Ik heb dat wel eens met MDF gedaan* en toen bleef de structuur van de planken heel stroef. Ook absorbeerde het MDF als een gek. Misschien ander materiaal kiezen? Het voordeel van zo'n Praxis is dat ze planken voor je op maat zagen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:40 schreef oeke het volgende:
Claudia, logisch hoor dat je het zo leeg mogelijk houdt, met 2 kids zal het zich snel genoeg vullen inderdaad.![]()
Wb die plankjes, gewoon in de grondverf en dan een leuk kleurtje geven, dat is toch niet zo naar?
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Kan ik wel even proberen. Ik vermoed dat de ruimte daarvoor iets te krap is, maar wie weet. Overigens slaapt de baby de eerste tijd sowieso bij ons op de kamer.quote:Ik dacht net nog aan je wiegje maar kun je hem niet dwars zetten? Met het voeteneind richting raam? Dat zou ik gevoelsmatig doen. Ook vanwege voorkeurshouding.
Nouja, basta, je vriend zal het me al niet in dank afnemen.![]()
![]()
Tja, ik zou niet al te licht van één grote kamer twee kleine maken. Het is juist de mode om kamers zo groot en licht mogelijk te houden, dus ik vraag me af wat dat doet met de waarde van je woning.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef Incantrix het volgende:
Hoe doen de mensen hier dat? Ik zouzelf liever de ruimte groot houden, zeker omdat ik denk dat als de kinders groter worden, er gemakkelijk eentje helemaal boven kan slapen. Dan zit je weer met twee halve kamers enzo..
Ik kwam tijdens mijn zoektocht nog reclame voor Mario-stickers tegen op Marktplaats.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef Incantrix het volgende:
Owja, ik bedenk me nu ineens dat we nu ook weer een nieuwe kamer voor Stef moeten gaan regelen.. Maar ik ben helemaal nog niet klaar met Mario
Er zitten geweldige dingen tussen! Ik heb wel het idee dat het merendeel me heel gauw zou gaan vervelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.isak.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=3_9
Dit is ook wel erg leuk behang.
http://www.onszelf.com/nieuw.html
Van onszelf is dat paddenstoelen behang ook erg leuk, en die met die horizontale vlinderrand.
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.
Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef mrien het volgende:
Kiek nou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedje even omhoog geschroefd en opgemaakt, staat toch veel leuker dan zo'n bedje met was
dat heb ik iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.
En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
Ik heb dat mandje ook! Ivan was er al na 1,5 maand uit gegroeid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:17 schreef mrien het volgende:
Lief he![]()
Lotte heeft er helaas niet heel lang in gelegen omdat die al vrij snel in de bekleding dook met haar gezicht
We vonden het mandje toen zo handig om mee naar boven en beneden te nemen overdag en 's avonds
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.
Checkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig hebben we net na dat berichtje van mij een woning gevonden mét tuin waar we in geïnteresseerd zijn.
Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt niet meer zonder die bonus zou kunnen met de kindjes.
Maar wat spannend zeg. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |