Oh wat een leukerd!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Mooooi KJ!!Heel leuk met de kleurtjes van je accesoires ook!!
Huup...nog even over die bedstee van laatste he...kijk nou! Al vind ik t ook wel een beetje benauwend geloof ik Ik ben een sucker voor bedstee's/bedsteeën, ik ben nog in een bedstee geboren
klik
Leuk spul hebben ze daar maar ook niet heel goedkoop en ze zitten ook niet echt gunstig voor de meesten van ons zeg maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef SacreCoeur het volgende:
En zo'n kleine 'commode' of ander leuk spul hebben ze ook weleens bij combitex.
Er is wel een leukste kinderwebwinkeltopic waar linkjes in staan maar eigenlijk komt het er op neer dat het meestal 1 gek met tijd teveel is die de linkjes verzameld en het in de OP zet van t volgende topic. En dat dan steeds aanvullen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens zo jammer dat de links die hier genoemd worden nergens centraal verzameld worden. Of is er wel een ideeëntopic?
Maakt niet uit hoor, we hebben er ook wel even over na moeten denken. Het is voor hun het eerste kleinkind en ze zijn zo enthousiast. Ze belden 3 dagen nadat we verteld hadden dat ik in verwachting was al op dat ze zo'n leuk kamertje gezien hadden. We hebben het kunnen rekken tot na de eerste echo, maar daarna moesten we echt mee om te kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is wel mooi Kaatjejannie maar het feit dat mijn moeder aanbood ook het ledikant en commode te betalen was voor mijn geen reden om daarom maar overboord te gaanIk heb bewust toch wel de dure kamers links laten liggen.
Uiteindelijk bleken we vanwege de beperkte afmetingen toch voor een ikea ledikant en simpel kastje o.i.d. als commode te gaan en toen heeft mijn moeder de helft van de toch gloednieuwe kinderwagen betaald waar mijn schoonouders de andere helft betalen.
Oh, dat komt er wellicht een beetje rottig uit nu ik zo nalees, sorry zo bedoel ik het niet in ieder geval![]()
Heb je de hele kamer al laten zien want het is echt heel stijlvol wel.
woon je gelijkvloers?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:20 schreef het-is-mij het volgende:
Vraagje:
Wij willen deze kamer houden voor de beeb en Tijn verhuizen naar een andere kamer maar we twijfelen hoe lang we nog een commode nodig zullen hebben.
Dus ervaren mama's, tot hoe lang hebben jullie een commode gebruikt?
Wij gebruiken hem nu echt nog dagelijks meerdere keren, of eigenlijk altijd voor het verschonen.
Zitten beetje in dubio of we nog zo'n kast erbij kopen, van de andere kant, kan later ookzijn speelgoed en kleren in.
Had ik die lamp gevonden, manlief eindelijk zover dat hij hem ook leuk vond. Lamp uitverkocht. Nergens meer te vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:00 schreef Stiemie het volgende:
KaatjeJannie wat een mooi kamertjeLamp gevonden en wat issie leuk
![]()
ik deed het op een handdoek of hydrofiele luier. maar die ging dan elke dag de was in. ik waste toch elke 2 of 3 dagen een kookwas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Daar had ik niet eens bij stilgestaan, Popples, dat je met een tweede erbij niet eventjes de trap oploopt. Goede tip!
Als Ivan bij mijn schoonmoeder is verschoont ze hem gewoon op de bank (en vroeger deed ze dat in de box). Ze gebruikt er geen aankleedkussen voor, maar zo'n onderlegzeiltje dat je bij veel luiertassen krijgt. Dat gaat we hier straks ook zo doen als een van de twee net in de kinderkamer slaapt. Zelfs het aanschaffen van een tweede aankleedkussen lijkt me niet zo nodig.
Zodra je kindje in zijn bedje gaat staan is de lol er vanaf denk ik;). Maar hij is idd wel ideaal voor kleine ruimtes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Apart die Ikea commode, ken 't ding helemaal niet.
Vind trouwens dit wel een grappig versie van de ledikant & commode in èèn.
Is best tof te pimpen denk ik.
http://link.marktplaats.nl/368716538
Goed plan zo'n topic!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een apart topic van gemaakt: Inspiratie voor de kinderkamer Ik weet niet of het vruchtbaar is, maar dat zien we vanzelf wel.
Wow, wickie, wat ziet die boom er geweldig uit! Vond je het goed te doen?
Nou oké danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
Ja Deepfreeze daar moet een foto van natuurlijk hè!
Mandjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Maar goed, toen had ik nog zwangerschapsverlof en geen baby. DUS tijd
Ja, iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Poppedein het volgende:
Leuk Linda! Ik vind vooralhet ezeltje
een beetje Oeke style!
i know...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef innepin het volgende:
Huup, het wordt al mooi!Ik ben vlieft op dat dekentjedinges in het ledikantje.
Linda, leuk! over schilderijtjes gesproken..![]()
Ohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, iddEn we hebben wat met ezeltjes, dus het paste perfect! Dit staat in het hoekje onder het slakje namelijk:
[ afbeelding ]
Wat een lief kamertjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ook maar even hier onze kamer showen! Nog lang niet af, maar het begin is er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke tips voor mandjes? Wil eigenlijk zoiets als dit http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2899000248%29.aspx alleen dan in een kleurtje.
Het ziet er nu al zo leuk uit! En ik vind dat bedje schuin heel geslaagd.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke tips voor mandjes? Wil eigenlijk zoiets als dit http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2899000248%29.aspx alleen dan in een kleurtje.
quote:
Wat een leuke kamer!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien een winkel die 't per meter verkoopt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Sandous het volgende:
SC heerlijk wat een ruimte!! en mooi gedaan het behangetje en dat lieve bedje!!
Ik ben ook op zoek naar dat ruitjesbehang, maar heb maar 2 meter nodig even mp afstruinen daarvoor.
Leuk hartjequote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Hah hier komt er een baby bij.. dus de grote meid krijgt een nieuwe kamer!
Natuurlijk helemaal zo dat dochterlief het kan waarderen dus tadaa roze![]()
Zo was de kamer!
[ afbeelding ]
en nu naar hoe het nu is.. Nog lang niet klaar maar wel al verbetering![]()
[ afbeelding ]
Ja de foto is kleur echt![]()
[ afbeelding ]
Laminaat en geen vloerbedekking.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |