Oh, nee, dat is dan inderdaad wel een beetje gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Ja maar ik ben af en toe best wild en bed, en dan is boven niet altijd handig.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Handig voor als er kinderen komen
Ja, en als jij dan onder ligt, dan doe ik jou straks ook nog pijn, dat is niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is dan inderdaad wel een beetje gevaarlijk.
Aan de andere kant, af en toe een beetje het gevaar opzoeken is toch ook wel leuk?
Dat moet ook wel als je ongetrouwd bent en samen kinderen hebt hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekkerBakkeleien over voogdij en shizzle
Mwoa, bedankt
Ach, dat is dan een risico dat ik wel wil nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
Ja, en als jij dan onder ligt, dan doe ik jou straks ook nog pijn, dat is niet de bedoeling....
Nou ja, zo'n bedavontuur zou wel iets nieuws zijn, voor me, ja.
Ik heb de komende 10 jaar geen kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je ongetrouwd bent en samen kinderen hebt hoor
over 11 jaar wel dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de komende 10 jaar geen kinderen
Doe jij wel een beetje rustig dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat is dan een risico dat ik wel wil nemen.
ALS ik het toelaat dat jij boven gaat dan he, want dat is een positie die ik niet snel weggeef
Dus niet trouwen en geen kinderen, wat een rust zegquote:
OMG.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dan val jij straks uit het bovenste bed, en dan bezeer je je... of je valt op mij.
Precies. Alleen jammer dat er niemand is om voor mij te zorgen als ik ouder dan 70 word. Maar dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus niet trouwen en geen kinderen, wat een rust zeg
Kom kom, zoeen walvis ben je toch niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG.
Of ik val op jou ja. Je zou het niet overleven denk ik
Zusters noemen ze dat, in mooie blauwe pakjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Alleen jammer dat er niemand is om voor mij te zorgen als ik ouder dan 70 word. Maar dat zien we dan wel weer
Ja, 10 jaar nadat de laatste restjes van de zorgsector ook wegbezuinigd zijn. Doei hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zusters noemen ze dat, in mooie blauwe pakjes
Het gaat meer om de manier waarop ik op hem valquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom kom, zoeen walvis ben je toch niet?
Je hebt een CRUSH op Mart?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat meer om de manier waarop ik op hem val
Ach, tegen die tijd is onze levensverwachting vast ook 69. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, 10 jaar nadat de laatste restjes van de zorgsector ook wegbezuinigd zijn. Doei he
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een CRUSH op Mart?Hoe schattig
69quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd is onze levensverwachting vast ook 69. Ik zie het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |