abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85287574
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat gaaf, Vicky! Zit daar nou licht achter?

wickie, zo interessant is dat project ook weer niet, hoor. :+ Gewoon standaardhuizen in Amsterdam-Noord. Het zijn geen architectonische hoogstandjes. Ik zou wel een architectonisch hoogstandje willen, maar ik wil ook graag een nieuw huis, een goedkoop huis, een huis met veel ruimte, een parkeerplaats. En dat allemaal in Amsterdam, graag. Tja.

Nu ben ik echt héél benieuwd naar jullie bamboevloer! Ik vind de variant met kleine latjes (hoogkant) zo gaaf eruit zien, maar ik heb begrepen dat je die verlijmt en ik weet niet of dat handig is.
:Y

De 3 sterren bovenop kunnen eraf en zo kunnen we de lampjes eventueel verwisselen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85287601
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

:Y

De 3 sterren bovenop kunnen eraf en zo kunnen we de lampjes eventueel verwisselen.
Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?

Is het nu seksistisch van me dat ik niet vraag of jij het zelf gemaakt hebt? :P
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85287652
Vicky, wat mooi, die ombouw!!
Als ik dat nou eerder had gezien :X ;)

We hebben Chris in het voorjaar verhuisd van kamer. Dat was vooral nieuwe vloer (laminaat) een lik verf (2 muren grijs/blauw, 2 muren licht), en een radiatorombouw. (dankje papa).
En zijn commode, (door papa gebouwde) peuterbedje gingen mee, en de grote billy-hoekkast bleef staan zodat we daar een deel van het speelgoed kunnen opslaan.
pi_85287707
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Tof! Dat is echt een eyecatcher, zeg. Heeft je man dat zelf gemaakt?

Is het nu seksistisch van me dat ik niet vraag of jij het zelf gemaakt hebt? :P
Samen gemaakt :D
Ik heb de sterren getekend en sommigen uitgezaagd. Samen de ombouw gemaakt en geverfd :D
We hadden het geluk dat er al een dikke vensterbank zat die dus al een extra steun was. ik kan er ook op gaan staan als ik de ramen wil zemen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85287862
Ben een huizenjunkie, allen huizen zijn leuk. Dus ben nog steeds benieuwd.
ben inmiddels ook al aan t zoeken gegaan :') heb alleen geen verstand van Amsterdam, dus wil je me uit mn lijden verlossen?

Wij hebben deze soort vloer
Hoogkant is erg mooi. Moet inderdaad verlijmt worden. Als je een nieuwebouwhuis (of nieuwer, met betonnen vloeren) hebt is dit geen enkel bezwaar. Bij een ouder huis mogelijk wel. De vloer moet een egale ondergrond hebben (liefst niet werkend) en aangezien de vloer niet zwevend is ook meer geluidsoverdragend. Bij ons zou het een te duur grapje worden hoogkant omdat er een complete nieuwe ondervloer moest komen. Onze bovenburen hebben wel een hoogkantvloer, een eikenversie, gelakt. maar zeer mooi.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85288611
Ik vind die vloer prachtig! Het is best wel erg dat ik nu zelfs al een vloer aan het uitzoeken ben, hè? :D Ik ben ook echt een huizenjunk. Als ik mijn zin zou krijgen zou ik volgens mij elke 2 jaar verhuizen. :o (Ik zit aardig op dat schema, trouwens. We wonen hier nu bijna 1,5 jaar.)
pi_85288702
oh mooi zeg die vloer Wickie! O+

Ja Deepfreeze daar moet een foto van natuurlijk hè! :P

Hier is het beginnetje er. De eerste laag verf zit op de muur en het houtwerk. Ik moet alleen even nieuwe houtverf halen en een nieuwe roller voor de muur (die had ik lekker laks gewoon zo laten staan met mn domme hoofd :') ).

Als alles geverfd is gaat B. laminaat leggen en dan kan ik het rolgordijntje ophangen en dan zijn we al een heel eind. Dan hoeft het alleen nog aangekleed en ingericht te worden. [sub]kan ik ook weer wat spul kwijt wat her en der boven verspreid staat :') )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85288861
Ik vond je al zo stil, Huup. :P Goed begin!
pi_85289089
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond je al zo stil, Huup. :P Goed begin!
:D
noh! dit is eigk al een tijdje zo, ik wil heel graag verder maar er zijn nog zoveel kleine dingen die moeten gebeuren dat k nog niet verder ben gegaan.

Ik baal wel een beetje, ik had een mooie commode + ledikant op het oog op marktplaats maar die commode is bijna 9 cm te breed, dus hij past echt niet in t kamertje -O- op zoek naar de volgende dan maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:08:57 #185
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85291742
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D
noh! dit is eigk al een tijdje zo, ik wil heel graag verder maar er zijn nog zoveel kleine dingen die moeten gebeuren dat k nog niet verder ben gegaan.

Ik baal wel een beetje, ik had een mooie commode + ledikant op het oog op marktplaats maar die commode is bijna 9 cm te breed, dus hij past echt niet in t kamertje -O- op zoek naar de volgende dan maar.
Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!
pi_85291817
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die ene die op 't nachtkastje van Isa lijkt, die was cool!
nee die was er ineens vanaf toen ik terug kwam van vakantie ;(
dit was een andere met een bedje erbij. Wel zo'n zelfde soort maar dan in het wit.

Nouja goed, ik zoek rustig verder, t heeft (nog) geen haast dus och.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85291993
Lastig he huup als je aan een bepaalde breedte vast zit. Die van ons moet smaller zijn dan 90cm. Dat is ook beste een opgave om dat te vinden kan ik je vertellen :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:21:03 #188
298315 SacreCoeur
pi_85292085
Oh, jammer zeg van die commode.

Ik heb altijd de Ariadne kinderen (als ik het goed schrijf) & daar staan ook leuke ideetjes in.
Ben van plan om ooit van de Ikea 'udden' (soort spoelbak achtig iets) een commode te maken.
Zag er zo tof uit!
Van de spoelbak hadden ze een tummytub gemaakt & op de andere kant een aankleedkussen.
Er onder stonden (geloof ik 2) grote manden.
Maar eigenlijk kun je zoiets alleen maar doen als je een andere grote kasten ruimte hebt ofzo.

O en de babykamer van Piet Boon vond 't erg mooi.
Kun je bij de Bijenkorf bestellen, 800 voor een wiegje ofzo :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:24:14 #189
298315 SacreCoeur
pi_85292219
Zoiets is ook gaaf als je niet heel veel ruimte hebt: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/mini-commode/
pi_85292432
haha die PietBoon wieg :') ja dat zou wat zijn voor als ik 10 miljoen heb ofzo, dan val je vast niet over een honderdje meer of minder :P

Die commode is hele schattig zeg!
Toch moet ik zeggen dat nu ik zelf ervaring heb met commodes dat ik heb gemerkt dat ik het wel heel prettig vind om iets van ruimte op de commode te hebben. Voor bijv. billendoekjes, een stapeltje luiers, dat werk. Als het op een plankje boven je hoofd staat werkt het voor mij toch niet zo handig.
Maar goed, als je echt ruimte tekort komt is hij erg leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:31:28 #191
298315 SacreCoeur
pi_85292481
Ik vond commode leuk voor 't gezicht anders is de babykamer zo leeg.
Verder gebruik ik zo'n ding niet.
pi_85292485
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Zoiets is ook gaaf als je niet heel veel ruimte hebt: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/mini-commode/
Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vinden :P
The way you rock'n'roll
pi_85292679
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die is leuk maar er staat weer niet bij waar dat kastje vandaan komt en dat is nou juist zo lastig te vinden :P
haha idd :P
Oh en over die breedte/diepte enzo, ja stom is dat. Het staat ook lang niet overal bij dus dan denk je wat leuks gevonden te hebben en dan past het net niet :') muh.

@SC mja ik weet niet, de commode boven heb ik idd niet bijzonder veel gebruikt. 's nachts een luier verschonen deed ik liever bij ons op bed met flanellen luier eronder :X :') dan dat ik in mn blote kont bij de commode ging staan :P
maar ik heb geen echte kast in de kamer verder dus eerlijk gezegd is de commode hier vooral bergruimte.

Ik denk dat we bij de tweede de commode boven wel meer zullen gebruiken omdat er beneden in de keuken dan een verschoontafel weggaat. Dus aankleden enzo zal wel boven gebeuren dan ipv beneden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85292735
Waarom doe je die tafel nu weg dan Huup?
The way you rock'n'roll
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:41:29 #195
298315 SacreCoeur
pi_85292839
Ja een commode is gewoon sowieso handig voor de heb :P
Kun je altijd kijken of je 't gaat gebruiken.

Maar je kunt ook gewoon een 2 in 1 ledikant nemen natuurlijk.
Al zijn die dingen (vind ik) oerlelijk.

En zo'n kleine 'commode' of ander leuk spul hebben ze ook weleens bij combitex.
pi_85292992
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom doe je die tafel nu weg dan Huup?
euh, nou omdat we die kamer die nu babykamer wordt eerst als van-alles-kamer gebruikten :') al die zooi heeft nu nieuwe plekjes gekregen dus het staat vrij vol beneden :P stofzuiger enzo is verplaatst. Daar komt bij dat Amélie steeds beweeglijker wordt. De bak met (koks)messen ligt nu nog achter een deurtje bij de grond tegenwoordig staat hij dus hoog in de vensterbank maar toch ;) dus we zijn aan het rondkijken voor een buffetkast, zodat we daar dingen als messen en schoonmaakspul in kunnen bewaren.

De enige plek waar zo'n kast kan staan is op de plaats waar nu die tafel staat. We hebben bij B.'s nicht gezien dat het net zo makkelijk is om een verschoonkussen beneden te hebben liggen, los, en dat even op de bank te gooien als je gaat verschonen ofzo. Dus gaan we dat maar doen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85293137
Wat een leuke dingetjes staan er op die ariadne-site zeg!
Leuke zelfmaakideetjes enzo.

Kijk dit dan: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/omslag-album/

Voor fotoalbums. Wat een goed idee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:55:12 #198
298315 SacreCoeur
pi_85293352
Ja grappig he, en in 't tijdschrift staan dus nog meer van die dingetjes.
De vtwonen & 101 woonideeën hebben ook weleens leuke kinderkamer ideetjes.
Vond deze liehieeef! & lekker simpel.

pi_85293523
Ik snap 'm Huup :Y

Ik heb ook nagedacht over gewoon verschonen op bed of in de huiskamer. Alles is toch maar max. 5 stappen hier in huis :+ maar dan hebben we nog steeds een smal kastje nodig voor de kleertjes dus dan toch maar met een opzetstuk er boven. Ik denk dat ik deze ga pimpen http://kind-baby.marktpla(...)3D%3D&fta_ind=4&fs=1
The way you rock'n'roll
pi_85293757
Wij hebben echt belachelijk dure meubels in de babykamer. :@ Het is voor mijn ouders het eerste kleinkind en zij wilden graag ledikant en commode betalen. We hebben zelf de kast erbij gekocht.
We hadden eerst in de planning om te marktplaatsen of naar de ikea te gaan.
Die kast, is net zo duur als we bedacht hadden als budget voor de hele kamer.

Ik moet nu wel zeggen dat ik er erg blij mee ben!!!
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')