Je maakt me nu wel heeeeeel nieuwsgierig hoor Claudiaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.
Ik begrijp het goed dat het voor jou inmiddels meer is dan een bonus. Het is maar net waar je aan gewend bent, natuurlijk. Voor mij is het verlangen naar een tuin nog maar heel recent, eigenlijk sinds Ivan op ontdekkingstocht begint te gaan. En nu met de tweede op komst lijkt het me wel heerlijk om die buitenruimte te hebben.
Ik ben al de hele avond 'ons nieuwe huis' aan het inrichten via Floorplanner.![]()
Wow, wat leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kwam deze shop tegen en wil hem toch even promoten..voor wie nog een leuke lampenkap zoekt
Met een rooster in de vensterbank die je eruit kan nemen om de verwarming aan/uit te zetten kan dat wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik vind dit een geweldig idee voor kleine kamertjes:
[ afbeelding ]
Die kast om dat raam heen! Geweldig! Levert je een boel opbergruimte op. Bij ons zit er alleen meestal een verwarming op die plek, dus dan zal zoiets wel niet kunnen?
Maar heeft de warmte dan wel genoeg ruimte om vrij te komen en de kamer te verwarmen? Anders is het gewoon stookverspilling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Met een rooster in de vensterbank die je eruit kan nemen om de verwarming aan/uit te zetten kan dat wel.
Ideaal voor de kleinere kamers!
Ja dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar heeft de warmte dan wel genoeg ruimte om vrij te komen en de kamer te verwarmen? Anders is het gewoon stookverspilling.
Over geld: ik heb er geen moeite mee dat mensen bereid zijn veel geld ertegenaan te smijten, maar ik vind het suf dat geadverteerd wordt dat een kamer die meer geld heeft gekost dan 2000 dollar een budgetkamer is. Als je écht een klein budget hebt, heb je daar gewoon weinig aan.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Zit daar nou licht achter?
wickie, zo interessant is dat project ook weer niet, hoor.Gewoon standaardhuizen in Amsterdam-Noord. Het zijn geen architectonische hoogstandjes. Ik zou wel een architectonisch hoogstandje willen, maar ik wil ook graag een nieuw huis, een goedkoop huis, een huis met veel ruimte, een parkeerplaats. En dat allemaal in Amsterdam, graag. Tja.
Nu ben ik echt héél benieuwd naar jullie bamboevloer! Ik vind de variant met kleine latjes (hoogkant) zo gaaf eruit zien, maar ik heb begrepen dat je die verlijmt en ik weet niet of dat handig is.
Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
De 3 sterren bovenop kunnen eraf en zo kunnen we de lampjes eventueel verwisselen.
Samen gemaaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?
Is het nu seksistisch van me dat ik niet vraag of jij het zelf gemaakt hebt?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond je al zo stil, Huup.Goed begin!
Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
noh! dit is eigk al een tijdje zo, ik wil heel graag verder maar er zijn nog zoveel kleine dingen die moeten gebeuren dat k nog niet verder ben gegaan.
Ik baal wel een beetje, ik had een mooie commode + ledikant op het oog op marktplaats maar die commode is bijna 9 cm te breed, dus hij past echt niet in t kamertjeop zoek naar de volgende dan maar.
nee die was er ineens vanaf toen ik terug kwam van vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!
Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Zoiets is ook gaaf als je niet heel veel ruimte hebt: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/mini-commode/
haha iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vinden
euh, nou omdat we die kamer die nu babykamer wordt eerst als van-alles-kamer gebruiktenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom doe je die tafel nu weg dan Huup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |