abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85151540
Ik spam 'm gewoon lekker nog een keer. Omdat het kan! Misschien inspireert het nog iemand :P
en het lijkt mij ook zo leuk om meer muurschilderingen te maken, dus... O-)

O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85159437
wauuuwwwww Innepin!!! is dat Willow dr kamertje joh?? die had ik tnt helemaal gemist... vind het echt prachtig!
en als Evie tzt een broertje of zusje mag krijgen, dan ben je van harte uitgenodigd om voor Evie dr grotere meidenkamer ook zoiets moois te toveren...

echt heeeeeeel mooi!
_O_ _O_ _O_
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85162981
Tessie, wat een lief kamertje krijgt Anna! Heerlijk meisjes. O+
En leuke schilderijtjes heb je gemaakt!

Claudia, dat ziet er al best fijn uit. Een beetje kaal en leeg nog. :P
En dat zijn wel 2 hele kleine piep-schilderijtjes he?
Voor behang kijk ik vaak hier, ze hebben heel veel! Ik vind deze bv ook erg mooi, niet echt voor de hand liggend voor een kinderkamer maar wel een mooie rustige sfeer.
Ik ben een beetje pip-moe. :@

Ipv een behangboom zijn deze misschien ook wel leuk, als je van savannedieren houdt:

En uilen:

Maar ik kom er niet achter hoe groot die dieren zijn.

Oja, ik zou die plankjes niet behangen want dat krijg je moeilijk netjes. Maar lekker verven.
En voor plakplastic kun je hier kijken. :9

Kun je nu eigenlijk nog naast het bedje staan, als die kast zo dwars staat? Ik vind het nog een beetje benauwend aan doen eerlijk gezegd. Misschien kan hij nog een halve meter opschuiven?

En als je behangen echt moeilijk of stom vind roep je maar, ik vind het namelijk heel erg leuk.
Zat zelfs vorige week nog te grappen met P. of ik er niet mijn werk van moest maken... :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85163092
Oh die giraf is leuk zeg!! O+

ik zeg, parade van safari dieren op die ene muur met t speelkastje ertegenaan :9 :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85168958
Innepin, die muurschildering, ik vind hem zo geweldig O+ _O_ Ben benieuwd hoe Willow's nieuwe kamertje word.

Oeke, thanx :) Jouw schilderijtje met de flamingo's O+ moeten we nog ophangen. En dan de kast nog inrichten en dan is het echt klaar! *O*
Dat bomenbehang is trouwens echt tof zeg! Jammer dat er geen behang meer in Anna's kamer past haha :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85173691
Dank voor de tips, oeke! Het is inderdaad nog heel leeg. Echt vol zat het ook niet worden, want ik vermoed dat in de loop der jaren die kinderkamer steeds meer een bron van grote wanhoop zal worden ('wat moeten we in godsnaam met al die troep!'). Ik stop er nu dus liever zo weinig mogelijk in, maar qua aankleding moet er wel écht iets gebeuren. 't Is gewoon niet gezellig zo.

Ik ga eens kijken naar de andere behangetjes. Ik heb mijn vriend beloofd om te kijken of ik iets goedkopers kan vinden. }:| En bedankt voor de tip over de plankjes! Niet behangen dus. Ik haat onbewerkt materiaal verven, dus ik kijk wel of ik ergens geschikte exemplaren zie.

De schildertijes wil ik trouwens boven de commode hangen. Ik zit alleen nog steeds te twijfelen of die niet verplaatst moet worden, dus ik houd het nog even zo. (De ruimte rechts naast de commode lijkt loos, maar daar zetten we de kinderwagen altijd neer.)

Op de foto komt de ruimte bij het bedje trouwens benauwder over dan in werkelijkheid. Ik kan er aan beide kanten makkelijk naast staan. Maar een halve meter opschuiven kan geen kwaad, lijkt me. Alleen moet ik dan mijn vriend zover krijgen om nog een keer te kast te versjouwen en die is het inmiddels een beetje zat. :Y) (Die kast verplaatsen op die vloer is een ramp.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85173696
Die muurschildering is inderdaad geweldig, innepin!
pi_85173802
Met name de giraffe lijkt me heel geschikt (die is 100x140 cm)! En mijn vriend lijkt het wel te gedogen, zo'n behangdier. Valt zoiets wel over behang met een lichte structuur heen te behangen?

Deze kleuren lijken me wel geschikt (de eerste lijkt me het veiligst maar de tweede vind ik het leukst):

pi_85175290
sjraf O+

en je arme vriend _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85175382
Hoezo arme vriend? Claudia draagt de baby, hij (ver)draagt de grillen die daarbij horen. :P
pi_85175613
Claudia, logisch hoor dat je het zo leeg mogelijk houdt, met 2 kids zal het zich snel genoeg vullen inderdaad. }:|
Wb die plankjes, gewoon in de grondverf en dan een leuk kleurtje geven, dat is toch niet zo naar? ;)
Ik dacht net nog aan je wiegje maar kun je hem niet dwars zetten? Met het voeteneind richting raam? Dat zou ik gevoelsmatig doen. Ook vanwege voorkeurshouding.
Nouja, basta, je vriend zal het me al niet in dank afnemen. :D ;)

Ik zou even een goede behangzaak binnenlopen om je vraag over structuur en behangen te stellen. Ik denk dat het gewoon moet kunnen maar misschien met een speciale lijm oid. Die giraffen zijn groot! Leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85175745
Leuk Claudia!!

Ik zit voor Lotte te denken aan barbapapa (ze is helemaal fan) accessoires voor haar nieuwe kamer in het nieuwe huis
Voor haar broertje nog geen idee, maar waarschijnlijk kan ik daar toch pas heel laat mee bezig, of als hij al is geboren
Nog maar even wat leuks bedenken en zoeken
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:49:56 #113
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85175812
Ja mensen, ik kom toch ook weer even uit de lurk-stand, ik zie dingen staan over afscheidingen in kamertjes, dus ik vraag me af: er zijn dus meer mensen die de kinders op één kamer (gaan) leggen? Wij zijn dus bezig met het kopen van een nieuw huis en we willen eigenlijk nu verbouwen wat er te verbouwen is, zodat we niet strakjes nog van alles moeten wanneer Stef eventueel een broertje of zusje zou krijgen :)

Het verhaal is dat het huis dat we nu kopen op de 1e verdieping 2 grote slaapkamers heeft en op de 2e nog een slaapkamer. Zo lang Stef nog klein is wil ik hem echter op dezelfde verdieping hebben slapen als waar wij liggen, dus dat kunnen we op 2 manieren doen: één van de kamers opdelen in 2 kleine kamers, of één van de kamers moet gedeeld gaan worden.

Hoe doen de mensen hier dat? Ik zouzelf liever de ruimte groot houden, zeker omdat ik denk dat als de kinders groter worden, er gemakkelijk eentje helemaal boven kan slapen. Dan zit je weer met twee halve kamers enzo..

En Claudia, ik vind het een mooie kamer! Dat lage kastje is mooi! O+ Het is inderdaad wel wat kaal, maar daar ben je dus nog mee bezig, haha! Ik zou zelf voor de hysterische giraffe gaan, maarja.. Ik ben ook een beetje hysterisch enzo :P

Innepin, als ik nog eens een muurschildering wil (wie weet.. Nieuw huis dadelijk!) dan weet ik je echt te vinden hoor!
3!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:53:05 #114
95408 Incantrix
pi_85175881
Owja, ik bedenk me nu ineens dat we nu ook weer een nieuwe kamer voor Stef moeten gaan regelen.. Maar ik ben helemaal nog niet klaar met Mario :')
3!
pi_85176262
http://www.isak.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=3_9
Dit is ook wel erg leuk behang.

http://www.onszelf.com/nieuw.html
Van onszelf is dat paddenstoelen behang ook erg leuk, en die met die horizontale vlinderrand.
pi_85177978
Wat een lief kamertje Keshet O+
Lotte!
Noah!
pi_85178324
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:40 schreef oeke het volgende:
Claudia, logisch hoor dat je het zo leeg mogelijk houdt, met 2 kids zal het zich snel genoeg vullen inderdaad. }:|
Wb die plankjes, gewoon in de grondverf en dan een leuk kleurtje geven, dat is toch niet zo naar? ;)
Ik heb dat wel eens met MDF gedaan* en toen bleef de structuur van de planken heel stroef. Ook absorbeerde het MDF als een gek. Misschien ander materiaal kiezen? Het voordeel van zo'n Praxis is dat ze planken voor je op maat zagen.

*We hebben ooit, toen we nog drie katten hadden, zelf een kattenbakflat gemaakt. Daar was ik best trots op. :7

quote:
Ik dacht net nog aan je wiegje maar kun je hem niet dwars zetten? Met het voeteneind richting raam? Dat zou ik gevoelsmatig doen. Ook vanwege voorkeurshouding.
Nouja, basta, je vriend zal het me al niet in dank afnemen. :D ;)
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Kan ik wel even proberen. Ik vermoed dat de ruimte daarvoor iets te krap is, maar wie weet. Overigens slaapt de baby de eerste tijd sowieso bij ons op de kamer.
pi_85178490
Oh ik vind die blauwe giraffe juist heel leuk Claudia, ik denk dat die echt heel leuk zou staan in het kamertje!
Wij hebben trouwens ook behang met een hele lichte structuur, en de muursticker zit nog steeds op de muur, dus dan lijkt het me dat dat met die giraffe ook wel zou moeten lukken hoor :)
pi_85178603
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef Incantrix het volgende:

Hoe doen de mensen hier dat? Ik zouzelf liever de ruimte groot houden, zeker omdat ik denk dat als de kinders groter worden, er gemakkelijk eentje helemaal boven kan slapen. Dan zit je weer met twee halve kamers enzo..
Tja, ik zou niet al te licht van één grote kamer twee kleine maken. Het is juist de mode om kamers zo groot en licht mogelijk te houden, dus ik vraag me af wat dat doet met de waarde van je woning.

Wij werken nu noodgedwongen met een soort roomdivider (net als Stiemie), maar bepaald ideaal vind ik dat niet. Ik denk niet dat ze al snel met elkaar op één kamer kunnen. Daarvoor zal (1) dat veilig moeten zijn en (2) de jongste door moeten kunnen slapen. Als de jongste nog wakker wordt 's nachts gaat Ivan natuurlijk ook wakker worden. En overdag even verschonen tussendoor gaat niet in die kamer als er toevallig één ligt te slapen.

Ik zou Stef denk ik gewoon naar de zolder verhuizen, ook omdat Stef wakker kan worden van nachtelijke actie als ze allebei in een andere kamer op dezelfde verdieping slapen. Laten we wel wezen: die wandjes houden het gehuil niet tegen. Maar goed, je geeft zelf al aan dat je dat liever niet doet. Dan zou ik zelf toch gaan voor zoiets als Stiemie heeft.

Heeft Stef eigenlijk lang bij jullie op de kamer geslapen?
pi_85178674
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef Incantrix het volgende:
Owja, ik bedenk me nu ineens dat we nu ook weer een nieuwe kamer voor Stef moeten gaan regelen.. Maar ik ben helemaal nog niet klaar met Mario :')
Ik kwam tijdens mijn zoektocht nog reclame voor Mario-stickers tegen op Marktplaats.
pi_85178743
Incantrix, waarom wil je Stef niet op zolder hebben dan?
pi_85178751
Ik zou er niet zo snel voor kiezen ze samen op een kamer te laten slapen, tenzij het natuurlijk niet anders kan ;)
Bij ons komt de baby waarschijnlijk eerst ook bij ons op de kamer, als we dan nog niet verhuisd zijn.
Zijn we wel verhuisd moeten we even kijken hoe het gaat. Op de 1e verdieping zijn er straks gewoon 2 kinderkamers en op zolder ook nog veel ruimte. Da's dan wel weer het voordeel van een nieuwbouw woning natuurlijk
pi_85178821
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.isak.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=3_9
Dit is ook wel erg leuk behang.

http://www.onszelf.com/nieuw.html
Van onszelf is dat paddenstoelen behang ook erg leuk, en die met die horizontale vlinderrand.
Er zitten geweldige dingen tussen! Ik heb wel het idee dat het merendeel me heel gauw zou gaan vervelen.
pi_85178937
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.

Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:01:20 #125
95408 Incantrix
pi_85179995
Mjah, ik weet niet, lief en ik hebben dat beiden, gevoelsmatig, Stef is dan zo ver weg ofzo. Zeker als wij zelf nog niet in bed liggen, dan zitten er 2 verdiepingen tussen. Maar misschien komt dat doordat wij nu nog een appartement gewend zijn waar we alles en iedereen binnen handbereik hebben op elk moment. Misschien moet het idee nog even groeien :)

Daarnaast leek het me zo knus, twee kindertjes bij elkaar, en dan in het midden zo'n grote speelruimte :) Maarja, mijn idyllische beeld daarvan moet ik wellicht ook nog even wat bijstellen ;)

Stef heeft overigens de eerste 3 of 4 maanden bij ons gelegen, Claudia :) Dat zullen we met een tweede zeker ook doen, denk ik. Ik vond dat heel fijn, zo in het begin. Bij de overgang van wieg naar ledikant is hij ook meteen naar zijn eigen kamer gegaan en dat ging helemaal goed. Wat je zegt over minder last hebben van gehuil van een evt. baby is wel een punt inderdaad. Keerzijde is dat de kamer op zolder naast de wasruimte is. Nouja, we gaan het nog wel even bekijken allemaal. Dank voor jullie hulp in elk geval!

Ow, en Claudia, de Mario-stickers die we gekocht hebben zijn herbruikbaar, dus die gaan absoluut mee! Helaas hebben we er ook een heleboel zelf gemaakt omdat ze niet hadden wat wij allemaal wilden en die zijn niet herbruikbaar.. Ah well, komt goed :)
3!
pi_85180123
Hier liggen de meiden samen op 1 kamer en het is een wisselend succes :) De ene keer gaat het prima, de andere avond zijn ze precies wisselend wakker en maken ze elkaar zo ook weer wakker. Overigens is het overdag inderdaad lastig met bv verschonen of speelgoed/kleding pakken.

Overigens hebben wij ook gewacht tot Esmee 's nachts doorsliep want anders wordt het allemaal nog wat lastiger.

Wij willen op den duur ook wel naar een groter huis, maar nu dat ik zonder werk zit is dat erg moeilijk. Overigens hebben we het hier verder in deze buurt erg naar ons zin, dus echt weg willen we eigenlijk ook weer niet. Lastig uit te leggen...

Ik heb er toen trouwens ook een topic over geopend: Kinderen samen op 1 kamer laten slapen
pi_85180286
Kiek nou dan O+

Bedje even omhoog geschroefd en opgemaakt, staat toch veel leuker dan zo'n bedje met was ;)
pi_85180325
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.

Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
Dat heb ik ook ja :Y O+
groeimogelijkheden voor mn gezin!! :7

een nicht van B. heeft 4 kinderen en die heeft nu dus een heel oud (mooi!) pand gekocht in Dordrecht in t centrum, en daar hebben ze ook een megazolder. Die zolder hebben ze kamers in het midden gemaakt en dan zeg maar waar mensen normaal bergruimte maken zeg maar, die lage schuine stukken, daar hebben zij een soort gangen/tunnels van gemaakt voor de kinderen om in te spelen :D
hoe cool is dat? :D
als de kinderen groter zijn gaan daar schotten tussen en planken in zodat het wel als bergruimte gebruikt kan worden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85180350
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef mrien het volgende:
Kiek nou dan O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bedje even omhoog geschroefd en opgemaakt, staat toch veel leuker dan zo'n bedje met was ;)
O+ dat mandje <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85180651
Lief he O+
Lotte heeft er helaas niet heel lang in gelegen omdat die al vrij snel in de bekleding dook met haar gezicht
We vonden het mandje toen zo handig om mee naar boven en beneden te nemen overdag en 's avonds
pi_85183786
lief mrien dat mandje O+
en dan boy shirtje met dat broekje heeft floris ook :D was zn eerste pakje :)
pi_85184160
quote:

dat heb ik idd
we hebben twee slaapkamers op de eerste verdieping (waren er drie maar we hebben een muur doorgebroken) en een daarvan is de werkkamer, hebben we ook wel nodig ivm R's werk. op zolder is Floris' kamer en daar hebben we nog een kamer over. volgens mijn maffe kraam kunnen we vijf kinderen kwijt (ik vind dat ieder kind een eigen kamer moet hebben, dus max 3) :')
maar we hebben wel een lekker ruime zolder, geen ruimte verlies door schuine wanden, want voorkant van het huis is recht en achter hebben we een dakkapel
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:44:55 #133
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85184362
quote:

En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.

Samen op één kamer is in de kindertijd juist helemaal prima heb ik begrepen. Kinderen krijgen pas behoefte aan hun pivéruimte als ze de puberteit ingaan, heb ik geleerd. Mijn broertje had een extra bed op zijn kamer voor als we bezoek kregen uit Nederland. Dan sliep ik op zijn kamer en het bezoek op mijn kamer. Ik sliep uiteindelijk vaker bij hem op de kamer dan alleen, ook als we geen bezoek hadden ;) .
pi_85184767
Misschien niet helemaal on toppic, maar toch: wat kopen jullie allemaal nieuw voor een 2e kindje. Nummer 2 is op komst en dochterlief is ca 2,5 als die geboren wordt.
Hebben jullie bijvoorbeeld nog een commode gekocht of laat je ze die delen? Volgens mij kan dochterlief tzt wel naar een groter bed dus apart babybed ook niet nodig.
Ben wel benieuwd om jullie ervaringen te lezen.
pi_85185205
Als de baby komt is mijn dochter 2,5. Ze slaapt inmiddels in een peuterbedje en het ledikantje is dus beschikbaar voor de baby. De commode en kast gaan ook naar de baby toe, voor haar komt er een nieuwe grote kast.
De commode gebruiken we inmiddels voor haar een stuk minder, eigenlijk alleen na het badderen. Voor een schone luier wil ze liever op de grond of op bed liggen (en scheelt mij tillen). Ik denk dat we de commode de komende tijd steeds minder zullen gebruiken.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:13:57 #136
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85185777
Wat een mooie kamertjes!

Tessie: wat ben je creatief. En echt een lief meisjeskamertje.

En Mrien: zie dat je al een heel eind bent. Leuke kleuren!
Denk dat ik niet veel meer nieuw zou kopen. Nu dochterlief naar het volgende bed verhuisd is idd de babyspullen naar de baby. Zolang je de commode kan gebruiken lekker doen, maar hier zijn we op een gegeven moment beneden met een aankleedkussen op de bank gaan verschonen. En wie weet duurt het niet eens meer zo heel lang voor ze besluit zindelijk te worden, dan hoeft het niet eens meer.
Ik wil wel wat nieuwe dingen kopen (maar meer uit principe dat dat het nodig is), zoals dekbedovertrekjes en eerste kleertjes.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:17:10 #137
313287 Groofsken3
pi_85185925
Mijn dochter was 20 mnd toen mijn zoon kwam. Zij is overgegaan naar een peuterbedje met opstaanden rand met 19 mnd. En haar heb ik zolang nodig was nog op de grond verschoond (op een aankleedkussen). Zij ging naar een nieuwe kamer (zonder commode) en mijn zoon kreeg zeg maar haar bedje en commode. Ging perfect, ik zou het weer zo doen. Nu is ze zindelijk (de jouwe misschien straks ook wel met 2,5 jr) dus is verschonen helemaal niet meer nodig.
pi_85188044
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:17 schreef mrien het volgende:
Lief he O+
Lotte heeft er helaas niet heel lang in gelegen omdat die al vrij snel in de bekleding dook met haar gezicht
We vonden het mandje toen zo handig om mee naar boven en beneden te nemen overdag en 's avonds
Ik heb dat mandje ook! Ivan was er al na 1,5 maand uit gegroeid. :')

pi_85188122
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:34:30 #140
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85192068
@kipje4, mijn dochter is 21 maanden als nr 2 geboren wordt, maar ik ga echt niet een hele nieuwe babykamer nog erbij kopen hoor! De planning is een peuterkamer voor haar te kopen met idd een opstaande rand o.i.d. en beeb2 krijgt haar babykamer (wel krijgt nieuwe beeb de meubels in een andere kamer, anders weet ik later niet meer van wie de babyfoto's zijn :D) zou het in het nieuwe bedje nog niet lukken met slapen, bij Ikea heb ik zo nog een extra ledikantje gekocht.
En verschonen gebeurt hier sowieso al regematig op de grond omdat Madam hier nogal graag er alles aan doet om van de commode af te rollen, en dan maar het zeker voor het onzekere nemen.
@Innepin, dus ik kan jou inhuren voor een muurschildering te maken voor de nieuwe to-be-babykamer? ;) :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85198173
Aww mini-Ivan-in-mandje! O+

Jeetjejom, ja dat kan :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:07:24 #142
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85200857
I'll keep it in mind, we hebben wel al een idee in ieder geval, dat is al heel wat
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:10:02 #143
313287 Groofsken3
pi_85200983
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.
Check ;) .
pi_85204908
Toevallig hebben we net na dat berichtje van mij een woning gevonden mét tuin waar we in geïnteresseerd zijn. :+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:34:40 #145
313287 Groofsken3
pi_85204987
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt niet meer zonder die bonus zou kunnen met de kindjes :P .

Maar wat spannend zeg. En nu?
pi_85205018
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig hebben we net na dat berichtje van mij een woning gevonden mét tuin waar we in geïnteresseerd zijn. :+
*O*
fundalinkje? :9 :+

Ik ga eens rondkijken naar stofjes voor gordijntjes en een rol behang voor over de muur. Ik ben benieuwd!
Gordijn vond ik vorige keer echt een ramp, het duurde zó lang voor we iets vonden wat ons allebei aansprak, en toen had het metertje stof ook nog 8 weken levertijd ofzo :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85205188
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt niet meer zonder die bonus zou kunnen met de kindjes :P .

Maar wat spannend zeg. En nu?
Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.

Ik begrijp het goed dat het voor jou inmiddels meer is dan een bonus. Het is maar net waar je aan gewend bent, natuurlijk. Voor mij is het verlangen naar een tuin nog maar heel recent, eigenlijk sinds Ivan op ontdekkingstocht begint te gaan. En nu met de tweede op komst lijkt het me wel heerlijk om die buitenruimte te hebben.

Ik ben al de hele avond 'ons nieuwe huis' aan het inrichten via Floorplanner. :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:50:40 #148
313287 Groofsken3
pi_85205737
Hihi, lekker van genieten hoor. Voorpret is ook wat waard toch.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:44:07 #149
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85263262
Ik kwam deze shop tegen en wil hem toch even promoten..voor wie nog een leuke lampenkap zoekt :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85263403
ooh!! :o wat een geweldige site!! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')