Ze belden 3 dagen nadat we verteld hadden dat ik in verwachting was al op dat ze zo'n leuk kamertje gezien hadden. We hebben het kunnen rekken tot na de eerste echo, maar daarna moesten we echt mee om te kijken.
Als we deze niks gevonden hadden, hadden we hem ook niet gekozen hoor.

De rest van de foto's staan in het oude topic, maar wil ze best nog een keer plaatsen :P

deze lamp komt er te hangen:
*poef* nu is het weg
pi_85301320
@ Dml, en gewone kastjes van ikea dan?
Ik weet niet precies wat je zoekt en waar je plek voor hebt, kan het zo snel niet terug vinden maar wij hebben ook de "gewone" meubels van ikea, ladekastje en geen kinderspul en vooral die ladekast is erg breed en daar kun je nog handige vakjes bij kopen, die hebben wij bovenin omde boel geordend te houden.
Maar daar moet je wel van houden uiteraard.
Wij wilden gewoon eenvoudig en simpel, zijn er nog wel steeds blij mee.

Dit is die van ons: (foto's klikbaar)
2 hogere kasten zitten rails in waar kleerhangers aan kunnen en die 2 kastjes zijn uit elkaar geschoven nu zodat er iets meer ruimte is.

pi_85301339
Vraagje:

Wij willen deze kamer houden voor de beeb en Tijn verhuizen naar een andere kamer maar we twijfelen hoe lang we nog een commode nodig zullen hebben.
Dus ervaren mama's, tot hoe lang hebben jullie een commode gebruikt?
Wij gebruiken hem nu echt nog dagelijks meerdere keren, of eigenlijk altijd voor het verschonen.
Zitten beetje in dubio of we nog zo'n kast erbij kopen, van de andere kant, kan later ookzijn speelgoed en kleren in.
pi_85301950
Bij linde gebruikten we de commode tot ze 2,5 is ongeveer denk ik.

KaatjeJannie wat een mooi kamertje O+ Lamp gevonden en wat issie leuk O+

Claudia een kamerideetjestopic! Goed plan!
pi_85301957
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:20 schreef het-is-mij het volgende:
Vraagje:

Wij willen deze kamer houden voor de beeb en Tijn verhuizen naar een andere kamer maar we twijfelen hoe lang we nog een commode nodig zullen hebben.
Dus ervaren mama's, tot hoe lang hebben jullie een commode gebruikt?
Wij gebruiken hem nu echt nog dagelijks meerdere keren, of eigenlijk altijd voor het verschonen.
Zitten beetje in dubio of we nog zo'n kast erbij kopen, van de andere kant, kan later ookzijn speelgoed en kleren in.
woon je gelijkvloers?

ik liep nooit naar boven met 2 kinderen. daarom hebben wij na een jaar de babykamer eruit gedaan.
grote kast er neer gezet.
mama van 3 kids!
pi_85301998
Nee gewoon woonhuis zeg maar dus met boven.
pi_85302108
dan zou ik gewoon een losse aankleedkussen beneden zetten en extra kleertjes en luiers.
zo deed ik dat. ik had 2 kleintjes en telkens op en neer lopen was geen doen.
badderen deden ze toch om de beurt en anders het aankleedkussen op bed.
mama van 3 kids!
pi_85302192
Daar had ik niet eens bij stilgestaan, Popples, dat je met een tweede erbij niet eventjes de trap oploopt. Goede tip!

Als Ivan bij mijn schoonmoeder is verschoont ze hem gewoon op de bank (en vroeger deed ze dat in de box). Ze gebruikt er geen aankleedkussen voor, maar zo'n onderlegzeiltje dat je bij veel luiertassen krijgt. Dat gaat we hier straks ook zo doen als een van de twee net in de kinderkamer slaapt. Zelfs het aanschaffen van een tweede aankleedkussen lijkt me niet zo nodig.
pi_85302426
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:00 schreef Stiemie het volgende:

KaatjeJannie wat een mooi kamertje O+ Lamp gevonden en wat issie leuk O+

Had ik die lamp gevonden, manlief eindelijk zover dat hij hem ook leuk vond. Lamp uitverkocht. Nergens meer te vinden.
Toen op zoek naar wat anders, maar niks was zo leuk als deze lamp.
Vorige week kwam een vriendin met een kadootje, ze had de lamp gevonden in een webwinkel in Engeland en hem besteld!! O+ O+ Nu ligt ie klaar om opgehangen te worden!
*poef* nu is het weg
pi_85302493
Oh wat leuk dat je 'm toch gevonden hebt! Mijn schoonouders wonen in Leiden en ik wil zeker eens bij dat winkeltje gaan kijken O+
pi_85302729
Wij verschonen Tyler op het aankleedkussen beneden op de grote tafel of op de bank. Gaat prima.
En boven op ons bed vanwege de gesneuvelde commode.
pi_85303214
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Daar had ik niet eens bij stilgestaan, Popples, dat je met een tweede erbij niet eventjes de trap oploopt. Goede tip!

Als Ivan bij mijn schoonmoeder is verschoont ze hem gewoon op de bank (en vroeger deed ze dat in de box). Ze gebruikt er geen aankleedkussen voor, maar zo'n onderlegzeiltje dat je bij veel luiertassen krijgt. Dat gaat we hier straks ook zo doen als een van de twee net in de kinderkamer slaapt. Zelfs het aanschaffen van een tweede aankleedkussen lijkt me niet zo nodig.
ik deed het op een handdoek of hydrofiele luier. maar die ging dan elke dag de was in. ik waste toch elke 2 of 3 dagen een kookwas.

met 2 kleine kinderen word je vanzelf handig. ;) ik heb er precies 15 maanden tussen zitten en mijn oudste liep pas met 18 maanden.
mama van 3 kids!
pi_85304599
Ik heb zo'n goedkope commode van Ikea beneden staan, die komt straks tijdelijk weer op onze kamer. We hebben hem gekocht in de kraamweek van Lieuwe omdat ik op bed verschonen heel vervelend vond, we hadden toen een erg laag bed. Ik vind het ideaal om beneden een verschoonplek te hebben, ik ben te lui om elke keer naar boven te lopen en straks met een dreumes en een baby is dat ook geen doen. Als de baby 's nachts niet meer verschoond hoeft te worden verhuist de kleine commode dus weer naar beneden en tot die tijd verschoon ik wel op tafel. Ik heb er trouwens geen aankleedkussen in, maar het matje uit mijn luiertas.
De grote commode (op Lieuwes kamer) is naast verschoonplek hier ook de enige kast voor kleertjes :) .
pi_85306169
Wij gebruiken op de kamer van Mirte een bureau als tijdelijke commode, ik vind het namelijk nog wel handig zolang ze luiers draagt enzo... Iris heeft de oorsprokelijke commode op haar kamer.
Beneden heb ik een verschoonmatje ding, gekregen als kraamcadeautje bij Mirte, ding van badstof en je kan er een paar luiers in stoppen. Best handig. Die gebruik ik beneden voor het verschonen.
Fake it till you make it...
pi_85306218
Ik heb 2 commodes en woon gelijkvloers. Op jen dr kamer staat er 1 en op mijn kamer omdat ik in de nacht niet in m'n blote hol door het huis ga lopen met m'n beeb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:44:37 #226
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85306704
Kj, wat een prachtige kamer!!!! O+ O+ O+
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85306714
KaatjeJannie wat ontzettend leuk dat je ouders zo enthousiast zijn en zij het kamertje zelfs aangedragen hebben. Ik vind 'm heel lief zo en die lamp O+ maar ik moet moeite doen als ik 'm ook zou willen lees ik al :P

het-is-mij, we hebben inderdaad ook gekeken naar ladekasten van de ikea maar er zijn er maar enkelen die smal genoeg zijn. Er is maar ruimte voor 86cm breed namelijk. En we hebben ook geen ruimte voor een extra kledingkast dus alle kleding moet in dat ene kastje. Ik prefereer dan deurtjes boven laatjes weer dus ja. Zoektocht naar een smal kastje it is dan maar.
The way you rock'n'roll
pi_85306763
Dml, ladekast rast van Ikea?? Das een kleintje.
pi_85306822
Ik ga eens kijken Tico! Tx :*
The way you rock'n'roll
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:50:28 #230
298315 SacreCoeur
pi_85306886
Offuh de commode van de sniglar serie? en die dan in de breedte zetten ipv lengte, en dan de aankleedkussen ook in de lengte, kan opzich wel handig zijn hoor, en de breedte is maar 53.
Opzich gaat de commode van die serie nog wel, en 't bedje ook wel.. maar ze hadden er altijd ook een kledingkast van ik geloof dat ze die wel uit de serie gehaald hebben maar dat vind ik niet zo vreemd, die gekke gordijntjes ervoor ipv kastdeuren of laatjes.
pi_85307117
Oooh jullie gaan me een zeikerd vinden wat allemaal lieve tips maar Tico hoewel de prijs van de Rast leuk is :P is hij maar 30cm diep dus dan zouden we definitief af moeten stappen van het idee van een aankleedkussen er boven en de lades lijken me dan wel erg smal om alles in kwijt te kunnen.

SC, sniglar is alleen een aankleedkussenvak zeg maar en niks aan kastruimte er onder dus daar heb ik niks aan. En we hebben zo weinig ruimte dat iets in de lengte zetten echt geen optie is wil je er nog achter kunnen staan.
Het is echt heel klein wat we hier hebben. Het is bijna een soort hoek in de slaapkamer alleen zit er een deur tussen.
The way you rock'n'roll
pi_85307593
Misschien zijn de kastjes bij LeenBakker wat voor je.
http://www.leenbakker.nl/(...)kast_sun%282%29.aspx
Deze is iig niet te groot en niet duur.

Kheb gisteren voor joch dat op kamers moet veel kasten gezien :D
pi_85307835
Goede tip! Dank je wel ^O^
The way you rock'n'roll
pi_85309788
DML je zou even moeten kijken op marktplaats, ik kom heel vaak deze commode tegen:

http://link.marktplaats.nl/358560566

hij is inmiddels uit de collectie bij Ikea, maar 78 cm breed, en zo te zien ideaal voor kleinere ruimtes. Je kunt hem een soort opklappen, het aankleedkussen laat je er dan gewoon tussen liggen, en er zit best wat bergruimte in.
Als je dat dan combineert met een plank met vakjes erboven dan heb je best een boel bergruimte.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:19:58 #235
298315 SacreCoeur
pi_85310192
Apart die Ikea commode, ken 't ding helemaal niet.
Vind trouwens dit wel een grappig versie van de ledikant & commode in èèn.
Is best tof te pimpen denk ik.

http://link.marktplaats.nl/368716538
pi_85310360
Wij hebben in de huiskamer een inklapbare commode van Ikea staan, dat vind ik echt superhandig! We klappen hem alleen nooit in eigenlijk haha :D En Graeme heeft ook gewoon nog een commode in zijn kamer en Anna heeft ook een eigen commode. Ik vind dat wel handig hoor, dan kunnen we ze gewoon overal verschonen/aankleden zonder last van ons rug te krijgen enzo.
pi_85310649
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Apart die Ikea commode, ken 't ding helemaal niet.
Vind trouwens dit wel een grappig versie van de ledikant & commode in èèn.
Is best tof te pimpen denk ik.

http://link.marktplaats.nl/368716538
Zodra je kindje in zijn bedje gaat staan is de lol er vanaf denk ik;). Maar hij is idd wel ideaal voor kleine ruimtes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pannenkoeken op 15-08-2010 15:44:54 ]
pi_85320688
Hard gewerkt vandaag, maar het is allemaal gelukt.
We hebben een boompje gemaakt.

Het is nu ook aan die muur aangekleed, we hebben daar plankjes opgehangen. En een kapstokje bij de deur. Daar zal ik morgen even foto's van maken.
Ze wordt over een paar maanden alweer 1 jaar en haar kamertje is af :') Beter laat dan nooit...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85320827
oh wauw Wickie! :o mooi geworden zeg!! En wat strak! Jullie hebben alles zelf geknipt toch?
heel tof O+

Misschien nog een tip, in de Mama van deze maand staat een kortingscode van 20% korting voor de webwinkel van kleine zebra. Hij is wel pas in september geldig, 16 t/m 23 dacht ik, maar goed, wellicht als iemand iets op t oog heeft wat nog niet direct nodig is...
Ik zal later even kijken, het blad ligt beneden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85321897
He poppedein, onze geboortebedjes hebben dicht bijelkaar gestaan! (al ben ik niet in een bedstee geboren maar gewoon in een ziekenhuis bed)

KaatjeJ, mooi kamertje! Dat kamertje stond ook bij ons op het lijstje maar uiteindelijk toch net niet geworden.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85321916
Zie nu Wickie haar mooie boom!!! Mooi zeg!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:52:17 #242
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85322019
Wickie leuk zeg! Helemaal mijn smaak (Jessai heeft ook een boom, heel anders, maar wel een boom :D)
pi_85322380
Ja zelf geknipt. Ik had alleen 1 set blaadjes gekocht omdat ik niet zoveel retro behangetjes had liggen. Had zelf nog wel 2 leuke behangetjes dus heb daar nog extra blaadjes van geknipt (is mn gehamster toch nog ergens goed voor). Was ook eerste keer behangen, maar het viel me alles mee.

KaatjeJannie, ik vind het hele mooie meubeltjes. Heb die serie weleens zien staan. Een van de weinige series die ik mooi vind. Zoals eerder gezegd, als ik geld had gehad, had ik ook duurdere meubeltjes gekocht. En als mn schoon/ouders het hadden aangeboden had ik het natuurlijk ook geaccepteerd.
Ik heb trouwens wel een Leander hangwieg gehad voor het begin (ze heeft er misschien 10 nachten in geslapen...). Dat kreng was ook duur, van MP trouwens. We hebben 'm ook weer voor dezelfde prijs weer verkocht.
pi_85322504
Ik heb er maar een apart topic van gemaakt: Inspiratie voor de kinderkamer Ik weet niet of het vruchtbaar is, maar dat zien we vanzelf wel.

Wow, wickie, wat ziet die boom er geweldig uit! Vond je het goed te doen?
pi_85323123
Oh het inspiratie topic, ik ga woensdag op mn vrije dag even m'n bookmarks uitzoeken :)
Heel fijn zo'n topic :Y

De boom knippen was heel erg goed te doen. We hebben eerst de basis geknipt en uitgelegd. Later toen het op de muur zat de laatste takjes toegevoegd.
pi_85323247
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een apart topic van gemaakt: Inspiratie voor de kinderkamer Ik weet niet of het vruchtbaar is, maar dat zien we vanzelf wel.

Wow, wickie, wat ziet die boom er geweldig uit! Vond je het goed te doen?
Goed plan zo'n topic!
Kan deze voor foto's blijven ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85329413
Ohhhh Wickie, wat is ie mooi geworden zeg, de boom! ontzettend aangekleed, maar toch heel erg rustig overkomend, écht heel mooi!

En grappig Sproet!! Ik zal mn mams es vragen of ze iemand op de gym had die een dochter kreeg die Sproetje heette O+ ;)
pi_85339311
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
Ja Deepfreeze daar moet een foto van natuurlijk hè! :P
Nou oké dan ;)
Even wat toch al online stond..

Deze kozijnen waren oorspronkelijk groen en de muren blauw

Dit is Chris zijn slaaphoek, de radiatorombouw loopt langs de hele muur, alleen op dit stukje zit er geen radiator achter (wel lelijke leidingen). Dus een mooie plek voor een nisje O+

Dat peuterbedje heeft _FlasH_ voor Chris zijn 2e verjaardag gemaakt.
Hmm jammer, zo geen foto van de boekenkast voor de blauw-grijze muur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deepfreeze op 16-08-2010 10:08:01 (foto's gefikst) ]
pi_85339754
Mooi Deepfreeze, dat nisje ook O+
pi_85537891
Ik heb het kamertje van Isabeau onlangs veranderd. Wat dingen verschoven, zoals haar bedje, nieuwe vloerkleedjes en mandjes. Ik ben er blij mee! O+

De meubeltjes zijn nog steeds totaal niet wat ik zelf uit zou zoeken (gekregen), maar het werkt wél.

pi_85537994
Verrek DF :o :D bedel ik om foto's, zie ik ze daarna gewoon niet :|W

Superleuk! (En leuk om Chris weer te zien O+ )
Dat nisje oooh <3 leuk bedacht en goed idee! Ruimte voor troepjes.

Leuk geworden sorbo, ook aan het schuiven geweest, krijg je dan ineens een heel ander kamertje :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85538085
Ja schuiven kan een hoop doen! En het is ook veel ruimer zo :)
pi_85538573
Heb je ook voor-foto's, Sorbo?

Dat jij die klamboe kunt laten hangen! Ik heb hem weggezet nadat ik Ivan een keer erin gewikkeld aantrof.
pi_85538780
Ik zal even voor foto's zoeken.

Die klamboe had ik eerst weggehaald, maar door hoe het bedje nu staat, de lengte van de klamboe en doordat ik hem heb vastgezet kan hij niet verder dan een centimeter of tien het bedje ingetrokken worden. Niet dat ze dat doet, maar mocht ze een poging wagen... ;)
pi_85538895

Hmm... toen was de commode nog wel wat opgeruimder :@
pi_85538911
Maar goed, toen had ik nog zwangerschapsverlof en geen baby. DUS tijd
pi_85538932
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Maar goed, toen had ik nog zwangerschapsverlof en geen baby. DUS tijd
Mandjes *O*
pi_85543278
Of gewoon accepteren dat het niet zo netjes opgevouwen is
pi_85567844
Ik heb de meubeltjes in elkaar gezet en gewoon neergezet :D gewoon, omdat het kan :') en omdat ik het leuk vind.
Er moet nog verder geverfd worden en het laminaat moet nog gelegd etc. etc. dus nog lang niet klaar. Maar och boeiend, ik ben pas 16 weken :+
mn hormonen zijn nu weer even tevreden gesteld nu ik kleertjes in de laatjes kan doen enzo haha

Oh en Tan je lakentje ligt erop, ik ben er echt helemaal verliefd op O+ O+

recht vooruit, de schommelstoel heeft een zitkussen die ga k nog bekleden met een leuk stofje tzt

vanaf de stoel, ik ben zo blij met de commode O+
hij kan eventueel ook nog een slag gedraaid, moeten we tzt even bekijken wat fijn/handig is.

close-up van de commode

de lades zijn echt heel diep, kan vet veel in :o

En deze is speciaal voor Tan:
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:48:05 #260
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85568718
Sorbootje: dat scheelt een boel ruimte die nieuwe indeling. Leuke kamer!

Huuphuup: mooi zeg! Lekker rondtutten met de spulletjes: heerlijk. En idd lekker bijtijds :D.

Ik ben net begonnen met wassen (kon echt niet meer wachten om iets te doen), maar als woensdag de vloer ligt ga ik ook meteen alles neerzetten!
pi_85568919
oh babywasjes O+
ik heb weinig met wassen, noodzakelijk kwaad zeg maar :P maar die babywasjes zijn heerlijk! idd lekker tutten O+

Ja ik ben graag op tijd :Y)
nee haha, ik wil graag voor 30 weken alles helemaal klaar hebben. Ik ken mezelf, daarna heb ik écht geen zin meer om nog een vloer te moeten leggen ofzo. Maar B. moet in zowel oktober als november nog een paar weken naar Azië voor zn werk dus dan gebeurt er niets van dat alles, dus eigenlijk komt het erop neer dat we waarschijnlijk in september al zo goed als klaar zullen zijn :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85569141
Ik vind het er nu al geweldig uitzien, Huup! En dat wordt alleen maar nog mooier!
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:08:15 #263
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85569354
Leuk Huup! O+
Wij hebben toen de oudste naar de blauwe kamer verhuisd en de baby in de paarse kamer gedaan, maar zo kan het ook heel goed :Y O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85569414
Huup wat gaaf! En de spullen zien er mooi/nieuw uit!
pi_85578579
thnx O+ lief!

TF daar hebben we ook nog aan gedacht om te doen ja, maar de meubels die op Amélie's kamer staan hadden nooit zo goed gepast op die andere kamer geloof ik :') dus dan maar zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85588035
Heerlijk kamertje Huup! Je ziet helemaal niet dat het zo ienieminie is :D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_85588559
leuk huup!
die schommelstoel O+
zo jammer dat ik dat niet echt kwijt kan op floris kamer -O-
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:29:30 #268
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85619535
Lakentje!!!! O+

Wat een lief kamertje! Echt mooi :Y
pi_85619875
Leuk Huup!
pi_85621340
wat super leuk allemaal O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_85623457
Huup, wat een lief knus kamertje..
En dezelfde type whitewash als onze meubels O+

Sorbo, die meubels zijn mijn stijl ook niet, maar zo met het rode komt het toch wel mooi uit!!
pi_85623566
Wat wordt het al leuk Huup! En idd, het valt helemaal niet zo op dat het zo'n klein kamertje is. Die meubeltjes zijn ook echt heel erg mooi.
pi_85653231
Huup, je gaat snel zeg! Ziet er wel super leuk uit!

Hier een klein drama. kamertje ala Orea gekocht op mp, zelf geschuurd en geschilderd. Ongeveer 9 weken mee bezig geweest omdat we niet echt veel ruimte hebben. Hebben manlief en schoonpa de meubels van het weekend in elkaar gezet, laat de verf gewoon los.. Nu inmiddels 33wk zwanger dus gisteren maar snel naar de babydump gereden. Gelukkig daar een mooi kamertje gekocht wat we volgende week al op kunnen halen *O*
En dan kan ik eindelijk ons babykamertje afmaken!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85654989
Oe, ik ga dit topic in de gaten houden. Net het kamertje besteld, maar nu de verdere inrichting nog.. :)
pi_85786964
Ik liep vanmorgen in de supermarkt (of all places...) tegen hele leuke schilderijtjes aan O+ Er hangen er nu 2 in Lottes kamer (de derde was geel met een bijtje. Ook leuk, maar niet zo op een vanille-kleurige muur, m.i)

En dat voor 3,99¤ps :o Ze zijn ongeveer 40x40cm
Lotte!
Noah!
pi_85787187
Leuk Linda! Ik vind vooral O+ het ezeltje O+ een beetje Oeke style!
pi_85787744
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Poppedein het volgende:
Leuk Linda! Ik vind vooral O+ het ezeltje O+ een beetje Oeke style!
Ja, idd :Y En we hebben wat met ezeltjes, dus het paste perfect! Dit staat in het hoekje onder het slakje namelijk:

Lotte!
Noah!
pi_85787926
Oh die zijn echt leuk Linda! En idd beetje Oeke style O+
pi_85788166
wat een mooie kamertjes weer

Leuk veranderd sorbo

@ Huup, zeker mooie commode!
Ben er haast jaloers op haha
pi_85788886
Huup, het wordt al mooi! O+ Ik ben vlieft op dat dekentjedinges in het ledikantje.

Linda, leuk! over schilderijtjes gesproken.. O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85789425
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef innepin het volgende:
Huup, het wordt al mooi! O+ Ik ben vlieft op dat dekentjedinges in het ledikantje.

Linda, leuk! over schilderijtjes gesproken.. O-)
i know...

OEKE!?
Lotte!
Noah!
pi_85790129
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, idd :Y En we hebben wat met ezeltjes, dus het paste perfect! Dit staat in het hoekje onder het slakje namelijk:

[ afbeelding ]
Oh O+ allemaal "Eso's" O+ O+ O+
pi_86085983
Wat een leuke kamertjes allemaal! En die kachelombouw van Vicky O+ Echt geweldig idee!

Wij moeten nog steeds gaan beginnen aan de kamer :X Krijg nu langzaamaan de kriebels wel...wegens kamergebrek zullen we een kamertje in onze slaapkamer gaan maken met 2 wandjes erin. Onze slaapkamer is 20 vierkante meter, dus daar moet wel een redelijk kamertje uit te halen zijn. Gelukkig hebben we ledikant,kast en commode al, zodat ik meteen kan gaan inrichten als de wandjes staan.
Back in business.
pi_86215265
Ook maar even hier onze kamer showen! Nog lang niet af, maar het begin is er ;)

Iemand nog leuke tips voor mandjes? Wil eigenlijk zoiets als dit http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2899000248%29.aspx alleen dan in een kleurtje.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86215340
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand nog leuke tips voor mandjes? Wil eigenlijk zoiets als dit http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2899000248%29.aspx alleen dan in een kleurtje.
Wat een lief kamertje O+ !
Die mandjes, Ikea?
pi_86216182
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het ziet er nu al zo leuk uit! En ik vind dat bedje schuin heel geslaagd.

De Prénatal heeft zulke mandjes, maar dan in een beperkt kleurenassortiment. Ik geloof dat de Ikea ze ook heeft? En je kunt op www.kleinezebra.com kijken.
pi_86217372
Wibra wil ook nog wel eens van zulke mandjes hebben staan.

wat een superleuk kamertje zo zeg! Leuk ook die hartslingers aan de muur zo O+
En wat claudia zegt, dat bedje schuin staat erg leuk ^O^
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 21:17:54 #288
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86219966
Wat een leuke kamer!!
pi_86220173
Huup, wat een lekker kamertje wordt dat! O+

En Barbabientje, dat ziet er ook erg lief uit. Leuke gordijnen heb je ook. O+
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Linda2205 het volgende:
i know...

OEKE!?
:o
Doe dan even PM! ik ben nog steeds een post-zwangerschapszeef. }:|
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86221250
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een leuke kamer!!!

Die mandjes, heeft handed by niet iets in die richting?
*poef* nu is het weg
pi_86244356
Dankjewel voor de leuke reacties! We hebben nu inderdaad mandjes van Handed By. Vond dit alleen best wel prijzig dus hoopte ik dat er mensen waren met goede ideeën ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86248312
Mooi kamertje Barba. Lekker licht, en ik ben gek op die vloer :9~
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  maandag 13 september 2010 @ 19:36:52 #293
298315 SacreCoeur
pi_86392610
Ik heb weer met wat meubeltjes heen & weer gesjouwd.
Het bedje staat nu in de lengte & de kisten staan ipv 3 naast elkaar 2 op elkaar & 1 open.
Zo maakt ze er geen puinzooi van binnen 5 minuten om My Little People zooi te vinden.

pi_86395617
SC heerlijk wat een ruimte!! en mooi gedaan het behangetje en dat lieve bedje!!

Ik ben ook op zoek naar dat ruitjesbehang, maar heb maar 2 meter nodig even mp afstruinen daarvoor.
  maandag 13 september 2010 @ 21:12:14 #295
298315 SacreCoeur
pi_86397336
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Sandous het volgende:
SC heerlijk wat een ruimte!! en mooi gedaan het behangetje en dat lieve bedje!!

Ik ben ook op zoek naar dat ruitjesbehang, maar heb maar 2 meter nodig even mp afstruinen daarvoor.
Misschien een winkel die 't per meter verkoopt?
Dit behang komt van de Formido Deco.
  zondag 26 september 2010 @ 17:35:54 #296
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_86866690
Susanne gaat naar de grootste slaapkamer... dus druk aan het schilderen, ze mocht zelf de kleuren uitkiezen... :')

Paars

Dat wat daar geel is, moet nog roze worden, zo geel was dus eerst de hele kamer :D

Roze

Roze/paars

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_86914405
Hah hier komt er een baby bij.. dus de grote meid krijgt een nieuwe kamer!
Natuurlijk helemaal zo dat dochterlief het kan waarderen dus tadaa roze :+

Zo was de kamer!

en nu naar hoe het nu is.. Nog lang niet klaar maar wel al verbetering _O-

Ja de foto is kleur echt :+

Laminaat en geen vloerbedekking.

:s)
pi_86915854
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Hah hier komt er een baby bij.. dus de grote meid krijgt een nieuwe kamer!
Natuurlijk helemaal zo dat dochterlief het kan waarderen dus tadaa roze :+

Zo was de kamer!
[ afbeelding ]

en nu naar hoe het nu is.. Nog lang niet klaar maar wel al verbetering _O-
[ afbeelding ]
Ja de foto is kleur echt :+
[ afbeelding ]
Laminaat en geen vloerbedekking.
[ afbeelding ]
:s)
Leuk hartje O+
  maandag 27 september 2010 @ 20:30:44 #299