Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Slaap lekker Beertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
Dank je TJ. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in vanavond tot morgen fokkertjes
Doe je best!quote:
werk zequote:
Komt goed.quote:
Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben een zeer weldenkende vrouw,
Tof, dan kan je vast heel hoog springenquote:
Handig voor als er kinderen komenquote:
Echt waar? Ik helemaal niet, ik vind dat juist wel avontuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig maar, ik ben altijd bang dat ik mezelf bezeer als ik boven lig.
Ja maar ik ben af en toe best wild in bed, en dan is boven niet altijd handigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt waar? Ik helemaal niet, ik vind dat juist wel avontuurlijk
Oh, nee, dat is dan inderdaad wel een beetje gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Ja maar ik ben af en toe best wild en bed, en dan is boven niet altijd handig.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Handig voor als er kinderen komen
Ja, en als jij dan onder ligt, dan doe ik jou straks ook nog pijn, dat is niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is dan inderdaad wel een beetje gevaarlijk.
Aan de andere kant, af en toe een beetje het gevaar opzoeken is toch ook wel leuk?
Dat moet ook wel als je ongetrouwd bent en samen kinderen hebt hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekkerBakkeleien over voogdij en shizzle
Mwoa, bedankt
Ach, dat is dan een risico dat ik wel wil nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
Ja, en als jij dan onder ligt, dan doe ik jou straks ook nog pijn, dat is niet de bedoeling....
Nou ja, zo'n bedavontuur zou wel iets nieuws zijn, voor me, ja.
Ik heb de komende 10 jaar geen kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je ongetrouwd bent en samen kinderen hebt hoor
over 11 jaar wel dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de komende 10 jaar geen kinderen
Doe jij wel een beetje rustig dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat is dan een risico dat ik wel wil nemen.
ALS ik het toelaat dat jij boven gaat dan he, want dat is een positie die ik niet snel weggeef
Dus niet trouwen en geen kinderen, wat een rust zegquote:
OMG.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dan val jij straks uit het bovenste bed, en dan bezeer je je... of je valt op mij.
Precies. Alleen jammer dat er niemand is om voor mij te zorgen als ik ouder dan 70 word. Maar dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus niet trouwen en geen kinderen, wat een rust zeg
Kom kom, zoeen walvis ben je toch niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG.
Of ik val op jou ja. Je zou het niet overleven denk ik
Zusters noemen ze dat, in mooie blauwe pakjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Alleen jammer dat er niemand is om voor mij te zorgen als ik ouder dan 70 word. Maar dat zien we dan wel weer
Ja, 10 jaar nadat de laatste restjes van de zorgsector ook wegbezuinigd zijn. Doei hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zusters noemen ze dat, in mooie blauwe pakjes
Het gaat meer om de manier waarop ik op hem valquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom kom, zoeen walvis ben je toch niet?
Je hebt een CRUSH op Mart?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat meer om de manier waarop ik op hem val
Ach, tegen die tijd is onze levensverwachting vast ook 69. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, 10 jaar nadat de laatste restjes van de zorgsector ook wegbezuinigd zijn. Doei he
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een CRUSH op Mart?Hoe schattig
69quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd is onze levensverwachting vast ook 69. Ik zie het probleem niet.
quote:
flesquote:
Oh, dat is wel makkelijk, dat je weet wat ik bedoelquote:
When a lady says no, she means maybequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel makkelijk, dat je weet wat ik bedoel
Dan moet ik de 15e maar even een aanloop nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
When a lady says no, she means maybe
when a lady says maybe, she means yes
when a lady says "ik val op Mart" she means "ik val op Mart". One way or another.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
trusten lieffiequote:
en hier postenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen idee wat jullie van plan zijn, maar ik zou het filmen
Ik gok dat mijn deel geheel onder 'bloopers' valt danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen idee wat jullie van plan zijn, maar ik zou het filmen
Dat is toch die mongool van die Dutchtone reclame van vroeger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch die mongool van die Dutchtone reclame van vroeger?Ehm. Sorry. Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dan kan je er nog geld mee winnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn deel geheel onder 'bloopers' valt dan
geld verdienen met op internet geposte filmpjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je er nog geld mee winnen
insturen voor homevideo'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geld verdienen met op internet geposte filmpjes
trusten STquote:
slaap ze trevquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja sorry, hier is het gezelligen nu ga ik ook naar bed
![]()
Slaap lekker Lui![]()
Aandachtshoerquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aandachtshoer
Mag ik EVEN sportjournaal kijken ja? Misschien? Dank u wel![]()
zegt iemand watquote:
He he, daar zal je de ouwe ook weer hebben hoorquote:
ik heb net me friet opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ouwe gooi nogeens wat frikjes in de pan?
tegen de tijd dat jij hier bent zijn die frikandellen alang opquote:
over 7 minuten pasquote:
Ja. God nakendequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier bent zijn die frikandellen alang op
2x de helftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. God nakendeWaarom gaat er geen trein van Eindhoven naar Mol dan
Weet je HOE hard ik om moet rijden
Geeft niet. Biertje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
hoi ik drink geen koffie
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 049 goldfinger1963
02. 044 suikertaartje
03. 040 Dr_Flash
04. 039 TJDoornbos
05. 036 MPG
06. 031 Panda72
07. 027 Marijkezwolle
08. 014 Trevland
09. 010 DaMart
10. 009 OA
11. 007 Olle.
12. 005 Kuukske
13. 004 Giertje
14. 004 JDude
15. 003 LovelyLady
16. 001 Muckie
17. 001 Laatstenwaarschuwing
ok danquote:
Nee man je kent die 2 x de helft grap wel toch kom op. Dat is echt een Essential Classicquote:
Wat is deze auto waard?quote:
Bakske kofiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is deze auto waard?
Dat is de crux. Lees de rest van het topic ook even![]()
Essential Classic, ik zeg het je
Joa, ben vandaag weer naar fysio geweestquote:
jeeejquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa, ben vandaag weer naar fysio geweesten het ging goed!
![]()
Volgende week maandag komtKim
terug van vakantie, en woensdag ga ik weg. Dan kunnen we elkaar dinsdag dus nog even zien
Aahw vervelendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan niet slapenZijn er hier nog mensen wakker?
Joaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
jeeej![]()
Gelukkig maar
en dan 's avonds nog even Bolle aaien
![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JoaDan is de vakantie voor mij al begonnen
Fha meisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw vervelend![]()
Nu nog even wakker
Maar geloof dat we zo toch maar naar bed gaan
Jouw usernamequote:
Ja is jammer, maar ik vind vooral vervelend van je beenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha meisIk baal zo van morgen
Ik had me er echt op verheugd
Maar dan lekker volgende week
Knip zijn nagelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker hoorIk zal hem voorbereiden dat hij dus extra lief moet zijn
(bij deze dus alvast sorry want hij vecht alleen maar met mannen
)
Nee zieligquote:
Gewoon, lekker ouwehoeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:42 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
Hmm ja ik weet niet wat jullie gezellig vinden maar ik doe mijn best
Bijna wel jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
1 vraag is het normaal dat je hier echt ontelbaar topiques hebt en elk topic heeft dan weer 10 verschillende onderwerpen
Wat vind je raar precies?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
1 vraag is het normaal dat je hier echt ontelbaar topiques hebt en elk topic heeft dan weer 10 verschillende onderwerpen
Ja, ik baal er ook vanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja is jammer, maar ik vind vooral vervelend van je beenDus doe maar gauw beter maken dan kunnen we volgende week de marathon rennen
in ons hoofd, wat denk jij nou..
![]()
Ja dus ik open dit topique en dan denk ik oke nu hebben we het over koffie maar ik vind het niet lekker nu: gaan mensen over poesen praten en andere dingen maar niks van expresso of zo?quote:
Je kan er ook gekleurde hoesjes om doenquote:
Dit is een reeks en gaat over van alles en nog watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Ja dus ik open dit topique en dan denk ik oke nu hebben we het over koffie maar ik vind het niet lekker nu: gaan mensen over poesen praten en andere dingen maar niks van expresso of zo?
Oke nou ik ga eens een keer thee van de lidl halen en zo kan ik mee praten en misschien binden?.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is een reeks en gaat over van alles en nog watMaar wat ons bindt is de voorliefde voor koffie of thee
![]()
en TETTENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is een reeks en gaat over van alles en nog watMaar wat ons bindt is de voorliefde voor koffie of thee
![]()
Hahahaha oh dat is ook goed jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik baal er ook vanEn daar ben ik druk mee bezig
En hopelijk heb ik volgende week ook m'n auto weer, dus dan komt alles goed en dan rijden we de marathon in m'n Lada okee?
![]()
![]()
Bolle met roze nagelhoesjes, zie je het voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kan er ook gekleurde hoesjes om doenDa's hip in Amerika geloof ik... Neem dan geen kat als je niet wilt dat er wat haakjes in je bank komen
En BBQquote:
Haakjes in mn bank zal best, maar ik hoef die tetanus nagels niet in mn lijf als het niet per se nodig is. Gewoon knippen die handel en ik word de beste vriendjes met Bollequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kan er ook gekleurde hoesjes om doenDa's hip in Amerika geloof ik... Neem dan geen kat als je niet wilt dat er wat haakjes in je bank komen
O kee maar hoe combineer je dat dan?quote:
Hahahaha, je mag ook bier drinken hoor, of fris of wat je ook maar lekker vindtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:48 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Oke nou ik ga eens een keer thee van de lidl halen en zo kan ik mee praten en misschien binden?.
Maar ps: is het echt boeiend?
is er niet iets over brommers ofzo?
Je moet het ruim zien. Cupje F om te beginnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:49 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
O kee maar hoe combineer je dat dan?
Want thee is heet dus ja je kan er niet mee in de buurt komen tenzij je ice tee pakt
Bolle heeft geen tetanus nagelsquote:
Nou bedankt ik kijk eens of er lot genote van mij bij zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha, je mag ook bier drinken hoor, of fris of wat je ook maar lekker vindt
Het is hier doorgaans wel erg gezellig vind ik
Iets over brommers zou ik niet weten, dan moet je even in PTA kijken (Planes, Trains & Automobiles), daar zou het dan moeten zijn
Ja Fles, jij met tietenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahaha oh dat is ook goed ja![]()
[..]
Bolle met roze nagelhoesjes, zie je het voor jeEn hij maar denken dat zijn castratie het dieptepunt was
[..]
En BBQ
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet het ruim zien. Cupje F om te beginnen
Ja ja ik weet wat je bedoeld:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet het ruim zien. Cupje F om te beginnen
Trusten meisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:53 schreef Fha het volgende:
WeheheheArme kat
![]()
Nou, wij gaan maar naar bed, fijne nacht nog allemaal! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:53 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Ja ja ik weet wat je bedoeld:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:53 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Ja ja ik weet wat je bedoeld:
[ afbeelding ]
Leg me maar uit waar je spontane obsessie met tetten vandaan komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heeMoet ik nog wat zegen ergens over of zo?
Spontaan allerminst. Ik vind tetten al interessant sinds 1984. Obsessie? Beetje overdreven. Al wil ik wel heel graag natuurlijk, en kan ik niks krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leg me maar uit waar je spontane obsessie met tetten vandaan komt?
Nou ja, aangezien je het nu ineens met enige regelmaat oppert was het eerste wat ik dacht een obsessiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spontaan allerminst. Ik vind tetten al interessant sinds 1984. Obsessie? Beetje overdreven. Al wil ik wel heel graag natuurlijk, en kan ik niks krijgenMaar een obsessie is echt wat anders hoor
Ja hoor, nog ff. in 150.000 jaar gaat zoiets even de halve wereld overquote:122 Teletekst wo 04 aug
Kort nieuws binnenland
` Bij wegwerkzaamheden in het Drentse
Gieten zijn zeldzame fossiele resten
van Chileens koraal gevonden.Volgens
deskundigen zijn de resten zo'n 475
miljoen jaar oud.Ze zouden 150.000 jaar
geleden bij het verschuiven van de
continenten vanuit Chili in Nederland
zijn beland.Ook zijn er sporen van een
oude inktvissoort gevonden in Gieten.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:
Ruilen met mijn keelpijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:02 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Speciale aanbieding van vandaag: Hoofdpijn, gratis op te halen.
Dat kan ik ook niet, flink zijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenKort nachtje, dus ik kruip er nog even in denk ik
Tot straks
Graag gedaan namens degene die jouw hoofdpijn heeft overgenomen en als gevolg daarvan zelf niet meer in staat is naar een beeldscherm te kijken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:51 schreef DaMart het volgende:
Ik wil degene die onderweg van huis naar werk mijn hoofdpijn grotendeels heeft overgenomen bij dezen hartelijk bedanken.
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dat vanochtend las...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, nog ff. in 150.000 jaar gaat zoiets even de halve wereld overVergeet het maar.
Nieuw beleid. Twitter, hyves, ed. Hotmail, Gmail, etc. Games, weblogs... allemaal ontoegankelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat een FaalBaas heb jij zeg......
En dat terwijl sociale media steeds populairder worden om contact met klanten te onderhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuw beleid. Twitter, hyves, ed. Hotmail, Gmail, etc. Games, weblogs... allemaal ontoegankelijk.
Het mooie is dat je wel altijd te zien krijgt in welke categorie de geblokkeerde site valt.
Social networks, external e-mail, offending, tastless, etc...
Probeer dat iemand maar eens wijs te maken hier...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl sociale media steeds populairder worden om contact met klanten te onderhouden.
zo erg? Hier ook de hogere rukkers hebben IE8 maar werken niet. Het werkgepeupel kan sommige dingen niet doen omdat ze IE6 hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Probeer dat iemand maar eens wijs te maken hier...
Ik kan weer wel zelf alles updaten en downloaden!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo erg? Hier ook de hogere rukkers hebben IE8 maar werken niet. Het werkgepeupel kan sommige dingen niet doen omdat ze IE6 hebben
als ik wat wil updaten slaan ze me nog net niet neer hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan weer wel zelf alles updaten en downloaden!![]()
Verder is het wel erg ja... Amerikaanse moederbedrijf...
Hier zeggen ze niet dat iets verboden is, maar dat IE de voorkeur geniet en andere browsers sterk worden afgeraden, ook als deze duidelijk beter zijn. Daar mag je dan zelf je conclusies uit trekken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ik wat wil updaten slaan ze me nog net niet neer hier.
heb wel een portable firefox om toch een beetje te kunnen werken zonder gezeik. Maarja officieel is zelfs dat verboden. (usb-stick uberhaupt)
Te laatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet, flink zijn!
Doe eens delenquote:
Morgen Flesquote:
flauwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te laatHet was heeeeeerlijk, nu zijn m'n wallen niet donkerblauw maar lichtblauw
![]()
En met welke reden zouden we patrick brok geloven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:11 schreef TJDoornbos het volgende:
http://twitter.com/patrickbrok
Laura gaat toch nog maar ff niet varen.........
Laat dr opbokken!
hij zou journalist zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En met welke reden zouden we patrick brok geloven?
Iedere dooie bloemkool kan zich wel zo noemen. Of Redactie Sport of zo, whateverquote:
dat is waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere dooie bloemkool kan zich wel zo noemen. Of Redactie Sport of zo, whatever
Het kind is vanochtend toch vertrokken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:11 schreef TJDoornbos het volgende:
http://twitter.com/patrickbrok
Laura gaat toch nog maar ff niet varen.........
Laat dr opbokken!
ja ze is toch wel gegaan idd geintje van die pornopipo van een Brok.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kind is vanochtend toch vertrokken?
Ik vind het trouwens heel knap dat dit kind de leerplicht weet te omZEILen. Als je je kind 1 dag voor de vakantie van school wilt halen beginnen ze te zeiken maar zij hoeft niet naar school
Ze krijgt onderwijs via de radio begreep ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kind is vanochtend toch vertrokken?
Ik vind het trouwens heel knap dat dit kind de leerplicht weet te omZEILen. Als je je kind 1 dag voor de vakantie van school wilt halen beginnen ze te zeiken maar zij hoeft niet naar school
okequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze krijgt onderwijs via de radio begreep ik
Inderdaad maar ik vind haar ook het stereotype van een verwend nest, dat uiteindelijk toch haar zin krijgt. Als ik een kind had en die zou op haar veertiende de wereld rond willen zeilen, zou ik haar vragen of zij wel niet goed bij haar hoofd is en haar vervolgens opsluiten in haar kamer tot ze weer bij zinnen komt. Maar ja de publiciiteitsgeile vader van het kind denkt daar kennelijk anders over. Maar dan moet hij niet gaan janken als het kind verdrinkt of zo de mafkeesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
kan ze wel luisteren dan? div. kenners hebben het haar afgeraden en toch is ze eigenwijs.
kortom we zijn het eens, tijd dat ze ver bij ons weg gaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik vind haar ook het stereotype van een verwend nest, dat uiteindelijk toch haar zin krijgt. Als ik een kind had en die zou op haar veertiende de wereld rond willen zeilen, zou ik haar vragen of zij wel niet goed bij haar hoofd is en haar vervolgens opsluiten in haar kamer tot ze weer bij zinnen komt. Maar ja de publiciiteitsgeile vader van het kind denkt daar kennelijk anders over. Maar dan moet hij niet gaan janken als het kind verdrinkt of zo de mafkees
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kortom we zijn het eens, tijd dat ze ver bij ons weg gaat.
En waar is de moeder eigenlijk in dit hele verhaal? Ik heb me er niet echt in verdiept, maar had die er dan ook geen mening over? Ik denk er precies zo over als jij en ik kan me niet voorstellen dat je als moeder (of vader) zijnde dit soort dingen die echt gruwelijk mis kunnen gaan toestaat...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik vind haar ook het stereotype van een verwend nest, dat uiteindelijk toch haar zin krijgt. Als ik een kind had en die zou op haar veertiende de wereld rond willen zeilen, zou ik haar vragen of zij wel niet goed bij haar hoofd is en haar vervolgens opsluiten in haar kamer tot ze weer bij zinnen komt. Maar ja de publiciiteitsgeile vader van het kind denkt daar kennelijk anders over. Maar dan moet hij niet gaan janken als het kind verdrinkt of zo de mafkees
inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mocht het inderdaad mis gaan, dan hebben we natuurlijk wel de hele kermis aan jeugdzorg-instanties die over elkaar heen buitelt hier in Nederland. Dan is het land pas ECHT te klein
Het enige wat ik van de moeder weet is dit:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En waar is de moeder eigenlijk in dit hele verhaal? Ik heb me er niet echt in verdiept, maar had die er dan ook geen mening over? Ik denk er precies zo over als jij en ik kan me niet voorstellen dat je als moeder (of vader) zijnde dit soort dingen die echt gruwelijk mis kunnen gaan toestaat...
Maar blijkbaar heeft mama nu al geen controle meer over d'r puberende kindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het enige wat ik van de moeder weet is dit:
In een interview met de Volkskrant verklaarde Dekkers moeder het niet eens te zijn met de plannen van haar dochter en dat zij na eerdere aarzeling besloten had zich tegen de plannen te verzetten. Zij vertelde van mening te zijn, dat haar dochter zeiltechnisch in staat was de reis te volbrengen, maar nog niet volwassen genoeg om de sociale en psychologische aspecten van de soloreis te hanteren.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_nog_niet_volwassen
mja hier ook alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef sararaats het volgende:
koffie koffie een lekker bakkie koffie !!!!!!!!!
het regent verdomme
laatst las ik in het AD dat ze (die moeder) tegen de instanties was en dat ze Laura maar liet gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heeft mama nu al geen controle meer over d'r puberende kindVroeger was het zo dat je maar naar je ouders te luisteren had in principe... tegenwoordig moet alles maar kunnen ofzo... Ik vind dat persoonlijk best een slechte ontwikkeling...
Nee, je zou je maar bekommeren over hoe het er aan toegaat in de samenleving, toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zeggen dat het me eigenlijk niet zo gek veel kan boeien
Hier ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef sararaats het volgende:
koffie koffie een lekker bakkie koffie !!!!!!!!!
het regent verdomme
Ik ook. Gelukkig geld dat niet voor alle kinderen/pubers. Ik weet namelijk zeker dat als mijn buurmeisje het in haar hoofd zou halen om als ze 14 jaar word de wereld om zou willen zeilen haar ouders dit haar verbieden(net als de meeste normale ouders).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heeft mama nu al geen controle meer over d'r puberende kindVroeger was het zo dat je maar naar je ouders te luisteren had in principe... tegenwoordig moet alles maar kunnen ofzo... Ik vind dat persoonlijk best een slechte ontwikkeling...
Nou ja, en dat is ook de rol die een ouder zou moeten hebben. Jij bent de volwassene, dus jij neemt de beslissingen. En tuurlijk moet je ook wel eens wat losser kunnen zijn... Ach, ik ben blij dat ik geen kinderen heb, moet er niet aan denken om zoveel verantwoordelijkheid te moeten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig geld dat niet voor alle kinderen/pubers. Ik weet namelijk zeker dat als mijn buurmeisje het in haar hoofd zou halen om als ze 14 jaar word de wereld om zou willen zeilen haar ouders dit haar verbieden(net als de meeste normale ouders).
Mijjn buurmeisje word in de ogen van sommige ouders misschien streng opgevoed, maar ik zie dat haar ouders haar respect voor anderen/ouderen, haar normen en waarden bijbrengen en haar leren dat zij niet altijd haar zin kan krijgen en met zo'n opvoeding is helemaal niks mis.
hulde voor die ouders!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Mijn buurmeisje word in de ogen van sommige ouders misschien streng opgevoed, maar ik zie dat haar ouders haar respect voor anderen/ouderen, haar normen en waarden bijbrengen en haar leren dat zij niet altijd haar zin kan krijgen en met zo'n opvoeding is helemaal niks mis.
Ik voel me niet geroepen om een hoop energie in een opgeklopte mediahype te stoppen nee. Vervolg mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je zou je maar bekommeren over hoe het er aan toegaat in de samenleving, toch?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me niet geroepen om een hoop energie in een opgeklopte mediahype te stoppen nee. Vervolg me
Ja, zeilen met m'n dochter bij Portugalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar goed, genoeg gepraat over kinderen en falende ouders![]()
Gaat iemand nog iets leuks doen een dezer dagen?
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben ook opgevoed met normen/waarden en respect voor anderen vind ik doodnormaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, en dat is ook de rol die een ouder zou moeten hebben. Jij bent de volwassene, dus jij neemt de beslissingen. En tuurlijk moet je ook wel eens wat losser kunnen zijn... Ach, ik ben blij dat ik geen kinderen heb, moet er niet aan denken om zoveel verantwoordelijkheid te moeten hebben![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zeilen met m'n dochter bij Portugal
speciaal yeahquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met frikandellen, wacht maar!
Ik ook en mag mijn nichtje van 10 jaar ook mee en beloof je dan dat zij de enige is die de zeilboot mag besturenquote:
weekend mn vriendin pesten en tot die tijd werken en gamenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook en mag mijn nichtje van 10 jaar ook mee en beloof je dan dat zij de enige is die de zeilboot mag besturen
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weekend mn vriendin pesten en tot die tijd werken en gamen
Helpdeskdodo bij Fons en zijn vriendjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
En welke games doe je op het moment?
Geen idee. Denk wat uitgaan, films bekijken en gamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op de speakerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
jezus we hebben 1 of andere hijger keer op keer aan de lijn.........
hij vertelde mijn collega dat die naakt was en met zichzelf aan het flierefluiten is.
Jaaaa, een boot vol krijsende puberwijffies. Jottum.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook en mag mijn nichtje van 10 jaar ook mee en beloof je dan dat zij de enige is die de zeilboot mag besturen
Vind ik ookquote:
Ahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Helpdeskdodo bij Fons en zijn vriendjes
Football Manager op PC en op de Wii van alles en nog wat en ook op de NDS van alles. En op PS3 Civ en Fifa 2010
Vreselijk dat soort mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
hij vertelde mijn collega dat die naakt was en met zichzelf aan het flierefluiten is.
Lekker tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee. Denk wat uitgaan, films bekijken en gamen.
Wie noem jij een puberwijfje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa, een boot vol krijsende puberwijffies. Jottum.
Was het een mannelijke of vrouwelijke collega?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Jouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij een puberwijfje!
This means war mister!quote:
collega was mannelijk maar die gast die belde ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was het een mannelijke of vrouwelijke collega?
Zal ik hem in elkaar beuken?quote:
ach ja kennelijke maakt het sommige gasten niet uit. Zolang ze maar een toehoorder hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
collega was mannelijk maar die gast die belde ook
Zeker.quote:
Gaarnequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik hem in elkaar beuken?![]()
[ afbeelding ]
Relaxt aan doen is soms zo heerlijkquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik hem in elkaar beuken?![]()
[ afbeelding ]
zn vriendin is werken ofzo. Hij heeft nu 3 x gebeld in een uur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja kennelijke maakt het sommige gasten niet uit. Zolang ze maar een toehoorder hebben.
Kun je m niet een tijdje aan de praat houden en het opnemen of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zn vriendin is werken ofzo. Hij heeft nu 3 x gebeld in een uur.
ik had hem zelf niet hé maar ik zal proberen als ik het voor elkaar krijg het op te nemen, als die weer naar collega belt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je m niet een tijdje aan de praat houden en het opnemen of zo?
doen en dan op you tube neerzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik had hem zelf niet hé maar ik zal proberen als ik het voor elkaar krijg het op te nemen, als die weer naar collega belt.
geen beelden, alleen geluidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
doen en dan op you tube neerzetten
Klopt, al komt er vaak zat weinig van mijn planning terecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Relaxt aan doen is soms zo heerlijk
bij you tube hoef je natuurlijk niet altijd beeld te plaatsenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geen beelden, alleen geluidmaar kabeltje van tel. ligt thuis
dat is waar. Maar dacht dat jij mij en me collega's op de grond wou zien rollen van het lachen KFPquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij you tube hoef je natuurlijk niet altijd beeld te plaatsen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is waar. Maar dacht dat jij mij en me collega's op de grond wou zien rollen van het lachen KFP
Wij hebben MH hier, gaat niet makkelijk dus. En te lam voor 1 verdieping.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand nog een DE automaat over? deze hier is bijna leeg..........en de vulchick komt maar 1x per dag en ben te lam 1 verdieping omhoog/laag te lopen.
zou jij hem niet uitlachen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk nog leuker.
Best zielig voor die man doet tie zo zijn best en lachen jullie hem uit
ik zou gierend van de lach over de grond zijn geroldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij hem niet uitlachen dan?
en dat moet ik geloven met een naam als een Kung Fu master?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zou gierend van de lach over de grond zijn gerold
Nee want ik ben een netjes opgevoede jongedame
Wait, whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
Nee want ik ben een netjes opgevoede jongedame
giertjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens naar mijn werk gaan
Daarom heeft ze ook een meisjes poppetjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut?Jij was toch een jongetje?
Net of ik daarop letquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook een meisjes poppetje
duidelijk nietquote:
ja natuurlijk moet je dat geloven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat moet ik geloven met een naam als een Kung Fu master?
Ik heb een UI van een panda met een roze bloem in haar haar, in mijn profiel staat dat ik Simone heet en mijn icoontje is ook een dame. Maar nee hoor ik ben een jongetjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut?Jij was toch een jongetje?
1 search levert op: klik en klikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes weten jullie hoe die getekende grijze beer met de blauwe neus heet.
dat is hem/haarquote:
You're Welcomequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
dat is hem/haar
mijn zeer hartelijke dank![]()
Nou en, ik ben ook geen treinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een UI van een panda met een roze bloem in haar haar
Ik kijk pas in profielen als ik iemand HEEL erg interessant vindquote:, in mijn profiel staat dat ik Simone heet en mijn icoontje is ook een dame.
Hoiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, ik ben ook geen trein![]()
[..]
Ik kijk pas in profielen als ik iemand HEEL erg interessant vindEn dat domme icoontje is echt veel te klein.
Simone is wel een mooie naam trouwens![]()
Hoi Simone
Heel verstandigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenKort nachtje, dus ik kruip er nog even in denk ik
Tot straks
MPGquote:
Mijn lieve dorpjequote:Schipper veerpont aangereden door boze klant
Uitgegeven: 4 augustus 2010 13:17
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2010 13:16
WIJK BIJ DUURSTEDE - Een automobilist die de overtocht met de veerpont van Maurik naar Wijk bij Duurstede niet kon betalen, heeft de 51-jarige schipper uit Maurik uit kwaadheid aangereden. Dat meldde de politie woensdag.
© ANP
De bestuurder was de pont opgereden en meldde vervolgens dat hij de 1,80 euro voor de overtocht niet kon betalen.
De schipper bood de man aan dat hij zijn telefoon en rijbewijs als onderpand mocht achterlaten om aan de overkant van de rivier geld te pinnen, zodat hij niet mee terug hoefde naar het Gelderse Maurik. Daar ging de automobilist niet mee akkoord.
Nadat de pont was aangemeerd, gaf de man vol gas. De schipper klapte daardoor op de motorkap van de auto en viel op de kade van het voertuig.
Hij raakte door het incident lichtgewond en heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag. De bestuurder wist te ontkomen.
Eens. Ik zou nu over 'de jeugd van tegenwoordig' kunnen beginnen, maar dan merk ik weer dat ik een ouwe lul aan het worden benquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Prima oudersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig geld dat niet voor alle kinderen/pubers. Ik weet namelijk zeker dat als mijn buurmeisje het in haar hoofd zou halen om als ze 14 jaar word de wereld om zou willen zeilen haar ouders dit haar verbieden(net als de meeste normale ouders).
Mijjn buurmeisje word in de ogen van sommige ouders misschien streng opgevoed, maar ik zie dat haar ouders haar respect voor anderen/ouderen, haar normen en waarden bijbrengen en haar leren dat zij niet altijd haar zin kan krijgen en met zo'n opvoeding is helemaal niks mis.
Ook eensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, en dat is ook de rol die een ouder zou moeten hebben. Jij bent de volwassene, dus jij neemt de beslissingen. En tuurlijk moet je ook wel eens wat losser kunnen zijn... Ach, ik ben blij dat ik geen kinderen heb, moet er niet aan denken om zoveel verantwoordelijkheid te moeten hebben![]()
waar gaat het naar toe met deze wereldquote:
hoop dat ze die man kunnen pakken en hij even haarfijn uitlegt waarom hij zo debiel denkt te mogen doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar gaat het naar toe met deze wereld![]()
voor 1.80 iemand proberen dood te rijden
Belachelijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Verder ruziën met mijn laptopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Frikkedellequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met frikandellen, wacht maar!
Je gedraagt je maar eens, als je daar bentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weekend mn vriendin pesten en tot die tijd werken en gamen
Ik zou 'm snoeihard uitlachenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Niets nieuws onder de zon dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder ruziën met mijn laptop.
Debian faalt met installeren, Kubuntu (live CD) boot niet eens, Windhoos is inmiddels onbereikbaar omdat de falende debian wel de MBR vernaggeld heeft.
[..]
Ik heb wel eens een scheidsrechterlfuitje gebruikt bij een iets te vasthoudend type aan de telefoonquote:Ik zou 'm snoeihard uitlachen.
Blijf van mijn pontbaas afquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
MPG ik gedraag me daar altijd. Tot er een pontbaas gaat zeuren over 1.80
Blijf van die pontbaas af. Die arme man heeft jou niets misdaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
MPG ik gedraag me daar altijd. Tot er een pontbaas gaat zeuren over 1.80
Weinig inderdaad.quote:
quote:[..]
Ik heb wel eens een scheidsrechterlfuitje gebruikt bij een iets te vasthoudend type aan de telefoon
sorryquote:
Oooh! Vuig meisje.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, ik ben ook geen trein![]()
[..]
Ik kijk pas in profielen als ik iemand HEEL erg interessant vindEn dat domme icoontje is echt veel te klein.
Simone is wel een mooie naam trouwens![]()
Hoi Simone
Ja, dat is best wel te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er al een paar doorverbonden met 112quote:
En jij maar doen alsof je zo braaf bentquote:
Ja hoi.quote:
Dat zuigt... En iets van Knoppix? Kun je in elk geval bij je bestanden enzo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder ruziën met mijn laptop.
Debian faalt met installeren, Kubuntu (live CD) boot niet eens, Windhoos is inmiddels onbereikbaar omdat de falende debian wel de MBR vernaggeld heeft.
[..]
Frikkedelle.
Ik wil ook.
Niemandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
fokkertjes volgens mij kun je een tekst verticaal in 1x in excell zetten maar ik kan even niet meer vinden hoe dat moet.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de volgende cd die ik ga proberen. En dan heb ik Fedora nog liggen, en anders even iets recenters downloaden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zuigt... En iets van Knoppix? Kun je in elk geval bij je bestanden enzo...
Hahahaha, ik heb een snackbar in mijn "winkelcentrumpje"![]()
Wacht, ik ga even kijken hoe het ook alweer moestquote:
laat maar deze domme doos heeft het zelf al gevondenquote:
dus je ondertitel klopt niet helemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
laat maar deze domme doos heeft het zelf al gevonden
Ik heb je nog proberen te beantwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
laat maar deze domme doos heeft het zelf al gevonden
ik wist het dus niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb je nog proberen te beantwoordenMaar fijn dat het gelukt is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |