Je moet het ruim zien. Cupje F om te beginnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:49 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
O kee maar hoe combineer je dat dan?
Want thee is heet dus ja je kan er niet mee in de buurt komen tenzij je ice tee pakt
Bolle heeft geen tetanus nagelsquote:
Nou bedankt ik kijk eens of er lot genote van mij bij zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha, je mag ook bier drinken hoor, of fris of wat je ook maar lekker vindt
Het is hier doorgaans wel erg gezellig vind ik
Iets over brommers zou ik niet weten, dan moet je even in PTA kijken (Planes, Trains & Automobiles), daar zou het dan moeten zijn
Ja Fles, jij met tietenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahaha oh dat is ook goed ja![]()
[..]
Bolle met roze nagelhoesjes, zie je het voor jeEn hij maar denken dat zijn castratie het dieptepunt was
[..]
En BBQ
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet het ruim zien. Cupje F om te beginnen
Ja ja ik weet wat je bedoeld:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet het ruim zien. Cupje F om te beginnen
Trusten meisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:53 schreef Fha het volgende:
WeheheheArme kat
![]()
Nou, wij gaan maar naar bed, fijne nacht nog allemaal! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:53 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Ja ja ik weet wat je bedoeld:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:53 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Ja ja ik weet wat je bedoeld:
[ afbeelding ]
Leg me maar uit waar je spontane obsessie met tetten vandaan komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heeMoet ik nog wat zegen ergens over of zo?
Spontaan allerminst. Ik vind tetten al interessant sinds 1984. Obsessie? Beetje overdreven. Al wil ik wel heel graag natuurlijk, en kan ik niks krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leg me maar uit waar je spontane obsessie met tetten vandaan komt?
Nou ja, aangezien je het nu ineens met enige regelmaat oppert was het eerste wat ik dacht een obsessiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spontaan allerminst. Ik vind tetten al interessant sinds 1984. Obsessie? Beetje overdreven. Al wil ik wel heel graag natuurlijk, en kan ik niks krijgenMaar een obsessie is echt wat anders hoor
Ja hoor, nog ff. in 150.000 jaar gaat zoiets even de halve wereld overquote:122 Teletekst wo 04 aug
Kort nieuws binnenland
` Bij wegwerkzaamheden in het Drentse
Gieten zijn zeldzame fossiele resten
van Chileens koraal gevonden.Volgens
deskundigen zijn de resten zo'n 475
miljoen jaar oud.Ze zouden 150.000 jaar
geleden bij het verschuiven van de
continenten vanuit Chili in Nederland
zijn beland.Ook zijn er sporen van een
oude inktvissoort gevonden in Gieten.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:
Ruilen met mijn keelpijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:02 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Speciale aanbieding van vandaag: Hoofdpijn, gratis op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |