Joa, ben vandaag weer naar fysio geweestquote:
jeeejquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa, ben vandaag weer naar fysio geweesten het ging goed!
![]()
Volgende week maandag komtKim
terug van vakantie, en woensdag ga ik weg. Dan kunnen we elkaar dinsdag dus nog even zien
Aahw vervelendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan niet slapenZijn er hier nog mensen wakker?
Joaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
jeeej![]()
Gelukkig maar
en dan 's avonds nog even Bolle aaien
![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JoaDan is de vakantie voor mij al begonnen
Fha meisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw vervelend![]()
Nu nog even wakker
Maar geloof dat we zo toch maar naar bed gaan
Jouw usernamequote:
Ja is jammer, maar ik vind vooral vervelend van je beenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha meisIk baal zo van morgen
Ik had me er echt op verheugd
Maar dan lekker volgende week
Knip zijn nagelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker hoorIk zal hem voorbereiden dat hij dus extra lief moet zijn
(bij deze dus alvast sorry want hij vecht alleen maar met mannen
)
Nee zieligquote:
Gewoon, lekker ouwehoeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:42 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
Hmm ja ik weet niet wat jullie gezellig vinden maar ik doe mijn best
Bijna wel jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
1 vraag is het normaal dat je hier echt ontelbaar topiques hebt en elk topic heeft dan weer 10 verschillende onderwerpen
Wat vind je raar precies?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
1 vraag is het normaal dat je hier echt ontelbaar topiques hebt en elk topic heeft dan weer 10 verschillende onderwerpen
Ja, ik baal er ook vanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja is jammer, maar ik vind vooral vervelend van je beenDus doe maar gauw beter maken dan kunnen we volgende week de marathon rennen
in ons hoofd, wat denk jij nou..
![]()
Ja dus ik open dit topique en dan denk ik oke nu hebben we het over koffie maar ik vind het niet lekker nu: gaan mensen over poesen praten en andere dingen maar niks van expresso of zo?quote:
Je kan er ook gekleurde hoesjes om doenquote:
Dit is een reeks en gaat over van alles en nog watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Ja dus ik open dit topique en dan denk ik oke nu hebben we het over koffie maar ik vind het niet lekker nu: gaan mensen over poesen praten en andere dingen maar niks van expresso of zo?
Oke nou ik ga eens een keer thee van de lidl halen en zo kan ik mee praten en misschien binden?.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is een reeks en gaat over van alles en nog watMaar wat ons bindt is de voorliefde voor koffie of thee
![]()
en TETTENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is een reeks en gaat over van alles en nog watMaar wat ons bindt is de voorliefde voor koffie of thee
![]()
Hahahaha oh dat is ook goed jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik baal er ook vanEn daar ben ik druk mee bezig
En hopelijk heb ik volgende week ook m'n auto weer, dus dan komt alles goed en dan rijden we de marathon in m'n Lada okee?
![]()
![]()
Bolle met roze nagelhoesjes, zie je het voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kan er ook gekleurde hoesjes om doenDa's hip in Amerika geloof ik... Neem dan geen kat als je niet wilt dat er wat haakjes in je bank komen
En BBQquote:
Haakjes in mn bank zal best, maar ik hoef die tetanus nagels niet in mn lijf als het niet per se nodig is. Gewoon knippen die handel en ik word de beste vriendjes met Bollequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kan er ook gekleurde hoesjes om doenDa's hip in Amerika geloof ik... Neem dan geen kat als je niet wilt dat er wat haakjes in je bank komen
O kee maar hoe combineer je dat dan?quote:
Hahahaha, je mag ook bier drinken hoor, of fris of wat je ook maar lekker vindtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:48 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
[..]
Oke nou ik ga eens een keer thee van de lidl halen en zo kan ik mee praten en misschien binden?.
Maar ps: is het echt boeiend?
is er niet iets over brommers ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |