Dat kan ik ook niet, flink zijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenKort nachtje, dus ik kruip er nog even in denk ik
Tot straks
Graag gedaan namens degene die jouw hoofdpijn heeft overgenomen en als gevolg daarvan zelf niet meer in staat is naar een beeldscherm te kijken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:51 schreef DaMart het volgende:
Ik wil degene die onderweg van huis naar werk mijn hoofdpijn grotendeels heeft overgenomen bij dezen hartelijk bedanken.
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dat vanochtend las...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, nog ff. in 150.000 jaar gaat zoiets even de halve wereld overVergeet het maar.
Nieuw beleid. Twitter, hyves, ed. Hotmail, Gmail, etc. Games, weblogs... allemaal ontoegankelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat een FaalBaas heb jij zeg......
En dat terwijl sociale media steeds populairder worden om contact met klanten te onderhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuw beleid. Twitter, hyves, ed. Hotmail, Gmail, etc. Games, weblogs... allemaal ontoegankelijk.
Het mooie is dat je wel altijd te zien krijgt in welke categorie de geblokkeerde site valt.
Social networks, external e-mail, offending, tastless, etc...
Probeer dat iemand maar eens wijs te maken hier...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl sociale media steeds populairder worden om contact met klanten te onderhouden.
zo erg? Hier ook de hogere rukkers hebben IE8 maar werken niet. Het werkgepeupel kan sommige dingen niet doen omdat ze IE6 hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Probeer dat iemand maar eens wijs te maken hier...
Ik kan weer wel zelf alles updaten en downloaden!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo erg? Hier ook de hogere rukkers hebben IE8 maar werken niet. Het werkgepeupel kan sommige dingen niet doen omdat ze IE6 hebben
als ik wat wil updaten slaan ze me nog net niet neer hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan weer wel zelf alles updaten en downloaden!![]()
Verder is het wel erg ja... Amerikaanse moederbedrijf...
Hier zeggen ze niet dat iets verboden is, maar dat IE de voorkeur geniet en andere browsers sterk worden afgeraden, ook als deze duidelijk beter zijn. Daar mag je dan zelf je conclusies uit trekken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ik wat wil updaten slaan ze me nog net niet neer hier.
heb wel een portable firefox om toch een beetje te kunnen werken zonder gezeik. Maarja officieel is zelfs dat verboden. (usb-stick uberhaupt)
Te laatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet, flink zijn!
Doe eens delenquote:
Morgen Flesquote:
flauwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te laatHet was heeeeeerlijk, nu zijn m'n wallen niet donkerblauw maar lichtblauw
![]()
En met welke reden zouden we patrick brok geloven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:11 schreef TJDoornbos het volgende:
http://twitter.com/patrickbrok
Laura gaat toch nog maar ff niet varen.........
Laat dr opbokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |