Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.
Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef mrien het volgende:
Kiek nou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedje even omhoog geschroefd en opgemaakt, staat toch veel leuker dan zo'n bedje met was
dat heb ik iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook wel de reden dat we stiekem naar een andere woning uitkijken, mrien. We hebben nu een kamer over, maar we willen een werkkamer behouden. Een typische rijtjeswoning met 3 slaapkamers en één grote zolderruimte zou ideaal zijn.
En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het samen op één kamer slapen ook wel weer heel leuk kan zijn op een bepaald moment. Het vervelende is alleen dat ik nu niet weet wanneer dat moment aanbreekt. Ivan ging doorslapen toen hij bij ons van de kamer af ging. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog bij ons op de kamer zou liggen en ons 's nachts wakker zou houden. Wat dat betreft voel ik me nu gezegend en ben ik wel huiverig voor hoe dat straks gaat.
Ik heb dat mandje ook! Ivan was er al na 1,5 maand uit gegroeid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:17 schreef mrien het volgende:
Lief he![]()
Lotte heeft er helaas niet heel lang in gelegen omdat die al vrij snel in de bekleding dook met haar gezicht
We vonden het mandje toen zo handig om mee naar boven en beneden te nemen overdag en 's avonds
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
En niet het hebben van een tuin? Voor mij zou dat de voornaamste reden zijn. We leven echt al maanden buiten nu.
Checkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een tuin zou leuk zijn, maar dat valt voor mij in de categorie 'aardige bonus'. In Amsterdam is het gewoon niet zo realistisch, tenzij we naar Noord of Nieuw-West verhuizen. Dat laatste gaan we definitief niet doen; het is daar te troosteloos.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig hebben we net na dat berichtje van mij een woning gevonden mét tuin waar we in geïnteresseerd zijn.
Eerst maar eens kijken of we daar wíllen wonen. Dat is lastig in het schatten, want het is een deel van Amsterdam dat vernieuwd wordt. Het gaat om een nieuwbouwproject, dus er valt bovendien nog niks te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt niet meer zonder die bonus zou kunnen met de kindjes.
Maar wat spannend zeg. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |