Ik voel me niet geroepen om een hoop energie in een opgeklopte mediahype te stoppen nee. Vervolg mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je zou je maar bekommeren over hoe het er aan toegaat in de samenleving, toch?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me niet geroepen om een hoop energie in een opgeklopte mediahype te stoppen nee. Vervolg me
Ja, zeilen met m'n dochter bij Portugalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar goed, genoeg gepraat over kinderen en falende ouders![]()
Gaat iemand nog iets leuks doen een dezer dagen?
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben ook opgevoed met normen/waarden en respect voor anderen vind ik doodnormaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, en dat is ook de rol die een ouder zou moeten hebben. Jij bent de volwassene, dus jij neemt de beslissingen. En tuurlijk moet je ook wel eens wat losser kunnen zijn... Ach, ik ben blij dat ik geen kinderen heb, moet er niet aan denken om zoveel verantwoordelijkheid te moeten hebben![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zeilen met m'n dochter bij Portugal
speciaal yeahquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met frikandellen, wacht maar!
Ik ook en mag mijn nichtje van 10 jaar ook mee en beloof je dan dat zij de enige is die de zeilboot mag besturenquote:
weekend mn vriendin pesten en tot die tijd werken en gamenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook en mag mijn nichtje van 10 jaar ook mee en beloof je dan dat zij de enige is die de zeilboot mag besturen
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weekend mn vriendin pesten en tot die tijd werken en gamen
Helpdeskdodo bij Fons en zijn vriendjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
En welke games doe je op het moment?
Geen idee. Denk wat uitgaan, films bekijken en gamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op de speakerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
jezus we hebben 1 of andere hijger keer op keer aan de lijn.........
hij vertelde mijn collega dat die naakt was en met zichzelf aan het flierefluiten is.
Jaaaa, een boot vol krijsende puberwijffies. Jottum.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook en mag mijn nichtje van 10 jaar ook mee en beloof je dan dat zij de enige is die de zeilboot mag besturen
Vind ik ookquote:
Ahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Helpdeskdodo bij Fons en zijn vriendjes
Football Manager op PC en op de Wii van alles en nog wat en ook op de NDS van alles. En op PS3 Civ en Fifa 2010
Vreselijk dat soort mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
hij vertelde mijn collega dat die naakt was en met zichzelf aan het flierefluiten is.
Lekker tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee. Denk wat uitgaan, films bekijken en gamen.
Wie noem jij een puberwijfje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa, een boot vol krijsende puberwijffies. Jottum.
Was het een mannelijke of vrouwelijke collega?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Jouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij een puberwijfje!
This means war mister!quote:
collega was mannelijk maar die gast die belde ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was het een mannelijke of vrouwelijke collega?
Zal ik hem in elkaar beuken?quote:
ach ja kennelijke maakt het sommige gasten niet uit. Zolang ze maar een toehoorder hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
collega was mannelijk maar die gast die belde ook
Zeker.quote:
Gaarnequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik hem in elkaar beuken?![]()
[ afbeelding ]
Relaxt aan doen is soms zo heerlijkquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik hem in elkaar beuken?![]()
[ afbeelding ]
zn vriendin is werken ofzo. Hij heeft nu 3 x gebeld in een uur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja kennelijke maakt het sommige gasten niet uit. Zolang ze maar een toehoorder hebben.
Kun je m niet een tijdje aan de praat houden en het opnemen of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zn vriendin is werken ofzo. Hij heeft nu 3 x gebeld in een uur.
ik had hem zelf niet hé maar ik zal proberen als ik het voor elkaar krijg het op te nemen, als die weer naar collega belt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je m niet een tijdje aan de praat houden en het opnemen of zo?
doen en dan op you tube neerzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik had hem zelf niet hé maar ik zal proberen als ik het voor elkaar krijg het op te nemen, als die weer naar collega belt.
geen beelden, alleen geluidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
doen en dan op you tube neerzetten
Klopt, al komt er vaak zat weinig van mijn planning terecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Relaxt aan doen is soms zo heerlijk
bij you tube hoef je natuurlijk niet altijd beeld te plaatsenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geen beelden, alleen geluidmaar kabeltje van tel. ligt thuis
dat is waar. Maar dacht dat jij mij en me collega's op de grond wou zien rollen van het lachen KFPquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij you tube hoef je natuurlijk niet altijd beeld te plaatsen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is waar. Maar dacht dat jij mij en me collega's op de grond wou zien rollen van het lachen KFP
Wij hebben MH hier, gaat niet makkelijk dus. En te lam voor 1 verdieping.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand nog een DE automaat over? deze hier is bijna leeg..........en de vulchick komt maar 1x per dag en ben te lam 1 verdieping omhoog/laag te lopen.
zou jij hem niet uitlachen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk nog leuker.
Best zielig voor die man doet tie zo zijn best en lachen jullie hem uit
ik zou gierend van de lach over de grond zijn geroldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij hem niet uitlachen dan?
en dat moet ik geloven met een naam als een Kung Fu master?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zou gierend van de lach over de grond zijn gerold
Nee want ik ben een netjes opgevoede jongedame
Wait, whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
Nee want ik ben een netjes opgevoede jongedame
giertjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens naar mijn werk gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |