abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:44:37 #226
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85306704
Kj, wat een prachtige kamer!!!! O+ O+ O+
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85306714
KaatjeJannie wat ontzettend leuk dat je ouders zo enthousiast zijn en zij het kamertje zelfs aangedragen hebben. Ik vind 'm heel lief zo en die lamp O+ maar ik moet moeite doen als ik 'm ook zou willen lees ik al :P

het-is-mij, we hebben inderdaad ook gekeken naar ladekasten van de ikea maar er zijn er maar enkelen die smal genoeg zijn. Er is maar ruimte voor 86cm breed namelijk. En we hebben ook geen ruimte voor een extra kledingkast dus alle kleding moet in dat ene kastje. Ik prefereer dan deurtjes boven laatjes weer dus ja. Zoektocht naar een smal kastje it is dan maar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85306763
Dml, ladekast rast van Ikea?? Das een kleintje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85306822
Ik ga eens kijken Tico! Tx :*
The way you rock'n'roll
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:50:28 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85306886
Offuh de commode van de sniglar serie? en die dan in de breedte zetten ipv lengte, en dan de aankleedkussen ook in de lengte, kan opzich wel handig zijn hoor, en de breedte is maar 53.
Opzich gaat de commode van die serie nog wel, en 't bedje ook wel.. maar ze hadden er altijd ook een kledingkast van ik geloof dat ze die wel uit de serie gehaald hebben maar dat vind ik niet zo vreemd, die gekke gordijntjes ervoor ipv kastdeuren of laatjes.
pi_85307117
Oooh jullie gaan me een zeikerd vinden wat allemaal lieve tips maar Tico hoewel de prijs van de Rast leuk is :P is hij maar 30cm diep dus dan zouden we definitief af moeten stappen van het idee van een aankleedkussen er boven en de lades lijken me dan wel erg smal om alles in kwijt te kunnen.

SC, sniglar is alleen een aankleedkussenvak zeg maar en niks aan kastruimte er onder dus daar heb ik niks aan. En we hebben zo weinig ruimte dat iets in de lengte zetten echt geen optie is wil je er nog achter kunnen staan.
Het is echt heel klein wat we hier hebben. Het is bijna een soort hoek in de slaapkamer alleen zit er een deur tussen.
The way you rock'n'roll
pi_85307593
Misschien zijn de kastjes bij LeenBakker wat voor je.
http://www.leenbakker.nl/(...)kast_sun%282%29.aspx
Deze is iig niet te groot en niet duur.

Kheb gisteren voor joch dat op kamers moet veel kasten gezien :D
pi_85307835
Goede tip! Dank je wel ^O^
The way you rock'n'roll
pi_85309788
DML je zou even moeten kijken op marktplaats, ik kom heel vaak deze commode tegen:

http://link.marktplaats.nl/358560566

hij is inmiddels uit de collectie bij Ikea, maar 78 cm breed, en zo te zien ideaal voor kleinere ruimtes. Je kunt hem een soort opklappen, het aankleedkussen laat je er dan gewoon tussen liggen, en er zit best wat bergruimte in.
Als je dat dan combineert met een plank met vakjes erboven dan heb je best een boel bergruimte.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:19:58 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85310192
Apart die Ikea commode, ken 't ding helemaal niet.
Vind trouwens dit wel een grappig versie van de ledikant & commode in èèn.
Is best tof te pimpen denk ik.

http://link.marktplaats.nl/368716538
pi_85310360
Wij hebben in de huiskamer een inklapbare commode van Ikea staan, dat vind ik echt superhandig! We klappen hem alleen nooit in eigenlijk haha :D En Graeme heeft ook gewoon nog een commode in zijn kamer en Anna heeft ook een eigen commode. Ik vind dat wel handig hoor, dan kunnen we ze gewoon overal verschonen/aankleden zonder last van ons rug te krijgen enzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85310649
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Apart die Ikea commode, ken 't ding helemaal niet.
Vind trouwens dit wel een grappig versie van de ledikant & commode in èèn.
Is best tof te pimpen denk ik.

http://link.marktplaats.nl/368716538
Zodra je kindje in zijn bedje gaat staan is de lol er vanaf denk ik;). Maar hij is idd wel ideaal voor kleine ruimtes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pannenkoeken op 15-08-2010 15:44:54 ]
pi_85320688
Hard gewerkt vandaag, maar het is allemaal gelukt.
We hebben een boompje gemaakt.

Het is nu ook aan die muur aangekleed, we hebben daar plankjes opgehangen. En een kapstokje bij de deur. Daar zal ik morgen even foto's van maken.
Ze wordt over een paar maanden alweer 1 jaar en haar kamertje is af :') Beter laat dan nooit...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85320827
oh wauw Wickie! :o mooi geworden zeg!! En wat strak! Jullie hebben alles zelf geknipt toch?
heel tof O+

Misschien nog een tip, in de Mama van deze maand staat een kortingscode van 20% korting voor de webwinkel van kleine zebra. Hij is wel pas in september geldig, 16 t/m 23 dacht ik, maar goed, wellicht als iemand iets op t oog heeft wat nog niet direct nodig is...
Ik zal later even kijken, het blad ligt beneden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85321897
He poppedein, onze geboortebedjes hebben dicht bijelkaar gestaan! (al ben ik niet in een bedstee geboren maar gewoon in een ziekenhuis bed)

KaatjeJ, mooi kamertje! Dat kamertje stond ook bij ons op het lijstje maar uiteindelijk toch net niet geworden.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85321916
Zie nu Wickie haar mooie boom!!! Mooi zeg!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:52:17 #242
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85322019
Wickie leuk zeg! Helemaal mijn smaak (Jessai heeft ook een boom, heel anders, maar wel een boom :D)
pi_85322380
Ja zelf geknipt. Ik had alleen 1 set blaadjes gekocht omdat ik niet zoveel retro behangetjes had liggen. Had zelf nog wel 2 leuke behangetjes dus heb daar nog extra blaadjes van geknipt (is mn gehamster toch nog ergens goed voor). Was ook eerste keer behangen, maar het viel me alles mee.

KaatjeJannie, ik vind het hele mooie meubeltjes. Heb die serie weleens zien staan. Een van de weinige series die ik mooi vind. Zoals eerder gezegd, als ik geld had gehad, had ik ook duurdere meubeltjes gekocht. En als mn schoon/ouders het hadden aangeboden had ik het natuurlijk ook geaccepteerd.
Ik heb trouwens wel een Leander hangwieg gehad voor het begin (ze heeft er misschien 10 nachten in geslapen...). Dat kreng was ook duur, van MP trouwens. We hebben 'm ook weer voor dezelfde prijs weer verkocht.
pi_85322504
Ik heb er maar een apart topic van gemaakt: Inspiratie voor de kinderkamer Ik weet niet of het vruchtbaar is, maar dat zien we vanzelf wel.

Wow, wickie, wat ziet die boom er geweldig uit! Vond je het goed te doen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85323123
Oh het inspiratie topic, ik ga woensdag op mn vrije dag even m'n bookmarks uitzoeken :)
Heel fijn zo'n topic :Y

De boom knippen was heel erg goed te doen. We hebben eerst de basis geknipt en uitgelegd. Later toen het op de muur zat de laatste takjes toegevoegd.
pi_85323247
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er maar een apart topic van gemaakt: Inspiratie voor de kinderkamer Ik weet niet of het vruchtbaar is, maar dat zien we vanzelf wel.

Wow, wickie, wat ziet die boom er geweldig uit! Vond je het goed te doen?
Goed plan zo'n topic!
Kan deze voor foto's blijven ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85329413
Ohhhh Wickie, wat is ie mooi geworden zeg, de boom! ontzettend aangekleed, maar toch heel erg rustig overkomend, écht heel mooi!

En grappig Sproet!! Ik zal mn mams es vragen of ze iemand op de gym had die een dochter kreeg die Sproetje heette O+ ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85339311
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
Ja Deepfreeze daar moet een foto van natuurlijk hè! :P
Nou oké dan ;)
Even wat toch al online stond..

Deze kozijnen waren oorspronkelijk groen en de muren blauw

Dit is Chris zijn slaaphoek, de radiatorombouw loopt langs de hele muur, alleen op dit stukje zit er geen radiator achter (wel lelijke leidingen). Dus een mooie plek voor een nisje O+

Dat peuterbedje heeft _FlasH_ voor Chris zijn 2e verjaardag gemaakt.
Hmm jammer, zo geen foto van de boekenkast voor de blauw-grijze muur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deepfreeze op 16-08-2010 10:08:01 (foto's gefikst) ]
pi_85339754
Mooi Deepfreeze, dat nisje ook O+
Fake it till you make it...
pi_85537891
Ik heb het kamertje van Isabeau onlangs veranderd. Wat dingen verschoven, zoals haar bedje, nieuwe vloerkleedjes en mandjes. Ik ben er blij mee! O+

De meubeltjes zijn nog steeds totaal niet wat ik zelf uit zou zoeken (gekregen), maar het werkt wél.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')