Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Slaap lekker Beertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
Dank je TJ. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in vanavond tot morgen fokkertjes
Doe je best!quote:
werk zequote:
Komt goed.quote:
Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben een zeer weldenkende vrouw,
Tof, dan kan je vast heel hoog springenquote:
Handig voor als er kinderen komenquote:
Echt waar? Ik helemaal niet, ik vind dat juist wel avontuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig maar, ik ben altijd bang dat ik mezelf bezeer als ik boven lig.
Ja maar ik ben af en toe best wild in bed, en dan is boven niet altijd handigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt waar? Ik helemaal niet, ik vind dat juist wel avontuurlijk
Oh, nee, dat is dan inderdaad wel een beetje gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Ja maar ik ben af en toe best wild en bed, en dan is boven niet altijd handig.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Handig voor als er kinderen komen
Ja, en als jij dan onder ligt, dan doe ik jou straks ook nog pijn, dat is niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is dan inderdaad wel een beetje gevaarlijk.
Aan de andere kant, af en toe een beetje het gevaar opzoeken is toch ook wel leuk?
Dat moet ook wel als je ongetrouwd bent en samen kinderen hebt hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekkerBakkeleien over voogdij en shizzle
Mwoa, bedankt
Ach, dat is dan een risico dat ik wel wil nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
Ja, en als jij dan onder ligt, dan doe ik jou straks ook nog pijn, dat is niet de bedoeling....
Nou ja, zo'n bedavontuur zou wel iets nieuws zijn, voor me, ja.
Ik heb de komende 10 jaar geen kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je ongetrouwd bent en samen kinderen hebt hoor
over 11 jaar wel dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de komende 10 jaar geen kinderen
Doe jij wel een beetje rustig dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat is dan een risico dat ik wel wil nemen.
ALS ik het toelaat dat jij boven gaat dan he, want dat is een positie die ik niet snel weggeef
Dus niet trouwen en geen kinderen, wat een rust zegquote:
OMG.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dan val jij straks uit het bovenste bed, en dan bezeer je je... of je valt op mij.
Precies. Alleen jammer dat er niemand is om voor mij te zorgen als ik ouder dan 70 word. Maar dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus niet trouwen en geen kinderen, wat een rust zeg
Kom kom, zoeen walvis ben je toch niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG.
Of ik val op jou ja. Je zou het niet overleven denk ik
Zusters noemen ze dat, in mooie blauwe pakjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Alleen jammer dat er niemand is om voor mij te zorgen als ik ouder dan 70 word. Maar dat zien we dan wel weer
Ja, 10 jaar nadat de laatste restjes van de zorgsector ook wegbezuinigd zijn. Doei hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zusters noemen ze dat, in mooie blauwe pakjes
Het gaat meer om de manier waarop ik op hem valquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom kom, zoeen walvis ben je toch niet?
Je hebt een CRUSH op Mart?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat meer om de manier waarop ik op hem val
Ach, tegen die tijd is onze levensverwachting vast ook 69. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, 10 jaar nadat de laatste restjes van de zorgsector ook wegbezuinigd zijn. Doei he
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een CRUSH op Mart?Hoe schattig
69quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd is onze levensverwachting vast ook 69. Ik zie het probleem niet.
quote:
flesquote:
Oh, dat is wel makkelijk, dat je weet wat ik bedoelquote:
When a lady says no, she means maybequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel makkelijk, dat je weet wat ik bedoel
Dan moet ik de 15e maar even een aanloop nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
When a lady says no, she means maybe
when a lady says maybe, she means yes
when a lady says "ik val op Mart" she means "ik val op Mart". One way or another.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
trusten lieffiequote:
en hier postenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen idee wat jullie van plan zijn, maar ik zou het filmen
Ik gok dat mijn deel geheel onder 'bloopers' valt danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen idee wat jullie van plan zijn, maar ik zou het filmen
Dat is toch die mongool van die Dutchtone reclame van vroeger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch die mongool van die Dutchtone reclame van vroeger?Ehm. Sorry. Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dan kan je er nog geld mee winnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn deel geheel onder 'bloopers' valt dan
geld verdienen met op internet geposte filmpjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je er nog geld mee winnen
insturen voor homevideo'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geld verdienen met op internet geposte filmpjes
trusten STquote:
slaap ze trevquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja sorry, hier is het gezelligen nu ga ik ook naar bed
![]()
Slaap lekker Lui![]()
Aandachtshoerquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aandachtshoer
Mag ik EVEN sportjournaal kijken ja? Misschien? Dank u wel![]()
zegt iemand watquote:
He he, daar zal je de ouwe ook weer hebben hoorquote:
ik heb net me friet opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ouwe gooi nogeens wat frikjes in de pan?
tegen de tijd dat jij hier bent zijn die frikandellen alang opquote:
over 7 minuten pasquote:
Ja. God nakendequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier bent zijn die frikandellen alang op
2x de helftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. God nakendeWaarom gaat er geen trein van Eindhoven naar Mol dan
Weet je HOE hard ik om moet rijden
Geeft niet. Biertje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
hoi ik drink geen koffie
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 049 goldfinger1963
02. 044 suikertaartje
03. 040 Dr_Flash
04. 039 TJDoornbos
05. 036 MPG
06. 031 Panda72
07. 027 Marijkezwolle
08. 014 Trevland
09. 010 DaMart
10. 009 OA
11. 007 Olle.
12. 005 Kuukske
13. 004 Giertje
14. 004 JDude
15. 003 LovelyLady
16. 001 Muckie
17. 001 Laatstenwaarschuwing
ok danquote:
Nee man je kent die 2 x de helft grap wel toch kom op. Dat is echt een Essential Classicquote:
Wat is deze auto waard?quote:
Bakske kofiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is deze auto waard?
Dat is de crux. Lees de rest van het topic ook even![]()
Essential Classic, ik zeg het je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |