abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85265670
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.

Ik begrijp het goed dat het voor jou inmiddels meer is dan een bonus. Het is maar net waar je aan gewend bent, natuurlijk. Voor mij is het verlangen naar een tuin nog maar heel recent, eigenlijk sinds Ivan op ontdekkingstocht begint te gaan. En nu met de tweede op komst lijkt het me wel heerlijk om die buitenruimte te hebben.

Ik ben al de hele avond 'ons nieuwe huis' aan het inrichten via Floorplanner. :')
Je maakt me nu wel heeeeeel nieuwsgierig hoor Claudia O-)
pi_85271455
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kwam deze shop tegen en wil hem toch even promoten..voor wie nog een leuke lampenkap zoekt :)
Wow, wat leuk!

Maar verzenden naar een land in Europa buiten Duitsland kost 16 euro. -O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85271587
Vandaag gaan we echt aan de slag. Heb er zin an :Y

Dit is nog een leuk blog voor inspiratie:
http://www.ohdeedoh.com/ohdeedoh/home-tours
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85271613
Ik ben heel benieuwd, wickie! Ik weet eigenlijk al zeker dat het helemaal naar mijn smaak zal zijn.
pi_85271640
"Biggest Challenge: Doing it all on a budget. The entire room was just over $1100 for the whole thing, including all of the furniture. Not an easy task but I'm really proud of how it turned out. I used all sorts of thrifty methods to get there, selling other pieces on Craigslist to raise money, waiting for sales, and using credit cards points to pay for other things." :X

Ik vind dit een ongelooflijk mooie kleur (ik geloof dat ik zoiets ook in mijn hoofd had):

pi_85271695
Haha, één van de reacties op een andere 'budgetkamer': "Just with the prices Sarah quoted, this is close to a $2k bedroom. And that's without the additional little expenses here and there. I do agree that for a lot of people that is considered budget, but for more frugal readers who still wish to remain stylish, that is probably too much money."

Het verbaast mij niets dat die Amerikanen ten onder gaan aan hun schulden.
pi_85271773
Oh, en ik vind dit een geweldig idee voor kleine kamertjes:

Die kast om dat raam heen! Geweldig! Levert je een boel opbergruimte op. Bij ons zit er alleen meestal een verwarming op die plek, dus dan zal zoiets wel niet kunnen?
pi_85271847
Wel een supersite voor inspiratie O+ Wij willen over een tijdje Merel d'r kamertje veranderen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:50:31 #159
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85272366
Wat een geweldige ideeën kun je zo soms opdoen! O+

En Claudia, ik verlang ook naar een tuin waar ik het voorheen alleen maar 'veel werk' vond. En wij hebben ook naar nieuwbouwprojecten gekeken hier, maar dan hadden we toch meer geld moeten lenen en ik heb eigenlijk een bedrag in mijn hoofd dat ik ervoor kwijt wil en daar past nieuwbouw niet in. Daarnaast weet je dus inderdaad niet hoe de buurt wordt. Aan de andere kant, het huis van onder tot boven precíes zo inrichten als jij zelf wil, alles nieuw enzo.. O+ Te gek!

Ik heb al een beetje zitten denken over hoe we Stef's nieuwe kamer in zouden richten/mooi zouden maken, maar ik weet het gewoon niet. Eigenlijk wil ik gewoon weer een Mario-kamer :@ Ow, en thnx to you guys laten we het gewoon voor nu maar even zoals het is qua ruimtes in 'het nieuwe huis' en zullen we t.z.t. Stef wellicht toch gewoon naar de zolder verhuizen. Thnx!
3!
pi_85272386
Oh wat een leuke kamertjes O+ En wat een geld soms zeg :X

Claudia ik heb het projact volgens mij gevonden op funda. Ziet er leuk uit zeg!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:05:39 #161
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85272485
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik vind dit een geweldig idee voor kleine kamertjes:

[ afbeelding ]

Die kast om dat raam heen! Geweldig! Levert je een boel opbergruimte op. Bij ons zit er alleen meestal een verwarming op die plek, dus dan zal zoiets wel niet kunnen?
Met een rooster in de vensterbank die je eruit kan nemen om de verwarming aan/uit te zetten kan dat wel.
Ideaal voor de kleinere kamers!
pi_85272796
Oh ja die vensterbank-units zijn echt geweldig O+ ik vind dat er altijd heel knus uitzien <3 hoewel de neuroot in mij wel zou willen investeren in een goed raamslot :X

En die prijzen :X
toegegeven, als ik het geld had en het niet zou missen dan zou ik ook gewoon een kamertje uitzoeken dat ik mooi vind, klaar, prijs schmijs. Er was hier ooit iemand die ons met zn allen maar aanstellers vond dat kinderkamers duur waren want voor 2000,- had je al een prima kamertje. :') ja daar ging het dus om, die 2000,- :P

Amélie's kamer heeft tussen de 250,- en 300,- gekost. Daarvan was 100,- (bedje + matras) gekregen. Da's met gordijn/schilderijtje etcera. Dit kamertje zal 200,- gaan kosten, max. maar das met een heel ruim budget voor behang :P

Given, de kamertjes zijn klein, en we nemen genoegen met tweedehands spullen en ikea-laminaat maar het is wel echt zo dat je het zo gek kunt maken als je zelf wilt. En het hoeft niet duur te zijn om een schattig kamertje te maken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85273005
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Met een rooster in de vensterbank die je eruit kan nemen om de verwarming aan/uit te zetten kan dat wel.
Ideaal voor de kleinere kamers!
Maar heeft de warmte dan wel genoeg ruimte om vrij te komen en de kamer te verwarmen? Anders is het gewoon stookverspilling.

Over geld: ik heb er geen moeite mee dat mensen bereid zijn veel geld ertegenaan te smijten, maar ik vind het suf dat geadverteerd wordt dat een kamer die meer geld heeft gekost dan 2000 dollar een budgetkamer is. Als je écht een klein budget hebt, heb je daar gewoon weinig aan.
pi_85273047
2000 euro voor een kamertje :o :D Ja joh, kóópje.
Willows kamertje heeft ook niet zo veel gekost. Ledikantje en commode in de aanbieding (250 euro ofzo samen), kast stond er al, vloer lag er al, een muur zelf geverfd met gewoon goedkope acrylverf van de Xenos, dus alleen het veel te dure behang (totaal 60 euro geloof ik) en de veel te dure lamp (150 euro?), maar die kregen we. Ohja, de gordijnen waren 4,95 per meter bij de Leenbakker _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85273092
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar heeft de warmte dan wel genoeg ruimte om vrij te komen en de kamer te verwarmen? Anders is het gewoon stookverspilling.

Over geld: ik heb er geen moeite mee dat mensen bereid zijn veel geld ertegenaan te smijten, maar ik vind het suf dat geadverteerd wordt dat een kamer die meer geld heeft gekost dan 2000 dollar een budgetkamer is. Als je écht een klein budget hebt, heb je daar gewoon weinig aan.
Ja dat dus :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85273109
oh wij hebben ook een rooster voor de kinderkamerverwarming. Gaat prima met verwarmen!

zal ff foto zoeken.

-edit-

hier is het een beetje te zien, niet zo'n goede foto maar goed.

Achterin dus, met het kroontje erop. Er staat nu zelfs een stoel voor (niet er tegenaan!) en het verwarmd nog prima.

-edit2-
:P
duidelijkere foto gevonden: dit was toen wij hier kwamen wonen. t kamertje van 1 van de jongens van TF! :D

[ Bericht 47% gewijzigd door huuphuup op 14-08-2010 10:55:02 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85273342
Ja tuurlijk is 2000 euro een schijntje :X Wij hebben volgens mij een echte budgetkamer. Commode voor 100 euro van marktplaats, ledikantje gekregen, expdit en peuterbedje gekocht (lang leven ikea!). Ladekastje voor Linde's kleertjes hadden we al elders in huis staan. Oh ja gordijnen van de hema :D
pi_85273473
Ik vind die radiatordingen meestal onwijs lelijk, maar deze is erg leuk, Huup! Heel schattig.

Jij kunt zelf heel goed dingen maken, Stiemie, en daarmee maak je een kamertje m.i. echt af. Ik wou dat ik zoiets kon! Ik zit vast aan standaardspul van de Hema en Prénatal.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:21:52 #169
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85273799
Ohja, budget.. Wij hebben inderdaad ook veel tweedehands gekocht hoor, dat scheelt zo'n berg geld! Alleen de commode hebben we uiteindelijk nieuw gekocht, want degene die we wilden werd tweedehands slechts twee tientjes goedkoper. Dan maar een nieuwe hoor! Aan het meubilair waren wij, incl. nieuwe commode en voedingsstoel (nooit gebruikt :')) ¤ 200,= kwijt. De muren waren overigens wel weer duur, daar waren we totaal denk ik ook iets van ¤ 150,= a ¤ 200,= aan kwijt, maarja.. Dat was een bewuste keuze :)
3!
pi_85286116
Die prijzen :X Ik lees die teksten eigenlijk nooit, ik kijk altijd alleen naar de plaatjes :')
Als ik nou heel erg rijk zou zijn zou ik deze meubeltjes kopen:

Ben dus helemaal fan van de Sparrow lijn van Oeuf. Maar die prijzen vind ik best wel te erg... Toen ik zwanger was had ik vriendlief bijna verplicht dit bedje na te maken (hij kan ook echt timmeren). Gelukkig ben ik tot inkeer gekomen (lees hormoonspiegel draaide bij :') ).

Maar wij hebben een kamertje 'on a budget'. Bedje van marktplaats, commode van ikea, Hemnes (met leren lusjes ipv knoppen) gekregen van schoonouders. Jaren 60 kastje boven commode en jaren 60 stoel ook allebei van MP.
Vloer is wel duur, maar die ligt door het hele huis (bamboe O+ )

Vandaag nog niet echt veel geklust, we hebben nog even genoten van het mooie weer. Heb wel al veel blaadjes geknipt en inkopen gedaan bij de Gamma (behang benodigdheden...)
Morgen gaan we echt wat doen...
pi_85286190
Zo hebben wij dat ook aangepakt, bedje van Marktplaats en een commode van Ikea. Wij hadden nog een jaren '50 stoel staan, maar daar heb ik voor het voeden nooit in gezeten. Die was meer voor als ik het troosten moe werd en er even bij neer wilde ploffen. :Y)

Hoe bevalt de bamboevloer jullie eigenlijk, wickie? Ik overweeg ook bamboe te nemen als we ooit gaan verhuizen. Ik hoorde van iemand anders juist dat die vloeren niet zo stevig zijn en online lees ik dat ze heel gevoelig zijn voor zonlicht.
pi_85286915
Leuk inspiratietopic is dit!
Kims ledikant, kast en bed hebben we van mijn schoonouders gekregen, was ca 500,- bij Babyplanet.
(van mijn ouders de kinder/wandelwagen combi)
Via MP het meegroeibed van Ikea door Djeez geschilderd. Wel zelf bij Ikea matras gekocht.
Commode met verhuizing destijds gesneuveld, niet gemist eigenlijk.
Tyler slaapt nu in het ledikant, heeft verder alleen een boekenkast (soort Billy) op zijn kamer. (zijn kledingkast staan bij ons op de kamer, is van Leenbakker.)
En Kim heeft sinds kort een 1 persoonsbed. Wit met een hartje bij het hoofd en voeteneind. En de kledingkast.
pi_85287003
Claudia, stiekem ben ik nu wel erg benieuwd naar het project wat jullie op het oog hebben...

De stoel staat er ter decoratie, al geven wij de laatste fles wel daar, meestal slaapt ze dan al en geven we haar al slapend de fles. Dus we gebruiken 'm soms wel. Ik denk dat die stoel over een tijdje daar weggaat en dan kan ze het als speelhoekje gebruiken.

De vloer bevalt me erg goed. Ik vind een bamboevloer gewoon ontzettend mooi. We hebben een geoliede en gekaramelisseerd, de tussen versie. Hij had nog wel wat beter in de olie gemogen.. Dit moeten we volgend jaar dus weer doen..
Maar een bamboevloer is een harde vloer, even hard als eiken (bepaalde soorten zelfs harder). Hij verkleurd inderdaad wel door zonlicht, maar ik zie er eigenlijk niks van. Ik vind het ook een zeer baby/kindvriendelijke vloer, egaal, lekker glad maar wel met beetje stroefheid.
Vergeleken met veel houten vloeren ook nog relatief goedkoop.
pi_85287302
Leuke radiatorombouw Huup!!

Ik ben nog steeds superblij met die van ons

O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85287447
Wat gaaf, Vicky! Zit daar nou licht achter?

wickie, zo interessant is dat project ook weer niet, hoor. :+ Gewoon standaardhuizen in Amsterdam-Noord. Het zijn geen architectonische hoogstandjes. Ik zou wel een architectonisch hoogstandje willen, maar ik wil ook graag een nieuw huis, een goedkoop huis, een huis met veel ruimte, een parkeerplaats. En dat allemaal in Amsterdam, graag. Tja.

Nu ben ik echt héél benieuwd naar jullie bamboevloer! Ik vind de variant met kleine latjes (hoogkant) zo gaaf eruit zien, maar ik heb begrepen dat je die verlijmt en ik weet niet of dat handig is.
pi_85287574
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Zit daar nou licht achter?

wickie, zo interessant is dat project ook weer niet, hoor. :+ Gewoon standaardhuizen in Amsterdam-Noord. Het zijn geen architectonische hoogstandjes. Ik zou wel een architectonisch hoogstandje willen, maar ik wil ook graag een nieuw huis, een goedkoop huis, een huis met veel ruimte, een parkeerplaats. En dat allemaal in Amsterdam, graag. Tja.

Nu ben ik echt héél benieuwd naar jullie bamboevloer! Ik vind de variant met kleine latjes (hoogkant) zo gaaf eruit zien, maar ik heb begrepen dat je die verlijmt en ik weet niet of dat handig is.
:Y

De 3 sterren bovenop kunnen eraf en zo kunnen we de lampjes eventueel verwisselen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85287601
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

:Y

De 3 sterren bovenop kunnen eraf en zo kunnen we de lampjes eventueel verwisselen.
Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?

Is het nu seksistisch van me dat ik niet vraag of jij het zelf gemaakt hebt? :P
pi_85287652
Vicky, wat mooi, die ombouw!!
Als ik dat nou eerder had gezien :X ;)

We hebben Chris in het voorjaar verhuisd van kamer. Dat was vooral nieuwe vloer (laminaat) een lik verf (2 muren grijs/blauw, 2 muren licht), en een radiatorombouw. (dankje papa).
En zijn commode, (door papa gebouwde) peuterbedje gingen mee, en de grote billy-hoekkast bleef staan zodat we daar een deel van het speelgoed kunnen opslaan.
pi_85287707
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?

Is het nu seksistisch van me dat ik niet vraag of jij het zelf gemaakt hebt? :P
Samen gemaakt :D
Ik heb de sterren getekend en sommigen uitgezaagd. Samen de ombouw gemaakt en geverfd :D
We hadden het geluk dat er al een dikke vensterbank zat die dus al een extra steun was. ik kan er ook op gaan staan als ik de ramen wil zemen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85287862
Ben een huizenjunkie, allen huizen zijn leuk. Dus ben nog steeds benieuwd.
ben inmiddels ook al aan t zoeken gegaan :') heb alleen geen verstand van Amsterdam, dus wil je me uit mn lijden verlossen?

Wij hebben deze soort vloer
Hoogkant is erg mooi. Moet inderdaad verlijmt worden. Als je een nieuwebouwhuis (of nieuwer, met betonnen vloeren) hebt is dit geen enkel bezwaar. Bij een ouder huis mogelijk wel. De vloer moet een egale ondergrond hebben (liefst niet werkend) en aangezien de vloer niet zwevend is ook meer geluidsoverdragend. Bij ons zou het een te duur grapje worden hoogkant omdat er een complete nieuwe ondervloer moest komen. Onze bovenburen hebben wel een hoogkantvloer, een eikenversie, gelakt. maar zeer mooi.
pi_85288611
Ik vind die vloer prachtig! Het is best wel erg dat ik nu zelfs al een vloer aan het uitzoeken ben, hè? :D Ik ben ook echt een huizenjunk. Als ik mijn zin zou krijgen zou ik volgens mij elke 2 jaar verhuizen. :o (Ik zit aardig op dat schema, trouwens. We wonen hier nu bijna 1,5 jaar.)
pi_85288702
oh mooi zeg die vloer Wickie! O+

Ja Deepfreeze daar moet een foto van natuurlijk hè! :P

Hier is het beginnetje er. De eerste laag verf zit op de muur en het houtwerk. Ik moet alleen even nieuwe houtverf halen en een nieuwe roller voor de muur (die had ik lekker laks gewoon zo laten staan met mn domme hoofd :') ).

Als alles geverfd is gaat B. laminaat leggen en dan kan ik het rolgordijntje ophangen en dan zijn we al een heel eind. Dan hoeft het alleen nog aangekleed en ingericht te worden. [sub]kan ik ook weer wat spul kwijt wat her en der boven verspreid staat :') )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85288861
Ik vond je al zo stil, Huup. :P Goed begin!
pi_85289089
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond je al zo stil, Huup. :P Goed begin!
:D
noh! dit is eigk al een tijdje zo, ik wil heel graag verder maar er zijn nog zoveel kleine dingen die moeten gebeuren dat k nog niet verder ben gegaan.

Ik baal wel een beetje, ik had een mooie commode + ledikant op het oog op marktplaats maar die commode is bijna 9 cm te breed, dus hij past echt niet in t kamertje -O- op zoek naar de volgende dan maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:08:57 #185
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85291742
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D
noh! dit is eigk al een tijdje zo, ik wil heel graag verder maar er zijn nog zoveel kleine dingen die moeten gebeuren dat k nog niet verder ben gegaan.

Ik baal wel een beetje, ik had een mooie commode + ledikant op het oog op marktplaats maar die commode is bijna 9 cm te breed, dus hij past echt niet in t kamertje -O- op zoek naar de volgende dan maar.
Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!
pi_85291817
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!
nee die was er ineens vanaf toen ik terug kwam van vakantie ;(
dit was een andere met een bedje erbij. Wel zo'n zelfde soort maar dan in het wit.

Nouja goed, ik zoek rustig verder, t heeft (nog) geen haast dus och.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85291993
Lastig he huup als je aan een bepaalde breedte vast zit. Die van ons moet smaller zijn dan 90cm. Dat is ook beste een opgave om dat te vinden kan ik je vertellen :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:21:03 #188
298315 SacreCoeur
pi_85292085
Oh, jammer zeg van die commode.

Ik heb altijd de Ariadne kinderen (als ik het goed schrijf) & daar staan ook leuke ideetjes in.
Ben van plan om ooit van de Ikea 'udden' (soort spoelbak achtig iets) een commode te maken.
Zag er zo tof uit!
Van de spoelbak hadden ze een tummytub gemaakt & op de andere kant een aankleedkussen.
Er onder stonden (geloof ik 2) grote manden.
Maar eigenlijk kun je zoiets alleen maar doen als je een andere grote kasten ruimte hebt ofzo.

O en de babykamer van Piet Boon vond 't erg mooi.
Kun je bij de Bijenkorf bestellen, 800 voor een wiegje ofzo :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:24:14 #189
298315 SacreCoeur
pi_85292219
Zoiets is ook gaaf als je niet heel veel ruimte hebt: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/mini-commode/
pi_85292432
haha die PietBoon wieg :') ja dat zou wat zijn voor als ik 10 miljoen heb ofzo, dan val je vast niet over een honderdje meer of minder :P

Die commode is hele schattig zeg!
Toch moet ik zeggen dat nu ik zelf ervaring heb met commodes dat ik heb gemerkt dat ik het wel heel prettig vind om iets van ruimte op de commode te hebben. Voor bijv. billendoekjes, een stapeltje luiers, dat werk. Als het op een plankje boven je hoofd staat werkt het voor mij toch niet zo handig.
Maar goed, als je echt ruimte tekort komt is hij erg leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:31:28 #191
298315 SacreCoeur
pi_85292481
Ik vond commode leuk voor 't gezicht anders is de babykamer zo leeg.
Verder gebruik ik zo'n ding niet.
pi_85292485
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Zoiets is ook gaaf als je niet heel veel ruimte hebt: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/mini-commode/
Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vinden :P
The way you rock'n'roll
pi_85292679
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vinden :P
haha idd :P
Oh en over die breedte/diepte enzo, ja stom is dat. Het staat ook lang niet overal bij dus dan denk je wat leuks gevonden te hebben en dan past het net niet :') muh.

@SC mja ik weet niet, de commode boven heb ik idd niet bijzonder veel gebruikt. 's nachts een luier verschonen deed ik liever bij ons op bed met flanellen luier eronder :X :') dan dat ik in mn blote kont bij de commode ging staan :P
maar ik heb geen echte kast in de kamer verder dus eerlijk gezegd is de commode hier vooral bergruimte.

Ik denk dat we bij de tweede de commode boven wel meer zullen gebruiken omdat er beneden in de keuken dan een verschoontafel weggaat. Dus aankleden enzo zal wel boven gebeuren dan ipv beneden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85292735
Waarom doe je die tafel nu weg dan Huup?
The way you rock'n'roll
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:41:29 #195
298315 SacreCoeur
pi_85292839
Ja een commode is gewoon sowieso handig voor de heb :P
Kun je altijd kijken of je 't gaat gebruiken.

Maar je kunt ook gewoon een 2 in 1 ledikant nemen natuurlijk.
Al zijn die dingen (vind ik) oerlelijk.

En zo'n kleine 'commode' of ander leuk spul hebben ze ook weleens bij combitex.
pi_85292992
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom doe je die tafel nu weg dan Huup?
euh, nou omdat we die kamer die nu babykamer wordt eerst als van-alles-kamer gebruikten :') al die zooi heeft nu nieuwe plekjes gekregen dus het staat vrij vol beneden :P stofzuiger enzo is verplaatst. Daar komt bij dat Amélie steeds beweeglijker wordt. De bak met (koks)messen ligt nu nog achter een deurtje bij de grond tegenwoordig staat hij dus hoog in de vensterbank maar toch ;) dus we zijn aan het rondkijken voor een buffetkast, zodat we daar dingen als messen en schoonmaakspul in kunnen bewaren.

De enige plek waar zo'n kast kan staan is op de plaats waar nu die tafel staat. We hebben bij B.'s nicht gezien dat het net zo makkelijk is om een verschoonkussen beneden te hebben liggen, los, en dat even op de bank te gooien als je gaat verschonen ofzo. Dus gaan we dat maar doen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85293137
Wat een leuke dingetjes staan er op die ariadne-site zeg!
Leuke zelfmaakideetjes enzo.

Kijk dit dan: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/omslag-album/

Voor fotoalbums. Wat een goed idee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:55:12 #198
298315 SacreCoeur
pi_85293352
Ja grappig he, en in 't tijdschrift staan dus nog meer van die dingetjes.
De vtwonen & 101 woonideeën hebben ook weleens leuke kinderkamer ideetjes.
Vond deze liehieeef! & lekker simpel.

pi_85293523
Ik snap 'm Huup :Y

Ik heb ook nagedacht over gewoon verschonen op bed of in de huiskamer. Alles is toch maar max. 5 stappen hier in huis :+ maar dan hebben we nog steeds een smal kastje nodig voor de kleertjes dus dan toch maar met een opzetstuk er boven. Ik denk dat ik deze ga pimpen http://kind-baby.marktpla(...)3D%3D&fta_ind=4&fs=1
The way you rock'n'roll
pi_85293757
Wij hebben echt belachelijk dure meubels in de babykamer. :@ Het is voor mijn ouders het eerste kleinkind en zij wilden graag ledikant en commode betalen. We hebben zelf de kast erbij gekocht.
We hadden eerst in de planning om te marktplaatsen of naar de ikea te gaan.
Die kast, is net zo duur als we bedacht hadden als budget voor de hele kamer.

Ik moet nu wel zeggen dat ik er erg blij mee ben!!!
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')