Zeker.quote:
Gaarnequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik hem in elkaar beuken?![]()
[ afbeelding ]
Relaxt aan doen is soms zo heerlijkquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik hem in elkaar beuken?![]()
[ afbeelding ]
zn vriendin is werken ofzo. Hij heeft nu 3 x gebeld in een uur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja kennelijke maakt het sommige gasten niet uit. Zolang ze maar een toehoorder hebben.
Kun je m niet een tijdje aan de praat houden en het opnemen of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zn vriendin is werken ofzo. Hij heeft nu 3 x gebeld in een uur.
ik had hem zelf niet hé maar ik zal proberen als ik het voor elkaar krijg het op te nemen, als die weer naar collega belt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je m niet een tijdje aan de praat houden en het opnemen of zo?
doen en dan op you tube neerzettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik had hem zelf niet hé maar ik zal proberen als ik het voor elkaar krijg het op te nemen, als die weer naar collega belt.
geen beelden, alleen geluidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
doen en dan op you tube neerzetten
Klopt, al komt er vaak zat weinig van mijn planning terecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Relaxt aan doen is soms zo heerlijk
bij you tube hoef je natuurlijk niet altijd beeld te plaatsenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geen beelden, alleen geluidmaar kabeltje van tel. ligt thuis
dat is waar. Maar dacht dat jij mij en me collega's op de grond wou zien rollen van het lachen KFPquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij you tube hoef je natuurlijk niet altijd beeld te plaatsen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is waar. Maar dacht dat jij mij en me collega's op de grond wou zien rollen van het lachen KFP
Wij hebben MH hier, gaat niet makkelijk dus. En te lam voor 1 verdieping.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand nog een DE automaat over? deze hier is bijna leeg..........en de vulchick komt maar 1x per dag en ben te lam 1 verdieping omhoog/laag te lopen.
zou jij hem niet uitlachen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk nog leuker.
Best zielig voor die man doet tie zo zijn best en lachen jullie hem uit
ik zou gierend van de lach over de grond zijn geroldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij hem niet uitlachen dan?
en dat moet ik geloven met een naam als een Kung Fu master?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zou gierend van de lach over de grond zijn gerold
Nee want ik ben een netjes opgevoede jongedame
Wait, whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
Nee want ik ben een netjes opgevoede jongedame
giertjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens naar mijn werk gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |